netissä eroon arabian astioista!! mikä parasta paikka

kysynvaan=)

mulla on kasapäin kerättyjä arabian astioita, pääasiassa EI niin hyvökuntoisia. Huutonettiin olen laittanut ja ihan minimihintaan ja 14pv:n aikana jotain pari katsojaa ollut ja mitä katselin muita ilmoituksia niin ei siellä huutoja ollut paljon missään. Ilmeisesti huutonetin suosio laskenut sen jälkeen kun itse n5v sitten siellä olen asioinut. Oisko tori.fi sitten parempi paikka? vai mikä? kirpparille vähän hankala lähteä myymään kun liikun jalkapelillä.. KIITOS!

5

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhnukkatuka

      Huomasin myös, ettei tuol Huutonetis paljon käy kauppa. Kokeile tuota Tori.fi.

    • a-kauppias

      Voi olla, että läjä ei niin hyväkuntoisia (=huonokuntoisia?) ei taida kiinnostaa missään kauppapaikassa. Hyväkuntoisistakin on tällä hetkellä melkoinen ylitarjonta.

      Meillä liikkeeseen tarjotaan ostettavaksi noin kymmenenkertainen määrä tavaraa verrattuna siihen, mitä saamme nyt myytyä. Jos nyt olisi tiedossa edes jonkinlainen lupaus paremmista ajoista, niin tavaraa saisi tankattua varastoon todella edullisesti.

      Ihmetyttää vain esim. nämä facebookin kirppisryhmien hintapyynnöt, tosin ei niistä monikaan sitten taida käydä kaupaksi.

    • a.rabbi

      kyllä ehjä siisti arabia menee.kupeista ja lautasista täytyy olla jonkinlainen sarja.irto sellaisilla ehjinäkään ei juuri arvoa.euron voi joku maksaa irtolautasesta jos hältä puuttuu.jostain vanhoista erikoisemmista,kaksnokkakannu,papukaijakannu yms. voi jotain saadakin vaikka pala puuttuu.
      risaa roskaa ei kannata kaupata missään,ei torilla sen tyhmempiä ihmisiä ole.

    • kysynvaan=)

      Näimpä se on, kokeilen toria ja jos siellä ei kaupaksi mene niin jääkööt komeroon odottamaan parempia aikoja!!

    • Aitoa Arapiaa

      Asia voi olla niin, että yhä laajemmalle joukolle keräilijöitä on selvinnyt, että pelkkä "Arabia" ei riitä. On erilaisia malleja, suosittuja, havinaisempia, vaikeasti saatavia ja sitten sitä arkitavaraa, jota on käytetty vuosia ja lopulta kukkapurkkien alla vesivatina.

      Yhä useammalle on selvinnyt, että hyväkuntoinen astia on ehjä, ei kolhuja eikä kulumia.
      Kaikeksi onneksi kierrätetään etupäässä hyvää tavaraa.

      Kirpputoreilla myydään joskus sellaisia astioita, joita antiikkiliikkeet eivät huoli, ja silti ne hinnoitellaan korkealle. Jouduin kerran suorastaan sanasotaan erään kirpputorimyyjän kanssa, kun hän oli hinnoitellut piippuleimalla merkitys voipytyn paljon kalliimmaksi kuin antiikkiliike tai messumyynti. Moni kirpputorilla kävijä ei tiedä hintatasosta mitään.
      Muumimukien arvostus alkaa olla älyttömyyksissä. Olkoon vain Toven tuotantoa, mutta ne on tehty jossakin kaukomaassa, eikä niillä ole varmaankaan suurta arvoa joidenkin vuosien kuluttua, koska niitä on jokaisella myyjällä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1645
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1509
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1419
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      38
      1373
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1248
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe