Aholansaaren rippileiri 2015

ahis

Hei! Onko täällä ketään joka olisi tulossa sinne?
Isoseks tai leiriläiseks?
Itse olen menossa 2 leirille.

11

93

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+15

      Minä oon menossa 4. leirille. Tiedän kai pari jotka menee tonne tokalle leirille :)

    • jolotuss

      1 leirille meen ite :) en tunne siel keltää koska kaverit ei puhu suomea.. Suomenruotsalainen oon siis

    • tyty14

      Tulossa kakokees :b

    • Pullokalja

      Jäbt hei! Mahtavaaa et sinntulee taas palio possee!! Saatan tulla isoseks jollekki leirille ;) niitei oo viel päätetty ko isoskoulutus kesken

      • 44kjhgf

        Milloin tunnustit itses tällaiseksi?

        Uskontunnustuksensa lahkoille antaneet ovat JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDESTAAN, JA IHMISYYDESTÄÄN LUOPUNEITA AIVOPESU UHREINA.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'

        FAKTAT VOITTE TARKISTAA...
        järjettömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        "hänestä"- herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        totta! Jeesuksen seuraajat ovatkin kristillisiä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
        'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'

        TUO ON PAHA KOHTA, ei JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISEN ihmisen tule lutheriakaan oppeineen palvoa jumalana! Järjettömille ilmeisesti ihan ok oppi!

        Ja otitko ehtoolisen, virituaalisesti elävän kehon kanssa yläsnouseen Jeesuksen kehoa muka jyrsien ja verta litkien?
        "Lutherin katelismuksen oppia:
        http://www.evl.fi/katekismus/sakramentit/39.html
        "Jokainen ehtoollisen vastaanottaja saa Kristuksen sanan mukaisesti hänen ruumiinsa ja verensä. Ehtoollisen olemus perustuu Kristuksen työhön, ei ehtoollisen jakajaan tai vastaanottajaan. Oikean ehtoolliselle osallistumisen edellytys on usko, joka merkitsee Kristuksen sanaan luottamista. Voimme heikollakin uskolla turvautua siihen, että Kristuksen ruumis ja veri on annettu juuri meidän puolestamme."
        Jeesuksella ei ole ruumista vaan ylösnoussut keho:
        20:26 Ja kahdeksan päivän perästä hänen opetuslapsensa taas olivat huoneessa, ja Tuomas oli heidän kanssansa. Niin Jeesus tuli, ovien ollessa lukittuina, ja seisoi heidän keskellään ja sanoi: "Rauha teille!"
        20:27 Sitten hän sanoi Tuomaalle: "Ojenna sormesi tänne ja katso minun käsiäni, ja ojenna kätesi ja pistä se minun kylkeeni, äläkä ole epäuskoinen, vaan uskovainen."
        20:28 Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"

        katekismuksen herran ehtoollinen on Jeesusta pilkkaava eksytys jossa tehdään Jeesuksen ulostetta:
        15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
        Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
        15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
        15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

        Miten oli kun ehtoolisen jälkeen menit WC:n niin nautitko torvista päästää Jeesuksen pilkkaajan ulostetta?

        Järjettömyys, on osa uskontunnustusta ja siihen kuuluu saatanallisuuden virus jonka aivopesty saa aivoihinsa kaiken muun pedomaisuuden ominaisuuksineen!


    • Aikuinen89403589

      Vain typerykset menee ripariin. Se mitä siellä opetetaan totena on oikeasti pelkkää satua ja hööpöötyystää.
      Älkää alistuko kirkon opetukselle.

      • hehheeh

        Kuka sinne menee mielessä niihin uskominen :_D Taidat olla vähän retu :D Itse kävin riparin ja oli mahtava kokemus eikä ne jeesustelut haitannu koska sitä oli todella vähän. Joten turpa kiinni katkera paska joka ei päässyt riparille :D


      • Aikuinen49

        Kävit sitten riparin jälkeen julkisesti tunnustamassa uskosi jumalaan. Näin se riparin aivopesu toimii. YÖÖKKK YYÖÖÖKKKK RIPARILLE


      • Körhömmm
        Aikuinen49 kirjoitti:

        Kävit sitten riparin jälkeen julkisesti tunnustamassa uskosi jumalaan. Näin se riparin aivopesu toimii. YÖÖKKK YYÖÖÖKKKK RIPARILLE

        Noh, miten sen nyt ottaa. Seisoskelin siinä enkä tehnyt mitään.
        Ainakaan meiän riparilla kellekkään ei opetettu että näin välttämättä kaikki olis, vaan että Raamattu opettaa niin ja se on yks kanta. Ainakin se meiän pappi oli aika rento, ja kun kysyttiin niin oli sitä mieltä, että ois hyvä jos homoparit sais mennä naimisiin yms.
        Samalla perusteella voisi protestoida koulujärjestelmää ja syyttää sitä aivopesuksi: eihän sitä tiedä onko 5 5 10 vai esimerkiksi 12.


    • yökyökyök

      Ällöttävää aivopesua

    • nhgtr

      Tuleeko teistä riparin käyneistä Jeesusta pilkkaavien saatanaa palvelevia pappeja?

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9823701/#comment-49138876
      "Mutta alkuperäiseen kommenttiin liittyen vastaan, että Jeesus oli äpärä. Siitäkin huolimatta, että ilmaisu on ruma.
      Antti-pappi "

      Jeesus asetti ehtoollisen omile opetuslapsilleen eikä lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne rikollisuuden eksytetyille!
      Lainattua faktaa:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Teitä kouluttamaa oppineista Jeesus varoittaa...
      JEESUKSEN evankeliumia Markuksen mukaan:
      12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
      12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
      12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

      Rikollisella kristinuskolla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina joten tiedätte kenen koulutukseen teitä eksytetään.

      Saa saatanaa jumaloida paavalilais-luterilaisuuden herra jumalaa palvelevien toimestakin MUTTA TEHKÄÄ SE herra jumalienne nimissä!
      Vai häpeättekö herra jumalaanne?
      herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
      herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Tuon käskyn seurauksista suomalaisittain on tietoa jo tässä kirjoituksessa joten lukekaa kertaalleen faktat ja nauttikaan totuuden hedelmistä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe