Vanhoista Emmerdaleista: Oletteko huomanneet...

hassu huomio

että niissä on samoja nimiä kuin nykyään / lähimenneisyydessäkin oli? Katsoin 1. tuotantokauden jaksoja, niissä oli ainakin Donna, David, Katie... Oli muitakin, en muista kaikkia. Muistaako joku muu? Englannissa ei ilmeisesti ole kuin muutama nimi joita käyttää - kierrätystä! :)

13

318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiswanha

      1. tuotantokausi?

    • Tark Ista Fakta

      Kävin läpi Emmerdalen ensimmäisen tuotantokauden roolihahmot, eikä mainitsemiasia nimiä löytynyt.

      "Englannissa ei ilmeisesti ole kuin muutama nimi joita käyttää - kierrätystä!"
      Kannattais tutkia brittimaailmaa muutenkin kuin Emmerdalen kautta...

      • hassu huomio

        Käypä uudestaan läpi. Esim. David on Joe Sugdenin nykyisen vaimon ex-mies. Donna oli töissä samassa kalaperunapaikassa kuin Jack Sugden.

        Minulla on dvd jossa on 1. tuotantokauden Emmerdalet, siis vuosilta 1989-1990 ja siinä nämä ovat.


      • hassu huomio kirjoitti:

        Käypä uudestaan läpi. Esim. David on Joe Sugdenin nykyisen vaimon ex-mies. Donna oli töissä samassa kalaperunapaikassa kuin Jack Sugden.

        Minulla on dvd jossa on 1. tuotantokauden Emmerdalet, siis vuosilta 1989-1990 ja siinä nämä ovat.

        Tuo on ensimäinen suomessa esitetty tuotantokausi. Sarja alkoi vuonna 1972.


      • Tark Ista Fakta
        hassu huomio kirjoitti:

        Käypä uudestaan läpi. Esim. David on Joe Sugdenin nykyisen vaimon ex-mies. Donna oli töissä samassa kalaperunapaikassa kuin Jack Sugden.

        Minulla on dvd jossa on 1. tuotantokauden Emmerdalet, siis vuosilta 1989-1990 ja siinä nämä ovat.

        Käypäs itse läpi ensimmäisen tuotantokausi, joka alkoi 1972.


      • hassu huomio
        edfarmer kirjoitti:

        Tuo on ensimäinen suomessa esitetty tuotantokausi. Sarja alkoi vuonna 1972.

        Asia ok.


    • yksinkertaista

      Ne ottavat kaikki samat nimet uudestaan mukaan, jonka jälkeen ympyrä sulkeutuu ja sarja alkaa alusta.

    • Astor

      Minä taas len kiinnittänyt huomiota siihen että sarjassa on samanaikaisesti henkilöitä, joilla on lähes sama nimi: Lisa ja Lizzie, Ali ja Alicia, Bob ja Robbie... Eiväthän ne nyt varsinaisesti sekaisin mene, ja toki on mahdollista että pienessäkin kylässä on ihmisiä jotka ovat kaimoja keskenään. Itse olisin ehkä käsikirjoittajana välttänyt tuota, Kyllähän Briteissä etunimivalikoimaa riittää. Toisin kuin esimerkiksi Venäjällä. Oletteko kiinnittäneeet huomiota, miten suppea etunimien kirjo siellä on?

      • Bob & Rob

        Tästä samannimisistä on ollut oma keskustelupalstakin, mutta...

        Ilmeisesti sekoittumisen vuoksi vältellään samannimisiä. Onhan kylässä ollut esim. yhtä aikaa kaksi Robertia, Bob Hope ja Rob Sugden


    • emmelotta

      Muutama vuosi sitten sarjassa esiintyi Paul-niminen mies, jonka Carl "vahingossa" tiputti jostain rakennustelineeltä alas (vai miten se juoni tarkalleen menikään). Myöhemmin sarjaan tuli Valin poika, jonka nimi oli myös Paul. Ja tällä viikolla muistaakseni sarjassa oli joku Paul, liittyiköhän eläinlääkäri-asiaan vai mihin.

    • hassu huomio

      Marsden tai joku sellainen, muistan minäkin.

    • Nimeni on Erkki

      Huvittanut aina Dinglejen nimiskaala. Vanha testamentti tutuksi! :D

      Ko. porukka (kaikki "traveller"-suvut?) ei välitä siitä, että monille kysymys on juutalaisten Kalevalasta?

      Chastitityy ja Charititityy sekä Elvis Dinge myös toki tiedetään.

    • hassu huomio

      1989-1990 kaudessa on myös Sam.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe