Viime vkl...

voe voe

Wohoo, ensimäistä kertaa elämässäni sain naisen lähestymään minua.
Tapahtui vkl baarissa. Tyttö tanssi tanssilattialla ja funtsin, että katon tuleeko jos katon sitä kääntämättä katsetta. Ensin hymyili vaan takasin.
Ja jäi vissiin "odottamaan" tiskin viereen.
Piruttani lähdin pois paikalta hetkeks.
Tulin takas myöhemmin samaan paikkaan ja sama tyttö oli tanssimassa.
Katsoin uudestaan kääntämättä katsetta.
Taas hymyilee vaan takasin. Hymyilen vaan takasin ja odotan.
Katsoo takasin odottavasti, että menisin sen luokse.
Tulihan se viimein. MUTTA lauseella: "Miehen täytyis kyl viedä..." :D
Vähän käytiin sit tanssimas.

Mikä siinä oikeesti on, että oletetaan miehen olevan se, jonka täytyisi tehdä aloite?
En ymmärrä... :D Tätä mitä nyt harrastin, niin on juurikin sitä, jota naiset tuppaavat aina tekemään. Nyt vaihtu vaan osat ja heti on pasmat sekasin, että mitä tää nyt on?

Toisekseen suurinosa naisista vilkaisee vajaa sekunnin mittaisen katseen tanssilattialla ja olettaa, että mies tajuaa mitä hän halusi, tai halusiko mitään.
Miten näitä naisia sitten lähestytään?
Vähän olen sivusta seurannut, niin ainoa oikeaoppinen tie naisen kaatoon,
on mennä itsevarmasti hinkkaamaan munaansa naisen pyllyyn.
Joko nainen alkaa tanssia mukana tai mulkaisee vihaisesti.
Taikka hänen poikaystävänsä tulee vetämään turpaan.

(En tosin itse harrasta tätä ja mielummin otan sen pitkän katseen ja jatkuvat vilkuilut merkiksi kiinnostuksesta, kuin sen sekunnin murtoosan katseen, joka voi tarkoittaa mitä tahansa.)

Sekunnin murtoosan vilkaisun merkitys:
Haluan näyttää, että olen kiinnostunut, mutta en halua näyttää, että olen kiinnostunut, jotta voin perääntyä, jos siltä tuntuu.
En myöskään halua, että minun kiinnostukseni tulee ilmi, jos katseeni kohde ei olekaan minusta kiinnostunut.
Toisin sanoen, haluan kaiken, mutta en halua riskeetata mitään.
Myöskään en halua antaa muille uroksille käsitystä, että olen kiinnostunut vain tietystä miehestä. Pyllyni odottaa teitä. Oih.

Tai jotain siihen suuntaan... :D

10

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Olipas etevästi kirjoitettu :)

      • voe voe

        Kiitos. :)


    • onkokemusta

      Ei se aina noin mene.. on nimittäis kokemusta.

      Eli siis katseet kohtaa, ja hymyäkin vaihtuu jonkin verran.. mutta sit ku lähestyy, niin tyrkkää poikkeen.

    • 1 + 3

      Osuvasti kuvattu, just noinhan se menee. Meidän miesten pitäisi sitten osata pelata noilla korteilla :D Ja se on muuten totta, että pitäisi mennä hinkkaamaan itseään naisen takamukseen ja toivoa parasta. Joskus tas tulee nainen siihen eteen hinkkaamaan juuri sen verran, että joutuu miettimään onko se tarkoituksella siinä ja saako sitä koskettaa, vai tuleeko korville, ja sitten ei uskalla tehdä mitään eikä homma etene :)

    • nainen vaan

      Täys nyhverö oot..

    • :D :D :D

      Nainen tuli kysymään sinua tanssimaan ja kirjoitit siitä kiinan muurin verran tuubaa? :D

      Et varmaan ole kovin kokenut jos tuo on sulle jotain ihmeellistä :D

      :D

      • sarkasmi

        Aloituksen ensimmäinen virke: "Wohoo, ensimäistä kertaa elämässäni sain naisen lähestymään minua"

        ":D:D:D" Olet kyllä ainakin hyvä päättelemään. Vaikutat muutenkin kaikin puolin mukavalta tyypiltä. Mikään ei ole hienompia piirteitä ihmisessä kuin toisten vilpitön kannustaminen ja sellainen luontainen vahva vaatimattomuus ja itsevarmuus, joka ei vaadi nostamaan itseään toisen yläpuolelle (toista alas painamalla) hänen onnistumisenkin hetkellä.


    • oot pelle

      rupee pösilö munkiksi.

    • Hukassa2014

      Nainen: "Toisin sanoen, haluan kaiken, mutta en halua riskeetata mitään"
      Hyvä että tajusit kuitenkin että nainen ei halua riskeerata mitään. Mutta et sitten tajunnut itse riskeerata mitään? Joten se nainen tuli itse sanomaan sulle " Miehen kuuluisi viedä ? "

      • Voe voe

        Mistä teitä sikiää?
        Meinasin, etten jaksa sinulle edes vastata, mutta
        kai se on pakko. Jos teen kerran näin, se ei tarkoita, että teen aina näin.
        Vaan päätin olla kuten nainen, eli olla riskeeraamatta mitään, kunhan vilkuilin.
        SE EI TARKOITA, ETTÄ OLEN AINA NÄIN.
        Tämä oli ensimäinen kerta, kun nainen tulee minulle juttelemaan, kun vain katson tätä. Eikä meinannut tulla nytkään, ellen olisi sitkeästi pitänyt persettä penkissä ja katsonut kääntämättä katsetta. Ja tämähän jo eroaa naisten tavasta katsella.
        Heillä se katse ei ole herkeämätön, vaan muutaman sekunnin ihan at most.
        Ja ensi kerralla jätä vastaamatta kokonaan, jos et jaksa lukea tekstiä huolella ja ajatuksella. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe