Vinkkejä ensitreffeille!

lepakkonainen

Aluksi pikku tarina:

- Ole minä, 24v lepakkonainen
- syksyinen ilta pari päivää sitten
- bussi
- pari hassua tyyppiä kyydissä
- bussi pysähtyy pysäkille, ottaa kyytiin pari tyyppiä
- huomaa kyytiin noussut älyttömän kuuma naisihminen
- sidemullet = niiiiin lesbo tukka (jes!)
- ylipitkä katsekontakti, mimmi hymyilee
- tulee käytävän toiselle puolelle sun viereen istumaan
- körötellään pari pysäkkiä eteenpäin, hiljaisuus, vilkuiluja
- nainen nousee yhtäkkiä ylös ja tulee istumaan SUN VIEREEN
- syke yhtäkkiä 180bpm, mitä mä teen mitä mä teen mitä mä teen
- "Moi" kuuluu yhtäkkiä
- "öhmdoirfgeoirgvnlkdf"
- "Öh, siis mitä?"
- "siis moi, höhö" hörähdät ja samantien nolottaa
- "sul on tosi kiva takki, mistä se on?"
- pää lyö tyhjää, heität jonkun varustelekan
- oikeasti ostit sen jostain henkkamaukalta
- päätät että nyt et munaa, tähän säälittävä itsensäkeräämisyritys
- vittu alkaa punastuttaa
- kysyt mihin tyttö on menossa
- yllättäen sama pysäkki
- jäätte kyydistä, hiljaa kävelette samaan suuntaan
- Yhtäkkiä tyttö naurahtaa ja pysäyttää sut
- "Mä oon XXXXX. Haluaisitko sä lähtee joskus kahville tai jotain?"
- "Oikeesti! EIKU vittu ei. Siis JOO! Haluaisin joo."
- feeling totally retarded
- vaihtakaa numeroita, lupaa soittaa
- "mä en malta odottaa, nähään" silmänisku
- nainen katoaa pimeyteen
- what the fuck fiiliksillä kotiin

Ois siis treffit tän tytön kanssa huomenna. Puhelu meni paljon paremmin kuin tuo ensikohtaaminen, jotenkin en osaa puhua ollenkaan upeille naisille :D

Nainen kutsui minut luokseen syömään ja niin jännittää että ns. historia toistaa itseään ja muutun taas mongertavaksi idiootiksi kun näen hänet uudelleen.

Olisikos mitään vinkkejä? Viinipullon ajattelin ainakin viedä. Todella jännää mennä täysin tuntemattoman naisen luokse, ehdotin itse kahvilaa mutta hän halusi viettää "privaatimman illan". Onkohan illasta tarkoitus tulla fyysinen?

Olen tässä vuoden toipunut vähän pidemmän suhteen purkautumisesta, joten ihmissuhdetaidot on vähän ruosteessa. Kaikki apu on siis tervetullutta!

17

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ååva meri

      Se lienee joku psykopaattimurhaaja kuitenkin. :)

    • 17.

      Voi kuinka söpöä :) No tänään kandee ottaa iisiti, tai ainakin yritä. Sit huomenna meet treffeille. Se ei haittaa, jos vaikutat ujolta tai redarilta. Se on vaan söpöä. Oot vaan oma itsesi :)

    • nirppunen

      Ekat treffit kannattais tehdä julkiselle paikalle. Itse en uskaltais ihan ekana mennä jonkun tuntemattoman" kotiin, mutta jokainen tekee niinkuin parhaaksi tilanteen näkee,enivei,hauskaa treffailua kaikesta huolimatta.

    • Pommeri

      No oot oma, ihgu ittes....sehän jo sun "nappas".

      Vinkkupullo on ihan hyvä, jos toinen safkaa vääntää...
      Paitti jos se on joku absolutisti ja sää imaset yksikses sen pullon ;P...

      Ja niis äijissähän niit psykoja on...se Lahden juttu oli todella syvältä...

      Oikeen mukavaa trehvaillua :)

      • totaaaaa

        Jaa naisissa ei ole psykopaatteja, murhaajia tai muuten vaan hulluja?


    • ei ees happamia

      Tavallaan söpöö mutta vähän turhan määrätietonen iskuyritys mun makuun.

    • Barbar

      En menis. Ekat treffit aina muualla kuin toisen luona. Ihan vaan siks ettei joudu kiusalliseen tilanteeseen.

    • HHahah

      lol siis eikö joku oikeasti uskalla mennä toisen kämpille? sen vielä ymmärtäisin jos kyseessä olisi joku epäilyttävän näköinen mies.

      • itsesuojeluvaisto

        No kuule, ei sitä nykyaikana kannata täysin tuntemattomien ihmisten luo ängetä.


      • Pommeri
        itsesuojeluvaisto kirjoitti:

        No kuule, ei sitä nykyaikana kannata täysin tuntemattomien ihmisten luo ängetä.

        Jostainhan se on alotettava.
        Kaikkihan me ollaan tuntemattomia toisillemme joskus oltu ;)


      • itsesuojelua

        Kyllä ihan siistin oloinen mies ja nainenkin voi osoittautua vaikka miksi. Psykopaattia, raiskaria, huumaajaa, hakkaajaa jne. ei välttämättä voi tunnistaa ulkonäön perusteella. Kyllä noita mt-potilaita naisistakin löytyy..varsinkin lesboista. Bisseillä taas on tapana roudata paikalle poikaystäviä ja muita ukkoja, vaikka antaa ymmärtää, että haluaa olla kanssasi kahden. Joillekin tosin henkilön todellinen luonne voikin paljastua vuosien päästä. Koskaan ei ainakaa ekoja treffejä pitäisi sopia kenekään tuntemattoman kotiin tai jonnekin hämäriin paikkoihin, mielellään jonnnekin julkiselle paikalle kuten kahvilaan tms. Mistä tiedät minkälainen henkilö tai minkälaisia henkilöitä siellä odottaa?


    • Say No more Lesbous

      Älä mene hänen kanssaan mihinkään yksityiseen tilaan, ettei Sinusta tule surullista tilastomateriaalia. Suomessa suurin osa henkirikoksista tapahtuu yksityisasunnoissa.

      Ja se on ihan selvää, että sillä naisella on aikomuksenaan joko pakottaa tai manipuloida Sinut törkyyn, niin että "fyysiseen" lopputulokseen hän varmasti tähtää.

      Juo Sinä kotonasi litra vodkaa ja hävitä hänen kaikki yhteystietonsa, äläkä ole liian hyväuskoinen sellaisten vaarallisten yksilöiden kanssa enää tulevaisuudessa. Mieluimmin älä antaudu lesbojen kanssa mihinkään puheyhteyteen.

      Lakkaa "olemasta lesbo" ja iske itsellesi mies, se on tervettä.

      • Köh

        Rasisti? -.-


    • lepakkonainen

      Kun kerta kävin vinkkiä täältä pyytämässä, niin ajattelin jakaa teille sitten että miten treffit menivät!

      Hermostutti ihan älyttömästi ja mietin vaan että menenkö enkö menenkö enkö, mutta pakotin itseni sit lähtemään. Nainenhan ei kovin kaukana kotoani edes asu, kun kerta jäätiin samalla pysäkilläkin aikasemmin. Ajattelin, että hei, jos ei mee nappiin niin äkkiä mä sieltä kotiin pääsen.

      Meillä oli ihan älyttömän hauskaa! Syötiin, kateltiin elokuvaa, puhuttiin, vähän juotiinkin, ehkä vähän suudeltiin. Höpöteltiin kolmeen asti yöllä ja nukahdin tytön sohvalle. Aamulla heräsin viltin alta tytön villasukat jalassa ja vietettiin sunnuntaitakin jonkinaikaa yhdessä, kunnes minun piti lähteä.

      Oikeastaan kotitreffit oli paljon mukavammat kuin mitä jossain kahvilassa olisi saattanut olla, kun voitiin olla niin mukavasti. Viikonloppuna nähdään uudelleen, tosin mä päätän paikan.

      Mutta ymmärrän kyllä että joillakin saattaa hirvittää tuntemattoman kotiin meno ja väkivallan pelko, ja aina kannattaa arvioida tilannekohtaisesti meneekö vai ei.

      • Pommeri

        Hienoo :D.

        Mua jäi vaivaan, että mix aloit arpomaan? Tosta alotuksesta sai sen kuvan, että oot menossa ...
        Johtuks se noista kirjotuksista?

        Mitä moon täällä pyörinyt ja huomannut, niin monet elää "aikomuksien elämää".
        Valitetaan, ettei o ketään ja sitten kun olis mahdollisuus tavata toisia, niin ei sitten lähdetä, vaan jäädään kotiin surkuttelemaan.

        Ja onhan meillä naisila se kuuluisa intuitio...:)

        Eikun värikästä syksyä sinulle! :)


    • Uskollinen biman

      Ajattele että pahin skenaario on että hän paloittelee sinut ja pistää pakkaseen..No ei oikeasti! Hyvin se menee :) ..Eilen sain kerrotuksi vaimolle mikä oikeasti olen ..Eli bi, toivottavasti tämäkin juttu päättyy hyvin..

    • unicornsarereal

      Toihan on suoraan kun jostain leffasta :D voisko mullekki käydä vaihteeks noin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe