Orville tekstiviesti

eroon orvillesta

Hei, sain Orvillelta tekstarin Canada Goosen takeista.

Löysin tällaisen sivun, jossa voi irtisanoutua, elikä viestejä ei pitäisi enää tulla. http://orvilsms.com/fi/

En kuitenkaan koskaan ole osallistunut mihinkään tällaiseen, en tiedä mistä ovat numeroni saaneet, koskaan aiemmin kuullutkaan koko Orvillesta.

Uskaltaako tuohon irtisanomiskohtaan laittaa numeronsa ja lähettää? Entä jos sieltä alkaakin tulvia vaan lisää ja lisää?

22

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vt. Valuuttakauppias

      Googlasitko tuon ja mitä löysit?

    • Epäilevä

      Hei!

      Mä sain kans tänään ko. paikasta samaisen viestin... ja en uskaltanut vastata viestiin... samaa ihmettelin mistä ovat numeroni saaneet. Laitoitko tuohon orvilsms.com/fi/ mitään viestiä? Minä en vielä uskaltanut myöskään....

    • Jennikkkk

      Heippa!

      Mäkin sain tänään samanlaisen viestin. Kertokaahan ihmeessä tänne, mikäli saatte selville, että mikä ihme tuo Orvil ja tekstiviestit oikein ovat.

    • gfdgdfgdgf
    • Vt. Valuuttakauppias

      Taitaa teille olla edelleenkin liian vaativaa googlata ja katsoa mitä verkossa on tietoa tuollaisista kampanjoista?

    • samsamsara

      Tämä on nyt vanha juttu jo, mutta http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/121075-poliisi-varo-tata-tekstaria . Numero näyttää kuitenkin olevan sama. Myös FB:n puolelta löytyy jotain "hae testaajaksi" -juttua, ja näemmä on huijausta. Itsellenikin tuli tekstiviesti tuolta (jo toista kertaa itseasiassa), enkä ole uskaltanut mitään takaisin lähettää, ettei tule lisäkuluja.

      Jos joku tietää enemmän, niin sopii kertoa, kiitos!

    • tyttö numero 1

      Minä sain kans tänään viestin puhelimeen jossa lähettäjä Orvil.Olisivat tarjonneet robotti-imuria 3€ hintaan. Viestin lopussa peruuta viesti PACK nroon 1231. Kertokaa mitä pitää tehdä?? En ole vastannut viestiin, mutta en halua jatkossa enää vastaavia viestejä. kertokaa te joilla ollut vastaavia juttuja.

    • tuleeee eiiiiiii

      Et mitään eläkä kysele mitään tuun kertoo ennen sun puhelinlaskua että tuleeko laskua eiiiii tuuuu eiiii sitten kuun vaihteen jälkeen nyt mulle tuleee aaaaaaaa

    • kesätyttö 79

      Sain tänään Orvililta viestin jossa kaupattiin jotain ja viestin lopussa peruutusviesti. Poistin vain viestin. Mites on eihän minun puhelinlaskussa tule vain mitään maksua, kun tulee tällaisia viestejä puhelimeeni?

    • 8-7
    • 11-20

      Kännykkään viesti lähettäjänä Orvil sms. Etsitään uutta macbookin testajaa,
      Käsketään perumaan numeroon 17163
      En ole antanut puhelinnumeroani kenellekään ja se on salainen, niin miten ihmeessä saan tekstiviestin?
      No, nyt sitten suljen puhelinnumeroni. Heippa vaan kaikille. Keskustelen tästä lähtien vain kasvokkain,

    • Louise.B

      ÄLÄ VASTAA MIHINKÄÄN; ÄLÄKÄ PERU MITÄÄN HEIDÄN NUMEROISTAAN !!!!

    • Ihmeissään

      Mulle tuli Hi Helena
      SInut on valittu vastaanottamaan täysin ilmaiseksi matkan Italiaan sis lennot & hotel Hae www.lahjameri.fi Orvilsms.com Peruuta viesti PAK nro 17143

      Mistä ne tietää edes mun nimen ja numeron kun mulla on se liittymä joka ostetaa rältä ???

      • Kallekaaleppi

        Aivan sama viesti tuli minullekin, en ole vastannut mihinkään kyselyyn


      • pöllöt
        Kallekaaleppi kirjoitti:

        Aivan sama viesti tuli minullekin, en ole vastannut mihinkään kyselyyn

        Sama täällä, enkä oo vastannu kyselyihin


    • kuinkakävi

      Onko kukaan vastannut myöntävästi? Onko saanut matkan vai onko tuo ihan täyttä huijausta?Sain myös tuon italianmatkan, mutta en uskalla tehdä mitään etten joudu huijatuksi?

      • NämäPitäisiEstää

        Just nyt sain myös. Ei kannata vastata mitään. Takana on kallis maksullinen numero eli tavoite vain rahastaa niitä jotka ottaa yhteyttä...
        Ristus kun saisin käsiini nämä kusettajat, niin veisin vaatteetkin päältä ja vääntäisin niskat nurin... Poliisit tms ei voi mitään, kun näillä on kallis palvelunumero ja yritys jossain päin maailmaa... Mulla on maksullinen puhelinmyyntiesto käytössä ja tänään oli joku soittanut numerosta 0504418705 ja oletin että jostain virastosta. Soitin takaisin ja jätin puhepostiin numeroni. Muutaman minuutin päästä sain tekstarin "Orvil SMS" :ltä italian matka... No jos seuraavassa puh.laskussa on palvelumaksu soitosta 0504418705 numeroon, niin operaattori saa korvata sen tuplana tai nykyinen operaattori vaihtuu tähän perheeseen...


    • oias

      Älkää ihmeessä vastatko tuohon Orvil viestiin. Mutta jos kovasti kiinnostaa niin mikä ettei mutta saatte samalla viruksen ja haitta ohjelman kännykkäänne. Takana rikollinen huijaus!!!

    • jajajaja

      Sain myös tekstarin että voiton matkan italiaan, pitää vaan poistaa viesti.

    • helsgshshrhsdrheb

      Minua kutsuttiin viestissä Markoksi -en tiedä miksi. En ole ikinä tietääkseni ollut Marko.

    • Kukahaluaa

      Olethan huomannut, että olet voittanut uuden The North Face -talvitakin nettiarvonnassa?

      Arvonta suoritettiin torstaina 10. lokakuuta ja sähköpostis ixxxxxxxxxx

      The North Face -takit ovat haluttuja suuren kysyntänsä vuoksi, ja saadaksesi omasi sinun tulee reagoida tähän viestiin ja seurata allaolevaa linkkiä 19. lokakuuta 2015 mennessä.

      Valitse The North Face -talvitakkisi täältä.
      http://fi.aightaight.com/sad/m/orv_northface_tester_survey_2015_10/?pid=60488&bid=77401&zid=1

      En todellakaan halua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe