Kiusaajat TV 2 NYT !

999

...

16

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kun

      herätit ajoissa kuulemaan, se kesti kaksi tuntia ja oli kiinnostava
      ja rohkeiden ihmisten täyttämä keskustelu!

      tarvitse olla mitään syytä. Joku vain alkaa kiusata, kun saa siitä jotain sadistista tyydytystä itselleen.

      Kuinka pelottavaa on ajatella, että kiusaaja saattaa unohtaa kiusatun nimen parin vuoden päästä, vaikka kiusattu muistaa kiusaajan nimen ikuisesti.

      Kiusaamisen myöntäminen on joka kerta yhtä vaikeata niin kiusatulle, kiusaajalle kuin koulullekin.

      Kiusaaja ei voi koskaan kiusata kovin kauaa yksinään. Jos kaikki sanovat vastaan, kiusaaminen loppuu jo alkumetreillä.

      Kiusaamiseen ei tarvita mitään erityistä syytä. Usein yksi ihminen alkaa vain kiusata toista ja muut lähtevät pikku hiljaa mukaan.

      Ei kai mikään syy ole tarpeeksi hyvä, että toista saisi kiusata?

      • Minua on sätissä yritetty kiusata mut panin kiusaajille luun kurkkuun ni sit sain bannin ylläpidolta etten vo i enää käydä sätissä tällä ja toisella muulla nimimerkillä et taitaa olla suomi24 sella tosi kyrpä ukkoja ; )


      • miees kirjoitti:

        Minua on sätissä yritetty kiusata mut panin kiusaajille luun kurkkuun ni sit sain bannin ylläpidolta etten vo i enää käydä sätissä tällä ja toisella muulla nimimerkillä et taitaa olla suomi24 sella tosi kyrpä ukkoja ; )

        Just nytkö tän kirjoitin ja pikkusen snoin et mitä on kusiiiipäät vaikkapa 24 ukot ni eiköhän katkennu mokkula yhteys et onnet niin vittttumaisia paskoja mutta nppi ottaa joka mulle veetuilee


      • miees kirjoitti:

        Just nytkö tän kirjoitin ja pikkusen snoin et mitä on kusiiiipäät vaikkapa 24 ukot ni eiköhän katkennu mokkula yhteys et onnet niin vittttumaisia paskoja mutta nppi ottaa joka mulle veetuilee

        jos mie saan tietoon et ne voi ktkoa yhteyksiä ni son viiminen pisra suomikakkosille


      • miees kirjoitti:

        jos mie saan tietoon et ne voi ktkoa yhteyksiä ni son viiminen pisra suomikakkosille

        jaa ja ihan on rajoitettu ettei sasa saatana sanoa heti mittää onse omitusta


      • miees kirjoitti:

        jaa ja ihan on rajoitettu ettei sasa saatana sanoa heti mittää onse omitusta

        mie lähen svuille ; )


      • miees kirjoitti:

        mie lähen svuille ; )

        mitenenää jokku kusipäät sitten täyttää sätissäki ruudun en tiiä puuttuuko niihin ylläpito mitenkään


      • miees kirjoitti:

        mitenenää jokku kusipäät sitten täyttää sätissäki ruudun en tiiä puuttuuko niihin ylläpito mitenkään

        ei puutu mie puutun ja väännän kaulan poikki ylläpidon homolta ku saan kiini


      • miees kirjoitti:

        ei puutu mie puutun ja väännän kaulan poikki ylläpidon homolta ku saan kiini

        Nyt svuille ; )


    • Aamu TV 08.10.

      oli oikealla asialla. Siinä lastenpsykiatri selitti, miten lapsille on opetettava tunteet, niitten tunnistaminen ja nimeäminen , samoin niitten hallinta.

      Kaikki tunteet ovat hyviä, tunteet hyväksytään, niin viha, ilo, suru kuin kaikki muutkin, ne voi ilmaista puhuen, eli isä voi sanoa: "Minua suututtaa se, että varastit rahaa, etkä pyytänyt minulta", - mutta jos aikuinen alkaa suuttuessaan huutaa tai muuten osoittaa tunteen hallintansa pettävän, silloin hän näyttää lapselle esimerkkiä siitä, ettei hallitse itse itseään. - Ja siitä lapsi ottaa mallia.

      Aikuinen on lapsen malli, joka jää lapselle veriin.

      Hän ei puhunut viinasta, eikä aikuisen sen aiheuttamasta käyttäytymisestä kotona.
      Mutta selvää on, että siitä saavat monet kiusatuksi joutuvat uhrit kärsiä.
      Ihimiselämää tuhotaan myös tällä tavalla. Vaikka kristittyä näyteltäisiinkin.
      Rattijuoppous ei ole ainoa paha, mitä viina aiheuttaa.

      • Niiin.

        Eikä pedofilia.


    • HS:stä luettua

      "On helppoa olla paha", sanoo murhasta tuomittu 31-vuotias mies

      Mies ei ole oppinut hallitsemaan itseään eikä omia tunteitaan kotonaan lapsena, luultavasti vanhemmat olivat muualla, riitelivät, erosivat...

      Näin arvelen tästä HS:n jutusta sen luettuani. Sääli!

      http://www.hs.fi/kotimaa/a1305883213093

    • Ei pdättelyä! sanoo

      Savo-karjalan eukko! Tunteiden kohdalla voi hänen mielestään vapaasti päästää kuset ja kakat sekaisin ulos milloin sattuu !

    • Ei hyviä tapoja!

      Joo ja pierut silloin kun sattuu pierettämään! Niin siellä!

      Muista viis!

    • Viinan viemää

      Laajasalon murhaaja Jukka Romppainen oli kuvassa kahdet helmet kaulassaan. Kyllä viina tekee miehestä pahan ja naismaisen.

      Ja naisen se muuttaa mieheksi, riiteleväksi ja murhaajaksikin.

      Viina on solumyrkky, se sekoittaa hormoonitoiminnot..

      Paha sauma. hm24.10.2014 19:160 SULJE
      Nys se vasta mulle selvis tuokin Romppainen kun siitä netissä on kirjoitettu niin paljon viimepäivinä. Näkyykö (kok) vaalitulosennakoissakin?

    • Kaienlaisia

      reality-tähti, joka on jo joutunut tottumaan ilkeisiin palautteisiin.

      Katri Sorsa yllättyi siitä, kuinka voimakkaan reaktion hänen julkaisemansa imetyskuva sai osakseen.
      Katri Sorsa yllättyi siitä, kuinka voimakkaan reaktion hänen julkaisemansa imetyskuva sai osakseen. (KATRI SORSAN KOTIALBUMI)
      Yle TV2:lla alkaa marraskuun alussa uusi sarja, jossa äidit kertovat imetyksestä. Yle kertoo ohjelman esittelyssä, että sarjan tarkoituksena on herättää keskustelua imetyksestä ja tuoda esiin erilaisia näkökulmia.

      Yksi sarjan naisista tuo varmasti vipinää netin keskustelupalstoille. Viime vuonna Viidakon tähtöset -sarjassa esiintynyt Katri Sorsa sai tuntea elämästään avautumisen vaikutukset jo kesällä, kun hän julkaisi blogissaan imetyskuvan. Hän on aiemmin kertonut omaavansa silikonirinnat.

      Hän kertoi blogissaan heinäkuussa, että kuva aiheutti paheksuntaa ja rajua haukkumista.

      - Minut on muutenkin tuomittu naisena, äitinä, hän kirjoitti tuolloin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1555
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe