Asioita joista ette pidä ulkonäössänne?

Pallopääkala

Itsellä varmaan pyöreä pää & korkea otsa - hyi.

21

160

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • , lllkeowkfpwpkfpwoe

      Finni leuassa

    • mko

      Vitun idiootti tässä tarkoitetaan pysyviä vikoja eikä mitään helvetin finnejä jotka lähtee naamanpesulla

      • ryhvgds

        Itellä sellanen tukka et tuppaa olla kuin pummilla vaikka miten harjais tai mitävain


      • adblockerZ

        Vitun idiootti ei kaikki finnit lähe naamapesulla


    • virheellinen96

      varmaan suonikohjut jotka ovat periytyviä! mutta eivät ne haittaa minua menemästä uimahalliin tai riisuutumaan ihmisten edessä koska ne ovat osa minua ja olen hyväksynyt ne!

    • tyttöneeeenvainoleen

      ehhh no liian pieni peba ja kiharat hiukset

    • Ruma nenä

    • Alex DeLarge

      Rasvakerros

    • blini

      Kaljuuntuva pää ja olen vasta 18 :(

    • 16v

      paksut reidet ja kamala nenä
      ois se nyt kiva jos rasvaa lähtis muualtakin ku reisistä mut reidet on pahimmat

    • Mmpp

      Jalat

    • meneehermot

      Kiharat hiukset-.-

    • Vyötiäisnainen

      Paksut reidet, pömpöttävä vatsa, pyöreä pää, iso nenä, isot etuhampaat ja iso mutta litteä peba.

    • ....o.....

      jos pysyviä vikoja tarkotetaan niin arvet...

    • :dDdd

      manboobsit vaikka en oo lihava mitä vittua

    • diofbk

      Haluisin isomman D: koska siis näin just yhel mun kaveril suihkus yli 20cm (levos) kokosen

      • Heräää

        Vitun idiootti ei kenelläkään ole yli 20cm levossa korkeintaan 10-15 täällä suomen kylmyydessä


    • Tyttövaan

      Kasvot, luonnonkiharat hiukseni, reidet pohkeet ja jos ois vähän hoikemman näkönen xdd

    • pottunokka :D

      Perunanenä x)

      • hehö

        2 ja 1/2 arpea silmäkulmassa.
        Joskus kynä osunut. Hehe

        Noh onneksi en ole 1/2 sokea..


    • rumanaama

      Mun pää kaikkineen. Kamala nenä, silmät, poskipäät ylhäällä, huulet on kun jotkut kumiveneet, pään muoto,...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe