Tinder

ding-ding-ding

Käyttääkö sitä kukaan?
Pääkaupunkiseudun tytöt aika nopeasti käyty läpi ja ne muutama match mitä tuli olivat ns. kokeilunhaluisia tyttösiä jotka eivät tämän sanottuaan uskaltaneet jatkaa keskustelua eteenpäin.

Yllättävän paljon söpöjä femmetyttöjä, mutta ehkä ne pitävät sitten vähän butchimmasta ;

27

2498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähän sama ongelma :)

    • kuumafemme

      mä oon kikissä nimim playgirlie87

    • ding-ding-ding

      pitää varmaa tää kik myös ladata :D

    • hmphmh

      Mäkin oon ihmetelly, ainakin pk-seudulla näkyy olevan paljon naisista kiinnostuneita naisia, mutta matcheja tulee älyttömän vähän! Ja olen mielestäni oikein nätti. Muilla samanlaista "ongelmaa"? Vai ovatko naiset sitten niin älyttömän nirsoja? Profiilitekstissä minulla ei tosin lue oikein mitään, johtuukohan sitten siitä.. :D

      • teksti tärkein

        Johtuu. Mä ohitan aina ne, joilla on pelkkä herutuskuva eikä mitään järjellistä tekstiä.


    • sinisuu

      Matcheja kyllä tulee mutta minä olen aina se ketä aloittaa keskustelun ja pitää pelin käynnissä :) tosin nyt en ole itsekään viitsinyt panostaa kyseiseen sovellukseen koska löysin sieltä jo lupaavan naisen jota olen tapaillut pari viikkoa.

      • Tre..

        Minä käytän ja tykkäilyjä saanu ihan kivasti :) Harvat aloittaa keskustelua, mutta tuleehan noista silti hyvä mieli :)


    • 19----22--22

      Tinderissähän ei siis näy ovatko naiset lesboja/biitä/hetskuja jne. Jos valitsee kohderyhmäkseen naiset niin se tosiaan näyttää myös ne täysin heterotkin. Joten ei kannata huolestua, jos tuntuu ettei koko ajan tule uusia tykkäyksiä :)

      • tuytuy

        No eihän näytä?? Olen luullut että se näyttää vain sellaset naiset jotka etsivät myös naisia


      • oivoivoi
        tuytuy kirjoitti:

        No eihän näytä?? Olen luullut että se näyttää vain sellaset naiset jotka etsivät myös naisia

        :'D


      • öömitäö
        oivoivoi kirjoitti:

        :'D

        Ei näytä heteroita!


      • usko ny
        öömitäö kirjoitti:

        Ei näytä heteroita!

        Näyttää heteroita!


      • tarkistakaafaktat
        usko ny kirjoitti:

        Näyttää heteroita!

        Joo, on aika monta profiilii tullu vastaan joissa sanotaan, että etsitään semmosta ja semmosta miestä...


      • asdasdasdfg sdfsdf
        tarkistakaafaktat kirjoitti:

        Joo, on aika monta profiilii tullu vastaan joissa sanotaan, että etsitään semmosta ja semmosta miestä...

        Ehkä kyseessä on sitten bi? Itellä tuli match yhen muijan kanssa, joka sit oliki bi-curious typy joka kyseli kaikenlaista ja sit varmaan ujouksissaan lopetti koko keskustelun >_


    • tindertinder

      Tinderi on aika hauska! Keskustelu on helppo aloittaa, kun tietää, että toinenkin on tykännyt toisen profiilista. Ei tuu väkisin yrittämistä.

    • miätteliäs

      Mites se keskustelu kannattais aloittaa?

      • majjkku

        Kysy vaikka jotain päivästä tai viittaa jotenkin sen mielenkiinnonkohteisiin profiilin perusteella.


    • FaktatKuntoon

      Te ketkä täällä väitätte että näyttää myös heterot niin;

      Minä olen bi, ja minulla on haussa sekä miehet että naiset. Kun selailen käyttäjien kuvia, ainoastaan noin 1/20 vastaan tulevista on nainen. Mitä tästä voisi siis päätellä? Väitettäkö tosiaan että miehiä on Tinderissä 20 kertaa enemmän kuin naisia? Joo, tiedän kyllä että miehiä on Tinderissä jonkin verran enemmän, mutta että noin paljon. Tuskin.

      Eli joko:

      a) Tinder näyttää naisista kiinnostuneille naisille ainoastaan lesbot/BISEKSUAALIT (eli kyllä, näillä voi olla kuvaus vaikka siitä minkälaisen miehen haluaa, siitä huolimatta hän on biseksuaali ja täten kiinnostunut myös naisista) jotkut hyvin harvat heteronaiset saattaa olla etsimässä ystävää

      b) Miehiä on Tinderissä 20 kertaa enemmän kuin naisia


      Vai selitättekö aina itsellenne jos joku ei teistä ole tykännyt että "toi on iha salee hetero lol", ja nyt se onkin järkytys jos saisitte kuulla että se tosiaan ei näytä niitä heteroja?

      • faktat on pyllyssäs

        Urpo...


      • jeejjee
        faktat on pyllyssäs kirjoitti:

        Urpo...

        ...mitä vittua? Mikä tosta teki urpon? Musta ainakin mielenkiintosta toi, onks sit tosiaan niin ettei Tinder heteroita näytä? :) hyvä vaan!


      • FakatatKuntoon
        faktat on pyllyssäs kirjoitti:

        Urpo...

        Vituttaaks ku ei tuu matchei?


    • lööv

      Mulla näyttää välillä myös miehiä, vaikka oon klikannu hakevani vain naisia. Mikä juttu tää on?

      • FaktatKuntoon

        Ne miehet ovat muuttaneet asetuksista sukupuolekseen naisen.


    • 30000000000000000

      Kertokaas lisää tästä tinderistä. Voik sieltä löytää ihan parisuhteen vai ollaanko siellä vaan yhden illan juttujen perässä?

    • tinderöijä

      Kyllä se näyttää myös omalla kokemuksellani vain naiset, jotka ovat merkinneet että etsivät naisia. Suurin osa heterokavereistani (tytöistä) on Tinderissä, vaan eipä ole tullut vastaan itsellä yhtäkään heistä :D Sen sijaan paljonkin tuttuja lesboja. Mutta siltä kyllä vaikuttaa että siellä on sitten jonkin verran juurikin näitä kokeilunhaluisia / sellaisia, ketkä vain haluavat nähdä, olisiko kysyntää naismarkkinoilla. :)

    • Itsekin olen tinderissä, mutta aika hiljasta on. Alussa tuli montakin tykkäystä, mutta jostain syystä ei viestittely ole oikeen ottanut tuulta alleen kenenkään kanssa.... sähläsin alussa kun en osannut käyttää ja nyt harmittaa kun tuli pari mielenkiintosta tyyppiä pyyhkästyä väärään suuntaan....

    • apsihomo

      Käyttääkö kukaan mitään muita deittiapseja? Lesboillehan on ihan omansakin, Brenda. Veikkaan kuitenkin ettei siellä paljoa suomalaisia ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe