Se kolmas

Nenukan

Olen se toinen nainen. Kuinka kauan pitää odottaa että mies tekee päätöksen? Minä vai hän?

39

736

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarvitseeko miehen tehdä päätöstä jos kerran olet jo se toinen nainen?

      • Nebukan

        Haluan hänet kokonaan, enkä jaksa jakaa.


      • Yritä_uudelleen
        Nebukan kirjoitti:

        Haluan hänet kokonaan, enkä jaksa jakaa.

        Silloin ollaan väärällä palstalla. Tämä on "Avoin suhde". Tarkoittaa sitä, että toista ei voi omistaa...


    • mpktv

      Tuota asiaa kannattaa kysyä uskottomuus-palstalta. Tämä on avoin suhde -palsta.

      • Nebukan

        Olet oikeassa, sorry!


      • Kolmen kimppa
        Nebukan kirjoitti:

        Olet oikeassa, sorry!

        Mutta homma on mennyt avoimeksi suhteeksi. Miehellä on kaikki mitä halusi.


    • koettu

      jos on roikottanut tähänkin asi niin jatkaa samaa malliin jatkossakin

    • oisko polyamorikko

      Mikäs sinun on ollessa:D Sinähän saat miehestä ne parhaat"palat" tai palan :D Se toinen joutuu kestämään kaikki, ei mukavatkin jutut ja ei se yhdes asuminen mikään autuus ole. Senvuoksihan vieraissa käydään, piristykseksi. Piristät mukavasti heidän jo väljehtynyttä suhdettanne ja saattaahan se olla niinkin julmaa että mies jopa kertoo sille oikealle vaimolleen kaiken sinusta:D Se olisi aika ikävää mutta sellaistakin on havaittu. Ja jopa niin kiihoittavaa se hänen ykkösensä haluaa ettei mies edes peseydy välillä. Jotkut naisetkin ovat sitten melko veitikoita. Pidä sinä vain sitä pientä kivaa jos se sinulle riittää. Ja mieti sitä että jos hän eroaisi niin kuinka kauan riittäisit vai etsisikö hän taas sivusuhteen piristämään teidän makuukamarianne. Pettäjä pettää kuulemma aina koska verissä:D. Joudut kai taas olemaan Joulun yksin kun hän taas kokkailee sukunsa kanssa ja nauttii elämästään täysin siemauksin ja jos sinä katoaisit hänen elämästään niin onhan tulijoita, se varmaa. Muuten hänhän taitaa jollain lailla kuitenkin käyttää sinua vaan hyväkseen, vai mitä ajattelet?

    • yxijätetty

      Elä sen mukaan mikä sinusta tuntuu oikealta. Kysy mieheltä suoraan aikooko hän erota, mutta älä painosta häntä eroon. Älä aseta miehelle mitään aikarajoja. Onko sinun toiveissasi elämä tämän miehen kansssa? Rakastatko häntä ja olette kokeilleet yhteiseloa saman katon alla ja tiedät että se voisi onnistua? Esimerkiksi onko hän viettänyt viikonloppuja tms. luonasi. Hyväksyykö mies sinut sellaisena kuin olet ja toisinpäin?

      Vasta kun tiedät mitä mies haluaa, voit verrata sitä omiin toiveisiisi. Jos mies ei halua erota niin se on sitten siinä. Hän kuitenkin päättää haluaako avioliittonsa ulkopuolisen suhteen, ja sinä päätät sopiiko sellainen sinulle. Jos mies ei tiedä, vaan elää omien tunteidensa sekamelskaa, voit "pahimmillaan" olla hänelle henkinen tuki ja turva, ystävä. Usein miehen päätyessä lopulta eroon, tämä ystävä menettää merkityksensä mahdollisena kumppanina ja mies löytää jonkun jonka kanssa suhteen alku on samalla viivalla. Mutta ei aina, toisinkin voi käydä. Vaikka mies kuinka haluaisi elämää kanssasi on nykyisen suhteen käsittely oma juttunsa. Se ei tapahdu yhdessä yössä eikä painostus auta asiaa.

      Voi myös olla hyvä laittaa suhteenne jäihin (suomeksi: erota) kunnes mies on saanut asiansa järjestykseen - tai sitten ei saa. Kun hän joutuu elämään sen tosiasian kanssa, että et ole antamassa hänelle sitä mitä hän ei liitossaan saa, hänen on katsottava peiliin ja tehtävä itse ratkiaus haluaako pysyä siinä liitossa vai ei. Mahdollisesti mies vain löytää jonkun muun jolta saa sen mitä sinulta nyt, eikä mies koskaan eroa. Onhan se ikävää hänen vaimoaan kohtaan, mutta ei ole sinun asiasi miettiä sitä. Vaimohan voi olla vaikka vielä pahempi kuin mies, ja mies yksin vastaa omista tekemisistään.

      Jos sinusta tuntuu että elämäsi menee hukkaan, jätä se mies. On niitä muitakin. Ehkäpä tämä mies erottuaan, on sitten eronsa jälkeen kanssasi samalla viivalla suhteen aloittamiseksi.

    • 12345667888

      ota vaan kikkeliä vastaan niin kauan kuin saat.

    • 6123976

      Eikös viimeksi tulija joudu niinkuin firmoissakin lähtemään ensimmäisenä.Jos ei miellytä että
      mies käy vieraissa silloin tällöin mikä nyt on luonnollista niin vaimohan voi siitä tehdä omat johtopäätökset tai olla tekemättä.
      Yksinkertaista, hyväksyä tai hylätä!

    • Uskopoistäääää

      ei miehet mitään päätöksiä tee koskaan

      • Leikiten

        Siis leikkii naista vai ... ?


    • hyväkunjaksaatnäin

      miehen työ: vieraissa käyntiä

    • aiJaah

      No et ole kysässyt häneltä milloin lemppaat ja kummanko?

    • Eläomaelämäsi

      Loputtomiin... Mies on saanut molemmat...
      Suosittelen hankkimaan toinen rakastaja lisäksi (salainen tietty, kummasti helpottaa odotellessa toista) tai lemppaa mies ja etsi uusi mies joka todella haluaa sitoutua sinuun. Vetkuttelijan kanssa vain rikot oman sydämesi.

    • tuskinvaantoinenolet

      voi olla näinkin että olet neljäs tai viides rakastajatar

    • sunomahalu

      Ei miehellä tarvi mitään päätöstä ajattella, sinä siihen suostuit

    • menejuoksemaanjalujaaa

      kaikki miehet olisit siihen tyytyväisiä kunnes saavat juossa vieraissa ja oma akka siihen tyytyväinen

    • qwerfvcxza123456789

      Minäkin olen toinen nainen. Tai jos totta puhutaan, niin mistä minä tiedän, monesko. Mies kyllä oli olevinaan " vapaa" ja "sinkku", kun tapasimme. Enkä muuta epäillytkään, kas kun ei ole käynyt omassa mielessä, että voisi olla kovinkin moniavioinen. Ajan myötä asia kuitenkin kävi selväksi. Pari kertaa olen laittanut suhteen asian takia poikki, mutta mies on ollut sinnikäs ja taas jatketaan:) Minä en ole vaatinut vaimoaan jättämään, koska uskon vakaasti siihen, että kyllä mies itse tietää, kuka jätetään jos jätetään. Olen kyllä antanut ymmärtää, että myös minä olen vapaa ja voin tavata muita miehiä vaikka kuinka paljon sillä ajatuksella, että joskus sattuu kohdalle "se ainoa oikea". Mies tietää tämän ja tsemppaa aika ajoin. Sänkytouhuja en muiden kanssa harrasta, se on selvä, mutta treffeillä siis voin käydä, jos haluan. Tosin mies ei siitä pidä. En haluaisi elää näin ja sen vuoksi pidän silmäni auki.

      • miksiet

        Miksi et muiden kanssa harrasta seksiä? Harrastaahan se aviomieskin vaimonsa kanssa...


      • Hölmöjä_akkoja
        miksiet kirjoitti:

        Miksi et muiden kanssa harrasta seksiä? Harrastaahan se aviomieskin vaimonsa kanssa...

        Mustakin toi kuulostaa silkalta alistumiselta. Mies pyörittää ties kuinka monen naisen haaremiaan ja naiset kiltisti odottaa perse pystyssä omaa vuoroaan, toivoen että mies lähtee avioliitostaan. Vai onko kenties valehdellut ettei vaimon kanssa ole enää mitään petipuuhia.


    • Urpojanoikakkoset

      Mun miehen kakkonen itki mulle kuinka ahistaa kun hänelle selvisi että miehellä oli vähän muitakin naisia! Siis oikeesti miten urpo ämmän tarvii olla että tulee itkemään nussimansa miehen vaimolle kun ei ollutkaan miehelle ainutlaatuinen!? Hahaha

      • Jokasekunninnauttija

        Tuo rakastuminen, rakastuminen, rakastuminen ja rakastuminen vielä ovat ihan ok. Silloin saa hyvin luottaa ja on koko elämän jatkuvaa onnea :)

        Mutta tuo rakastuminen, rakastuminen, rakastuminen ja rakastuminen alkaa olla jo sitä lajia, että on melkein menettämässä luottamustaan, eikä tuo elinikäinen onnellisuuskaan aina tasavarmasti niissä suhteissa oikein edes toteudu.
        Vähän samoin kuin ohikulkijaan ihastuminen, ja tuo onneton hukka-olo kun toinen katoaakin ruuhkaan...

        Olisiko laivan keulakuvana mukavampi olla? En tiedä. En ole kokeillut.

        Hyvä että tuo kakkonen itki ykköselle. Tietenkin kun oli niin rakastunut. Olisin ykkösenä iloinen, että omakin vielä on sen verran hyvä, että joku muukin voi häneen rakastua, olla rakastunut ja peräti pysyä rakastuneena :) Mitä jos yrittäisit jakaa tuota tasoa tavalla tai toisella myös itsellesi? :) Tai niin tietysti aina teetkin. Ok.

        Kannattaisiko naisena yksinkertaisesti laskeskella rakkaitaan ja todeta, että osa lienee koko elämän varrella tavalla tai toisella itsestä riippumatta aina vain lainarakkaita? Entä jos lähtökohtaisesti ajattelisit niin? Miten elämä voi muuttua? Ja miten elämä ei voi muuttua? Laulajakin on omassa elämässään kuitenkin vain "lainassa" esittämäänsä laulua varten. Ja kuuntelijoitaan varten. Ok?

        Rakastunut voi olla muihinkin (huomaa: muihinkin). Ovat vaikkapa lainarakastumisia. Silti sinulla on päätösvalta kohdata omaa rakastumistasi omalla tavallasi. Haluta tunnetta ja aihetta hallita itseksesi. Niin kai suurin osa naisista tekee.

        Onko sinulla siis vain yksi, jonka suhteen olet se seitsemäs toinen nainen? Eikö ole muita? Mieti, miten elämäsi järjestelet. Kuitenkin itse koet sen seurauksia.

        Hyvää vuodenaikaa. Nauti elämästäsi joka sekunti. Ei sitä tarvitse aina jäädä jonottamaan :)


      • eivoilainataketään
        Jokasekunninnauttija kirjoitti:

        Tuo rakastuminen, rakastuminen, rakastuminen ja rakastuminen vielä ovat ihan ok. Silloin saa hyvin luottaa ja on koko elämän jatkuvaa onnea :)

        Mutta tuo rakastuminen, rakastuminen, rakastuminen ja rakastuminen alkaa olla jo sitä lajia, että on melkein menettämässä luottamustaan, eikä tuo elinikäinen onnellisuuskaan aina tasavarmasti niissä suhteissa oikein edes toteudu.
        Vähän samoin kuin ohikulkijaan ihastuminen, ja tuo onneton hukka-olo kun toinen katoaakin ruuhkaan...

        Olisiko laivan keulakuvana mukavampi olla? En tiedä. En ole kokeillut.

        Hyvä että tuo kakkonen itki ykköselle. Tietenkin kun oli niin rakastunut. Olisin ykkösenä iloinen, että omakin vielä on sen verran hyvä, että joku muukin voi häneen rakastua, olla rakastunut ja peräti pysyä rakastuneena :) Mitä jos yrittäisit jakaa tuota tasoa tavalla tai toisella myös itsellesi? :) Tai niin tietysti aina teetkin. Ok.

        Kannattaisiko naisena yksinkertaisesti laskeskella rakkaitaan ja todeta, että osa lienee koko elämän varrella tavalla tai toisella itsestä riippumatta aina vain lainarakkaita? Entä jos lähtökohtaisesti ajattelisit niin? Miten elämä voi muuttua? Ja miten elämä ei voi muuttua? Laulajakin on omassa elämässään kuitenkin vain "lainassa" esittämäänsä laulua varten. Ja kuuntelijoitaan varten. Ok?

        Rakastunut voi olla muihinkin (huomaa: muihinkin). Ovat vaikkapa lainarakastumisia. Silti sinulla on päätösvalta kohdata omaa rakastumistasi omalla tavallasi. Haluta tunnetta ja aihetta hallita itseksesi. Niin kai suurin osa naisista tekee.

        Onko sinulla siis vain yksi, jonka suhteen olet se seitsemäs toinen nainen? Eikö ole muita? Mieti, miten elämäsi järjestelet. Kuitenkin itse koet sen seurauksia.

        Hyvää vuodenaikaa. Nauti elämästäsi joka sekunti. Ei sitä tarvitse aina jäädä jonottamaan :)

        Eksyin väärälle palstalle kiitos heiluvien bannereiden( kiitos älypuhelimen hitaan latauksen)
        Öö huolimatta oliko rakastunut vai ei kiintyyhän toiseen ja kuvittelee toisen pitävän sua arvostuksen veroisena ja muutenkin ainoana ( ellei sitä ykköstä jota ei jostain syystä jätetä).Tuskin kukaan mieskään mitään huoraa haluaa joka jakaa itseään joka ilta eri miehille. Ihmisiä ei voi lainata mutta rahalla saa seksiä bordelleista ei tarvitse sotkea sit ollenkaan mitään henkistä mukaan.


      • PianPianPian

        Järki pois niin kaikki on hyvin :)


      • YksiYksiYksiYes

        Perustuu ajatteluun: Olen, Aina, Ykkönen :)

        Tietenkin! Of Course!


      • AlkuunRahaa

        Seksillä saa rahaa bordelleista.


    • toisena

      Kaksi vuotta on ehdoton takaraja. Sen jälkeen on turha odottaa.

    • Teeitsepäätös

      Tee päätös omasta puolestasi itse. Lopeta suhde mieheen ja sano että et halua etkä aio olla se kolmas.

      Jos mies eroaa ja lähtee perääsi, se on hänen päätös silloin.
      Älä ota takaisin luoksesi jos ei ole eronnut.

      Jos mies jää sen ensimmäisen luokse, silloin olet kuitenkin vapaa löytämään miehen joka on myös vapaa.

    • YksiKaksiKolme123

      Miehellä on siis "toinen nainen" yksi kerrallaan. Tai useita kerrallaan. Tai sitten "joku on aina ykkönen" vaikka mies ei oikeasti olisi liitossakaan. Jos haluaa olla "married" voi aina sanoa niin. Oletko varma, ettei hän ole Kari Grandi? Siis olet tarkastanut, ettei ole siepannut jonkun muun henkkareita matkaan mukaan.

      Jos on oikeasti oma itsensä ja myös uskoo, että omat henkkarit on omat henkkarit, niin voi sitten vaan laskea mitkä aiheet ainakin on kaverin saatettava järjestykseen elämässään, että pysyy tolkku (=suomeksi: järki) päässä ainakin osan ajasta.
      Hyvä jos pysyy järki päässä ainakin osan ajasta.

      Miksi hän vaihtaisi jo hyvin hoidetut asiansa toiselle? Onko tarjolla jotain oikeasti parempaa? Entä jos hän on mielestään jo tyhjentävästi vastannut sinulle?
      Oletko varma, ettei hän vastaa aina yhtä tyhjentävästi myös muille?

      Yleensä miehet laskevat itsekseen, minkä (tai oikeastaan mitkä) kokemuksen/(-t) naiselta voisi elämäänsä saada. Sen verran muistoja jokaisen miehen on edes joskus tavallista ja terveellistä saada. Ehkä hän vain haluaa, että itsellään on eri paikoissa aina joku tuttu vaimo tai ainakin saa uskoa niin. Tai sitten edes kunnollinen elämänkumppani. Joku, joka muistaa hyvällä yhteistä aikaa ja yhteisiä aiheita.

      Onnittelen, olet saanut osan hänen maailmassaan. Jos nyt haluat edelleenkehittää suhdetta, voisit pohtia mitä ja miten tarjota nykyistä "ykkösvaimoa paremmin".
      Ja miten turvallista olisi rekisteröidä suhteenne julkisesti avio(tai avo-)liitoksi?
      Siitähän mahdollisesti tulisi samalla tavalla "virkistettävä" liitto.
      Ja joku muu sitten jäisi odottamaan tuota "ykkösvaimon" paikkaa.
      Onkohan mies vain kilpailuttamassa hyvin kohteliaalla tavalla näitä vaimojaan?

      • Monikkokerrallaan

        Monta ykköstä ja monta kakkosta ja monta kolmosta ja monta nelosta ja ...

        Paljonko näitä oikeastaan todella voi riittää?


    • khyrfjllmjfdhj

      Saat sen mistä luovut on sanonta. En tiedä pitääkö paikkansa. Joskus joku on etsinyt uuden niin jo on mies alkanut eroamaan.

      • Menijomuille

        Olen luopunut useastakin naisesta, mutta en ole sittenkään saanut heitä itselleni :)


    • Fjljdfklö

      Olet toinen ja pysyt sellaisena.... vähän niin kuin varaventtiili..

    • Eikannatakitistä

      Kakkonen pysyy nyt lestissään. Älä kitise Täällä ykkönen minä määrään tahin ja vauhdin. Näin se menee piruako aloit kakkoseksi kun et pysty kerta jakamaan. Toki Myönnän saavani enempi ja nautin siitä. Ei mua jätä kun ei ole sitä aikaisemminkaan tehnyt. Minä kun en ala kakkoseksi millään! Kyllä se ukko sen tietää.

      • YksToinenYkkönen

        Mitä jos leikitään, että kaikki ovat kuin ovatkin aina vain ihan missä vaan koko ajan Ykkösiä? :):):)


    • Näinooon

      Jos suhde ensimmäiseen olisi kunnossa ja hän olisi se oikea miehelle, ei mies olisi koskaan ihastunut toiseen. Tämän takia miehen kannattaa valita sinut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe