Minulla on HULLUN paperit

Savonlinnan mies

Mitäs siitä sanotte?

Terveisin
Pia Raskin vainoaja, HULLU

PS. Minulle voit kirjoittaa osoitteella: [email protected]

12

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PIA RASK

      poistatti ketjun jossa todettiin korrelaatio vapaamuurarisolvausten ja koko palstan viestimäärän välillä. Siinä todistettiin Pia Raskin olevan yksin äänessä palstoilla varovasti arvioiden 70% osuudella kaikista mielipiteistä. Ilmeisesti huomio kolahti kohdalleen koska poistui niin äkäisesti. Nyt tiedämme entistä varmemmin PIA RASKIN olevan koko palstan sekaannuksen takana ja epäjärjestyksen moottorina joka paikassa.

      • Ei ole yllätys

        Samoinhan vapaamuurareiden solvaaja on toiminut niin kauan kuin on palstoilla trollaillut.


    • ent sln

      Tämän palstan perusteella aika monella savonlinnalaisella on hullun paperit.

    • Piru parka!

      Ei varmaan ole ketään, jolle tämä TÄRKEÄ ja MIELENKIINTOINEN tieto olisi tullut yllätyksenä!

    • khhk

      Ja tämäkin on Pian älykäs avaus.

    • Tosi helppo

      On helppo uskoa avausta.

    • McMurphy

      Sosteri on ulkoistanut koko Keskussairaalan seiskaosaston tänne Suomi24 Savonlinna keskusteluihin.

    • Ei tarvita kuin

      yksi jonka mielenterveys on järkkynyt ja kokonainen keskustelupalsta kärsii.Siinä mielessä vapaamuurarisolvaaja Pia Rask on mielenkiintoinen tapaus epätoivossaan ja raivossaan.

      • Ei tarvita kuin

        Minun minimuna on vähän arkana, kun olen rakastellut niin monta kertaa jo tänään keinovaginan kanssa, jossa lukee "Rakas Pia" ja johon piirsin punaisen sydämen kuvan.

        Sillä on muuten mahtavat häpärit. Nam!

        Ystävällisesti
        Savonlinnan mies


      • Sieltähän se Pia
        Ei tarvita kuin kirjoitti:

        Minun minimuna on vähän arkana, kun olen rakastellut niin monta kertaa jo tänään keinovaginan kanssa, jossa lukee "Rakas Pia" ja johon piirsin punaisen sydämen kuvan.

        Sillä on muuten mahtavat häpärit. Nam!

        Ystävällisesti
        Savonlinnan mies

        ilmestyi palstalle mutta juttunsa eivät ole muuttuneet yhtään älykkäämmiksi. Kai se on uskottava ettei Pia pääse sairaudestaan eroon kuin kuoleman kautta. Tyhmempiäkin on toki nähty muttei noin hulluja. Harvalla täyshullullakaan juttujen taso on kuin murrosikäisellä pojalla mutta Pia Rask onkin poikkeustapaus.


    • eroinen

      Suoli24

    • hyvää runoo pukkaaa

      "Arvaa vaan kun korvan karvaa,
      katolla vaan kasvaa niin harvaa
      on meitsillä elämä niin synkkä ja ikävä
      on läskinen pötsi itsellä niin pitävä,
      kaikkien kanssa on tultava juttuun,
      vaikka faebookie täyttyy vain huttuun,
      en silti mä lekaa otsastani leikkaa,
      vaan lantioni kiertää ja peba sheikkaa,
      elämä kun on joskus hullunkurista,
      silti mä tahdon kaikille vain nurista,
      jos peli ei muutu tästä hanurista,
      saa diatsepami päässäni suris..."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe