Eläkeiän nosto.....Sekoomuksen keksintö ?

SEKOOMUSVASTAINEN

Koska todellisuudessa 40.vuotias jos jää työttömäksi, onpahan hankala työllistyä enää.....sitä minä tarkoitin, että olisi pitänyt saada työnantajat ensin pitämään nämä ensin töissä.
Ja jos aletaan tonkia näitä pakettien tarjoajia, siis työnantajia, jotka ehdottaa ensin pakettia, sitten kun ei siihen suostu, onkin työtä osaamaton yhtäkkiä.
Nämä pienet pk-yritykset varsinkin, jatko näyttää tältä, että pienet pk-yritykset työllistää eniten, alkaa oikeuden istunnot lisääntyä, sillä pienillä yrityksillä ei ole tietoa, miten ihminen pitää lomauttaa oikein...siis lakien mukaan ja irtisanominen myös.
Väittävät, että osaavat lukea työaikalainsäädäntöä, mutta omasta kokemuksesta väärin menee, vaikka firmassa olisikin diplomi-insinöörejä ja muita inssejä, lukevat lakitekstejä vain työnantajan näkökulmasta.
Toisaalta isommissa tehtaissa, nämä ammattiliittojen asianajajat ovat työnantajan puolella, kusevat väärään laariin.

Eläkeiän nosto, tulee maksamaan yhteiskunnalle liikaa, koska työttömyys lisääntyy 40-50 vuotiaalle, minä harkitsen vieläkin omaa kohteluani, koska rikos ei vanhene sen pystyy tekemään myöheminkin, missään nimessä, en halua mennä takaisin sinne, missä olin, työnjohto oli enemmänkin lastentarhan opettajan tyylisiä, tekivät itse virheitä......syyllistivät työntekijöitä, joista muut eivät välittäneet niistä, kyselin heiltä siellä......kuulema asuntovelkaa jne...mutta jos vuosia työntekijä eri mieltä kun työnantaja, ei hyvä yhtälö, minä aloin protestoimaan ääneen sitä kohtelua ja tapoja, miten asioita hoidettiin.

Piia Noora Kauppi esim. joku finanssiliiton sekoomuksen persereikä, kuulostaa työnantajan moraalisaarnalta, ei Piia Noora Kauppi edes tiedä, nauroi aamu.tv:ssä asialle.
Kuka puolustaa työntekijää....ilmaiseksi.....ei kukaan, ei ole varaa haastaa työnantajaa....itsellä kaivon pohja tulee vastaan...rahat loppuu...en minä ainakaan pääse eläkkeelle koskaan....en ehkä töihinkään. silti lopetin tupakan polton ja alkoholin litkimisen kokonaan, tosin alkoholin juonti ei muutenkaan ollut isompaa....saunakalja, siinäpä se oli silloinkin, kohta ei varaa siihenkään.
Mutta heti jos varaa, otan yhteyttä instanssiin, jossa päätetään työaikalainsäädäntöön kuuluvista asioista ja se ei ole ammattiliitot, koska ne ovat menettäneet merkityksensä.

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankohtaista tietoa

      Eläkeiän nosto ei maksa yhteiskunnalle liikaa, päinvastoin. Viisikymppiset potkitaan ulos työelämästä ja he ovat sitten työttöminä eläkeikään saakka. Eläkkeet ei kerry ja kun nämä reppanat sitten pääsevät eläkkeelle niin eläke on rahallisesti pieni, säästöjä tulee nimenomaan yhteiskunnalle. Onko tämä sitten järkevää toimintaa niin se riippuu miltä kannalta asiaa katsoo. Idea voi olla kokoomuslähtöinen mutta siunauksen asialle antavat esimerkiksi demarit joita tyhmät tuulipuvut äänestävät. Eläkejärjestelmässä olisi paljon korjattavaa esim. eläkekatto mutta se on suomessa pyhä lehmä mistä mikään taho ei halua pöydälle ottaa. Ammattiliitot vastustavat eläkekattoa koska ne pamput siellä eivät halua heikentää omia vidun korkeita eläkkeitä. Tyhmä kansa ja ahneet päättäjät jotka ahnehtivat vain itselleen etuja, siinä on tämän maan suurin ongelma.

    • sekoomusvastainen

      Tuleehan se maksamaan yhteiskunnalle, ihmiset hakee toimeentulotukea tms. minä ainakin haen sitä tukea siihen asti kunnes minun olisi aika mennä eläkkeelle.
      Demarit nyt on pellepuolue muitten mukana.
      Haen myös toimeentulotukea eläkkeellä ollessa, tuli sitä tai ei.
      Yhteiskunnalle se tulee maksamaan, kun ihmiset makaa tuolla pitkin katuja ja ihmiset lopettaa yrittämisen, eläkeikä pitäisi olla se 63 vuotta.
      Minä tulen lopun ikääni olemaan SEKOOMUSVASTAINEN JA DEMARIVASTAINEN.
      En äänestä enää koskaan missään vaaleisssa.
      Ammattiliitotkin puolustavat vain omia tonttejaan.
      PASKAA TÄSTÄ TULEE !!!!!

      • SEKOOMUSVASTAINEN

        Puuttukaa kuntapuolen lomakertymiin, nykyäänhän siellä on lomia niin paljon, etteivät kerkee edes pitämään lomiaan.
        Normaalikertymä on 30 päivää, se sama kaikille, sillä säästetään !


    • jock jock

      Minä jäin eläkkeelle jännetuppitulehduksen vuoksi,20 vuotta sitte.Nyt vain harrastelen kaikessa rauhassa,kutoen uusia tumppuja pennaselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe