oletko salahomo?

parisuhteessa kuiten

Oletko naisen kanssa parisuhteessa mutta enemmän miehiin päin kallella?

Miksi valitset naisen, jos seksi miehen kanssa kiinnostaa enemmän?
Seksi yhdistää parin, eikö olisi loogista, että rakastaisit oikeasti myös miestä syvemmin? Etkö uskalla? Miksi valitset kulissin? Vai erotatko rakkauden ja himon?

Oma mieheni on bi tai melkeinpä homo, kykenee seksiin, mutta se on väkinäistä.
Mieluusti silmät kii ja takaapäin, ei koskettelua. Nopeesti yhdyntään. Suutelu ei ole syvää ja pimppiin ei juuri koske saati että nuolisi. Seksiä on harvoin, mutta tiedän hänen runkkaavan paljon, sitä hän tekee mieluiten vaikka luomua naisen muodossa olisi tarjolla. Kalut kiihottavat häntä.

Jotenkin tuntuu oudolta, että tahtoo sitoutua minuun kun vartaloni on noin epähaluttava. Hän korostaa uskollisuutta.

Onko hän oikeasti homo ja minä kulissi?

Tiedän, että minun on ratkaistava asia itse, mutta näiden tietojen valossa tulevat ulkopuoliset kommentit kiinnostavat.

91

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monimutkaista :)

      Moi,
      Koskettava kertomus :)
      Ymmärrän sun huolen. En ole mikään asiantuntija, paitsi ehkä oman pääkopan asioista. Tämä on mun mielipide, mutta vähän vaikuttaa, etta miehesi haluaisi ainakin kokeilla miestenvälistä seksiä.

      Ymmärsin, että edelleen ainakin sanoo rakastavansa, ja en epäile sitä. Eli ehkäpä seksi vaan on tylsää ja suorittamista. Kehotan kokeilemaan uusia juttuja. Jos hän oikeasti haluais myös seksiä miehen kanssa, niin voisitte kokeilla kimppaa. En tiedä miten itse suhtautuisit siihen, että bi-seksuaali mies osallistuisi leikkeihinne. Ehkä itsekin kiihottuisit siitä, että vueras mies harrastaisi seksiä kanssasi ja samalla tyydyttäisi miehesi bi-seksuaaliset tarpeet.

      Mun mielipide on, että seksiä on niin monenlaista tyyppiä. Yksi on kahden rakastuneen ihmisen välillä varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Rakkaus ja seksi kehittyvät suhteen aikana. Rakkaus parhaimmassa tilanteessa syvenee ja lujittuu. Seksi kehittyy ja toivottavasti kokoajan muuntuu suhteen kehittyessä.

      Eli seksiä pitää kokoajan säätää suhteen edetessä ja kliseenomaisesti vielä sanon, että mistään ei tule mitään, jos kommunikaatio ei pelaa :)

    • kkkkkkkkkfk

      Kannattaisiko kysyä asianomaiselta mieluummin kuin anonyymiltä foorumilta?

    • bi-henkinen

      No joo itsekin olen oikeasti bi-henkinen ja miksei vois olla naisen kanssa jos kerran naisen kanssa voi onnistua?
      Bisseys on hirveän yleistä, ehkä jopa 20 prossaa miehistä on bissejä tai homoja.

      Nykyaikaa voisi olla julkibisseys elikkä naiselle sanotaan suoraan että miehetkin kiinnostaa. Nykyaikana moni nainen ei tätä tietoa pelästy vaan pitää sitä nykyaikaisuutena. Bisselle nainen ei ole kulissi vaan voi tykätä oikeasti.

      Jos et saa suutelua osaksesi niin miehes ei sitten ole kovin romanttinen.

      • ogay

        20 prosenttia? Tuntuu aika "hurjalta" luvulta. Naisten osalta tuo 20% on kyllä ihan uskottava. Vai onko bi-miesten sitten vaikeampi tulla kaapista ulos?


      • Anonyymi

        Olin ulkomailla baarissa yksin tunnelma olihyvää, tutustuin ruskeasilmäiseen naiseen ja aika edustavaan loppuillasta lähdettiin yhtämatkaa kävellen minun hotellille, huoneessa huomasin että vähän perääntyy, istuin viereen ja suutelin nainen vastasi lopulta suudelmaan kunnolla kun laitoin kättä haaroihin seuras minua.
        Käteen tuli paksu kalu, Michelle katsoi minua, ensin mietin ei helkkari mutta hyväilin kalua kuin olisin tiennyt. Micelle avasi ylä osan hyväilin ja imin isoja kiinteitä rintoja pian oli kaluni esillä naisen hyväilyssä laskeutui ja imi kunnolla kun huomasi että nautin nousi ja paljasti kalunsa se oli iso jäykkä kalu seisoi edessäni otin humalassa kalun suuhun tuntui jännältä imeä kalua, en ajatellut enää homoutta vaan imin halusta hyväin samalla naisen pakaroita mutta imin kalua en malttanut lopettaa vaan imin loppuun asti.
        Michelle kaivoi laukusta kumin ja laittoi sen kaluuni Michelle kääntyi kontalleen katsoin pyllynreikää ja ohjasin kalun siihen silloin huomasin se oli voideltu hitaasti painamalla kalu painui sisään tuntui tosi hyvältä yllättävän hyvältä nain jonkin aikaa Michelle nousi ja kääntyi tuli syliin istuttiin vastakkain suutelin rintoja joita en naisilla ole nähnyt ja suudeltiin-
        Michelle kuiskas pelkäsin että suutut. Sanoin olet ihana ja minun ensimmäinen miesnainen.
        Michelle työntyi kokonaan syliin kuiskas olet neitsyt ihanaa.
        Illanpäälle otettiin viiniä ja imettiin toisia vähän väliä mutta ei loppuun asti.
        Aamulla heräsin ja ajattelin ei helvetti mutta Michellen rinnat sai halun palaamaan herätin imemällä rintoja Michelle kääntyi päälleni kontalleen imin kalua samaalla kun Michelle imi tunsin sormen pyllyssä ja kohta kaksi pylly oli jo tosi liukas Michelle näytti tuupia ja hymyili.
        Näytti minulle käänny, käännyin ja nousin kontalleen, ogotin kipua.
        Kalu meni yllättävän hyvin sisään kumi päällä aloin nauttia tuntui tosi hyvältä Michelle hyväili käsillään samalla kun antoi kalua pyllyyn.
        Tunsin käsien otteen kiristyvän ja tunsin miten laukesi.Michele tuli viereen nosti jalat laitoin kumin ja tulin edestä pyllyyn jalat oli notkeasti ylhäällä suudeltiin kiihkeästi aika paljon kun tunsin että tulee sain voimakkaan halauksen Micheleltä.
        Aamusta Michelle lähti, kuljeskelin kaupungilla ja menin huoneeseen nukkumaan, heräsin ailta myöhään ja menin edellisen illan baariin.
        Huomasin Michellen päällä oli kauniit vaatteet ja rinnat ne oli edustavasti, aika pian kuulin selän takaa nimeni. Käännyin ja katsoin Michelle hymyili kauniisti, kuiskas nukuttaa, mentii hotelliin ja heti alsti sänkyyn rakasteltiin useaan otteeseen oltiin yhdessä kolme päivää.
        Kotona mietin kun olin vaimon vieressä olenko homo vai oliko se vain ohi menevää kun luulin naiseksi ja olikin mies. No suomessa ei ole niin kauniita transuja ja se jäi siihen kertaan.


    • apapap

      hyvä kkkkkf, kannattaa varmaan kysyä aina asianomaiselta, mutta vastausten saaminen ei aina ole helppoa. Jos kaappihomo haluaa elää naisen kanssa, tuskin se ihan kaikkea himoa miehiin ja vastentahtoisuutta naisiin kertoo omalle naiselleen suoraan.

      Tämän vuoksi kai palsta on olemassa, jotta anonyyminä voi kertoa suoraan.

      Gayt: ovatko naisten sukupuolielimet vastemmielisiä?
      Biseksuaaleille ne tuskin ovat.
      Pystytkö seksiin naisen kanssa, miten? Mielikuvin?

    • aapo lappi

      jaa eikö sitte naiset oo kaappilesdoja ? miksi miehet ovat vain kaappihomoja ?
      kyllä miehiä o paljon jotka ovat kaapissa ja elävät hetero elämää ilman mitään bisse suhteita ...yhteiskunta ja sukulaiset ajaavat siihen :(

      ihan samaa mitä ed postasi vois kysyy häneltä ovatko aivot sinulle vastenmielisiä.

      olen kai bisse mut miehet mua kiinnostaa enempi ja olen ollut naisen kanssa ja tulos oli 5 ihanaa lasta ,kaikki poikia .
      ihan sama mitä rajojen vetäjät sanoo mut jos on seksikäs ja kaunis ihminen se on seksikäs ja kaunis...ei kaikki ole et pannaan..hei missä mennään eikö hetero mukava voi sanoo sanaa kaunis jos kyseessä mies ? vai onko se heti bisse ? tai jo homo....
      surullista nähdä kuinka nykyisin ollaan menossa takaisin pimeään sotien jälkeiseen aikaan...... a p u v a jo huusi ppp

      • A.Terska

        Aapo Lappille:

        Haluaisin tutustua sinuun. En välttämättä seksimielessä, vaan yhteisen "elämänkatsomuksemme" vuoksi. Keskustelu näistä asioista luotettavan ja samanhenkisen ihmisen kanssa olisi kasvattava kokemus. Nimimerkkini on sitten sanamuunnos - juunou.


      • aapo lappi
        A.Terska kirjoitti:

        Aapo Lappille:

        Haluaisin tutustua sinuun. En välttämättä seksimielessä, vaan yhteisen "elämänkatsomuksemme" vuoksi. Keskustelu näistä asioista luotettavan ja samanhenkisen ihmisen kanssa olisi kasvattava kokemus. Nimimerkkini on sitten sanamuunnos - juunou.

        A.Terska juuh


        Ja bear etkö vieläkään muista et en minä sitä ole keksinyt ihan itse olet sen saanut nuorilta ja minä nyt vain poimin sen pedobear sanan esiin sieltä ...


    • Aapo sanoo, että on bisse ja 5 pojan isä. Uskoo ken tahtoo. Aapolla kun on aliaksiakin ainakin se 5 kpl :D

      Sen mä ymmärrän, jos joku on hysteerisesti lapsistaan ylihuolehtiva, mutta toisen ihmisen eli minun leimaaminen täällä useassa keskustelussa pedoksi ilman mitään todisteita muuta kuin sun sanasi menee jo sinne rikostekniselle alueelle, jonne aikuisen vastuullisen ihmisen ei pitäisi mennä ja keskusteluista toiseen vaikuttaa aina vain enemmän myös siltä, että minä olen se aikuisempi ja tasapainoisempi keskustelija. Säälittää kaikin tavoin, miten hukassa ja rikki olet - myös niiden viiden lapsesi puolesta.

      Olethan kuitenkin kertonut kaikille lapsillesi, mitä netissä puuhaat? Tiedäthän, että suvaisemattomista tiukkapipoperheistä tulevat lapset kasvavat usein erilaisiksi kuin vanhempansa. Kapinaa on se, että tehdään juuri päinvastoin kuin sinä kasvatat.

      Voihan myös olla, että poikasi kasvavat kaikki estyneinä homofobeina, joiden mielestä kaikki homot ovat pedoja ja vaikka kaikki olisivat homoja, joista yhdelläkään ei varmasti olisi minkäänlaisia pedo-taipumuksia, niin joutuisivat silti patriarkka-daddyn pelossa menemään kulissiavioliittoihin. Kuten itsekin kirjoitat, "yhteiskunta ja sukulaiset ajavat siihen."

      Itsekin varmaan tiedät, että jos olet lapsesi kasvattanut oikein, niin he katsoisivat sinua kummallisesti ja pudistaisivat ymmällään päätään sille, mitä täällä ja Qx:ssä kirjoitat. Kun sinulla on se kuvallinen profiili, niin varmaan tietävätkin jo.

      Ehkä, hupaisinta kaikista, jospa olet tämän keskustelun aloittajan mies?

      • aapo lappi

        no bear raukka hupaisinta onkin sinun vainoharhaisuus ja kaiken kieltäminen


    • Oli mielenkiintoista :(

      Tämäkin oli mielenkiintoinen keskustelu, kunnes nuo kaks pukaria valtasivat tämänkin :(

    • No, minäpä koitan paikata :-D voi olla "mielenkiintoista", en tiedä :D yleensä lukijani ovat jotenkin merkillisen tiukkapipoisempia kuin minä.

      Olen homo. Voisin kuvitella, että heteromiehen itsetunnolle tekee homoepäily oman vaimon kannalta _todella_ hyvää. Varmaan tuossa tilanteessa alkaisin varoa kaikkia tekemisiäni. En uskaltaisi laittaa hajuvettä tai olla liian sliipattu, katsoa peiliin liian pitkään. Takaraivossa nakertaisi, ettei hui kauheeta, ettei pano nyt vaan millään tavoin yhtään lainkaan homolta vaikuttaisi, kun ai herranjestas kun yks työntö vahingossa vähän luiskahti. Tulisi erektio-ongelmia ja sydämentykytystä ja vatsahaavaa. Pieraistakaan ei uskaltaisi, ettei vaan kuulostaisi liian löysältä. Aloittaisin ryyppäämisen. Kuolisin nuorena.

      Pilvenreunalta katsoisin, kuinka vaimoni kertoisi hautajaisissa homoudestani. Niinpä niin.

      Samassa tipahtaisin helvettiin.

      • nomitävv

        Oikeesti, sun viestit on todella outoja. Pitääkö sun tulla joka topiciin jauhamaan noita älyttömiä juttujas?


      • jepsistä
        nomitävv kirjoitti:

        Oikeesti, sun viestit on todella outoja. Pitääkö sun tulla joka topiciin jauhamaan noita älyttömiä juttujas?

        Se taitaakin olla ihan oikee homppelipomppeli ku se lässyttää tollain homppelisti hymiöiden kera.


      • jepsistä kirjoitti:

        Se taitaakin olla ihan oikee homppelipomppeli ku se lässyttää tollain homppelisti hymiöiden kera.

        Koskaan ei tiedä, onko lukijalla kaikki pomppelit kohdillaan, niin selventää heille, joille ei kaikki ole ilman selvää :D

        Voiks joku jeesata, mikä olis velton ranteen hymiö, mikä olis varmaan selvempi homppeliviittaus. Ku mää en tiiä :(


    • Odotas vaan, kun kohta aloitan tänne omat keskusteluni :D erään pukarin kauhuskenario :D

      Mistä tietää, vaikka sinäkin olet anonyyminimmarin suojassa valittamassa joka keskustelussa? Mulla sentään on aina tämä sama ja myöskin käytän sitä. Eikä ole pakko lukea.

      • dramaapukkaa

        Tee se ihmeessä,että saat olla ihan yksin siinä,ettet häiriköi jokaista keskustelua !


      • dramaapukkaa kirjoitti:

        Tee se ihmeessä,että saat olla ihan yksin siinä,ettet häiriköi jokaista keskustelua !

        Mistäs tiedät, että maltat olla sinne vastaamatta :D aika varmaan käy just toisin päin :D


    • kukaseon

      Dramaa pukkaa jos hakis taas popparit ja alkaisi lukee bear-dramaaa.
      Kaikki ei sentään ole peepingtommi tai aapo lappi !
      Joku varmaan on pedobear tai blomma1 jos ei sitten veepee tai litium kokomus ?

      • Ainoa, jonka tiedän käyttävän ilmaisua "hakee poppareita lukeakseen draamaa" on peepingtommi.

        Joku vois päätellä siitäkin jotain, minne suuntaan tämä juttu on menossa. Sori kun spoilasin kesken lukemisen.


      • bear_nick2 kirjoitti:

        Ainoa, jonka tiedän käyttävän ilmaisua "hakee poppareita lukeakseen draamaa" on peepingtommi.

        Joku vois päätellä siitäkin jotain, minne suuntaan tämä juttu on menossa. Sori kun spoilasin kesken lukemisen.

        --- ja luonnollisesti, ettei luultaisi, että mennään off topic, näitä kaikkia nyrjähtäneitä narsistisia salapersoonia ei suinkaan kiinnosta aloittajanaisen ongelma, vaan pelkkä aiheen otsikko "Olenko salahomo?"

        Koska hän on.


    • aalkuupeerää

      Olisko homomiehiä vastailemaan seksikokemuksista naisen kanssa?

      Olisko naisia kertomaan seksitunnelmista homoiksi selvinneiden miesten kanssa?

      • Ei kiinnostanut :(

        Mun kokeilu ;) Pillu ei tuntunut miltään. En edes kokoajan tiennyt oliko se siellä sisällä vai ei. Lopulta lopetettiin, kun mulla lakkas seisomasta. Yritin runkara, kun huilattiin, mutta mitään ei tapahtunut. Halusin vaan, että se päättyis nipeesti. Lopulta sanoin, että ei taida nyt onnistua ja lopetetaan.


      • souvari

        Joo joskus humalassa serkun muijan kaa,kun ne molemmat tahtoi kolmatta..
        Ei se onnistunut,serkun kanssa olis varmaan homma hoitunut,mutta ku se muija veti kaiken huomion.

        Siks toiseen olin ihan liian kännissä.


    • sandrasentraali

      Lue alku ja vastaa.

      Kertokaa homomiehet miksi olette naisen kanssa jos seksi ei kerran iske?

    • Vm.1984

      Olen homo, joka seurustelee naisen kanssa. En koskaan uskonut siihen, että olisin kykenevä rakastaa naista. En seurustelisi, jos en tietäisi häntä sielunkumppaniksi. Kemiat toimivat erinomaisesti ja välillämme vallitsee syvä yhteisymmärrys. Koskaan ei ole tehnyt seksuaalisuudestani mitään ongelmaa ja hän tietää, mikä olen. En tosin kaipaa miesten välistä - koettu on ja hyväksi todettu, mutta nautin seksistä nykyisen naispuolisen kumppanini kanssa.

      Tämä kohta vaatii kommentin:
      ''Pimppiin ei juuri koske saati että nuolisi.''

      En muuten nuole minäkään. Ajatuskin oksettaa. Eivät kaikki pidä nuolemisesta.

    • miksi valita kaappi

      Hei v.1984,

      sielunkumppanuus kuulostaa kauniilta, mutta seksuaalisuus on myös se asia joka tekee parisuhteesta aivan erilaisen kuin mistään muusta suhteesta. Miten seksi toimii, jos seurustelu- ja sielunkumppanissasi intiimimmät osat jopa oksettavat sinua?
      Kuinkahan kauan tuollaisella tyylillä on toivoa?
      Jos naisesi on asseksuaali, ehkä... mutta muussa tapauksessa alta kymmennen vuoden sisään hän on täysin nääntynyt siihen, että ei ole naisena haluttu.

      Homoja pillu oksettaa, jokaista heteroa houkuttaa, siinä se sevä eroo on.

      Miksi ette ole ystäviä? Mikä trauma on naisellasi? Mikä naisen sukupuolielimissä on noin kamalaa, että niitä ei edes rakkauden avulla voi lähestyä?
      Voisitko kuitenkin nuolla kullia? Mitä etsit tältä palstalta?

      • Vm.1984

        Lue tarkemmin. En missään vaiheessa implikoinut, että kumppanini intiimimmät osat oksettaisivat minua. Totesin, että nuoleminen oksettaa. Voisin lyödä vetoa siitä, että läheskään kaikki heteromiehetkään eivät halua nuolla. Tiedoksesi, että ihmisen seksuaalikäyttäytyminen on varsin monimuotoista ja on asioita, joista jotkut pitävät ja toiset eivät.

        ''Miksi ette ole ystäviä?'' En tiedä sinusta, mutta minä en harrasta seksiä ystävieni kanssa tai jaa vuodettani heidän kanssaan.

        ''Mikä trauma on naisellasi?'' Täysin omaa päättelyäsi, joka perustuu pelkkään mutuun. Kysymys on aiheeton ja asiaton eikä edistä keskustelua.

        ''Voisitko kuitenkin nuolla kullia?'' En.

        ''Mitä etsit tältä palstalta?''
        Asiapitoista keskustelua ja ajatustenvaihtoa, mikä on mahdoton yhtälö, kun ottaa huomioon kirjoittajien tason. Anonyymisti keskustelu eli kasvottomuus on kuitenkin mutkattomampaa.


    • näin on

      v. 1984, etpä tietenkään nuole pimppiä ja tietenkin pimppi ällöttää koska olet homo.

      Jokainen heteromies näkee naisen toisin ja ihailee paitsi naisen sielua myös ruumista. Ei naisen sielu ole vartalosta irroittettu ominaisuus. Onnea vaan kaappiin,. jota kutsut sielunkumppanuudeksi.
      Naisesi varmaan löytää enen pitkään sen sielunkumppanin joka ottaa hänet kokonaisuutena.

      • Naisesi varmaan löyt

        Onnea vain väärinymmärrykselle, mikä kertoo paljon sinusta itsestäsi ja ymmärryksesi tasosta. Lue viestini uudelleen ja ajatuksen kanssa tällä kertaa ilman, että lisäilet omiasi vastoin parempaa tietoasi.

        '''Naisesi varmaan löytää enen pitkään sen sielunkumppanin joka ottaa hänet kokonaisuutena.''

        On löytänyt jo allekirjoittaneesta, mikä on toki käynyt jo ilmi ensimmäisestä viestistäni. Lukisit tarkemmin ja jättäisit mihinkään perustumattoman höpinän vähemmälle.


      • Vm.1984

        En voi olla kuitenkaan kommentoimatta väitettäsi siitä, ettei sielu ole vartalosta irroitettu ominaisuus.

        Yleisen käsityksen mukaan sielua pidetään sukupuolettomana ruumiin vankina. Tietäisit sen, jos vaivautuisit avartamaan näkemyksiäsi ja sivisityksellistä horisonttiasi.

        ''Onnea vain kaappiin, jota kutsut sielunkumppanuudeksi.''

        MIstä päättelet, että olisin kaapissa? Ei se tarkoita, jos vastaa keskusteluketjuun, jossa käytetään hatusta vedettyä termiä ''salahomosta'', että olisi mystinen salahomo tai kaapissa. Älyllistä epärehellisyyttä tuollainen.


    • mietinpä vaan

      Uskonnollisen käsityksen mukaan sielu on ruumiin vanki. Nykymaailmassa ja filosofiassa kai tahdomme olla psykofyysisiä kokonaisuuksia, kokonaisvaltaisia, eikä sielu ole vain rasite.

      Kiitos 84 kun vastasit, kiinnostaa kovasti kaltaistesi valinta. Nainen saa varmasti kokea olevansa ainoa laatuaan, ei tarvitse olla mustasukkainen muille naisille jne.
      Mutta miten ihan oikeasti voit tukahduttaa homoutesi kun homoksi kuitenkin itsesi määrität. Kyllä sielu elää myös ruumiissa joka elää ja haluaa ja tahtoo - vaikka sitten omia reittejään.
      Ja miten seksi onnistuu naisen kanssa, onko se henkien kosketusta ja kehoruumiin vaisu toiminto?
      Tyydytätkö sukupuolisen suuntautumisesi mukaiset fantasiat naisen kanssa (vaikka silmät kii) vai yksin (masturboimalla).

      Seksi on myös henkisen kahdenkeskisyyden osoituskenttä, vai kuinka? Seksissä tarvitaan kehoa joka ei ole vanki vaan vapaa silujen kontaktiin.

      Olisi mukava kuulla sinun naisesi (tai 84 kaltaisetn naisten) ajatuksia.
      Tunteeko hän olevansa naisena haluttu jne. Ajatteleeko hän olevansa vain ruumiin vanki.

      • Vm.1984

        Rakastuin ihmiseen, joka vastoin kaikkia odotuksiani kuului vastakkaiseen sukupuoleen. En ole kenenkään toisen kanssa kokenut niin suurta yhteenkuuluvuudentunnetta kuin nykyisen kumppanini kanssa. Vetovoima välillämme on valtavaa.

        Seksi on ihanaa ihmisen kanssa, jota rakastaa – olipa kumppani sitten kumpaa sukupuolta tahansa. Jos ei ole mitään yhteistä tekijää, väitän seksin muuttuvan arkiseksi ja tylsäksi suorittamiseksi, jolla tyydytetään perustarpeita.

        Täytyy sanoa, että nykyään fantasioin vain kumppanistani ja siitä, mitä kaikkea voisi tehdä hänen kanssaan. Nuolemisessa minulla on kuitenkin ollut estoja aina ja kumppaninikaan ei sellaista halua.

        Jonkun mielestä tämä voi olla homouden tukahduttamista, mutta henkilökohtaisesti en osaa ajatella asiaa siten. En kuitenkaan katso myöskään eheytyneeni homosta heteroksi. Tiedän, ettei seksi onnistuisi kenenkään toisen naisen kanssa, vaikka fantasioisin miehistä aktin aikana. Muistan, kun 19-vuotiaana suutelin naista, ihoni meni kuin kananlihalle ja suoraan sanottuna voin pahoin. Miesten kanssa en kokenut minkäänlaista inhoreaktiota, jos ei oteta lukuun seksinnälkäisten ukkojen lähentymisyrityksiä ja suoria seksikutsuja.


    • juupatijaaa

      v.84, jokainen määrittää tietysti oman seksuaalisen identiteettinsä, ja olet homo koska sellaiseksi itsesi määrität. Kirjoituksesi perusteella sinussa on kuitenkin paljon bi-seksuaalisia aineksia (sikäli mikäli et nyt tosiaan tukahduta homouttasi tai ole vielä vastarakastumisen tilassa, joka ajan myötä haalenee aina. Täkllöin myös todellinen suuntaus voi palata esiin ja pintaan ja nousta naisen ja miehen välisen seksin häiritsijäksi).

      Miksi ajattelet olevasi homo jos fantasioit vain naisestasi etkä miehistä. Seksuaalisuus on joillain kai muuttuva ja joustava.

      Mutta: uskon ja olen kokenut että (totaali)homolla on vaikeuksia seksuaalisessa kontaktissa naisen kanssa vaikka tunteita olisikin. Tällaisesta olisi mukava kuulla mielipiteitä ja kokemuksia lisää. Miten homosuuntaus näkyy seksissä naisen kanssa? Poissaolevuutena? Pinnistelynä?
      Seksin harvenemisena?

      Millaisa ajatuksia homomiehellä on kun rakastelee naisen kanssa?

      • Nirinari4

        Jospa nimimerkki Vm.1984 fantasioi naisestaan, koska rakastaa? Näin sen ymmärrän ja eihän se nyt tarkoita sitä, että jos sinä fantasioit vieraista miehistä koska olet onnettomasti naimisissa homon kanssa, että Vm.1984:n pitäisi niin tehdä vain sen takia koska määrittelee itsensä homoksi. Jos löydät sen ''Oikean'' niin ehkä lopetat muista fantasioinnin.

        Ja millaisia ajatuksia homomiehellä on kun rakastelee naisen kanssa? Vastenmielisintä mitä olen koskaan tehnyt. Sorry.


      • tiukutauku
        Nirinari4 kirjoitti:

        Jospa nimimerkki Vm.1984 fantasioi naisestaan, koska rakastaa? Näin sen ymmärrän ja eihän se nyt tarkoita sitä, että jos sinä fantasioit vieraista miehistä koska olet onnettomasti naimisissa homon kanssa, että Vm.1984:n pitäisi niin tehdä vain sen takia koska määrittelee itsensä homoksi. Jos löydät sen ''Oikean'' niin ehkä lopetat muista fantasioinnin.

        Ja millaisia ajatuksia homomiehellä on kun rakastelee naisen kanssa? Vastenmielisintä mitä olen koskaan tehnyt. Sorry.

        Ei kai itsepetosta harrastamattomalle homolle "se oikea" voi olla nainen.
        Jotain on pielessä tuollaisessa yhtälössä.

        Äitiäkin saatetaan rakastaa, mutta ei sen kanssa panna tai aleta suhteeseen.
        Homon parisuhderakkauden kohde ei ole nainen.

        Tai jos on, perverssiys on jo huipussa.


    • Jännintä tässä viime perjantaista alkaneesta homofoobikoiden kaapistatulossa on se, että aktiivisinta ääntä taitaa pitää nainen, jonka pillua ei nuolla.

      Kyse ei siis ole loppupeleissä raamatusta, homoista, kirkkovihkimisistä, kirkkoeroista, eheytymisestä, vammaisista taikka mistään muusta kuin ko. rouvan täytyisi löytää itselleen pimpsan nuolemisesta kiinnostunut mies, joka olisi siinä niin aktiivinen, ettei rouvalle jäisi aikaa kommentoida tänne.

      Ja olen ihan varma siitä, että Suomen maassa on tuhansia, ellei miljoonia heteromiehiä, joille ei naisen pimpsan nuoleminen ole seksiaktin tärkein osa, sormeilu ehkä esileikkinä riittää heidän mielestään, koska kukaan ei ole opettanut miten nainen tyydytetään. Mieli pahoittuu myös heidän puolestaan, jos vaimo on sitten heille samantien homoleimaa tarjoamassa, jos ei kaikki ole vaimon mieleen. Eikä edes tämä sama nainen itse saa sanottua, kun tätä samaa keskusteluketjua on täällä s24:ssä samasta avioseksiongelmasta vatvottu jo vuodesta 2005. Ja tämä yksittäisen ihmisen makuuhuoneongelma kääntyy sujuvasti kaikkien homojen viaksi.

      Eikä tämä ole mitään kiusaamista, vain parannusehdotus. Eroa, hae tossun (tai tässä tapauksessa tussun) alle uusi kielimies, joka haluaa naida ainoastaan lähetyssaarnaaja-asennossa ja jätä sun seksiongelmiisi täysin viattomat homot rauhaan.

      "Millaisia ajatuksia homomiehellä on kun rakastelee naisen kanssa?"

      Ei minkäänlaisia. Homot eivät koskaan rakastele naisten kanssa.
      Biseksuaalit kylläkin.

    • homon ex

      Oletko varma, että sama nainen on äänessä vuodesta 2005?
      Eiköhän näitä samanlaisia kokemuksia ole monellakin yksilöllä.

      Mikä siinä on niin vaarallista, että etsii aiheesta keskustelua? Oikeinko pitäisi löytää tussunnuolija, jotta pysyisi palstalta poissa kertomassa karmivia kokemuksia jotka saattavat saada lukuiset kanssasisaret ajattelemaan asiaa?

      Olen myös nainen jonka mies oli selkeästi homo. Pimppi ei innostanut, mutta miesten välineistä syttyi. Toi koskettelemattomuus ja silmät kiinni rakastelu on erittäin tuttua. Intohimo ja läsnäolo puuttui, se oli musta hankalinta.
      Pimppiä ei olis tarvinnu nuolla jos jotenkin olisi näkynyt innostus naisen vehkeisiin. Ja paras varmaan vielä mainita, että sitä pimppiä ei tosiaan nuollu!

      • Valtiatar Kissa

        Haluaisin nuolla sinun tussusi ja panna sinut kahleisiin.

        *kissa mouruaa ja raapii mattoa odotellessaan mieluisaa pillua*


    • Miksei siis tussunnuolijaksi kelpaa vaikkapa toinen nainen? Yhtä lailla kun mies tietää mistä mies tykkää ja kiihottuu, niin nainen tietää parhaiten mitä nainen haluaa.

      Ai niin, se homofobia.

    • Avioliittojen vastustajat voisivat miettiä sitäkin, että täällä on nyt avautunut pari ilmeisestä pakkoavioliitosta miehen kanssa kärsivää naista, joiden elämä on mennyt pilalle siksi, että on seksuaalisesti turhautunut biseksuaalin kanssa. Kummallekin parille olisi selkeästi parempi, jos bi-ukot olisivat voineet vapaasti solmia suhteen miehen kanssa, eikä olisi ollut pakkoa mennä naisen kanssa liittoon ja nämä naisetkin olisivat olleet vapaita hakemaan enemmän haluamaansa seuraa, kun alunperinkään ei olisi tullut biseksuaalia vastaan.

      Mitä enemmän tätä tasa-arvoista mahdollisuutta vastaan tappelette, niin sitä enemmän potkitte itse itseänne nilkkaan.

    • Ihmettelevä

      Miksi homomies olisi parisuhteessa naisen kanssa? En ymmärrä. En ole kuullut yhdestäkään kaappilesbosta joka olisi yhteiskunnan painostuksesta "alentunut" parisuhteeseen väärän sukupuolen kanssa. Mutta tällaisia homomiehiä sen sijaan löytyy. Onko se vielä nykyaikanakin "vaikeampaa" miehen olla homoseksuaali kuin naisen? Vai mitä ihmettä, ovatko naiset vain rohkeampia tulemaan kaapista?

      • Tässäpä ajatuksia

        Homomiehet ainakin maaseudulla jättävät useimmiten kaapista tulematta syystä, että pelkäävät nimenomaan ympäristön kielteistä suhtautumista. Monet maalta kaupunkeihin muuttaneet nuoret homot (rämehomot) kertovat useimmiten melko tutun tarina homofobisista miespuolisista sukulaisista ja tuttavista sekä homoihin kohdistuvasta ilkeämielisestä asennoitumisesta, josta suvaitsevaisuus on valovuosien päässä. Ei sellainen tietenkään houkuttele tulemaan kaapista, kun tietää, mitä siitä ikävimmillään voi seurata: halveksuntaa, vihaa, häpeää ja pahimmillaan jopa suoranaista väkivaltaa. Pelko pitää kaapissa, ja tästä syystä homomiehet valitsevat usein sen helpomman tien: kulissivaimon, pari lasta, talon, auton, veneen, kesämökin ja työuran, joka pitää ajatukset poissa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.

        Naisten homoseksuaalisuus on jossain määrin hyväksytympää, koska naisiin suhtaudutaan eri tavalla kuin miehiin. Miehiin asetetaan toisenlaisia odotuksia. Homoseksuaalisuus miesten kohdalla ei ole läheskään aina ''oikei'', jos ajattelet.

        Rohkeimmat kaappihomot tulevat yleensä kaapista, kun ovat haudanneet vanhempansa. Ikävää mutta totta.


      • MrAntza999
        Tässäpä ajatuksia kirjoitti:

        Homomiehet ainakin maaseudulla jättävät useimmiten kaapista tulematta syystä, että pelkäävät nimenomaan ympäristön kielteistä suhtautumista. Monet maalta kaupunkeihin muuttaneet nuoret homot (rämehomot) kertovat useimmiten melko tutun tarina homofobisista miespuolisista sukulaisista ja tuttavista sekä homoihin kohdistuvasta ilkeämielisestä asennoitumisesta, josta suvaitsevaisuus on valovuosien päässä. Ei sellainen tietenkään houkuttele tulemaan kaapista, kun tietää, mitä siitä ikävimmillään voi seurata: halveksuntaa, vihaa, häpeää ja pahimmillaan jopa suoranaista väkivaltaa. Pelko pitää kaapissa, ja tästä syystä homomiehet valitsevat usein sen helpomman tien: kulissivaimon, pari lasta, talon, auton, veneen, kesämökin ja työuran, joka pitää ajatukset poissa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.

        Naisten homoseksuaalisuus on jossain määrin hyväksytympää, koska naisiin suhtaudutaan eri tavalla kuin miehiin. Miehiin asetetaan toisenlaisia odotuksia. Homoseksuaalisuus miesten kohdalla ei ole läheskään aina ''oikei'', jos ajattelet.

        Rohkeimmat kaappihomot tulevat yleensä kaapista, kun ovat haudanneet vanhempansa. Ikävää mutta totta.

        Hä kuinni kyllä mä oon ainakin tullut jonkaapista vaikka oon vasta 15v ja molemmat vanhemmat elossa.

        Vanhemmat, niiden tutut ja mun tutut tietää mutta ei suku hirveesti koska vanhemmat pelkää et se tieto levii sitte suvun kaikista vanhimmille ja ne sitte ei hyväksy asijaa.

        No jos ne ei hyväksy asijaa niin ei se mua haittaa yhtään mutta vanhemmat on erimieltä.

        Mä en vaan oikeesti välitä kauheesti lähes mistään vittuilusta taikka muusta paskasta mitä niskaa tulee koska sitä on tullut niin paljon että ei enää pahemmin mikää hätkäytä :P

        Tosin seku joku teki kunnon trollin, leikki mun suurinta ihastusta kikissä ja juteltii paiviä kunnes tajusin.. se ihan suoraa sano siellä kaikkee että haluis olla mun kaa ja myös panna ja halailla ja just semmosta mitä mä vaan oon voinut unelmoida. Niin no unelmaksi se jäikin.

        Se tietty hätkäytti mutta toisaalta ajatukset on muualla ku pääsee miettii kosto operaatiota sille joka kusetti mua.. se ei oo ihan varmaa vielä et kuka se oli mutta se on varmaa että se tulee kärsimään ihanasti ku jää kiinni.
        Luultavasti niin paha nolaus että se menee kaappiin ihan vaan koska nolottaa se että trollas mua :D

        Ei toi oo eka kerta ku kostan jotain niin pahasti jollekkin että se joutuu johonki hoitoo sen takia ja saa meiliala lääkkeet.. :Pä

        Oonkohan mä liian julma.. ehkä en, mähän vaan puolustan itteeni ja tavallaa muita homoja hinnalla millä hyvänsä kuhan se vaan on oikeuden mukasta (ja laillista)


      • Toisaalta näinkin
        Tässäpä ajatuksia kirjoitti:

        Homomiehet ainakin maaseudulla jättävät useimmiten kaapista tulematta syystä, että pelkäävät nimenomaan ympäristön kielteistä suhtautumista. Monet maalta kaupunkeihin muuttaneet nuoret homot (rämehomot) kertovat useimmiten melko tutun tarina homofobisista miespuolisista sukulaisista ja tuttavista sekä homoihin kohdistuvasta ilkeämielisestä asennoitumisesta, josta suvaitsevaisuus on valovuosien päässä. Ei sellainen tietenkään houkuttele tulemaan kaapista, kun tietää, mitä siitä ikävimmillään voi seurata: halveksuntaa, vihaa, häpeää ja pahimmillaan jopa suoranaista väkivaltaa. Pelko pitää kaapissa, ja tästä syystä homomiehet valitsevat usein sen helpomman tien: kulissivaimon, pari lasta, talon, auton, veneen, kesämökin ja työuran, joka pitää ajatukset poissa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.

        Naisten homoseksuaalisuus on jossain määrin hyväksytympää, koska naisiin suhtaudutaan eri tavalla kuin miehiin. Miehiin asetetaan toisenlaisia odotuksia. Homoseksuaalisuus miesten kohdalla ei ole läheskään aina ''oikei'', jos ajattelet.

        Rohkeimmat kaappihomot tulevat yleensä kaapista, kun ovat haudanneet vanhempansa. Ikävää mutta totta.

        Toisaalta nainen menee helposti nyrkin ja hellan väliin, jos nainen on vain "pakon senelema" kulissi. Kulissin toisaalta ymmärtää ympäristön asenteiden vuoksi.


      • Asijan Tuntija
        Tässäpä ajatuksia kirjoitti:

        Homomiehet ainakin maaseudulla jättävät useimmiten kaapista tulematta syystä, että pelkäävät nimenomaan ympäristön kielteistä suhtautumista. Monet maalta kaupunkeihin muuttaneet nuoret homot (rämehomot) kertovat useimmiten melko tutun tarina homofobisista miespuolisista sukulaisista ja tuttavista sekä homoihin kohdistuvasta ilkeämielisestä asennoitumisesta, josta suvaitsevaisuus on valovuosien päässä. Ei sellainen tietenkään houkuttele tulemaan kaapista, kun tietää, mitä siitä ikävimmillään voi seurata: halveksuntaa, vihaa, häpeää ja pahimmillaan jopa suoranaista väkivaltaa. Pelko pitää kaapissa, ja tästä syystä homomiehet valitsevat usein sen helpomman tien: kulissivaimon, pari lasta, talon, auton, veneen, kesämökin ja työuran, joka pitää ajatukset poissa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.

        Naisten homoseksuaalisuus on jossain määrin hyväksytympää, koska naisiin suhtaudutaan eri tavalla kuin miehiin. Miehiin asetetaan toisenlaisia odotuksia. Homoseksuaalisuus miesten kohdalla ei ole läheskään aina ''oikei'', jos ajattelet.

        Rohkeimmat kaappihomot tulevat yleensä kaapista, kun ovat haudanneet vanhempansa. Ikävää mutta totta.

        Miehekkäät top-machot on Suomessa harvoin ulkona kaapista. Jos pystyvät jonkinlaiseen seksiin naisen kanssa, niin helppohan on valita nainen kumppaniksi. Naista on helppo saada, kunnon miestä hankalampi sillä siihen vaaditaan tasoa (ei saa olla läski). Naisen kanssa saa jäkikasvua ja normaalin perheen. Toisaalta ne jotka ei halua kusettaa naista ympäristön asettaman paineen vuoksi, valitsevat sinkkuelämän tai koettavat saada aikaan parisuhteen miehen kanssa.


      • Kaappihomotsäälittää
        Asijan Tuntija kirjoitti:

        Miehekkäät top-machot on Suomessa harvoin ulkona kaapista. Jos pystyvät jonkinlaiseen seksiin naisen kanssa, niin helppohan on valita nainen kumppaniksi. Naista on helppo saada, kunnon miestä hankalampi sillä siihen vaaditaan tasoa (ei saa olla läski). Naisen kanssa saa jäkikasvua ja normaalin perheen. Toisaalta ne jotka ei halua kusettaa naista ympäristön asettaman paineen vuoksi, valitsevat sinkkuelämän tai koettavat saada aikaan parisuhteen miehen kanssa.

        Täällä heteromies ihmettelee. Itse en voisi mistään hinnasta edes suostua seksiin miehen kanssa niin, minkä helvetin takia kukaan homo valitsisi kulissisuhteen? Ei asuta edes missään rättipäämaassa jossa homous on tuomittavaa. Silti näistä kuulee usein. Ja ne kulissipelleilijät on aina nimenomaan homoMIEHIÄ, ei naisia. Tehkää vain sitä mikä tuntuu teistä itsestänne oikealta älkääkä pakottako itseänne seksiin naisen kanssa, ei lesbotkaan suostu miehen kanssa sänkyyn vaikka miten yrittäisi. Ottakaa hinut lepakoista mallia!


      • Ei transu
        Kaappihomotsäälittää kirjoitti:

        Täällä heteromies ihmettelee. Itse en voisi mistään hinnasta edes suostua seksiin miehen kanssa niin, minkä helvetin takia kukaan homo valitsisi kulissisuhteen? Ei asuta edes missään rättipäämaassa jossa homous on tuomittavaa. Silti näistä kuulee usein. Ja ne kulissipelleilijät on aina nimenomaan homoMIEHIÄ, ei naisia. Tehkää vain sitä mikä tuntuu teistä itsestänne oikealta älkääkä pakottako itseänne seksiin naisen kanssa, ei lesbotkaan suostu miehen kanssa sänkyyn vaikka miten yrittäisi. Ottakaa hinut lepakoista mallia!

        Just nää eheyttäjät ja homojen haukkuminen on vienyt siihen, että homomiehet vie teidän naiset. Harva on täyshomo vaikka homo onkin, täyshomoja ehkä sittenkin se 0,6% väestöstä. Niitä jotka ei tosiaankaan kykene missään olosuhteissa seukkaamaan naisen kanssa. Ne on kai niitä "dtm-transuja".

        Vielä kun yhteiskunnan ilmapiiri tulis suvaitsevammaksi, niin hetskuille riittäis naisia enempi. Ilmapiiristä se on kiinni, kuinka paljon homoja perustaa naisen kanssa perheen. Nykyinen ilmapiiri ei ole edes pk-seudulla täydellinen. Kuinka monta homoparia olet nähnyt kävelemässä Mannerheimintiellä päivällä vilkkaana aikana käsi kädessä?


      • 9090
        Ei transu kirjoitti:

        Just nää eheyttäjät ja homojen haukkuminen on vienyt siihen, että homomiehet vie teidän naiset. Harva on täyshomo vaikka homo onkin, täyshomoja ehkä sittenkin se 0,6% väestöstä. Niitä jotka ei tosiaankaan kykene missään olosuhteissa seukkaamaan naisen kanssa. Ne on kai niitä "dtm-transuja".

        Vielä kun yhteiskunnan ilmapiiri tulis suvaitsevammaksi, niin hetskuille riittäis naisia enempi. Ilmapiiristä se on kiinni, kuinka paljon homoja perustaa naisen kanssa perheen. Nykyinen ilmapiiri ei ole edes pk-seudulla täydellinen. Kuinka monta homoparia olet nähnyt kävelemässä Mannerheimintiellä päivällä vilkkaana aikana käsi kädessä?

        HAH, eikököhän tässä jo tarpeeksi suvaitsevaisia olla, sen avioliittolainkin kun saitte jo läpi. ja kyllä noita naispareja ainakin kulkee manskulla käsi kädessä harvase päivä, joten ei todellakaan ole kyse siitä etteikö ilmapiiri olisi homomyönteinen

        Pitää vain vinkua kaikesta, keksiä valitettavaa?


      • ei avioliittolaille
        9090 kirjoitti:

        HAH, eikököhän tässä jo tarpeeksi suvaitsevaisia olla, sen avioliittolainkin kun saitte jo läpi. ja kyllä noita naispareja ainakin kulkee manskulla käsi kädessä harvase päivä, joten ei todellakaan ole kyse siitä etteikö ilmapiiri olisi homomyönteinen

        Pitää vain vinkua kaikesta, keksiä valitettavaa?

        Mä en kannata mitään avioliittolakia. Käänsit naisiin, mutta kuinka monta mieshomoparia olet nähnyt manskulla?


      • niinpä taas
        9090 kirjoitti:

        HAH, eikököhän tässä jo tarpeeksi suvaitsevaisia olla, sen avioliittolainkin kun saitte jo läpi. ja kyllä noita naispareja ainakin kulkee manskulla käsi kädessä harvase päivä, joten ei todellakaan ole kyse siitä etteikö ilmapiiri olisi homomyönteinen

        Pitää vain vinkua kaikesta, keksiä valitettavaa?

        Juuri tosta aggressiivisesta asenteesta näkee piilotetun homovastaisuuden, jota ette kykene peittämään.


      • 9090
        niinpä taas kirjoitti:

        Juuri tosta aggressiivisesta asenteesta näkee piilotetun homovastaisuuden, jota ette kykene peittämään.

        Pitääkö teille kahdelle vääntää rautalangasta? se että naisparit voivat kulkea manskulla käsikkäin ihan rauhassa osoittaa sen, että asenteet ovat homomyönteisiä. sille me heterot emme mahda mitään jos homopareja ei näy. loput on nimittäin teistä kiinni.


      • niinpä niin
        9090 kirjoitti:

        Pitääkö teille kahdelle vääntää rautalangasta? se että naisparit voivat kulkea manskulla käsikkäin ihan rauhassa osoittaa sen, että asenteet ovat homomyönteisiä. sille me heterot emme mahda mitään jos homopareja ei näy. loput on nimittäin teistä kiinni.

        No sitten vain kävelemään.


      • MrAntza999 kirjoitti:

        Hä kuinni kyllä mä oon ainakin tullut jonkaapista vaikka oon vasta 15v ja molemmat vanhemmat elossa.

        Vanhemmat, niiden tutut ja mun tutut tietää mutta ei suku hirveesti koska vanhemmat pelkää et se tieto levii sitte suvun kaikista vanhimmille ja ne sitte ei hyväksy asijaa.

        No jos ne ei hyväksy asijaa niin ei se mua haittaa yhtään mutta vanhemmat on erimieltä.

        Mä en vaan oikeesti välitä kauheesti lähes mistään vittuilusta taikka muusta paskasta mitä niskaa tulee koska sitä on tullut niin paljon että ei enää pahemmin mikää hätkäytä :P

        Tosin seku joku teki kunnon trollin, leikki mun suurinta ihastusta kikissä ja juteltii paiviä kunnes tajusin.. se ihan suoraa sano siellä kaikkee että haluis olla mun kaa ja myös panna ja halailla ja just semmosta mitä mä vaan oon voinut unelmoida. Niin no unelmaksi se jäikin.

        Se tietty hätkäytti mutta toisaalta ajatukset on muualla ku pääsee miettii kosto operaatiota sille joka kusetti mua.. se ei oo ihan varmaa vielä et kuka se oli mutta se on varmaa että se tulee kärsimään ihanasti ku jää kiinni.
        Luultavasti niin paha nolaus että se menee kaappiin ihan vaan koska nolottaa se että trollas mua :D

        Ei toi oo eka kerta ku kostan jotain niin pahasti jollekkin että se joutuu johonki hoitoo sen takia ja saa meiliala lääkkeet.. :Pä

        Oonkohan mä liian julma.. ehkä en, mähän vaan puolustan itteeni ja tavallaa muita homoja hinnalla millä hyvänsä kuhan se vaan on oikeuden mukasta (ja laillista)

        Kikkailitko aapo lapin kanssa?


    • pettävätbisset

      Minä en oikein jaksa uskoa että oikea umpi homo pystyisi suhteeseen naisen kanssa sillä minulle itselleni on täysin mahdoton ajatus että eläisin miehen kanssa vaikka pystyisin nussimaankin miehen kanssa. Aika vaikea olisi teeskennellä toiselle rakastavansa sillä kyllä yksinkertaisinkin ihminen vaistoaa ovatko tunteet aitoja. Minä luulen että kyse on vaimoonsa kyllästyneistä bisse miehistä jotka pettävät vaimoaan. Samaa kyllä tekevät bisse naisetkin jotka ovat naimisissa miehen kanssa.

    • HomoHeidi

      Lol. Mitä ihmettä? Ai että oikein jotkut homomiehet HALUAVAT kulissisuhteeseen naisen kanssa? Huvittavia kommentteja. Täytyy kyllä olla täysi pelkuri vailla omaa tahtoa jos ryhtyy suhteeseen vastoin omaa seksuaalisuuttaan, vain pitääkseen jotkut ahdasmieliset konservatiivit tyytyväisinä. Itse en todellakaan suostuisi minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa (edes kulissiin) vaikka olisi miten kovat ympäristön paineet tahansa. No mutta mikäs siinä jos jostain aseksuaalin naisen löydätte. Olette kuitenkin häpeäksi kaikille homoseksuaaleille, ihme kaappihomot

      • Homot vie naiset!

        Tämä on piilotettu todellisuus jota jotkut eivät haluaisi kuulla. On TODELLA runsaasti kaappihomoja naisten kanssa ja julkihomojakin.


      • HomoHeidi
        Homot vie naiset! kirjoitti:

        Tämä on piilotettu todellisuus jota jotkut eivät haluaisi kuulla. On TODELLA runsaasti kaappihomoja naisten kanssa ja julkihomojakin.

        Ihan sääliksi käy. Ja mitä teidän kulissivaimoihin tulee, niin pitäkää hyvänänne. Mitäpä iloa aseksuaalista naisesta olisi normaalin seksuaalivietin omaavalle lesbolle/heteromiehelle


      • Dominatrix Kristiina
        HomoHeidi kirjoitti:

        Ihan sääliksi käy. Ja mitä teidän kulissivaimoihin tulee, niin pitäkää hyvänänne. Mitäpä iloa aseksuaalista naisesta olisi normaalin seksuaalivietin omaavalle lesbolle/heteromiehelle

        Haluan imeä limavittusi ja antaa rasvaista persettäni sulle.


      • vierailevalesbo
        Dominatrix Kristiina kirjoitti:

        Haluan imeä limavittusi ja antaa rasvaista persettäni sulle.

        Mulle kyllä käy!


    • KULISSINSA KULLAKIN

      huh, v.1984, eli homomies joka elää suhteessa naisen kanssa saa niin paljon plussia, että kaappihomoja on varmaan naisten kanssa todella paljon.
      Miksi ihmeessä peukuttaa homoa, joka pitää ruumista sielun vankilana ja elää naisen kanssa seksisuhteessa homoudesta huolimatta.
      Sielunkumppanuus voi olla ystävyyttä, mutta yllä mainittu ratkaisu vaikuttaa vähintäänkin seksuaalisuuden näivettämiseltä.

      Mikä vaivaa homoa joka ei elä suuntautumisensa mukaisesti? Miksi valinta vuonna 2014 vapauden aikaan on homomiehellä nainen?
      Miten se seksi oikeesti sujuu? Mitä mietitte kun masturboitte?

      • yugihoöp'åu90oidl

        Ketä kiinnostaa jotkut plussan saamiset paitsi tietysti ''KULISSINSA KULLAKIN'' -kirjoittelijaa joka kai tahtoisi omille höpinöilleen niitä plussia ja on neljä saanutkin.


    • MInä mietin aina laukeamisen uhatessa röpelöistä naisen römpsää, niin heti menee fiilikset ohi ja jaksaa pökkiä äijää sen keskiverto kuusi tuntia minkä jokainen lähimmäistään rakastava homomies on velvollinen toiselle sängyssä suorittamaan :D Appisasille toiseen ketjuun tiedoksi :D

    • KULISSINSA KULLAKIN

      Bear nick on homo eikä kaappihomo, joten hänen pökkimisensä eivät tähän ketjuun kuulu. Toisiin ketjuihin kannatta huudella ihan niistä toisista ketjuista.

      Mutta mikä siis vaivaa niitä homoja jotka eivät elä suuntautumisen mukaan? Miksi valita kaappi ja kulissi?

      • aapo lappi

        Bear on nyt vain perinteinen salakaappihomo,anonyymi,kuvoton ja profiiliton tapaus joka harrastaa pimeästä kaapista käsin trollausta asiassa kuin asiassa.

        Ja fantasioi qx:n ilmoitustaululla,jostain pilvilinnapanoistaan,jossain koulun parkkiksella tai citymarketin vessassa,vieras paikkakunnalla.
        Ettei kylillä lähtisi juorut liikkelle,mutta kylän yleinen salaisuus onkin bearin viehtämys poikalapsiin.

        Ja onhan bearillakin ihan oma kulissi.


      • aapo lappi kirjoitti:

        Bear on nyt vain perinteinen salakaappihomo,anonyymi,kuvoton ja profiiliton tapaus joka harrastaa pimeästä kaapista käsin trollausta asiassa kuin asiassa.

        Ja fantasioi qx:n ilmoitustaululla,jostain pilvilinnapanoistaan,jossain koulun parkkiksella tai citymarketin vessassa,vieras paikkakunnalla.
        Ettei kylillä lähtisi juorut liikkelle,mutta kylän yleinen salaisuus onkin bearin viehtämys poikalapsiin.

        Ja onhan bearillakin ihan oma kulissi.

        Aapo kertoo aina vaan enemmän itsestään ja viehtymyksestään poikalapsiin vastauksissaan.


      • aapo lappi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Aapo kertoo aina vaan enemmän itsestään ja viehtymyksestään poikalapsiin vastauksissaan.

        Minkä bear minä sille voin,että kun sinua googlaa tuleekin niitä linkkejä poikalapsiin sekaantuvista pedofiileistä ja bear_nick2:n omia postauksia kyseisillä sivuilla !!

        Eikö se ole se ole sinun kiinnostuksen kohde lukea kyseisiä sivuja ja postailla niille !!

        Aika ontuvia selityksiä sinulla on.

        Mitäpä sinulla miehisellä miehellä on asiaa pedokeskusteluihin,jos et ole kiinnostunut kyseistä hommasta,vai oletko kommentoimassa pedofiilien erikoisasiantuntijana vai ihan jostain muusta syystä.
        Ei sinua omien kertomusten mukaan kiinnosta pikkupojat mutta viihdyt hyvin sivuilla,jossa tarinaa pedofiileistä ja pikkupojista.

        ps bear katso nyt omaa keskusteluasi,mitä löysin kun sinua googlasin ja johan sinä olet kunnostautunut ihan suomi24:ssä jakamaan jonkun lapsen google linkin.


      • aapo lappi kirjoitti:

        Minkä bear minä sille voin,että kun sinua googlaa tuleekin niitä linkkejä poikalapsiin sekaantuvista pedofiileistä ja bear_nick2:n omia postauksia kyseisillä sivuilla !!

        Eikö se ole se ole sinun kiinnostuksen kohde lukea kyseisiä sivuja ja postailla niille !!

        Aika ontuvia selityksiä sinulla on.

        Mitäpä sinulla miehisellä miehellä on asiaa pedokeskusteluihin,jos et ole kiinnostunut kyseistä hommasta,vai oletko kommentoimassa pedofiilien erikoisasiantuntijana vai ihan jostain muusta syystä.
        Ei sinua omien kertomusten mukaan kiinnosta pikkupojat mutta viihdyt hyvin sivuilla,jossa tarinaa pedofiileistä ja pikkupojista.

        ps bear katso nyt omaa keskusteluasi,mitä löysin kun sinua googlasin ja johan sinä olet kunnostautunut ihan suomi24:ssä jakamaan jonkun lapsen google linkin.

        Sinulla on selkeästi jotain minua vastaan :D

        Mutta ei se haittaa, että mulle skitsoilet, oletpahan sen ajan poissa lasten jahtaamisesta, mikä yhä varmemmin näyttää olevan nimenomaan SINULLE se juttu. Voisit ehkä tunnustaa samaisista keskusteluista omat anonyyminikkisi, joille olen sinun rakkaaseen google-historiaasi vastaillut tai ehkä muistella, miksi itse teit sen jonkun lapsen feikki google sivuston, jonka linkki oli? Turha kieltää, ettei sinulla ollut mitään tekemistä sen sivuston kanssa ja ettet johdatellut minua sille sivustolle laittamalla sinne sen kommenttipätkän. Surkea esitys jopa sinulta.

        Jos et ole huomannut, minähän olen saanut salahomottaretkin kimppuuni kirjoittamalla palstoille, joille minulla ei ole mitään asiaa :D Varmaankin jos kirjoittaisin seuraavaksi astrofysiikkakeskusteluun, niin sielläkin mun pitäisi olla kiinnostunut ja harrastaja, jotta voisin kirjoitella?


      • aapo lappi
        bear_nick2 kirjoitti:

        Sinulla on selkeästi jotain minua vastaan :D

        Mutta ei se haittaa, että mulle skitsoilet, oletpahan sen ajan poissa lasten jahtaamisesta, mikä yhä varmemmin näyttää olevan nimenomaan SINULLE se juttu. Voisit ehkä tunnustaa samaisista keskusteluista omat anonyyminikkisi, joille olen sinun rakkaaseen google-historiaasi vastaillut tai ehkä muistella, miksi itse teit sen jonkun lapsen feikki google sivuston, jonka linkki oli? Turha kieltää, ettei sinulla ollut mitään tekemistä sen sivuston kanssa ja ettet johdatellut minua sille sivustolle laittamalla sinne sen kommenttipätkän. Surkea esitys jopa sinulta.

        Jos et ole huomannut, minähän olen saanut salahomottaretkin kimppuuni kirjoittamalla palstoille, joille minulla ei ole mitään asiaa :D Varmaankin jos kirjoittaisin seuraavaksi astrofysiikkakeskusteluun, niin sielläkin mun pitäisi olla kiinnostunut ja harrastaja, jotta voisin kirjoitella?

        bear bear tuohan kuullostaa avain uskomattomalta,eikö sinulla ole muuta tekemistä,kun ajatella pedobear aivoillasi miten luistaa pedonmanttelista,heh joku alkaisi nyt tekemään jotain google profiilia vain sinua varten ja johdattelisi sinut sinne,en todellakaan ole typerempää selitystä ikinä kuullut.
        Pedofiileillä näköjään monet konstit jotka vain tekevät pedofiilin toimet uskottavaksi,ei kukaan muu kuin pedofiili alkaisi miettimään ulos pääsyä pedobear leimasta .

        todella heikko esitys,varmistit vain sen mikä pedobear olet,jonka huomasin jostain keskustelusta ja varmaankin olet siitä jo tehtaillut ylläpidolle riittävästi ilmiantoja ja viesti poistettu .
        keksi nyt jotain parempaa luulisi sen sinulta onnistuvan yhtälailla kuten tämäkin google lapsiprofiilin selityksen ja sen edelleen postaamiseen täällä.


      • aapo lappi kirjoitti:

        bear bear tuohan kuullostaa avain uskomattomalta,eikö sinulla ole muuta tekemistä,kun ajatella pedobear aivoillasi miten luistaa pedonmanttelista,heh joku alkaisi nyt tekemään jotain google profiilia vain sinua varten ja johdattelisi sinut sinne,en todellakaan ole typerempää selitystä ikinä kuullut.
        Pedofiileillä näköjään monet konstit jotka vain tekevät pedofiilin toimet uskottavaksi,ei kukaan muu kuin pedofiili alkaisi miettimään ulos pääsyä pedobear leimasta .

        todella heikko esitys,varmistit vain sen mikä pedobear olet,jonka huomasin jostain keskustelusta ja varmaankin olet siitä jo tehtaillut ylläpidolle riittävästi ilmiantoja ja viesti poistettu .
        keksi nyt jotain parempaa luulisi sen sinulta onnistuvan yhtälailla kuten tämäkin google lapsiprofiilin selityksen ja sen edelleen postaamiseen täällä.

        Ei mun tarvitse luistaa mistään, mikä on ainoastaan sun päässäsi oleva pinttymä.

        Mutta skitsoile vaan. Todistele edes itsellesi, että olet jossain mielestäsi oikeassa. Edes kerran elämässäsi.


    • Sulla on nyt siellä römpsässä hiekkaa KULLISSINSA KULLAKIN ;D oletko nainen vai salahomo? Vai et osaa sanoa?

    • ei kai taas

      bearnick2 voi mennä kertomaan panemisistaan omaan ketjuun. Ketään ei kiinnosta.

      • Olet väärässä. Aapo lappia kiinnostaa mun tekemiset tai tekemisistä fantasioimiset ihan merkillisen paljon :D


    • aapo lappi

      Eiköhän se bearin panoretkien kertomiset ihan riitä qruiserin ilmoitustaululla.

    • Onpas täällä tyttömäiset jutut :D

      • Aapokin taitaa olla tyttö-


    • homo

      Onko Pellossa homoja mä oon

    • bambiino

      Heterosuhteessa elävät homot ja homosuuntautuneen miehen kanssa elävät naiset kertokaa lisää tarinoitanne.

      (Ohitetaan nuo tyttömäiset joka ketjuun sotkeutuvat perushomot))

      Miksi olet naisen kanssa suhteessa vaikka olet homo tai lähes homo? kuinka sujuu seksi naisen kanssa?
      Ja naiset: sujuuko sen (homosuuntaisen) miehen kanssa seksi? Vai onko se asia mistä joutuu tinkimään? Miksi kuitenkin valitset suuntautumisen vastaisesti elävän miehen omaksi kumppaniksi? Selvisikö asia vasta (vuosien/pitkän ajan) jälkeen?

      Mistä aloit epäillä miestä homoksi tai miehiin suuintautuvaksi homoksi?

      • ahahajust

        Painu jo helvettiin. Ei kukaan heteronainen ota homoa kumppaniksi, eikä homoa kiinnosta harrastaa seksiä naisen kanssa. Tuollainen kulissi toimii ainoastaan jos nainen on aseksuaali.


      • Anonyymi

        Vanha ketju mutta aihekin on vanha. Salahomo tai läheshomo bissemies voi olla suhteessa naisen kanssa. Jos haluaa lapsia ja perinteisen ydinperhemallin. Tämä on varmasti vahvin syy koska siinä on mukana biologinen tarve lisääntyä. On sitten homojen ryhmä joka ei pysty seksiin naisen kanssa. Johtuuko miesten kiimasta mutta aivan umpihomo kaappihomot ovat kyenneet aina seksiin naisen kanssa.


    • bambiino

      Korjaus: viimeinen lause: Mistä aloit epäillä miestä homoksi tai miehiin suuntautuvaksi bi:ksi?

    • Mistä näitä blondiinoja riittää? ;) Ettei vaan olisi edelleenkin sama henkilö sadannella nimimerkillä. Etkö voisi olla homotar ja miehesi vaikka homotarzan kun sulla kuitenkin on tuo sama ukko-"ongelma" kuin sadoilla kanssasiskoillasi?

    • kulissiii

      Joku täällä kommentoi että vain miehet ovat kaappihomoja, no ei kyllä ole. Ihan varmasti on myös niitä kaappilesboja. Joka päivähän kuulee heteromiesten valituksia kun nainen pihtaa eikä anna, ja sitten yritetään tehdä jotain taikatemppuja että ongelma korjaantuisi. Eiköhän aika monessa tapauksessa ole kyse yksinkertaisesti siitä että muija ei ole edes miehistä kiinnostunut, vaan on kaapissa elävä luuseri ja leikkii vain miehen tunteilla.

    • Eiköhän parisuhteissa elävien määrästä suurin osa ole heteroita. Silloin mies menee petiin naisen kanssa ja mahdollisesti myös syrjähypyn sattuessa ensimmäiseksi naisen kanssa - ei miehen. Ja jos vaikka onkin bisse, niin miksi selkeästi oletetaan, että se bi-miehen syrjähyppy tapahtuu saman sukupuolen edustajan kanssa?

      Voisi ihan reilusti katsoa peiliin ja nähdä, mistä se kenkä puristaa, eikä hakea syyllistä suhteen toimimattomuuteen ja huonoon seksiin homoista.

      • yuhioåp

        Hyviä huomioita. Ja ,miksi oletetaan, että bisse ei muka voisi olla uskollinen? Kuvitellaan että bisse elää tarpeessa. Säälittävien heteroämmien seksuaalivähemmistöihin kohdistuvaa vihamielisiä horinoita ja draamailua.


    • bissserakkautta

      Kyllä tuo pettäminen sillä siitä on kyse kun mennään vieraisiin tuntuu olevan kovin yleistä bisseillä. Tuollaiset ihmiset ovat kykenemättömiä parisuhteeseen ja uskollisuuteen. Sydämettömiä narsistisia ihmisiä joille oma puoliso ei merkitse mitään.

    • Anonyymi

      kovaa kiimaista kullia tekee mieli joka päivä.

    • Anonyymi

      Vm. 1984 on hyvä esimerkki siitä miten alas ihminen voi oikeasti vajota. Ensinnäkin mies väittää olevansa muka homo vaikka todellisuudessa on kaikkea muuta. Käyttää naista kulissi huorana, ja nainen vielä tietoisesti alentuu sellaiseen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe