Ikävöin vanhaa poikaystävääni vielä 13 vuoden jälkeenkin.

gjroijeroi

Olin 18 vuotta, lukiossa, kirjoitin keväällä ylioppilaaksi. Keväällä kun oli aikaa kiertelin ystäväni kanssa nuorteniltoja. Rakastuin/ihastuin yhtenä iltana aivan korviani myöten komeaan miksaajapoikaan. Hän myös minuun. Meillä oli todella intohimoinen suhde, riipuimme toisissamme koko ajan kiinni. Hän oli minuun todella rakastunut.
Tiet silti erkanivat, ajattelin myöhemmin, että meillä oli niin erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat. Minä olin vuosia ajatellut lähteväni ulkomaille lähetystyöhön, hänellä ei ollut sellaisia ajatuksia. Jätin hänet. Pelkäsin myös isääni..en osannut elää omaa elämääni pelkäämättä. Typerää. Minusta ei myöskään ei tullut lähettiä.

Tapasin pari vuotta myöhemmin nykyisen mieheni, ihastuin häneen. Nyt meillä on kolme lasta. Pidän hänestä, mutta samalla sydämeni itkee ensimmäistä poikaystävääni. Miksi olin niin typerä, että olin niin äkkipikainen. Miksi en ajatellut, miksi en odottanut, miksi tein kaikki niin nopeasti.:´(. Hänellä on nyt jo oma perhe, ja kolme lasta. Itken häntä usein, vaikka oma elämäni on ihan ok ja onnellinen.
Välillä toivon, että näkisin hänet sattumalta jossakin, halaisin häntä, pyytäisin kyyneleet silmissä _anteeksi_.:´( En halua pilata hänen nykyistä perhe-elämäänsä..en sitä häiritä millään tavalla. Joskus toivon, että voi kumpa voisimme joskus vanhana vielä olla yhdessä. Jos elän 90-vuotiaaksi, niin silloin soitan taksin, jos en ole vielä dementoitunut ja menen katsomaan häntä. Ja toivon, että hän vielä tuntee minut. Mutta siihen on vielä pitkä aika.
Minä rakastan häntä, kuolemaani saakka.

7

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • realistinen mies

      Teet sitten kun olet eronnut nykyisestä miehestäsi.Aika kultaa muistot.Voipi olla ettei tämä mies tunne sinuun mitään vetoa -varsinkaan 3 lapsen jälkeen..

    • tee-jotain

      Hölmö nainen, jos kerta tiedät missä se ensirakkautes oleilee niin haet osoitteen mukaan puhelinnumeron ja soitat tai käyt kulmilla törmäämässä häneen.

      Soittaessa vaan varaudu et vaimo vastaa ja sit vaan pyydät miestä puhelimeen ja kysyt mitä sille kuuluu. Ei ole väärin kysyä kuulumisia. Tuollai saat asian kohdalleen ja huomaat itsekin sitten ettei siinä mitään ihme magiaa enää ole - saat rauhan.

    • romantikko1

      käy reilusti nussimassa sitä toista miestä ja anna heittää mällit peräsuoleen niin jää kiva kokemus

      • Sekundantti

        Homo hiljaa.


      • AP=huora
        Sekundantti kirjoitti:

        Homo hiljaa.

        Kunnon perpano vaan kehiin!!!


      • korvillevaanpentua

        Ennen oli ihmisillä ikään katsomatta käytöstavat. Missäs sä olet kasvanut?


    • ZexTerapiaa. .. .

      Joo, noista jää pysyvät muistot, mutta muista masturboidessasi exää, niin eiköhän sillä terapialla asia ala siirtyä menneisyyteen....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe