Kuka on tanssilavojen pro n:o 1

alaveivi

Kuka on veivaajien veivaaja ?

52

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uno

      No Humppis

      • Ei ole veivannut

        En ole koskaan nähnyt veivaavan


    • 7557

      varmaan toi Törmäsen Antti

    • miten on?

      Lasketaanko homot?

    • kivakatsella

      Jaska on paras näin vanhemmankin naisen silmään ;))

    • daamina

      Eteläsuomen lavoilla on melkoinen määrä todella hyviä tanssijoita jotka ottavat muutkin huomioon. Joka ikäluokassa löytyy.

    • Karita 123

      Antaisin ääneni Reiskalle.

    • 4+5

      Annan äänen itselleni

    • Miko one

      Miko niin paras upea kaikki osaava se on Miko

    • Jape isse

      Vehkis ?

      • Voivoi .. . tylsää

        No johan on taas "mielenkiintoinen" ketju.


      • Reino.
        Voivoi .. . tylsää kirjoitti:

        No johan on taas "mielenkiintoinen" ketju.

        Helppo kysymys, minä tietysti.


      • 4+14
        Reino. kirjoitti:

        Helppo kysymys, minä tietysti.

        Ei kun minä


    • Äinään Miäs

      Hyvää nimettömyyspäivää.

    • yökkääskin

      Huomenna taas Lauantaina pitköperse elvistelee Ruususssa kärmeaa

      • 12+7

        ketä tarkoittat? kerro tuntomerkkejä. Ruusussa käy useampi tyyppejä joilla on jokseenkin kovat kuvitelmat omista taidoistaan


      • lattariperse
        12+7 kirjoitti:

        ketä tarkoittat? kerro tuntomerkkejä. Ruusussa käy useampi tyyppejä joilla on jokseenkin kovat kuvitelmat omista taidoistaan

        Minua on sanottu hyväksi tanssijaksi mutta en ole itse ajatellut sitä koskaan tuolla tavalla. Yksinkertaisesti vain rakastan tassimista.


      • .utelias
        lattariperse kirjoitti:

        Minua on sanottu hyväksi tanssijaksi mutta en ole itse ajatellut sitä koskaan tuolla tavalla. Yksinkertaisesti vain rakastan tassimista.

        Oliko pitköperse lauantaina Ruusussa elvistelemässä kärmeasti ?


    • 1+5

      Jape ja Törmänen jakelevat vähemmän kauneille neideille pakkeja ha-ku-a-lu-eel-la.

      Kai on varaa kun on riittävän komema ja taitava.

      • Utelias...

        Mistä nämä herrat tunnistaa lavoilla? Poikkeuksellisen hyviä ja taitavia tanssijoita?


      • Nomen Nescio
        Utelias... kirjoitti:

        Mistä nämä herrat tunnistaa lavoilla? Poikkeuksellisen hyviä ja taitavia tanssijoita?

        Lieneekö hieman provosoiva kysely...mutta ainakin Antti Törmäsen tunnistetiedot löydät hänen tanssikoulusivustoltaan. Katselin niitä juuri, mitä kursseja olisi tarjolla ensi viikolla täälläpäin, jotta menisikö käymään tutustumassa, mutta oli jotain hidasta, joten taitaapi jäädä. Mutta varmasti siis taitava, koska jos kerran tanssinohjaaja ja tuntikaupalla harjoittelee, niin johan on kumma, jos ei olisi hyvä.


      • hauskaa katseltavaa
        Nomen Nescio kirjoitti:

        Lieneekö hieman provosoiva kysely...mutta ainakin Antti Törmäsen tunnistetiedot löydät hänen tanssikoulusivustoltaan. Katselin niitä juuri, mitä kursseja olisi tarjolla ensi viikolla täälläpäin, jotta menisikö käymään tutustumassa, mutta oli jotain hidasta, joten taitaapi jäädä. Mutta varmasti siis taitava, koska jos kerran tanssinohjaaja ja tuntikaupalla harjoittelee, niin johan on kumma, jos ei olisi hyvä.

        Tarvitaan siinä pikkusen insinöörin koulutuspohjaakin ;)) mutta on yksi vieläkin parempi kai samanikäinen mies, joka todella näkyy ja osaa. Inspiroi ihan mitä tahansa. On ilmeisesti se halutuin tyttöjen keskuudessa. Saisi kenet tahansa.


      • jimbiimi3
        hauskaa katseltavaa kirjoitti:

        Tarvitaan siinä pikkusen insinöörin koulutuspohjaakin ;)) mutta on yksi vieläkin parempi kai samanikäinen mies, joka todella näkyy ja osaa. Inspiroi ihan mitä tahansa. On ilmeisesti se halutuin tyttöjen keskuudessa. Saisi kenet tahansa.

        Insinöörit on kaikki täysiä mulkkuja, eivätkä tajua sitä itse. Todella vaikeita persoonia. Usein neuroottisia tai muuten persoonallisuushäiriöisiä nipottajia jotka silittävät alushousunsa.


    • katseltava

      Ei kukaan saa #kenet tahansa#..

      eikä kaikki ole otettavissa..

    • Katsotuin.

      Samanikäinen. Hyvä huomio .Se Kake osaa. Silmiään kun vilauttaa niin naisten polvia heikottaa... siinä jää insinöörit ja tanssinopettajat ihmettelemään. Eilenkin jopa puumat tulivat häntä hakemaan tanssilattialle.

      • Hänestä olen kuullut

        Tuo on varmaankin se sama sälli, johon tanssiharrastuksia aloitellessani muttama vuosi sitten törmäsin. Seisoskelin siinä niin parketin reunalla ja katselin hieman ehkä jopa hämmentyneenä ympärilleni ja mietiskelin, mitäköhän keksisin, kun kiinnitin huomiotani selkäni takana olevien naisten huokailuun, joka meni kutakuinkin näin: ooh, tuo poika voisi saada kenet vaan. Totta kai minuakin alkoi kiinnosta, kuka kumma sellainen poika mahtoi olla ja käännyin katsomaan taakseni, mutta ne naiset käänsivät nopasaan katseensa kuka kattoon kuka lattiaan kuka seinään enkä minä nähnyt siellä ketään sen tapaistakaan poikaa, joten hän oli varmaankin ennättänyt siirtyä siittä keskemmälle parkettia.


    • Tunnetko

      Olisko se vesipää joka eilen tanssi Moskovan Valot buggina?

      • Toimii hyvin

        Onhan sitä käytetty opetuksessakin. Toimii myös jiveen hyvin ja käytetään myös siihenkin opetusbiisinä.


      • 19+13
        Toimii hyvin kirjoitti:

        Onhan sitä käytetty opetuksessakin. Toimii myös jiveen hyvin ja käytetään myös siihenkin opetusbiisinä.

        Täälä Puhutaan ja vaaditaan tanssiin "lajinomaisesti"
        Silti porukat (eikä tanssinopettajatkaan) tiedä mitä mikäkäin musiikki on.
        Tanssikaa "foksina" niin ainakaan mene väärin. Soitetaan sitten Humppaa, Salsaa, Jenkaa,tai mitä vaan. Valssit sitten vois tansia Valssina.


      • slovarit jenkkana?
        Toimii hyvin kirjoitti:

        Onhan sitä käytetty opetuksessakin. Toimii myös jiveen hyvin ja käytetään myös siihenkin opetusbiisinä.

        Pointtini oli se, ettei kaiken tanssimisen pidä näyttää tai tuntua urheilulta. Varsinkaan slovarikappaleiden aikana. Rauhottukaa pukkaajat edes yhdeksi biisiksi illassa.


    • Eläkeläiinen

      Eläkeläistansseista löytyy veivaajien veivaajat.

    • Vale Jorma;)

      Humppisko Veivaajien veivaaja? Jos edellämainittu mainitsi eläkeläistanssit.

      • Tosi Jorma

        Humppis veivaa alle 10 sekunnin. Eläkeläistansseissa vielä nopeammin.


    • Moskova bugg

      Humppis ei käy eläkeläistansseissa. Ja ei ikinä koskaan veivaa.

      • Huvittunut

        En tunne "Humppista" mutta olen yllättynyt ettei hän tanssikaan veivaamalla.
        Toisaalta nyt ymmärrän näiden tämän plalstan kommetteja parenmin.
        Veivaajat kun ei osaa tanssia , ne ovat tälle vanhalle ikälopulle äijälle vieläkin kateellisia.


      • Huvittuneempi
        Huvittunut kirjoitti:

        En tunne "Humppista" mutta olen yllättynyt ettei hän tanssikaan veivaamalla.
        Toisaalta nyt ymmärrän näiden tämän plalstan kommetteja parenmin.
        Veivaajat kun ei osaa tanssia , ne ovat tälle vanhalle ikälopulle äijälle vieläkin kateellisia.

        Mene vain mukaan Humppiksen veivattavaksi, äläkä täällä marise!


    • Hm...

      Kuka on tanssipalstan provaaja Numero uno ?

    • Toivolan kasvatti

      Mallusjoen Pussihousu on veivaajien veivaaja. Veivaa kyllä jotain ihan muuta kuin tanssia.;):)

      • ...tunnettu...

        ... ja yksi tunnetuimmista on halikon eetu.


      • Se eetuko
        ...tunnettu... kirjoitti:

        ... ja yksi tunnetuimmista on halikon eetu.

        Onko tämä eetu se joka kyynärpää edellä tähtää muiden tanssijoiden kylkiluihin?


      • 6+9
        Se eetuko kirjoitti:

        Onko tämä eetu se joka kyynärpää edellä tähtää muiden tanssijoiden kylkiluihin?

        Ai eetuko sen pienen kuuskymppisen viiksivallun nimi on. Luulin sen tulevan Halikosta. Keskimäärin näyttää tanssittavan itseään 40 -vuotta nuorempia.

        Sellainen pieni, hintelä rääpäle.


      • Äinään Miäs
        6+9 kirjoitti:

        Ai eetuko sen pienen kuuskymppisen viiksivallun nimi on. Luulin sen tulevan Halikosta. Keskimäärin näyttää tanssittavan itseään 40 -vuotta nuorempia.

        Sellainen pieni, hintelä rääpäle.

        Tunnetaan nimellä Rymy-Eetu.
        Räpeltäjä.


    • Äinään Miäs

      Kaikenlaiset naiset kaadetaan - Jokke.

    • =))

      Se on mä .

    • pisssaliisa

      Ääno meni Äinään miähelle.

    • Äinään Miäs

      Kiitos, Tryy.

    • Äinään Miäs

      Poijjaat, teillä on äinääksi vielä pitkä pitkä matka.

    • hahahahahahaahah

      ketä haluaa olla tanssilavojen pro n:o 1.... vitttu on siinäkin titteli :D

    • holger

      No mie se olen.Tosin nyt taidan alkaa jo jäähytteleen.Aikansa kutakin.Ei vaan enää hotsita...

      • hopi hopi

        Kyllä se nyt pitää vain hotsittaa. Huomenna lauantaina on tanssit. Muuten paikka kuolee pystyy.


      • 2+1

        Koita nyt vaan jatkaa, muuten tulee toinen "pelle" ja vie sun paikkas.


    • Tanssilavojen pro1 ?

      Pesäkalliolla Veivaaja jatkaa siihen mihin jäi Satulinnassa eilen. Keke...;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe