Antti Tuisku muuttaa rakkaansa kanssa

hirsilinnaan

86

5705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä täällä haisee?

      Antaa poikien muuttaa ihan rauhassa!

      • en mä tiiä

        Kuka tämä Antin rakas on?


      • Sipepukki
        en mä tiiä kirjoitti:

        Kuka tämä Antin rakas on?

        Varmaan joku ihana ja söpö poika.
        Voi sita rakkautta.


      • Rahahan se haisee

        Mikä täällä haisee?

        Raha heillä haisee, jota ei kaikilla katkerilla suomalaisilla ole edes varaa rakentaa omaa hirsilinnaa.

        Suomalainen on todella kateellinen, jopa säälittävää kansaa tuulipuvuissaan!


      • mslxjsvdosnfösbs

      • Knaaapsu
        mslxjsvdosnfösbs kirjoitti:

        Haha ei antti homo oo iha tyttöystävä on ollu... http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1288610887725.html

        Olikhaan kirotusvire?


    • :(:(:( ???

      Mitä se Cheekin ja Antti Tuiskun onni kellekään kuuluu? Hävetkää! Antakaa lemmen pojilla leiskua ja peiton heilua!

    • :(:(:( ???:lle

      Cheekillä on jo uusi asunto Töölössä, joka on vasta ostettu.
      Miksi et tiennyt sitä?

    • Asia olut tiedossa..

      Onnea Cheekille ja Antille!

      • Asia on ollut..

        Sinun korvien välissä on ollut tiedossa...
        Ymmärrätkö sen ... epäilen...
        Jos korvienkin välit ovat homoutta täynnä ja muutoin huutavat tyhjyyttä, niin tulos on juuri tällainen 'Asia on ollut tiedossa'.


    • Onnea vaan parille!

      Lämpimät onnittelut Cheek ja Antti! Älkää välittäkö homofobisista kateellisista!

    • Täh?

      Kuka on antti tuisku?

      • the king

        Sehä o ruattin kalle kustaa ja sylvin poeka!


    • lubeyourtube
    • Aivot kuntoon!

      Nyt homot kriisihoitoon. Tehän elätte aivan mielikuvitusmaailmoissa.

    • Laulua ja anusta

      Onko se anttiki sitte homo? No miksei se mene jari sillanpään kanssa naimisiin?
      Siinä olisi komia pari. Lauluki käyttää yhdessä ainakin välttävästi.

    • Vai pariskunta?

      Keekki nyt tiedettiinkin homoksi mutta että meidän Anttikin vielä,...ziesus!

    • Alapääajattelua

      Cheekin homous on homojen oman mielikuvituksen tuote.
      Sitä se alapäällä ajattelu tuottaa.

      • Sentin Slerba

        Ai se olikin nainen.
        Plääh,miten normia elämää!


    • Ken on kaunein

      Meijän Ana rakentaa omilla rahoillaan jotenka antaa hänen valita kirvesnaisensa ihan itse. Kullankaivajia on Lappi ollu aina pullollaan.

    • Ei tuu mitään

      Mihin se Antti-riepu taas on sortunut...?

    • Voe poijjaat!

      Uppos Keekkiin.

    • Homolasit

      Homot pitävät tiukasti homolasejaan päässään.
      Heillä ei ole uskallusta ottaa niitä pois.

      • K. Urahaara

        Jotkut käyttävät myös piilolaseja... ...siellä kaapissa.


      • nainen 52
        K. Urahaara kirjoitti:

        Jotkut käyttävät myös piilolaseja... ...siellä kaapissa.

        Eikö Antti esiinny Ti 9.12. , Rovaniemen Kirkossa?

        Minä menen kuuntelemaan


      • serree
        nainen 52 kirjoitti:

        Eikö Antti esiinny Ti 9.12. , Rovaniemen Kirkossa?

        Minä menen kuuntelemaan

        Sairasta pästää homoja kirkkoon.


    • Häiriköitä

      Homot luulevat jokaista vastaan tulevaa miestä vähintäänkin kaappihomoksi.
      Miestuttavani kertoi, että yksi homo oli lähennellyt häntä uimahallin pesutiloissa. Jätän kirjoittamatta tähän ne sanat mitä hän käytti tästä homosta.
      Homot ovat häiriköitä uimahalleissa. Olen kuullut tämän muualtakin.

      • komea hetero UROS

        mie vähän luulen että sie oot joku onneton luuseri reppana.tosimiehillä on hyvä itsetunto ja ne antavat olla jokaisen olla sellainen kun on. yksityisasiat eivät kuulu kellekään paitsi jollekin sairaalle kyttäjäälle jota kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin omat.miun puolesta jokainen saa käyttää oman elämänsä tasan tarkkaa kuin itse haluaa, siihen ei ole kellään nokankoputtamista.


      • Olet homo
        komea hetero UROS kirjoitti:

        mie vähän luulen että sie oot joku onneton luuseri reppana.tosimiehillä on hyvä itsetunto ja ne antavat olla jokaisen olla sellainen kun on. yksityisasiat eivät kuulu kellekään paitsi jollekin sairaalle kyttäjäälle jota kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin omat.miun puolesta jokainen saa käyttää oman elämänsä tasan tarkkaa kuin itse haluaa, siihen ei ole kellään nokankoputtamista.

        'komea hetero Uros'
        Olet siis sitä mieltä, että miestuttavani reagoi väärin. Hän meni uimahalliin uimaan. Ei hän tiennyt menevänsä homon häirinnän kohteeksi.
        Oletko todella sitä mieltä, että seksualinen häirintä on lainmukaista?
        En usko, että olet hetero.


      • Luuserit pelelt
        komea hetero UROS kirjoitti:

        mie vähän luulen että sie oot joku onneton luuseri reppana.tosimiehillä on hyvä itsetunto ja ne antavat olla jokaisen olla sellainen kun on. yksityisasiat eivät kuulu kellekään paitsi jollekin sairaalle kyttäjäälle jota kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin omat.miun puolesta jokainen saa käyttää oman elämänsä tasan tarkkaa kuin itse haluaa, siihen ei ole kellään nokankoputtamista.

        komea hetero UROS

        Oikaisu; suurin osa uimahalleissa on hetero isiä, jotka lastensa kanssa uimassa muka, kyttäävät miehiä siellä.

        Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita.

        Miksi heterot leimaavat vähemmistöjä, vaikka on kuinka paljon ukkomiehiä jne jotka makaavat myös miesten ja lasten kanssa.


      • Leimaaja
        Luuserit pelelt kirjoitti:

        komea hetero UROS

        Oikaisu; suurin osa uimahalleissa on hetero isiä, jotka lastensa kanssa uimassa muka, kyttäävät miehiä siellä.

        Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita.

        Miksi heterot leimaavat vähemmistöjä, vaikka on kuinka paljon ukkomiehiä jne jotka makaavat myös miesten ja lasten kanssa.

        "Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita."

        Hyvä että et itse alennu leimaamaan ketään, eikö vain? Olet homo, ja homoilla on sairas elämänasenne.


      • Olet leimasin
        Leimaaja kirjoitti:

        "Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita."

        Hyvä että et itse alennu leimaamaan ketään, eikö vain? Olet homo, ja homoilla on sairas elämänasenne.

        Leimaaja

        Mitä leimailet tai maalailet. En alennu vaan se on faktaa mitä kirjoitan.

        Millainen oma elämänasenteesi on? Oletko homo itsekkin vai mikä kiehtoo homoissa? Kun noin olet kiinnostunut.

        Oletko itse miehistä kiinnostunut vai piilohomoko?

        Luulenpa, että oma elämänasenteesi on "sairas, kiero, pervo, ahdasmielinen sekä huvittaa Te homojen vahtijat". Mikä teitä heissä kiehtoo? En ymmärrä?

        Kerro avoimesti mitä haet homoista?


      • Leimaaja
        Olet leimasin kirjoitti:

        Leimaaja

        Mitä leimailet tai maalailet. En alennu vaan se on faktaa mitä kirjoitan.

        Millainen oma elämänasenteesi on? Oletko homo itsekkin vai mikä kiehtoo homoissa? Kun noin olet kiinnostunut.

        Oletko itse miehistä kiinnostunut vai piilohomoko?

        Luulenpa, että oma elämänasenteesi on "sairas, kiero, pervo, ahdasmielinen sekä huvittaa Te homojen vahtijat". Mikä teitä heissä kiehtoo? En ymmärrä?

        Kerro avoimesti mitä haet homoista?

        Laitahan tänne tilastoja asiasta, me odotamme? Väitteesi oli siis:

        "Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita."

        Todistahan meille nämä "faktasi."


      • Jäi kiinni
        Leimaaja kirjoitti:

        Laitahan tänne tilastoja asiasta, me odotamme? Väitteesi oli siis:

        "Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita."

        Todistahan meille nämä "faktasi."

        Leimaaja

        Et vastannut kysymykseeni? Olet sis kaappihomo!

        Kun homous, pedofilia yms miesjutut- kiehtoo sinua!


      • Harmittaako?
        Jäi kiinni kirjoitti:

        Leimaaja

        Et vastannut kysymykseeni? Olet sis kaappihomo!

        Kun homous, pedofilia yms miesjutut- kiehtoo sinua!

        Kukahan täällä pedofiileista jauhoi ihan ensimmäisenä? Odotamme edelleen niitä "faktojasi" joista todistat väitteesi esim. tilastoilla.

        Voit minun puolestani olla mikä haluat, vaikka sitten homo, eipähän ole minun sairauteni.


      • No ei todellakaan
        Harmittaako? kirjoitti:

        Kukahan täällä pedofiileista jauhoi ihan ensimmäisenä? Odotamme edelleen niitä "faktojasi" joista todistat väitteesi esim. tilastoilla.

        Voit minun puolestani olla mikä haluat, vaikka sitten homo, eipähän ole minun sairauteni.

        Harmittaako?

        Tunnut olevan yksinkertainen ja sivistymätön moukka kun et tiedä edes sitä, että homous ei ole sairaus.

        Heteroissa onkin hyvin paljon kouluttamattomia, jopa hiukan tyhmiä yksilöitä. Luulevat tietävänsä homojen asioista, mutta eivät tiedä.
        Vahtivat hojmoen palstoilla ja kommentoivat.

        Täytyy tunkea itseään joka paikkaan kuin pahaiset akat!


      • AAAAAAAAAA-PUUUU-VA!
        No ei todellakaan kirjoitti:

        Harmittaako?

        Tunnut olevan yksinkertainen ja sivistymätön moukka kun et tiedä edes sitä, että homous ei ole sairaus.

        Heteroissa onkin hyvin paljon kouluttamattomia, jopa hiukan tyhmiä yksilöitä. Luulevat tietävänsä homojen asioista, mutta eivät tiedä.
        Vahtivat hojmoen palstoilla ja kommentoivat.

        Täytyy tunkea itseään joka paikkaan kuin pahaiset akat!

        Hei petteri, älä nyt suutu

        tai älä ainakaan huitaise minua käsilaukullasi

        tai yritä hirttää mua sukkahousuillasi!!!!!!


      • Leimaajalle
        Leimaaja kirjoitti:

        "Heteroissahan suurin os aon pedofiilejä, lasten hyväksikäyttäjiä ja akkojaan pettäviä luusereita."

        Hyvä että et itse alennu leimaamaan ketään, eikö vain? Olet homo, ja homoilla on sairas elämänasenne.

        Olen sinun kanssa samaa mieltä :)

        On todella erikoista, että normaali suomalainen mies ei voi käydä uimahallissa kuntoilemassa rauhassa. Tämä miestuttavani on kunnon kansalainen.


      • Amarin salaisuus
        AAAAAAAAAA-PUUUU-VA! kirjoitti:

        Hei petteri, älä nyt suutu

        tai älä ainakaan huitaise minua käsilaukullasi

        tai yritä hirttää mua sukkahousuillasi!!!!!!

        AAAAAAAAAA-PUUUU-VA!

        Hyvin naisellinen kirjoitus sinulta androgyyni. Muka hetero, mutta kirjoittaa kuin pahaiset kakarat tai femakot!


    • Suklaapojuille

      Onko se prkleen Keekki pyörinyt jo Roin uimahallissakin? Olis vaan pysyny siellä Anttinsa kämpillä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • ollaan asiallisia

        Täältä vissiin poistetaan viestejä?


      • Suklaapolulle:lle

        Kyllä huomaa homojen aivotoimintojen tason.


      • Suikkista suuhun

        Suklaapojuille

        Mitä se suklaapoju huutelee ja kirjoittelee aivan sairasta tekstiä.

        Mistä näitä "hetero" suklaapikia riittää. Ovat niin heteroa, mutta suklaasilmä maistuu ja toisten asiat.

        Taitaa suklaapojulla itsellä olla vellit housussa.


    • Eero, 42 v. ja homo

      Eiköhän anneta kaikkien kukkien kukkia? Se on Antin ja Cheekin oma asia mitä duunaavat, ei se meile kuulu. Ihme porukkaa täällä, suvaitsevaisuus kunniaan!

      • Näin on

        Eerolle
        Suvaisevaisuus on välinpitämättömyyttä.


    • Peukutus Cheekille

      Onneksi Cheek ei ole homo :)

      • Homous sairautta

        Chheko n sairas homo, kuten Antti anaali Tuisku. Yhteenmuuttavat, mikä siinä niin vaikea ymmärtää cheekin fanien???


      • Hetro

        Mutta tykkää kuitenkin peukalosta perseessä?


      • Olet sairain itse
        Homous sairautta kirjoitti:

        Chheko n sairas homo, kuten Antti anaali Tuisku. Yhteenmuuttavat, mikä siinä niin vaikea ymmärtää cheekin fanien???

        Homous sairautta

        Miten luokittelet pettämisen, huoraamisen , pedofilian jne jota heterot harrastavat rumien akkojensa selän takana. Olet itse todella kipeä.

        Miksi heteroilla on lähe saina rumia akkoja?


      • Metrolla pääsee
        Hetro kirjoitti:

        Mutta tykkää kuitenkin peukalosta perseessä?

        Hetro

        Kuinka moni mie sormettaa itseään sinne ja toista, namia!

        Tuntuu hyvälle s esormi perseessäkin ja muuten kohottaa huonoa erektiotanne!


    • Cheek on huippu :)

      Sinun mielikuvituksesi on ottanut ylivallan.
      Se ei ole Cheekin vika.
      Hän on ammatiltaan artisti ja on työnsä puolesta ihmisten mielenkiinnon kohteena.
      Jokainen luo oman mielikuvansa Cheekin ammattikuvan pohjalta.
      Hänhän on todellinen naistenmies ja en ole huomannut mitään homouteen liittyvää hänessä.
      Luulen, että homona hahmotat ihmisiä homouden kautta. Toiveesi saa ylivallan.
      Heterona olen vain iloinen Cheekin naismenestyksestä. Minun sydämeni sykkii toiselle ihanalle miehelle.
      Cheekkiä ihailen hänen ammattitaitonsa takia.

    • vttt

      Onko Roilainen Antin morsmaikku?

    • Joopasejooooo...

      Jos Cheek on homo niin se on hänen oma asiansa. Niinkuin on sekin jos hän muuttaa Antti Tuiskun kanssa yhteen, se ei kuulu kenellekään.

      Pisti vain silmään tuo teksti eräässä kommentissa: "Cheekkiä ihailen hänen ammattitaitonsa takia."

      Tarkoitatko mahdollisesti "laulutaitoa?" Tosiasiassahan tämä Cheek on näitä musiikin päälle puhuvia ähkijöitä. Laulamisesta ei kannata puhua hänen suhteen koskaan. Jos todellisia ammattitaitoisia laulajia halutaan etsiä niin niitä löytyy lähinnä vanhoista staroista, ehkä muutama nuorikin kaveri pyörii mukana. Ajatelkaapa Tapani Kansaa, Dannya, tai edesmennyttä Kari Tapioa. Miettikää myös heidän uransa pituutta, he eivät olleet tähdenlentoja.

      Voisikin kysyä että kuinka moni uskoo Cheekin ähkivän ja ökisevän musiikin päälle vielä 40 vuoden päästä ja olevan suursuosiossa silloin?

      PS. Oma suosikkini taitaa olla Juha Tapio, loistava laulaja ja vaatimaton persoona näistä nykyisistä tähdistä.

      • Joopasejooooo:lle

        Cheek on rappäri.
        Se on oma genre.
        Genrejä on Suomessakin varmaankin satoja, kun huomioidaan koko musiikkituotanto kaikkinensa.
        Jos et ymmärrä rappiä, niin se ei ole Cheekin vika eikä myöskään meidän fanien.

        On riemastuttavaa miten Cheek eläytyy esiintymistilanteissaan :)
        Annan suuren arvon sellaiselle!
        Elämä sykkii niissä hetkissä :)


    • ihanko totta

      Tiesittekös, että homoseksuaalisuus ei ole oma valinta.
      Homofobia sen sijaan on.

    • tuiskuttaako?
    • ymmärrän homoja

      Siellä hirsilinnassa on sitten hieno pitää poikain kesken peppujuhlia.

      • Antaa ymmärtää

        Miten itse "ymmärrän homoja paneskelet. Kerroppa siitä?
        Kyllä se peräreikä maistuu sullekkin. Mielesteäni on yhtä homoa naida naisen kuin miehen perääkin eli samat ruskeat putket heillä.

        Raha heillä haisee, jota ei kaikilla katkerilla suomalaisilla ole edes varaa rakentaa omaa hirsilinnaa.

        Suomalainen on todella kateellinen, jopa säälittävää kansaa tuulipuvuissaan!


    • Greippitekniikka

      Onko joku kokeillut ns. "grapefruit technique" eli greippitekniikkaa?

      Ohje: leikkaa greipistä päädyt pois. Leikkaa sitten hedelmälihaan peniksenmentävä reikä keskelle. Greippirinkula laitetaan peniksen ympärille ja suihinottaessa samalla runkataan greipillä. Hedelmälihan on tarkoitus tuntua pillumaiselta ja kostealta ja penis maistuu suihinottajalle hedelmäiseltä.

      Onko kokemuksia? Mielestäni greippi on kamalan väkevää, mutta ajattelin kokeilla tätä appelsiinilla joku kerta ja katsoa, mitä mies tykkää ;)

      Samantapainen on myös donitsitekniikka, onko joku koittanut sitä? Siinä siis syödään pikkuhiljaa suikkarin lomassa donitsia peniksen juuresta.

      • chilivinkki

        habanero käsittely tekee hyvää molemmille osapuolille,kuola valuu satavarma..


      • Osta sika

        Greippitekniikka

        Eiks sulla oo rumaa akkaa? Jota nait perseeseen.

        Mikä ihmehedelmähemmo oot, nai reilusti ruskeaa akkasi reikää.

        Vai etkö ole saanut naista.

        Tässäkin greippi- jutussa huomaa millaisia pervoja on olemassa.

        Pedofiliaa, lapsia käytetään hyväksi ja kaikenlaisi hulluja. Sitten he vielä luulevat tieävänsä joiden yksityielämästä jotain, eläkää omaa elämäänne, näin on parasta!


    • Epätietoinenkin

      https://fbexternal-a.akamaihd.net/safe_image.php?d=AQDRISJUllIa6y7o&w=470&h=265&url=http://is11.snstatic.fi/img/658/1288522148820.jpg

      Joko tupaantuliaiset?

      • Tunnemmeko=???

        Epätietoinenkin

        Ei sinua ole sinne kutsuttu. Ole vaan omassa vuokrakämpässä.

        Emme tunne.

        Kutsumme vain sinne laadukasta ja fiksua porukkaa, jolla on pääkopan sisällä muutakin pelkkää tyhjää!


      • Saunan takana tilaa
        Tunnemmeko=??? kirjoitti:

        Epätietoinenkin

        Ei sinua ole sinne kutsuttu. Ole vaan omassa vuokrakämpässä.

        Emme tunne.

        Kutsumme vain sinne laadukasta ja fiksua porukkaa, jolla on pääkopan sisällä muutakin pelkkää tyhjää!

        No jos sinne laadukasta ja fiksua porukkaa kutsutaan niin sittenhän sinä jäät ulkopuolelle. Ei sinne satakaksikymmentäkiloista niittinaama rekkalesboa huolita. Eikä varsinkaan tuollaista joka hoksasi TV:ssa suosikkisarjaa katsoessaan erään naisen olevan lesbo ja näki saman tien valon ja sekosi. Halusit olla samanlainen kuin idolisi ja aloit myöhäisheränneenä teiniangstina leikkimään lesboa. Leikkasit poikatukan jonka värjäsit mustaksi ja aloit puhumaan rumia. Pakkohan se oli kun miehet ei katsoneet tuollaista tynnyriä perään.

        Voi ziesus mikä pentu olet, mene muualle pätemään!


    • ykxhetero

      Ei se Antin rakas ole keekki vaan Kalle Lindroth..Komee pari, onnea heille

    • suklaaosaston pojat

      samaa sakkia nuo keekit, antit ja kallet

      homorunkkareita kaikki tyynni

      • Suklaasimmuko oot

        suklaaosaston pojat

        Tule mukaan mukavaan ja vauraaseen joukkoon.

        Mutta työttömät, alkkikset, sosiaalipummit ei saa tulla mukaan. Täytyy olla rahaa ja pääkopan sisällä muutakin kuin pelkka "peräsuoli".

        Hirislinnoja raken netaan rahalla ja osaamisella ei kateelliset tuhkamunat mahdu mukaan. Isomunaiset saa tulla talkosiin, nam

        Katsokaas me olemme hiukan eri genreä kuin Te pellet ja luuserit.

        Kuinka usein itse panet suklaasilmään (akkaasi, ukkoasi) kun reikä on pienimunaiselle tiukempi. Saatko aikaiseksi suklaamunan? Heh


      • Buahahahaaaaaaaa!
        Suklaasimmuko oot kirjoitti:

        suklaaosaston pojat

        Tule mukaan mukavaan ja vauraaseen joukkoon.

        Mutta työttömät, alkkikset, sosiaalipummit ei saa tulla mukaan. Täytyy olla rahaa ja pääkopan sisällä muutakin kuin pelkka "peräsuoli".

        Hirislinnoja raken netaan rahalla ja osaamisella ei kateelliset tuhkamunat mahdu mukaan. Isomunaiset saa tulla talkosiin, nam

        Katsokaas me olemme hiukan eri genreä kuin Te pellet ja luuserit.

        Kuinka usein itse panet suklaasilmään (akkaasi, ukkoasi) kun reikä on pienimunaiselle tiukempi. Saatko aikaiseksi suklaamunan? Heh

        Rajasit itsesikin näköjään pois ja aika tehokkasti genrestä johon luulet kuuluvasi.
        Kaikki ehdot mitä söhelsit jäävät sinulta täyttämättä.

        Tai anteeksi, täytäthän sinä hinttiparka miehesi anuksen, et muuta.


      • jasseri arafat
        Suklaasimmuko oot kirjoitti:

        suklaaosaston pojat

        Tule mukaan mukavaan ja vauraaseen joukkoon.

        Mutta työttömät, alkkikset, sosiaalipummit ei saa tulla mukaan. Täytyy olla rahaa ja pääkopan sisällä muutakin kuin pelkka "peräsuoli".

        Hirislinnoja raken netaan rahalla ja osaamisella ei kateelliset tuhkamunat mahdu mukaan. Isomunaiset saa tulla talkosiin, nam

        Katsokaas me olemme hiukan eri genreä kuin Te pellet ja luuserit.

        Kuinka usein itse panet suklaasilmään (akkaasi, ukkoasi) kun reikä on pienimunaiselle tiukempi. Saatko aikaiseksi suklaamunan? Heh

        mitä tuo kunkin seksuaalinen suuntautuminen kellekään kuuluu.se on yhtä epäolleellinen asia kuin sinun käteen tumputus jututkin.sitähän sinä tänä iltakin tulet harrastamaan ;)


      • Jatkakaa vaan...
        jasseri arafat kirjoitti:

        mitä tuo kunkin seksuaalinen suuntautuminen kellekään kuuluu.se on yhtä epäolleellinen asia kuin sinun käteen tumputus jututkin.sitähän sinä tänä iltakin tulet harrastamaan ;)

        Sinun melaasi vatkaa sitten toinen mies? Onnea valisemallasi tiellä.


      • Pelle oot
        Buahahahaaaaaaaa! kirjoitti:

        Rajasit itsesikin näköjään pois ja aika tehokkasti genrestä johon luulet kuuluvasi.
        Kaikki ehdot mitä söhelsit jäävät sinulta täyttämättä.

        Tai anteeksi, täytäthän sinä hinttiparka miehesi anuksen, et muuta.

        Buahahahaaaaaaaa!

        "Tai anteeksi, täytäthän sinä hinttiparka miehesi anuksen, et muuta."

        On sinun maaimankuvasi pieni jos se pyörii vain anuksen ympärillä, missä on aivosi?

        Epävakaa, sairas peräkammarin poika, jolle ei ole Luoja luonut järkeä yhtään!


      • Juu jatkuu
        Jatkakaa vaan... kirjoitti:

        Sinun melaasi vatkaa sitten toinen mies? Onnea valisemallasi tiellä.

        Jatkakaa vaan...

        Meillä on isot entä siellä, pienetkö pilit? Ja vielä pienemmät aivot?


    • Papparainen -55

      Rauhoituhan nyt. Vedä henkeä ja lue tuo viestini uudelleen ja yritä tajuta sen sisältö. En ole väittänyt ketään homoksi vaan kerrroin vain mielipiteeni tästä kirjoittelusta yleensä tähän avaukseen. Jos joku luulee heitä homoksi niin ei se ole minun eikä sinun ongelmasi, vai mitä? Ihmettelin vain miksi nämä homojen puolustajat ovat niin ihmeen agressiivisia jos jotain pikkustaraa väitetään homoksi. Sitten he itse "haukkuvat" homoksi näitä väittäjiä? Sehän on aivan mielipuolista ja ristiriitaista.

    • HirsiMies

      Rakentaako rakastavaiset itse hirsilinnan laittamalla parrua toisensa perään?

      • jkzudfyhvli

        Kyllä täytyy vetää hirsiä välillä.


      • Tekeekö mieli

        HirsiMies

        Tekee mieli mukaan, tuntuu siltä. Monessa raksamiehessä on sitä vikaa myös.

        Kyllä voi ihmise tolla sairaita ja näitä riittää suomalisissa eli onko naitu ristiin sukurutsana?


      • oikeassa olet
        Tekeekö mieli kirjoitti:

        HirsiMies

        Tekee mieli mukaan, tuntuu siltä. Monessa raksamiehessä on sitä vikaa myös.

        Kyllä voi ihmise tolla sairaita ja näitä riittää suomalisissa eli onko naitu ristiin sukurutsana?

        näköjään on

        siitähän on jo homot ja lesbot elävä todiste


    • Marabou poikia...

      nehän vois perustaa bändin, antti ja keekki ontot pierut

    • :D Lycka till

      Ja arjessa Cheek silmäilee uutta söpöliilimimmiä...

    • joikhaaja kithilästä

      tai antin anusta, heh heh

      suklaanappipoikia heh heh hehe

    • Pois!

      Ota vihdoinkin ne homolasit pois päästäsi.

    • Selväähän tuo on jo

      Homojahan ne ovat ilman muuta. Ovat tulleet pois kaapista ja muuttaneet yhteen.
      Mitä siitä jankaa. Selvähän asiahan tuo on.
      Olkoot vaan. Eipä se haittaa. Pääasia että ovat onnellisia.
      Varmaan moni naaras on pettynyt. Eli ihailija.

    • Tasan ei käy

      Juu meillä kaikilla taiteilijoilla menee hyvin ja tulot on kyllä suuret. Ei muuten hirsilinnoja rakennettaisi.

      Kellä on Linnaa, tai Luxus-osaketta Hesassa.

      Olette vaan tavallinen rahvas niin kateellisia meille vai tuleeko rahanne sossusta ja Kelasta?

      Tasan ei aina käy onnen ja osaamisen lahjat!

    • En varmasti kuuntele

      Taitelijoita? Buahhaahahahahahahahahahahahahah.....
      Pazkaa te olette. Melua tuotatte. hermoille käypää melua ja sitä te kutsutte sitten musiikiksi.
      Onneksi ei ole pakko kuunnella sekuntiakaan.

    • Anonyymi

      tappakaa antti

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe