SuperSaver otti rahat muttei antanut mitään tilalle! Varoitus!

SuperKamalaa

Kannattaa olla varovainen asioidessa ko. yrityksen sivuilla ja varsinkin jos on aikomus maksaa verkkopankin kautta tilatut liput ym. Varasin perheelleni lennot Supersaverin kautta ja (epäonnekseni) maksoin verkkopankin kautta. Kun olin maksun suorittanut, varaus jäi "pyörimään" ja odottamaan vahvistusta maksusta ja varauksesta, joita ei tietenkään koskaan tullut. Rahat olivat kyllä lähteneet tililtäni. Nyt tuskainen prosessi saada joku kiinni heidän puhelinpalvelusta, jossa jonotin yli puoli tuntia ja olin palveluvuorossanumerolla 1, kun puhelu yhtäkkiä siirtyikin jonon hännille! Epäilen vahvasti, ettei siellä muuta asiakaspalvelijaa olekaan kuin automaattinen nauha pyörimässä. Sähköpostiviesteihin ei kukaan vastaa, ainoastaan tule automaattiviesti, että vastaus tulee, niin kuin minulle, kolmen (3) päivän päästä! Ajatella, jos on lähilähtö kyseessä! Sinne meni rahat eikä matkaan pääse! Tämä oli ensimmäinen kerta kun yritin käyttää Supersaveria ja varmasti viimeinen samalla kertaa.

4

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperKamalaa

      Neljä päivää olen odottanut ja yrittänyt saada jonkun "ihmisen" vastauksen ongelmaani. Turhaan! Uusia automaattiviestejä tulee sähköpostiini, että ruuhkaa on, emme kerkiä palvelemaan. Taitaa olla tuhat euroa mennyt kankkulan kaivoon :(

    • EI KOSKAAN ENÄÄ

      Mulla kanssa paskoja kokemuksia supersaverista,varasin sieltä finskin lennot menopaluu kuopio-hki-bangkok,varasin ja maksoin tammikuussa,nyt finnair perui bangkok-hki lennon,siirsi kylläkin veloituksetta seuraavalle päivälle,MUTTA jatkolennon siirto helsinki -kuopio välille olis maksanut lisää 352e!!!!!!TOSI TÖRKEETÄ,FINNAIR KUULEMA PERII LIPUN MUUTOSKULUT.

      • SuperKamalaa

        Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...


      • jhhgjb
        SuperKamalaa kirjoitti:

        Kaksi viikkoa kulunut eikä rahoja ole vieläkään palautettu tililleni. Ne muutamat kerrat kun olen saanut jonkun langan päähän lukemattomien yrityskertojen ja jonottamisen jälkeen, aina luvataan pikemmiten hoitaa asia...

        Olisit maksanut luottokortilla niin aina voit reklamoida jos joku menee pieleen. Yleensä saat luottoyhtiöltä rahat takaisin ja luottoyhtiö velkoo kyseistä firmaa. Ongelma siis siirtyy luottoyhtiölle . Esim konkurssitapauksessa rahat palautuivat melko nopeasti tilille kun taas ne jotka olivat matkansa maksaneet muutoin kuin kortilla saivat odottaa saataviaan kauan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe