Olen pohjattoman yksinäinen

Yksinäinen 105

Seinät kaatuvat päälle

10

194

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin24562

      Hei, et ole yksin tuon tunteen kanssa.

    • Lonester

      Täälläkin tuntuu kovin yksinäiseltä. Tiedän, että pitäisi panostaa, jotta löytyisi seuraa, mutta ei voimat riitä. Noidankehä, tarvitsisin jonkun jonka kanssa kokea henkistä ja fyysistä läheisyyttä, jotta jaksaisin taas, mutta tuskin löytyy kotona makaamalla. Toivon vaan, että kävisi tuuri.

    • Yksinäinen 105

      Ei se parisuhde onnea tuo....

      • lottamari<3

        Miten niin ei tuo? Kyllä se ihmiselle on tarkoitettu, sillä toisen kautta sitä onnea juuri voidaan kokea. Ei ihmisen ole hyvä olla yksin. En tiedä onko aloittaja mies vai nainen, mutta tuohon tilaan ei auta mikään muu kuin etsiä seuraa, lähteä vaikka kahvilaan istumaan, viikonloppuna baariin ja yrittää jotakin kautta tutustua ihmisiin,.etsiä se oma rakas. Pienin askelin sanotaan,.päivä kerrallaan. Rohkeasti lähdet liikkeelle vaikka tuntuisikin pahalta. Muuten jäät sinne ja masennut pahasti..siitä on vaikeampi nousta.


      • stoppi seinille

        Entäs ystävät ja harrastukset? Vietä enemmän aikaa ystävien kanssa. Ja jos ei mitään harrastusta ole, niin aloita sellainen. Sieltä löytyy muita ihmisiä, seuraa, ehkä uusia ystäviäkin, joka tapauksessa vaihtelua elämään. Eli ulos korsusta, ja ihmisten pariin vain.


    • yksinäinen 105

      Puoliso on ainut ystäväni. Totesin ei se onnea tuo.

      • miesvm_1967x

        Kehno puoliso sulla :(


      • Elämä on

        No jos puoliso on ainoa ystäväsi, niin eikö silloin olisi syytä hankkia muitakin ystäviä? Tai hankkia vaikka elämä? Ei sitä onnea kukaan tuo, ei puoliso, eikä kukaan muukaan, itse se pitää tehdä, jokainen meistä täällä on ihan itse vastuussa omasta elämästään ja onnellisuudestaan: onnelliseksi ei voi tulla, onnellinen voi vain olla.


      • miesvm_1967x
        Elämä on kirjoitti:

        No jos puoliso on ainoa ystäväsi, niin eikö silloin olisi syytä hankkia muitakin ystäviä? Tai hankkia vaikka elämä? Ei sitä onnea kukaan tuo, ei puoliso, eikä kukaan muukaan, itse se pitää tehdä, jokainen meistä täällä on ihan itse vastuussa omasta elämästään ja onnellisuudestaan: onnelliseksi ei voi tulla, onnellinen voi vain olla.

        Kyllä puolisokin voi onnen tuoda kun rakkaus ja välittäminen on rehellisesti molemminpuolista. Minä ainakin tulen onnelliseksi kun näen puolisoni, samoin hän on kanssani onnellinen. Kannamme molemmat vastuuta toisistamme ja toistemme onnesta. On aika jolloin en ollut onnellinen mutta nyt olen joten aikajanalla tulin onnelliseksi, tulen onnelliseksi ja olen onnellinen.

        Oletko sä opiskellut jotakin filosofiaa vai? Ainakin liian monimutkaisesti ajateltu tuo sun onnellisuus. Samoin mun :D


    • yksinäinen 105

      Kiitos kommenteista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe