Kodittomien eläinten ruokakeräys Prismassa

Mourupetteri

Kotipesän väki järjestää kodittomien eläinten ruokakeräyksen tänään Prismassa klo 21 saakka. Tein eilen aiheesta avauksen, mutta jossakin vaiheessa se on jo ennätetty poistaa. Ehkä eläinrakkaiden ihmisten yhteen hiileen puhaltaminen ja hyväntekeväisyys ylipäätään on joillekin tahoille liikaa.

Ruokakeräykseen voi osallistua kauppareissun yhteydessä vaikka alle eurolla. Eläinhoitola Kotipesän kodittomia eläimiä ylläpidetään täysin lahjoitusvaroilla.

187

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kittie2

      Minkä takia edellinen ketju poistettiin?? Sehän on hieno asia kun autetaan kodittomia kissoja.

    • Eläinystävä Kokkola

      Tällainen mainonta ja toiminta on pelkkää kerjäämistä joka on maassamme kielletty. On se vallan tavatonta, että laittomille ja villiintyneille kulkukissoille järjestetään laittomia kerjäämistalkoita. Enkä voi ymmärtää, että suuri kauppakeskus osallistuu tähän laittomaan toimintaan. Ainakin on varmaa, etten koskaan tule asioimaan tuollaisessa rikollista toimintaa avustavassa marketissa.
      Kaikki irtokissat ja maammme luontoon kuulumattomat villipedot,
      kuten Perhon koirasudet ja Kokkolan kulkukissat on tapettava heti...

      • Hard Bone

        Taasko olet täällä kerjäämässä turpiisi, ääliö?!


      • Kittie2

        Sinun juttusi pilaavat palstan kokonaan. Ylläpidon pitäisi poistaa kaikki juttusi saman tien. Ja tuollainen kylmä sydän eläimiä kohtaan on kamalaa.

        Eläinten auttaminen ja lemmikien antama rakkaus on ihana asia.


      • Hei haloo

        Jos päänuppi jauhaa ilkeyksiä nonstoppina niin ei kai sitä silloin mitään ymmärräkään. Kodittomien eläinten auttaminen on varmasti Prismalle imagokysymys ja takuulla se kasvattaa myös myyntiä. Myyntiä lisää sekin, että julkisesti ilmoitat, ettet käytä kyseisen kaupan palveluita. VesiVeijarissakin kävisi paljon enemmän porukkaa, ellet olisi pelottelemassa heitä rasvaisen ihramahasi kanssa.


      • Järki käteen

        Puhut täyttä asiaa, Kokkolan kaupunki (ympäristöterveydenhuolto) maksaa jo kotipesälle siitä että huolehtivat löytöeläimistä, eli varmaankin näille "kodittomille" kerätystä ruokakasasta menee ruokaa myös niiden ruokkimiseen. Itse ne mainostavat että ottavat kodittomia eläimiä vastaan ja rahastavat niillä kutsuen niiden luovuttamista eteenpäin (Adoptioksi). Kyllä toiminnan pitäisi olla sellaista ettei tarvitsisi kerjätä kauppojen nurkilla kissanruoka purkkeja, onneksi olen "Cittarin" asiakas ja pysynkin.


    • Aamuvuoron kolli

      Ei ole ihme, vaikka palsta on täynnä pelkkää jonninjoutavaa paskanjauhantaa. Ketään ei motivoi asialliset keskustelut, koska ylläpito poistaa viestiketjuja ummessa silmin ja näköjään täysin mielivaltaisesti. Kuinka paljon se palstaa tai ylipäätään kenenkään elämää pilaa, että tiedotetaan kodittomille eläimille järjestettävästä ruokakeräyksestä?

      Ja sinä Kokkolan suurisuisin ja haisevin paskaläjä: Olisiko mahdollista, että kerran elämässäsi pitäisit ruman ja vastenmielisen turpasi kiinni, etkä sekaantuisi joka ikiseen asiaan?

    • Eläinystävä Kokkola

      "Pekka hei, älä vejä kissaa hännästä, huutaa äiti.
      En mää vejäkään, Rontti se tässä vetää.
      Mää vaan piän hännästä kii"...

    • pikkupernilla

      Hei... ei anneta hapannnaaman pilata iloamme. Tärkeintä on että kodittomat kissat saavat paljon evästä syksyynsä.

    • Ihanat kissat

      Oli mukava osallistua. Harmi vain, että alkuperäinen viestiketju piti poistaa ja pilata monen ihmisen ilo.

    • EipäKauaaKestänyt

      "Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä."

      • Kittie2

        Hyvä kun mourupetteri laittoi ketjun uudestaan. Miksi tämä on muka saiaton juttu?? Palstalla on paljon muita aiheettomia juttuja..


      • Miauu...
        Kittie2 kirjoitti:

        Hyvä kun mourupetteri laittoi ketjun uudestaan. Miksi tämä on muka saiaton juttu?? Palstalla on paljon muita aiheettomia juttuja..

        Samaa mieltä sun kanssa. Suututti suorastaan kun huomasin ettei ketjua enää löydy. Nyt illalla oli Kotipesän ruokakärryt kuitenki ihan täynnä kun kävin Prismassa tsekkaamassa tilanteen. Ihanaa!!!


      • Kittie2
        Miauu... kirjoitti:

        Samaa mieltä sun kanssa. Suututti suorastaan kun huomasin ettei ketjua enää löydy. Nyt illalla oli Kotipesän ruokakärryt kuitenki ihan täynnä kun kävin Prismassa tsekkaamassa tilanteen. Ihanaa!!!

        Ihanaa että kotipesä sai paljon ruokaa kissoille, oikein sydäntä lämmittää!! :)


    • ghost busters

      Jeee jeee. Mäkin kävin. Sain muuten oman kissan pari viikkoo sitte. Oon ihan täpinöissäni ku sain ruinattua itelleni lemmikin. Siinä kuulkaas meni monta vuotta mut nyt oon ihan innoissani. Jännää tulla koulust kotiin ku oma Musse on oottamassa ovella. Tänne palstalle pitäis saada vaan enemmän kissa aiheisia avauksia

      • Miauu...

        Onnea uudelle kissanomistajalle!!!


      • ghost busters
        Miauu... kirjoitti:

        Onnea uudelle kissanomistajalle!!!

        Kiitos kiitos :) Musse on kelta valko raidallinen leikattu kolli. Hankin sille netistä pääkallo kuvioidut nahkaset valjaat. Valjaat korostaa sen katu uskottavuutta ku käytän sitä lenkillä. Musse tietty pikemminki ulkoiluttaa mua ku mä sitä. Mä loikin perässä sen mukaan mihin se tahtoo mennä. Nikkaroin sille kiipeilytelineen aikani kuluksi. Siitä tuli vähä liian korkea. Nikkarointi hommia on taas tulossa ennen kuin Musse keksii hypätä olkkarin kynttilä kruunuun :))


      • Mourupetteri
        ghost busters kirjoitti:

        Kiitos kiitos :) Musse on kelta valko raidallinen leikattu kolli. Hankin sille netistä pääkallo kuvioidut nahkaset valjaat. Valjaat korostaa sen katu uskottavuutta ku käytän sitä lenkillä. Musse tietty pikemminki ulkoiluttaa mua ku mä sitä. Mä loikin perässä sen mukaan mihin se tahtoo mennä. Nikkaroin sille kiipeilytelineen aikani kuluksi. Siitä tuli vähä liian korkea. Nikkarointi hommia on taas tulossa ennen kuin Musse keksii hypätä olkkarin kynttilä kruunuun :))

        Hah hah hah..... Ihana Musse. Olen onnellinen puolestasi, että sait kissan. Minusta tuli kissanomistaja vasta aikuisiällä ja vieläpä vahingossa. Mourupetteri oli hylätty kissa, joka kammoksui ihmisiä ja minä olin nainen, joka pelkäsi kissoja. Mourupetterin myötä kissapelkoni on kadonnut täysin ja Mourupetterikin on löytänyt uudelleen uskonsa ihmisiin.


    • Mourupetteri

      Ihmisen luonteen suuruus mitataan siinä, miten hän kohtelee heikompiaan - kuten juuri hylättyjä eläimiä. Tuhannet kiitokset kaikille teille, jotka autoitte tänään kodittomia kissoja ja koiria. Näiden eläinten silmissä teistä jokainen on sankari.

      • Kittie2

        Ihan totta!


      • Ihanat kissat

        Voi kuinka kauniisti sanottu. Kiitos :)


      • pitää tarkastaa
        Ihanat kissat kirjoitti:

        Voi kuinka kauniisti sanottu. Kiitos :)

        Kuulin että vanhojen käyttöpäiväivämääriin oleviin kissaruokkiin on tökitty reikiä. Joten ruoat ovat pilaantuneet ja aiheuttavat kissan kuoleman muutaman päivän kuluessa...


    • minä vaan

      Mikä on tilanne tänään asunnottomilla, muutama vuosi siiten lehdessä oli, että kokkolassa olisi asunnottomia 19, siis ihmisiä eikä heitteille jätettyjä lemikkieläimiä.

      Miksi luonteenvikaisille luovutetaan lemmikkieläimiä?
      Pitäisikö ensin "ajaa" lemmikkieläin kortti ja mikäli ei noidata sääntöjä niin kortti ja eläimet pois.

      Lemmikieläin on joillekin lemikki ja toisille turhake joka heitetään jossakin vaiheessa pois.

      Palstalle kirjoittelijoistakin on aika paljon sellaisia jotka puolustavat luonnevikaisia lemmikn pitäjiä ja jos joku sanoo vain miten pitäisi hoitaa ja huolehtia lemmikeistään, niin ettei niistä ole haittaa ja vaivaa esim naapureille, niin kyllä alkaa puukot ja puntarit lentelemään.

      • ???

        Ei kai palstalla kirjoittele kuin yksi luonnevikainen?

        P.S. Otan itselleni mieluummin kissan kuin asunnottoman rantojen miehen.


    • hyvä mieli

      Hyvällä asialla olet.

    • minä vaan

      Minä en ottaisi kissaa kenenkään tilalle, en myöskään avausta hylättyjen lemmikien hoivaamista, mutta kannatan sitä että asunnottomista pidetään kuitenkin huolta eikä jätetä heitteille.
      (kuka itteensä kissalla nuolettais varmaan luonnevikaiset)

      Luonteeseen viittavaa Mourupetteriä lainaten
      "Ihmisen luonteen suuruus mitataan siinä, miten hän kohtelee heikompiaan"
      Vain luonnevikaiset laittavat eläimet ihmisten edelle.

      Vaikka ihmiset ovatkin vitttumaisia, niin terveellä luonteella voi pitää asioissa kuitenkin oikean järjestyksen

      • Kittie2

        No en todellakaan pidä ihmistä luonnevikaisena jos huolehtii eläimistä.. Toki eläinrakkaat pitävät myös ihmisistä, sori "mina vaan", mutta ihme kommentteja sinulla..


      • ÄläHuoliVeliseni

        sossu hoitaa puliukot.


      • Seko?

        Sori vaan nm. minä vaan. Mutta olet aika seko. Se että jotkut auttavat kodittomia kissoja ei ole sun rantojen miehiltä pois. Sä voit auttaa niitä vaikka koko kuukauden tililläsi jos vain haluut. Katsos. Jokainen saa tehä rahoillaan ihan mitä lystää.

        Mutta en kyllä nuolettais itteeni asunnottomalla. Hyh.


      • Aamuvuoron kolli

        Itsekäs ja ahne ihminen ajattelee aina ensin omaa parastaan. Suomi on kuitenkin hyvinvointivaltio. Täällä ei jätetä ketään heitteille. Verovaroin kustannamme laitapuolen kulkijoiden Alkossa käynnit ja asuntolat. Kodittomien eläinten ylläpito sen sijaan tapahtuu täysin lahjoitusvaroin. Sitä ei viedä kenenkään lompakosta väkisten kuten esimerkiksi Yle-maksua.

        Talvi on muuten lähestymässä. Seuraavaksi voit alkaa kantamaan huolta pikkulintujen talviruokinnasta. Ontuvan logiikkasi mukaan sekin on varmasti pois rantojen pultsareilta.


      • minä vaan
        Aamuvuoron kolli kirjoitti:

        Itsekäs ja ahne ihminen ajattelee aina ensin omaa parastaan. Suomi on kuitenkin hyvinvointivaltio. Täällä ei jätetä ketään heitteille. Verovaroin kustannamme laitapuolen kulkijoiden Alkossa käynnit ja asuntolat. Kodittomien eläinten ylläpito sen sijaan tapahtuu täysin lahjoitusvaroin. Sitä ei viedä kenenkään lompakosta väkisten kuten esimerkiksi Yle-maksua.

        Talvi on muuten lähestymässä. Seuraavaksi voit alkaa kantamaan huolta pikkulintujen talviruokinnasta. Ontuvan logiikkasi mukaan sekin on varmasti pois rantojen pultsareilta.

        Aamuvuoroon on otettu iltavuoron juttuja.
        Kotipesää ylläpidetään yhteiskunnan varoin, ottakaa sinne hoitoon ihmisä eikä eläimiä, eläimet kuuluvat maatiloille ja jotka eivät sinne sopeudu voidaan viedä teurastomolle.

        Kuka saaaatana niitä eläimiä lahjoittaa sellaisille jotka jättävät ne heitteille, no tietysti eläinystävät jotka eivät huolehdi lemmikeistään.


      • Nyt STOP!
        minä vaan kirjoitti:

        Aamuvuoroon on otettu iltavuoron juttuja.
        Kotipesää ylläpidetään yhteiskunnan varoin, ottakaa sinne hoitoon ihmisä eikä eläimiä, eläimet kuuluvat maatiloille ja jotka eivät sinne sopeudu voidaan viedä teurastomolle.

        Kuka saaaatana niitä eläimiä lahjoittaa sellaisille jotka jättävät ne heitteille, no tietysti eläinystävät jotka eivät huolehdi lemmikeistään.

        Please. Älkää enää vastatko tälle sekopäälle. Se tukkii järjettömillä kommenteillaan koko ketjun!


    • Eläinystävä Kokkola

      Kaikki kodittomat ja villiintyneet eläimet pitää tappaa heti. Etenkin nuo haisevat paaskahännät, ja naapureiden ovipieliin ja lasten hiekkalaatikoihin ruikkivat tauteja levittävät kissan rontit, jotka eivät kuulu maamme luontoon...

      • Kittie2

        Sinulla on aina samat vanhat, tyhmät provosoivat kommentit. Keksi elämällesi muuta tekemistä.


    • WildCat.

      Jess! lisää tällaisia keräyksiä. On ihan parasta ku saa auttaa (:

    • minä vaan

      Kodittomia kissoja ei synny, jos ei lasketa mukaan villikissoja.

      Kodittomat kissat ovat niitä jotka syntyvät "eläinrakaille", jotka eivät ymmärrä eläinten hyvinvoinnista yhtikäs mitään.

      Komentteja joissa annetaan ymmärtää, että katsokaa peiliin jotta osaisitte huolehtia lemmikeistänne ilman yhteiskunnan apua ovat totuuden mukaisia.

      • Kittie2

        Hei haloo! Kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja ja teetä turhia pentuja.

        Ja toiset ihmiset huolehtivat huonosti voivista ihmisistä ja toiset hylätyistä eläimistä, tai molemmista?

        Jos sinua kissat noin häiritsee, ei kukaan pakota vastaamaan tähän ketjuun.


      • pikkupernilla
        Kittie2 kirjoitti:

        Hei haloo! Kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja ja teetä turhia pentuja.

        Ja toiset ihmiset huolehtivat huonosti voivista ihmisistä ja toiset hylätyistä eläimistä, tai molemmista?

        Jos sinua kissat noin häiritsee, ei kukaan pakota vastaamaan tähän ketjuun.

        Komppaan sua. Jotkut hylkäävät vastasyntyneen vauvansa puistonpenkille, toiset pahoinpitelevät täysin tuntemattomia vastaantulijoita. Joku laiminlyö koiransa hoidon, toinen jättää kissansa oman onnensa nojaan. Miksi ihmeessä kuitenkaan syyllistää ihmisiä, jotka osallistuvat kodittomien eläinten hyväksi järjestettyyn keräykseen? Ehkä kannattaisi nimim. "minä vaan" etsiä jokin osuvampi mollauksen kohde?


      • minä vaan
        Kittie2 kirjoitti:

        Hei haloo! Kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja ja teetä turhia pentuja.

        Ja toiset ihmiset huolehtivat huonosti voivista ihmisistä ja toiset hylätyistä eläimistä, tai molemmista?

        Jos sinua kissat noin häiritsee, ei kukaan pakota vastaamaan tähän ketjuun.

        No hei hei ja haloo, siis kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja, siispä teidän pitää antaa heille valistusta, eikä moittia niitä jotka yrittävät sanoa että lemikkieläimistä pitää huolehtia ohjeitten mukaisesti.

        Miettikää mistä niitä kodittomia kissoja tulee, ei ainakaan kissattomilta ihmisiltä.

        Älkääkä sotkeko / vertailko ihmisiä eläimiin, vaikka ihmiset käyttäytyisivät huonommin kuin eläimet.


      • Ravintoketjun huippu
        minä vaan kirjoitti:

        No hei hei ja haloo, siis kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja, siispä teidän pitää antaa heille valistusta, eikä moittia niitä jotka yrittävät sanoa että lemikkieläimistä pitää huolehtia ohjeitten mukaisesti.

        Miettikää mistä niitä kodittomia kissoja tulee, ei ainakaan kissattomilta ihmisiltä.

        Älkääkä sotkeko / vertailko ihmisiä eläimiin, vaikka ihmiset käyttäytyisivät huonommin kuin eläimet.

        On ihminenkin vain eläin. Tämä kuitenkin lienee niitä uskonasiota, joista on turha kiistellä.


      • Komppaan
        Ravintoketjun huippu kirjoitti:

        On ihminenkin vain eläin. Tämä kuitenkin lienee niitä uskonasiota, joista on turha kiistellä.

        Pitkälti samat elimet ja veri virtaa suonissa kuin esim. siallakin.


      • pikkupernilla
        minä vaan kirjoitti:

        No hei hei ja haloo, siis kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja, siispä teidän pitää antaa heille valistusta, eikä moittia niitä jotka yrittävät sanoa että lemikkieläimistä pitää huolehtia ohjeitten mukaisesti.

        Miettikää mistä niitä kodittomia kissoja tulee, ei ainakaan kissattomilta ihmisiltä.

        Älkääkä sotkeko / vertailko ihmisiä eläimiin, vaikka ihmiset käyttäytyisivät huonommin kuin eläimet.

        Muuten hyvä idea, mutta esimerkiksi minun tuttavapiiriini ei kuulu ketään sellaista, jota voisin valistaa kissanhoidon suhteen. Nimim. "ghost busterskin" (olisiko peruskouluikäinen poika? kirjoittaa tässä ketjussa) ulkoiluttaa leikattua kollikissaansa valjaissa. Sinun kannattaa suunnata kritiikkisi heille, jotka eivät leikkauta kissojaan ja jättävät huonolle hoidolle. Aika turhaa on mesota ihmisille, joilla asiat ovat kunnossa.


      • ???
        minä vaan kirjoitti:

        No hei hei ja haloo, siis kaikki lemmikin omistajat eivät ole huonoja, siispä teidän pitää antaa heille valistusta, eikä moittia niitä jotka yrittävät sanoa että lemikkieläimistä pitää huolehtia ohjeitten mukaisesti.

        Miettikää mistä niitä kodittomia kissoja tulee, ei ainakaan kissattomilta ihmisiltä.

        Älkääkä sotkeko / vertailko ihmisiä eläimiin, vaikka ihmiset käyttäytyisivät huonommin kuin eläimet.

        Jäikö nm. minä vaan hiiri jumiin peukun kohdalle?


    • ghost busters

      Mitä mieltä ootte kissan mikro siruttamisesta. Meinaan vaan et aattelin mikro siruttaa Mussen kaiken varalta. En siis tietenkään ite siruta vaan eläinlääkäri (: Tehdäänkö se nukutuksessa vai annetaanko vain kipu lääkettä? Onko kellään kokemusta?

      • Aamuvuoron kolli

        Kissa kannattaa mikrosiruttaa. Se saattaa olla kissan henkivakuutus. Sirutusta ei tehdä nukutuksessa, vaan kissa on hereillä toimenpiteen ajan. Sirutusneulan paksuutta ei kannata säikähtää. Jos lähdet siruttamaan kissasi, ota mukaan vaikka isäsi ja hänelle paksut hanskat ja haalarit. Kissa saattaa olla levoton tai yrittää raapia. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olen ollut pitelemässä monia kissoja sirutuksen aikana.


      • Eläinystävä Kokkola
        Aamuvuoron kolli kirjoitti:

        Kissa kannattaa mikrosiruttaa. Se saattaa olla kissan henkivakuutus. Sirutusta ei tehdä nukutuksessa, vaan kissa on hereillä toimenpiteen ajan. Sirutusneulan paksuutta ei kannata säikähtää. Jos lähdet siruttamaan kissasi, ota mukaan vaikka isäsi ja hänelle paksut hanskat ja haalarit. Kissa saattaa olla levoton tai yrittää raapia. Tiedän tämän kokemuksesta, koska olen ollut pitelemässä monia kissoja sirutuksen aikana.

        Minäkin sirutan kissan aina ampumalla korvan taakse siantappopistoolilla. Siinä sirut suorastaan säkenöivät...


      • ghost busters
        Eläinystävä Kokkola kirjoitti:

        Minäkin sirutan kissan aina ampumalla korvan taakse siantappopistoolilla. Siinä sirut suorastaan säkenöivät...

        Miks oot ilkeä mua kohtaan? En oo tehny sulle mitään pahaa. Tahdoin vain kysyä joltaki aikuiselta kissan omistajlta mikro sirutuksesta. Voiko Aamuvuoron kolli Mussen rekisteröidä mun nimelle. Oon kakstoista vuotias. Haittaako ikä?


      • Buster Keaton
        ghost busters kirjoitti:

        Miks oot ilkeä mua kohtaan? En oo tehny sulle mitään pahaa. Tahdoin vain kysyä joltaki aikuiselta kissan omistajlta mikro sirutuksesta. Voiko Aamuvuoron kolli Mussen rekisteröidä mun nimelle. Oon kakstoista vuotias. Haittaako ikä?

        Mikrosirutuksesta en tiedä yhtikäs mitään, mutta sulle pieni poika haluan kertoa pari juttua. Setä, joka sinua kiusaa on 61-vuotias armeijan oikeusupseeri, majuri evp. Jos/kun menet joskus armeijaan, tapaat siellä lisää näitä samanlaisia kusipäitä.


      • Eläinystävä Kokkola
        Buster Keaton kirjoitti:

        Mikrosirutuksesta en tiedä yhtikäs mitään, mutta sulle pieni poika haluan kertoa pari juttua. Setä, joka sinua kiusaa on 61-vuotias armeijan oikeusupseeri, majuri evp. Jos/kun menet joskus armeijaan, tapaat siellä lisää näitä samanlaisia kusipäitä.

        Älä pelkää poika. Armeijassa ei ole kissoja...


      • Kittie2
        Eläinystävä Kokkola kirjoitti:

        Älä pelkää poika. Armeijassa ei ole kissoja...

        Sairasta vanhalta mieheltä kiustata ja provosoida ihmisiä palstalla. Laitetaanko ylläpidolle viestiä sinun touhuista?

        Ghost busters, älä välitä nimimerkistä: eläinystävä Kla. Hyvä kun sirutat kissasi, ole iloinen uudesta lemmikistä. :)

        Ja armeijaan ei ole pakko mennä kestämään ääliöitä jos ei halua.


      • Mourupetteri
        Kittie2 kirjoitti:

        Sairasta vanhalta mieheltä kiustata ja provosoida ihmisiä palstalla. Laitetaanko ylläpidolle viestiä sinun touhuista?

        Ghost busters, älä välitä nimimerkistä: eläinystävä Kla. Hyvä kun sirutat kissasi, ole iloinen uudesta lemmikistä. :)

        Ja armeijaan ei ole pakko mennä kestämään ääliöitä jos ei halua.

        Nuori pojanvesseli iloitsee kissastaan ja haluaa huolehtia siitä mahdollisimman hyvin ja sitten tulee tuollaista täysin ala-arvoista kommenttia aikuiselta ihmiseltä. Harmittaa todella paljon.

        Ghost busters, ei iälläsi ole väliä, kun kissasi rekisteröidään. Kirjoita tänne jatkossakin kissastasi ja jos sinulla on jotain kysyttävää, niin me kyllä vastaamme sinulle parhaamme mukaan. On ihanaa, että olet eläinrakas!


      • PäivänPohjanoteeraus
        Eläinystävä Kokkola kirjoitti:

        Älä pelkää poika. Armeijassa ei ole kissoja...

        Kun ei aika muuten kulu niin ainahan voi kiusata 12-vuotiasta lasta = TOSIrealisti Kokkolan päivän motto


      • majuri muka
        PäivänPohjanoteeraus kirjoitti:

        Kun ei aika muuten kulu niin ainahan voi kiusata 12-vuotiasta lasta = TOSIrealisti Kokkolan päivän motto

        voi perkele. halvat on äijän huvit. häpeäisi jos osaisi mutta ei taida osata


      • TOSIsaunamajuri
        majuri muka kirjoitti:

        voi perkele. halvat on äijän huvit. häpeäisi jos osaisi mutta ei taida osata

        Sääli niitä jotka on joutuneet ton TOSIsaunamajurin kanssa työskentelemään tai yleensäkään joutuneet tekemisiin.


      • Kittie2
        Mourupetteri kirjoitti:

        Nuori pojanvesseli iloitsee kissastaan ja haluaa huolehtia siitä mahdollisimman hyvin ja sitten tulee tuollaista täysin ala-arvoista kommenttia aikuiselta ihmiseltä. Harmittaa todella paljon.

        Ghost busters, ei iälläsi ole väliä, kun kissasi rekisteröidään. Kirjoita tänne jatkossakin kissastasi ja jos sinulla on jotain kysyttävää, niin me kyllä vastaamme sinulle parhaamme mukaan. On ihanaa, että olet eläinrakas!

        Aivan, kirjoita vaan Ghost busters kissastasi, täällä on paljon kissa ihmisiä jotka varmasti haluavat kuulla uutisia kissastasi. :)


    • Häränlihaa&kastike

      Oli ilo osallistua :-) Jäi tosi hyvä mieli :-)

    • SankarikissanUroteko
      • Ihanat kissat

        Kuka kehtaa enää väittää, että vain koirat kykenevät sankaritekoihin...


      • Kittie2
        Ihanat kissat kirjoitti:

        Kuka kehtaa enää väittää, että vain koirat kykenevät sankaritekoihin...

        Niinpä! :) Kissat ovat mahtavia.


    • Kit-e-kat

      Aivan mahtavaa! Täällähän on vanha porukka (melkein) taas koossa :) Itse olen pitänyt taukoa palstalta, koska räävittömät jutut alkoivat tympäisemään. Missä ovat muuten kurnau, ISOpahaKOLLIkissa ja l.asse? Kirjoittavatko he enää?

      • Ihanat kissat

        Lassesta en osaa sanoa, mutta kurnau ja ISOpahaKOLLIkissa ovat seurusteleva pari nykyään. Voi olla, että heillä ei tällä hetkellä riitä mielenkiintoa palstaa kohtaan :)


      • Yksinasuva rouva
        Ihanat kissat kirjoitti:

        Lassesta en osaa sanoa, mutta kurnau ja ISOpahaKOLLIkissa ovat seurusteleva pari nykyään. Voi olla, että heillä ei tällä hetkellä riitä mielenkiintoa palstaa kohtaan :)

        Kas kas. Mitä Suomi24:n säännöt sanovat moisesta? Paikkakuntapalstat eivät ole treffipalstoja. Sopikaa treffinne muilla areenoilla, tuliko selväksi? Ei auta narina, että "olen venäläinen hurmuri ja ja ja...".


      • WildCat.
        Yksinasuva rouva kirjoitti:

        Kas kas. Mitä Suomi24:n säännöt sanovat moisesta? Paikkakuntapalstat eivät ole treffipalstoja. Sopikaa treffinne muilla areenoilla, tuliko selväksi? Ei auta narina, että "olen venäläinen hurmuri ja ja ja...".

        No voi voi... On 'rouvalla' huolet. Koita ny etsiä aikasi kuluksi instanssi johon voit valittaa.


      • Saab on sairaus
        Yksinasuva rouva kirjoitti:

        Kas kas. Mitä Suomi24:n säännöt sanovat moisesta? Paikkakuntapalstat eivät ole treffipalstoja. Sopikaa treffinne muilla areenoilla, tuliko selväksi? Ei auta narina, että "olen venäläinen hurmuri ja ja ja...".

        TOSIressukalla taas uusi nimimerkki. Hus hus palstalta, mene vaikka ajamaan että saat ne vuotuiset 100.000 km täyteen


      • Kittie2

        Ei ole senssipalsta, mutta eipä minua haittaa että sattumalta löysivät toisensa. :) Rakkaushan on kaunis asia.


      • Kit-e-kat
        Kittie2 kirjoitti:

        Ei ole senssipalsta, mutta eipä minua haittaa että sattumalta löysivät toisensa. :) Rakkaushan on kaunis asia.

        Samaa mieltä. Molemmat vaikuttivat tosi mukavilta ihmisiltä viestiensä perusteella, joten olen onnellinen heidän puolestaan :)


      • voi pyhä sylvi
        Yksinasuva rouva kirjoitti:

        Kas kas. Mitä Suomi24:n säännöt sanovat moisesta? Paikkakuntapalstat eivät ole treffipalstoja. Sopikaa treffinne muilla areenoilla, tuliko selväksi? Ei auta narina, että "olen venäläinen hurmuri ja ja ja...".

        Kait niitten täytyy sit jättää toisensa ku sä niin määräät. Huhuu! Tietääkös kukaan parin osotetta et voitais ilmottaa et rouva on pahottanut mielensä venäläisen hurmurin takia ja et suomi24n laki kieltää jyrkästi suhteen jatkumisen. Kait tää on provo. Pakko olla.


      • Aamuvuoron kolli
        Kittie2 kirjoitti:

        Ei ole senssipalsta, mutta eipä minua haittaa että sattumalta löysivät toisensa. :) Rakkaushan on kaunis asia.

        Kyllä! Rakkaus on ihanaa. Hulluhan sitä jättäisi tilaisuuden käyttämättä, jos oikea nainen osuu kohdalle.


      • Hulluja puhut
        Kit-e-kat kirjoitti:

        Samaa mieltä. Molemmat vaikuttivat tosi mukavilta ihmisiltä viestiensä perusteella, joten olen onnellinen heidän puolestaan :)

        Ihan tosissasiko kuvittelevat että ne ovat oikeasti tutustuneet tätä kautta? Älä nyt viitsi naurattaa joku tyyppi vain kirjoitellut itselleen ei tämä mikään senssipalsta ole vain hullu lähtis tapaamaan jotain tuntematonta parin vaihdetun höpinä viestin perusteella.


      • Sekö?
        Ihanat kissat kirjoitti:

        Lassesta en osaa sanoa, mutta kurnau ja ISOpahaKOLLIkissa ovat seurusteleva pari nykyään. Voi olla, että heillä ei tällä hetkellä riitä mielenkiintoa palstaa kohtaan :)

        Oliko tää nyt se kuuluisa kirjasto & cat rescue -tapaus???


      • Nettihöpisijä
        Hulluja puhut kirjoitti:

        Ihan tosissasiko kuvittelevat että ne ovat oikeasti tutustuneet tätä kautta? Älä nyt viitsi naurattaa joku tyyppi vain kirjoitellut itselleen ei tämä mikään senssipalsta ole vain hullu lähtis tapaamaan jotain tuntematonta parin vaihdetun höpinä viestin perusteella.

        Hei hieman positiivisuutta kehiin jätkä. Oon ite "hullujen nettihöpinöiden" perusteella tavannut mm. muita autoharrastajia, koiraharrastajia jne. Vastapuolen henkilöllisyys on selvinnyt vasta tapaamisessa koska ei kukaan uskalla paljastaa itsestään kaikkea netissä ventovieraalle. On tullut luotua uusia kaverisuhteita eikä ensimmäistäkään kahjoa ole tullu vastaan. Aika paljon pystyy henkilöstä kuitenki päättelemään viestien perusteella. Jos asiat natsaa netissä niin kyllä ne natsaa tosi elämässäkin. Se on tullu huomattua.


      • Järki käteen
        Nettihöpisijä kirjoitti:

        Hei hieman positiivisuutta kehiin jätkä. Oon ite "hullujen nettihöpinöiden" perusteella tavannut mm. muita autoharrastajia, koiraharrastajia jne. Vastapuolen henkilöllisyys on selvinnyt vasta tapaamisessa koska ei kukaan uskalla paljastaa itsestään kaikkea netissä ventovieraalle. On tullut luotua uusia kaverisuhteita eikä ensimmäistäkään kahjoa ole tullu vastaan. Aika paljon pystyy henkilöstä kuitenki päättelemään viestien perusteella. Jos asiat natsaa netissä niin kyllä ne natsaa tosi elämässäkin. Se on tullu huomattua.

        Pari käännöskoneella käännettyä venäjänkielistä viestiä vaihtoivat joka oli lähinnä imartelua ja vaikutti siltä että tyyppi kirjoitteli itselleen vähän samaan tyyliin kuin tosirealisti reijolla on tapana vaihtaa nimimerkkiä imarrwllakseen itseään joten äly hoi älä jätä?


      • Oli oli...
        Sekö? kirjoitti:

        Oliko tää nyt se kuuluisa kirjasto & cat rescue -tapaus???

        Kyllä oli :) Kirjastossa oli mukava yleisöryntäys :))


      • NETTIkyttä
        Järki käteen kirjoitti:

        Pari käännöskoneella käännettyä venäjänkielistä viestiä vaihtoivat joka oli lähinnä imartelua ja vaikutti siltä että tyyppi kirjoitteli itselleen vähän samaan tyyliin kuin tosirealisti reijolla on tapana vaihtaa nimimerkkiä imarrwllakseen itseään joten äly hoi älä jätä?

        Ne muuten kirjoitteli pitkään yhellä kissa-aiheisella nettifoorumilla, että olisiko siellä lempi leimahtanut. Mene ja tiedä...


      • Ei senssipalsta24
        NETTIkyttä kirjoitti:

        Ne muuten kirjoitteli pitkään yhellä kissa-aiheisella nettifoorumilla, että olisiko siellä lempi leimahtanut. Mene ja tiedä...

        Aha mutta ei paljon kiinnosta kiitos vain tyhjänpäiväisestä tiedosta jolla ei tee yhtikäs mitään.


      • ArtsiK
        Hulluja puhut kirjoitti:

        Ihan tosissasiko kuvittelevat että ne ovat oikeasti tutustuneet tätä kautta? Älä nyt viitsi naurattaa joku tyyppi vain kirjoitellut itselleen ei tämä mikään senssipalsta ole vain hullu lähtis tapaamaan jotain tuntematonta parin vaihdetun höpinä viestin perusteella.

        Mikäs ihme tuo on? Löysin vaimoni lähettämällä tekstarin väärään numeroon.


      • Ei senssipalsta
        ArtsiK kirjoitti:

        Mikäs ihme tuo on? Löysin vaimoni lähettämällä tekstarin väärään numeroon.

        No ihme ettet sentään tv-sanapeliä voittanut lähettämällä viestiä väärään numeroon? Ei tämä ole senssipalsta vaan työttömien ja vanhojen ukkojen juoru ja höpinä palsta äly hoi?


      • F.akta
        Järki käteen kirjoitti:

        Pari käännöskoneella käännettyä venäjänkielistä viestiä vaihtoivat joka oli lähinnä imartelua ja vaikutti siltä että tyyppi kirjoitteli itselleen vähän samaan tyyliin kuin tosirealisti reijolla on tapana vaihtaa nimimerkkiä imarrwllakseen itseään joten äly hoi älä jätä?

        Heh. Olet hauska... Mutta elätkö pullossa jossakin korpikuusen kannon alla? Venäjää puhuu noin 275 miljoonaa ihmistä. Uskoisin, että heistä muutama on päätynyt Kokkolan seudullekin.


      • Karu teksailu palsta
        F.akta kirjoitti:

        Heh. Olet hauska... Mutta elätkö pullossa jossakin korpikuusen kannon alla? Venäjää puhuu noin 275 miljoonaa ihmistä. Uskoisin, että heistä muutama on päätynyt Kokkolan seudullekin.

        Eli meinaat että kaksi ryssää tutustui toisiinsa palstoilla mutta so fuckin what mitä vitun väliä ei tämä ole mikään senssipalsta24 vaan vanhojen ukkojen ja työttömien sosiaalisten hylkiöiden höpöttely ja juoruamis palsta äly hoi koita jo tajuta se?


      • ,,,,,,
        Karu teksailu palsta kirjoitti:

        Eli meinaat että kaksi ryssää tutustui toisiinsa palstoilla mutta so fuckin what mitä vitun väliä ei tämä ole mikään senssipalsta24 vaan vanhojen ukkojen ja työttömien sosiaalisten hylkiöiden höpöttely ja juoruamis palsta äly hoi koita jo tajuta se?

        Pilkut? Eikö me sovittu, että roiskaiset pilkun aina johonkin väliin?


      • Miauu...
        Karu teksailu palsta kirjoitti:

        Eli meinaat että kaksi ryssää tutustui toisiinsa palstoilla mutta so fuckin what mitä vitun väliä ei tämä ole mikään senssipalsta24 vaan vanhojen ukkojen ja työttömien sosiaalisten hylkiöiden höpöttely ja juoruamis palsta äly hoi koita jo tajuta se?

        Mun mielestä täällä voi sopia tapaamisiakin, jos huvittaa. Tuskin siihen sun lupaa tarvitaan.


      • E-hei
        Miauu... kirjoitti:

        Mun mielestä täällä voi sopia tapaamisiakin, jos huvittaa. Tuskin siihen sun lupaa tarvitaan.

        Mutta uskaltaako enää kukaan? En tykkäisi, että jotkut puolipöpit ryhtyisivat latelemaan tuntomerkkejäni nettiin. Niinhän kävi kurnaun ja isonpahankollikissan kohdalla. Se mies ei takuulla pysty enää pitämään catrescue-paitaa yllään julkisesti. Ehei, en uskaltaisi.


      • Ei pilkunnussija
        ,,,,,, kirjoitti:

        Pilkut? Eikö me sovittu, että roiskaiset pilkun aina johonkin väliin?

        Ei täällä mitään pilkkuja tarvita kun ei työttömät sosiaaliset hylkiöt ole mitään pilkunnussijoita eikä vanhat ukkelit niitä edes näe vaikka olis kuinka tehokkaat pullonpohjalasit päässä!


      • Maa kutsuu!
        E-hei kirjoitti:

        Mutta uskaltaako enää kukaan? En tykkäisi, että jotkut puolipöpit ryhtyisivat latelemaan tuntomerkkejäni nettiin. Niinhän kävi kurnaun ja isonpahankollikissan kohdalla. Se mies ei takuulla pysty enää pitämään catrescue-paitaa yllään julkisesti. Ehei, en uskaltaisi.

        Johtuisko lähinnä siitä että nuo olivat pahimmanlaatuisia uhkailija sekopäitä palstalla ja ainut tuntomerkki mikä riittää niistä on juuri tuo catrescue paita sekä omituinen käytös ilmeisesti?


      • Ihanat naiset
        Ei senssipalsta kirjoitti:

        No ihme ettet sentään tv-sanapeliä voittanut lähettämällä viestiä väärään numeroon? Ei tämä ole senssipalsta vaan työttömien ja vanhojen ukkojen juoru ja höpinä palsta äly hoi?

        Luulen että suurin osa ketjuun kirjoittaneista henkilöistä on naisia. Vai ovatko sun mielestä Mourupetteri, Kittie ja Miauu vanhoja ukkoja?


      • Muita ideoita?
        Maa kutsuu! kirjoitti:

        Johtuisko lähinnä siitä että nuo olivat pahimmanlaatuisia uhkailija sekopäitä palstalla ja ainut tuntomerkki mikä riittää niistä on juuri tuo catrescue paita sekä omituinen käytös ilmeisesti?

        No ainakin sillä yhdellä tollolla oli koko ajan autonrekkari kielen päällä. Mun mielestä se täyttää uhkailun tunnuspiirteet. Jos haluaisi välttämättä tavata jonkun henkilön palstalta, kätevintä varmaankin olisi luoda tilapäinen sähköpostiosoite ja pitää yhteyttä sitä kautta vai tuleeko muuta kätevää mieleen?


      • Ei seuranhakupalsta
        Muita ideoita? kirjoitti:

        No ainakin sillä yhdellä tollolla oli koko ajan autonrekkari kielen päällä. Mun mielestä se täyttää uhkailun tunnuspiirteet. Jos haluaisi välttämättä tavata jonkun henkilön palstalta, kätevintä varmaankin olisi luoda tilapäinen sähköpostiosoite ja pitää yhteyttä sitä kautta vai tuleeko muuta kätevää mieleen?

        Sanoppa mulle oikeasti että minkä takia haet täältä seuraa, kun tämä on tällainen höpinä palsta vain? eikö olisi kätevämpää rekisteröityä senssi palstaan jos etsit aktiivisesti seuraa tai sitten vain passiivisesti painua vain baariin silloin tällöin seuran hakuun niin kuin normaalisti tehdään?


      • Sosiaaliset hylkiöt
        Ihanat naiset kirjoitti:

        Luulen että suurin osa ketjuun kirjoittaneista henkilöistä on naisia. Vai ovatko sun mielestä Mourupetteri, Kittie ja Miauu vanhoja ukkoja?

        Uskoisin että naiset hakevat sosiaalisempaa ja luotettavampaa seuraa esim facebookista missä taaseen sosiaalissilla hylkiöillä ei ole ainuttakaan facebook kaveria joten uskon että tämä on työttömien syrjäytyneiden henkireikä missä saa jotain turhan päiväistä höpistä että säilyttää yksinäisyydessä järkensä.


      • EnOoVaarassa
        Ei seuranhakupalsta kirjoitti:

        Sanoppa mulle oikeasti että minkä takia haet täältä seuraa, kun tämä on tällainen höpinä palsta vain? eikö olisi kätevämpää rekisteröityä senssi palstaan jos etsit aktiivisesti seuraa tai sitten vain passiivisesti painua vain baariin silloin tällöin seuran hakuun niin kuin normaalisti tehdään?

        Tuskin se sua haluaa tavata. Kunhan aikansa kuluksi lätisee niin kuin me muutki :)


      • Muita ideoita?
        EnOoVaarassa kirjoitti:

        Tuskin se sua haluaa tavata. Kunhan aikansa kuluksi lätisee niin kuin me muutki :)

        Älä vastaile mun puolesta. Miksen voi yrittää samaa mitä se kattijätkäkin ja tässä ketjussa kirjoittelee paljon naisia. Niin tollo en kumminkaan ole että alkaisin sopimaan kirjastoon tapaamista kaikkien töllisteltäväksi.


      • Kissa fanit tyhmiä
        EnOoVaarassa kirjoitti:

        Tuskin se sua haluaa tavata. Kunhan aikansa kuluksi lätisee niin kuin me muutki :)

        Ei haluakkaan enkä halua minäkään mutta miksi palsta pitää käsittää jonain senssi palstana kun tämä on keskustelu palsta ja tuollainen on poikkeavaa palstan kannalta.


      • Ei kannata
        Muita ideoita? kirjoitti:

        Älä vastaile mun puolesta. Miksen voi yrittää samaa mitä se kattijätkäkin ja tässä ketjussa kirjoittelee paljon naisia. Niin tollo en kumminkaan ole että alkaisin sopimaan kirjastoon tapaamista kaikkien töllisteltäväksi.

        Täällä kun teet treffit hemaisevan naisen kanssa niin paikalle saapuukin karvainen linnakundi mekossa ja panee perseeseen! :-D


      • Muita ideoita?
        Ei kannata kirjoitti:

        Täällä kun teet treffit hemaisevan naisen kanssa niin paikalle saapuukin karvainen linnakundi mekossa ja panee perseeseen! :-D

        Okei. Nyt mä tajusin tuon kirjastojutun. Luulin että ne oli vain saakelin tyhmiä molemmat. Nekin ajatteli kuten säkin ja pelasivat varman päälle.


      • ???
        Muita ideoita? kirjoitti:

        Okei. Nyt mä tajusin tuon kirjastojutun. Luulin että ne oli vain saakelin tyhmiä molemmat. Nekin ajatteli kuten säkin ja pelasivat varman päälle.

        Hmmm... Joko olet päättänyt, että kenet hurmaat?


      • pääkuntoon?
        ??? kirjoitti:

        Hmmm... Joko olet päättänyt, että kenet hurmaat?

        ei täältä kukaan oikeasti mitään hurmattavia etsi mene hoitoon siis päähoitoon ei alapää vaan se toinen pää.


      • Muita ideoita?
        Karu teksailu palsta kirjoitti:

        Eli meinaat että kaksi ryssää tutustui toisiinsa palstoilla mutta so fuckin what mitä vitun väliä ei tämä ole mikään senssipalsta24 vaan vanhojen ukkojen ja työttömien sosiaalisten hylkiöiden höpöttely ja juoruamis palsta äly hoi koita jo tajuta se?

        Ei se tyttö muuten mikään ryssä ollu. Sehän kirjoitti siinä ketjussa venäjäksi, että osaa kieltä vain heikosti.


    • Hyvät eläinten ystävät. Nimimerkki "Eläinystävä Kokkola" haluaa provosoida viesteillään, paras kun ei lähde mukaan tuohon leikkiin. Lopettaa kyllä kun huomaa että ei saa kaipaamaansa huomiota. On kyllä käynyt mielessä se että onko hän oikeasti tuollainen. Jos on niin sitten lienee totta että joissakin tapauksissa lasta tehdessä on lirahtanut "kusta sekaan" Lisäksi ankea yhdeksän kuukautta pää alaspäin roikkuen, ilman leikkikaluja, ja varhaislapsuuden liian tiukka pipo varmaan aiheuttaa sen että "ihmisestä" tulee tuollainen.

    • minä vaan

      Valitkaa nyt sitten ihanat kissat tai lihavat naiset.

      Kyllä te "vialliset" eläinten omistajat olette nyt saaneet tarpeeksi huomiota.
      Eipä tuo eläinystävä kokkola ole kuitenkaan provosoinut missään niin kuin tämä huuuhaahee.

      "On kyllä käynyt mielessä se että onko hän oikeasti tuollainen. Jos on niin sitten lienee totta että joissakin tapauksissa lasta tehdessä on lirahtanut "kusta sekaan" Lisäksi ankea yhdeksän kuukautta pää alaspäin roikkuen, ilman leikkikaluja, ja varhaislapsuuden liian tiukka pipo varmaan aiheuttaa sen että "ihmisestä" tulee tuollainen."

      Tutustukaa ensin lemmikieläinten hoitoon, ei sielläkään neuvota ketään roikottamaan eläimiä pää alaspäin ja sen jälkeen kusemaan suuhun.

      • ???

        Öööh. Ja sun pointti oli? Kirjoitat niin onnettoman sekavasti, että väkisinkin tippuu kärryiltä. Mihin liittyvät lihavat naiset? Entä vialliset eläinten omistajat? Ei avaudu,ei.


      • Sori, mutta...

        Taidat olla a-i-k-a ulalla...

        Eläinystävä Kokkola
        13.10.2014 19:27
        0
        Sulje
        Eläimille kerjääminen on Suomessa kielletty. Etenkin passkahäntäisille kissanronteille. Kaikki kodittomat ja villiintyneet kissat pitää luovuttaa rankkurille, joka lopettaa ne "kaasukammiossa"...


      • se koira älähtää johon kalikka kalahtaa


      • huuhaahee kirjoitti:

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

        nimimerkille "Eläinystävä Kokkola" kerrot varmaan lain kohdan jossa on kielletty eläimille kerjääminen. Muuten on ehkä parempi antaa ihmisten vain luulla että olet tyhmä, kuin kirjallisesti todistaa se he he.


      • älähdys ja kalahdus
        huuhaahee kirjoitti:

        se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

        Mun veikkaus on et kysymyksessä on sukulaispoika Perhosta ku noin intopinkeenä puolustaa.


      • nimimerkille "minä vaan" minulle ei avautunut yhteys kissoista ja lihavista naisista.
        Ja vastaus siihen että olen provoisoinut on yksinkertainen: sitä saa mitä tilaa!
        Onko sinun lääkityksesi kohdallaan? tuntuu että olisi syytä tarkistaa he he


      • älähdys ja kalahdus kirjoitti:

        Mun veikkaus on et kysymyksessä on sukulaispoika Perhosta ku noin intopinkeenä puolustaa.

        älähdys ja kalahdus voit huokaista helpotuksesta en ole sukulaispoikasi


      • Esko mies
        Sori, mutta... kirjoitti:

        Taidat olla a-i-k-a ulalla...

        Eläinystävä Kokkola
        13.10.2014 19:27
        0
        Sulje
        Eläimille kerjääminen on Suomessa kielletty. Etenkin passkahäntäisille kissanronteille. Kaikki kodittomat ja villiintyneet kissat pitää luovuttaa rankkurille, joka lopettaa ne "kaasukammiossa"...

        Eikö se reijo oletan niin tiedä ettei rankkurilla ole kaasukammiota vaan eläinlääkäri piikittää ne? Miksi muuten et vastaa oikealle palstalle takaisin vaan vedät juttuja toisesta palstasta tänne? Eläinystävä kokkola on selvästi reijon toinen nimimerkki se on kyllä tullut jo selväksi tuosta kielenkäytöstä ja "passka" sanan käytöstä.


      • Kuka mitä häh?
        huuhaahee kirjoitti:

        nimimerkille "Eläinystävä Kokkola" kerrot varmaan lain kohdan jossa on kielletty eläimille kerjääminen. Muuten on ehkä parempi antaa ihmisten vain luulla että olet tyhmä, kuin kirjallisesti todistaa se he he.

        Eipä taida olla rekisteröity nimimerkki tuo eläinystävä kokkola joten kuinkahan moni sitäkin käyttää ja toiset luulee vastailevansa samalle hepulle?


      • Prisman asiakas
        huuhaahee kirjoitti:

        nimimerkille "Eläinystävä Kokkola" kerrot varmaan lain kohdan jossa on kielletty eläimille kerjääminen. Muuten on ehkä parempi antaa ihmisten vain luulla että olet tyhmä, kuin kirjallisesti todistaa se he he.

        Olettaisin että keräyksellä ja kerjäämisellä on jonkin asteinen lakisääteinen ero ja kyse ilmeisesti oli luvallisesta tapahtumasta eipä ne paljon hihasta nykkineet ainakaan asiakkaita kuten jotkin kerjäläiset?


      • Sukuvikako
        älähdys ja kalahdus kirjoitti:

        Mun veikkaus on et kysymyksessä on sukulaispoika Perhosta ku noin intopinkeenä puolustaa.

        Mitä oletko siis reijolle sukua


      • älähdys ja kalahdus
        huuhaahee kirjoitti:

        älähdys ja kalahdus voit huokaista helpotuksesta en ole sukulaispoikasi

        Ollaanko me sukua? Ei kai. Vastasin sun viestiin et nimim. minä vaan on varmasti eläinystävän sukulaispoika Perhosta koska hän puolustaa heppua intopinkeenä. Tarkoitus oli kompata sun näkemystä mut käsitit väärin ja ehkä mun ilmaisu ei ollu paras mahollinen.


      • Eläinystävä Kokkola
        Sukuvikako kirjoitti:

        Mitä oletko siis reijolle sukua

        Nyt turrvat kiinni ja heti. Tälläkin saitilla yksi ja sama häirikkö kirjoittelee pelkkää passkaa. Liekö itse Kotipesän toiminnanjohtaja. Eivätköhän ne passkahännät ole jo ruokittu parin päivän ajan. Vai tuottiko luvaton kerjääminen peräti sadan vuoden tarpeen. Toistan vielä, että kerjäys, muka keräys on Suomessa kielletty.
        Kerjäämiseen ja keräykseen ei riitä Marketin lupa. Oliko passkahännille järjestetyllä kerjäämisellä viranomaisten myöntämä lupa. Jos oli niin asia ei jää tähän. Tuliko nyt vihdoin selväksi? Tulihan!. No hyvä. Kiitos...


      • Halkokarin ääliölle
        Eläinystävä Kokkola kirjoitti:

        Nyt turrvat kiinni ja heti. Tälläkin saitilla yksi ja sama häirikkö kirjoittelee pelkkää passkaa. Liekö itse Kotipesän toiminnanjohtaja. Eivätköhän ne passkahännät ole jo ruokittu parin päivän ajan. Vai tuottiko luvaton kerjääminen peräti sadan vuoden tarpeen. Toistan vielä, että kerjäys, muka keräys on Suomessa kielletty.
        Kerjäämiseen ja keräykseen ei riitä Marketin lupa. Oliko passkahännille järjestetyllä kerjäämisellä viranomaisten myöntämä lupa. Jos oli niin asia ei jää tähän. Tuliko nyt vihdoin selväksi? Tulihan!. No hyvä. Kiitos...

        Halkokarin idiootti on taas kerjäämässä turpaansa, onko sinulla lupa siihen, rapamaha?


      • Nurkkaan häpeämään!
        Halkokarin ääliölle kirjoitti:

        Halkokarin idiootti on taas kerjäämässä turpaansa, onko sinulla lupa siihen, rapamaha?

        Turpaan antaminen on silti aina rikos vaikka kuinka kerjäisikin mutta tuosta muusta almujen antamisesta en niin ole varma paitsi tässä tapauksessa taisi olla luvatkunnossa lailliseen keräys tapahtumaan uskoisin näin?


      • Eri nimimerkki
        älähdys ja kalahdus kirjoitti:

        Ollaanko me sukua? Ei kai. Vastasin sun viestiin et nimim. minä vaan on varmasti eläinystävän sukulaispoika Perhosta koska hän puolustaa heppua intopinkeenä. Tarkoitus oli kompata sun näkemystä mut käsitit väärin ja ehkä mun ilmaisu ei ollu paras mahollinen.

        Tuon kaltaiset nimimerkit vaihtuvat tuon tuosta kun siitä heti kuulee ettei vastaaja aio sitoutua keskusteluun joten voi olla kuka tahansa joka on hypännyt vasta myöhemmässä vaiheessa keskusteluun mukaan eikä se "nimimerkki" tai viesti jolle meinasit juuri vastata. ei kannata olettaa mitään kun nimimerkin käyttäjää ei todellakaan voi tietää edes vastatessaan seuraavaan saman merkkiseen viestiin kun nuo merkit eivät todellakaan ole rekisteröityjä jotka eivät ole sinisellä hei haloo.


      • PilkkuPilkkuPilkku
        Eri nimimerkki kirjoitti:

        Tuon kaltaiset nimimerkit vaihtuvat tuon tuosta kun siitä heti kuulee ettei vastaaja aio sitoutua keskusteluun joten voi olla kuka tahansa joka on hypännyt vasta myöhemmässä vaiheessa keskusteluun mukaan eikä se "nimimerkki" tai viesti jolle meinasit juuri vastata. ei kannata olettaa mitään kun nimimerkin käyttäjää ei todellakaan voi tietää edes vastatessaan seuraavaan saman merkkiseen viestiin kun nuo merkit eivät todellakaan ole rekisteröityjä jotka eivät ole sinisellä hei haloo.

        Sut on ainaki tosi helppo tunnistaa, koska et osaa käyttää pilkkuja, vaan teksti on yhtä ja samaa puuroa. Tässä ketjussa olet kirjoittanut nimimerkeillä: Maa kutsuu!, Ei pilkunnussija, Karu teksailu palsta, Hulluja puhut, Järki käteen, Ei senssipalsta24 jne. Et sä poika siitä köyhdy, vaikka läimit pilkkuja tekstiin. Äläkä muutenkaan ole niin hiton negatiivinen.


      • Mene hoitoon!
        PilkkuPilkkuPilkku kirjoitti:

        Sut on ainaki tosi helppo tunnistaa, koska et osaa käyttää pilkkuja, vaan teksti on yhtä ja samaa puuroa. Tässä ketjussa olet kirjoittanut nimimerkeillä: Maa kutsuu!, Ei pilkunnussija, Karu teksailu palsta, Hulluja puhut, Järki käteen, Ei senssipalsta24 jne. Et sä poika siitä köyhdy, vaikka läimit pilkkuja tekstiin. Äläkä muutenkaan ole niin hiton negatiivinen.

        Vitun mielisairas minun teksitini on ihan asiallisia joten mikä sairas pakkomielle sinulla on yrittää tunnistaa kirjoituksiani ja joskus on pilkut ja joskus ei tämä mikään äidinkielen koe ole tämä palsta joten mene hoitoon!

        Ei pilkkujen puuttuminen mikään tunniste ole vai nostetaanko nettipankistakin rahaa jättämällä pilkut pois vai tekstistä?

        KUKA TAHANSA OSAA KIRJOITTAA ILMAN JOTAIN VITUN PILKKUJA VITUN MIELISAIRAS PILKUNNUSSIJA


      • HULLU OLET!
        Halkokarin ääliölle kirjoitti:

        Halkokarin idiootti on taas kerjäämässä turpaansa, onko sinulla lupa siihen, rapamaha?

        VITUN SAIRAS UHKAILIJA MENE HULLUJEN HUONEELLE RAUHOITTUMAAN! EI KISSAT OLE IHMISIÄ! IHMISET ON PALJON TÄRKEÄMPIÄ KUIN YKSIKÄÄN VITUN KATTI SAATANAN AIVOKUOLLU PASKA!


    • minä vaan

      Ihanat ja lihavat on riimitystä, kissat ja naiset näyttävät kuuluvan yhteen.

      Vain hullu viittaa lääkitykseen, koska on itse käyttäjä ja tietää mistä puhuu.

      Ajan tasalla kaikki päivitykset, koneelta ei tule mitää huuhaahee :tä.

      • WildCat.

        Jess jess jess! Voiko enää parempaa olla :)))))))))))) Siis ihan p a r a s t a :)))))


    • RauhaaPlease

      Lopettakaa vastailu sille Reijolle!!!

      • WildCat.

        Joo lopettakaa. Ja muutki joilla ei ole muuta iloa elämässään kuin aukoa täällä taukoamatta turpaansa ja laukoa ikäviä ja asiattomia kommentteja, olkaa hiljaa. Me haluamme keskustella kissoista tässä ketjussa.


      • Omalle osastolle!!
        WildCat. kirjoitti:

        Joo lopettakaa. Ja muutki joilla ei ole muuta iloa elämässään kuin aukoa täällä taukoamatta turpaansa ja laukoa ikäviä ja asiattomia kommentteja, olkaa hiljaa. Me haluamme keskustella kissoista tässä ketjussa.

        Mepä emme joten tuossa on sinulle kissa palsta http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1204
        eli suomi24 kissat palsta siinä sulle vai haluatko täällä vain jatkaa riitlyä reijon kanssa


      • E-hei
        Omalle osastolle!! kirjoitti:

        Mepä emme joten tuossa on sinulle kissa palsta http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1204
        eli suomi24 kissat palsta siinä sulle vai haluatko täällä vain jatkaa riitlyä reijon kanssa

        Palstalla voi ilman muuta keskustella Kokkolan alueen kissojen asioista. Mikäli viestiketjun otsikko ei miellytä, älä klikkaa sitä auki.


      • pikkupernilla
        Omalle osastolle!! kirjoitti:

        Mepä emme joten tuossa on sinulle kissa palsta http://keskustelu.suomi24.fi/debate/1204
        eli suomi24 kissat palsta siinä sulle vai haluatko täällä vain jatkaa riitlyä reijon kanssa

        Höh? Miksi me siirtyisimme palstalle, jonne kokkolalaiset eivät löydä. Oletpa tyhmä. Emme me sinuakaan aja esimerkiksi Kannus-palstalle.


      • *Haukotus*
        E-hei kirjoitti:

        Palstalla voi ilman muuta keskustella Kokkolan alueen kissojen asioista. Mikäli viestiketjun otsikko ei miellytä, älä klikkaa sitä auki.

        Kyllä nyt on asiaa puitu jo liiaksikin joten pitääkö tässä tehdä nyt jostain miukujoista palstan top-1. juttua kyllä täällä olisi enemmänkin kaupunki kohtaisia juttuja kuin jotkin miukujat?


      • Kit-e-kat
        *Haukotus* kirjoitti:

        Kyllä nyt on asiaa puitu jo liiaksikin joten pitääkö tässä tehdä nyt jostain miukujoista palstan top-1. juttua kyllä täällä olisi enemmänkin kaupunki kohtaisia juttuja kuin jotkin miukujat?

        Tee oma avaus itse valitsemastasi aiheesta. Niinhän se ongelma ratkeaa.


      • Miau miau miau x1000
        Kit-e-kat kirjoitti:

        Tee oma avaus itse valitsemastasi aiheesta. Niinhän se ongelma ratkeaa.

        Mikä noissa miukujissa niin kovasti kiehtoo että niistä pitää niin kovasti höpistä täällä kokkola palstalla?


      • viliverneri
        Miau miau miau x1000 kirjoitti:

        Mikä noissa miukujissa niin kovasti kiehtoo että niistä pitää niin kovasti höpistä täällä kokkola palstalla?

        Varmaan ihan se sama kuin suaki ku ketjussa kirjoittelet yhtenään.


      • Juorut julki heti
        viliverneri kirjoitti:

        Varmaan ihan se sama kuin suaki ku ketjussa kirjoittelet yhtenään.

        Ei minua miukujissa kiinnosta mikään vaan kyseisen ketjun siirtäminen oikealle aihealueelleen että täällä kokkola palstalla tulis kirjoittajia oikeistakin kokkolaan kuuluvista juoruista kun ei niitä missään uutisissakaan lue.


      • sovv
        Juorut julki heti kirjoitti:

        Ei minua miukujissa kiinnosta mikään vaan kyseisen ketjun siirtäminen oikealle aihealueelleen että täällä kokkola palstalla tulis kirjoittajia oikeistakin kokkolaan kuuluvista juoruista kun ei niitä missään uutisissakaan lue.

        eli se on voi voi. avaa ketju, jolle laitat otsikoksi "meheviä juoruja kokkolasta", niin alkaa varmasti tapahtumaan. älä valita, vaan toimi.


      • Jatkakaa-->
        sovv kirjoitti:

        eli se on voi voi. avaa ketju, jolle laitat otsikoksi "meheviä juoruja kokkolasta", niin alkaa varmasti tapahtumaan. älä valita, vaan toimi.

        okei tästä lähtee sitten seuraava ketju: MEHEVIÄ JUORUJA KOKKOLASTA


      • Naapurin mummo
        Jatkakaa--> kirjoitti:

        okei tästä lähtee sitten seuraava ketju: MEHEVIÄ JUORUJA KOKKOLASTA

        Tässä mehevä juoru:
        Reijo teroittelee parhaimmillaan heti tappavia connibear rautoja siitä syystä, että viimeiseksi ansaan jäänyt kissa kitui ainakin reijon vesiveijari reissun ajan, kunnes reijo polki pikaisesti kissan pään mäsäksi eläinystävällisesti ettei joutuisi kitumaan kauempaa!


    • nälkäinen kolli

      hyvä mirreille ja kesä kissoille apetta

      • ällikällä lyöty

        Täh? mikä hyvä?


    • Katti_matti_1000

      Miksi kissejä kiusataan ?

    • Huolestunut EX

      Saako mun EX kesä kissa myös noutaa ruokaa prismasta.

      Jää muuten sossun elätettäväksi talveksi

    • Mikä vaivaa kissaa?

      Apua, kertokaa mitä tehdä. Puolivuotias kissa on alkanut nukkua huonosti ja narskuttelee hampaitaan. Ruokakin maistuu heikosti. On madotettu ja rokotettu.

      • Loppu tuli

        Rankkurille ja piikki perseeseen.


      • Mourupetteri

        Tarkista kissasi hampaat. Kissa vaihtaa pysyvät hampaat noin 4 - 6 kuukauden ikäisenä. Joskus jokin maitohammas on saattanut jäädä jumiin ja aiheuttaa kissalle kuvailemiasi oireita.


      • Mikä vaivaa kissaa?
        Mourupetteri kirjoitti:

        Tarkista kissasi hampaat. Kissa vaihtaa pysyvät hampaat noin 4 - 6 kuukauden ikäisenä. Joskus jokin maitohammas on saattanut jäädä jumiin ja aiheuttaa kissalle kuvailemiasi oireita.

        Kiitos, kiitos, kiitos!!!!! Kissan suussa oli tosiaankin puolittain irronnut hammas kummasti "kiilautuneena" Oireet hävisivät saman tien kun saimme hampaan pois. Kiitos sinulle vielä kerran hyvästä neuvosta!


    • minä vaan

      Törppökerholaiset.
      Olisipa ihmiset yhtä aktiviisia ja kiinnostuneita oikeista yhteiskunnan hyvinvointiin liittyvistä asioista kuin lemmikkieläinten ruokajonoista, niin kyllä asiat tulisivat nopeasti kuntoon.

      • Vitun daijut

        Lemmikkieläinten hyvinvointi ei liity yhteiskunnan hyvinvointiin eli ihmisten hyvinvointiin sinä säälittävä kaksinaismoralisti joka halveksit huono-osaisia ja itket joidenkin kissojen perään kun ne on niin söpöjä! Kissalla ei ole minkäänlaisia inhimillisiä tunteita kuten oikeilla ihmisillä.


    • minä vaan

      Vitun daijut

      Sinuahan minä säälin taitaa luetun ymmärtäminen olla hakusessa.
      Selaa mitä minä olen tähän keskustetuun kirjoitellut, en ole missään itkeskellyt kissojen ja muidenkaan lemmikieläinten perään ja kerron vain Törppökerholaisille, että olisi parempi siirtyä ihmisten hyvinvointiin liittyvien asioitten pariin, kuin keskustella lemmikieläinten ruokakeräyksistä.

      Keskustelupalstalla ei synny keskustelua huono-osaisten hyvinvointiin liittyvistä asioista, mutta kuten huomaat kissoista ja koirista vaahdotaan kuolat valuen suupielistä.

      • Oikeutta ihmisille

        No sitäpä minäkin ymmärsin vain näkökantasi väärin sori vaan!


    • totta=

      pakko toisto

      Vitun daijut

      Sinuahan minä säälin taitaa luetun ymmärtäminen olla hakusessa.
      Selaa mitä minä olen tähän keskustetuun kirjoitellut, en ole missään itkeskellyt kissojen ja muidenkaan lemmikieläinten perään ja kerron vain Törppökerholaisille, että olisi parempi siirtyä ihmisten hyvinvointiin liittyvien asioitten pariin, kuin keskustella lemmikieläinten ruokakeräyksistä.

      Keskustelupalstalla ei synny keskustelua huono-osaisten hyvinvointiin liittyvistä asioista, mutta kuten huomaat kissoista ja koirista vaahdotaan kuolat valuen suupielistä.

    • Äly hoi

      Jos se noin kirpaisee niin jätä lukematta!

      • In your face

        Nyt ihmisten hyvinvointiin huomiota täällä vain eläimiä säälitään vaikka ne edes ole tietoisia omasta olemassa olostaan kuten ihmiset, joista nämä kaksinaismoraalistit pikkusieluiset pintaliitäjät eivät välitä pätkän vertaa, haukkuvat vain kokoajan työttömiä vähäosaisia minkä kerkiävät, koska ne/me ei satuta oleen niin pirun söpöjä ja nättejä.

        Elukat ovat sieluttomia henkisesti ei niillä ole inhimillisiä tunteita ajatuksia tai tietoisuutta omasta olemassa olostaan toisin kuin ihmisillä, mutta karskeja miehiä ei kukaan sääli jos ei satu oleen söpö/nätti femiini nynnerö vaan ollaan valmiina heti hakkaamaan säälittä pienimmästäkin suoraan sanotusta sanasta kun saatanan femiinejä nynneröitä epämiehekkäitä nössöjä saatana!


      • :))
        In your face kirjoitti:

        Nyt ihmisten hyvinvointiin huomiota täällä vain eläimiä säälitään vaikka ne edes ole tietoisia omasta olemassa olostaan kuten ihmiset, joista nämä kaksinaismoraalistit pikkusieluiset pintaliitäjät eivät välitä pätkän vertaa, haukkuvat vain kokoajan työttömiä vähäosaisia minkä kerkiävät, koska ne/me ei satuta oleen niin pirun söpöjä ja nättejä.

        Elukat ovat sieluttomia henkisesti ei niillä ole inhimillisiä tunteita ajatuksia tai tietoisuutta omasta olemassa olostaan toisin kuin ihmisillä, mutta karskeja miehiä ei kukaan sääli jos ei satu oleen söpö/nätti femiini nynnerö vaan ollaan valmiina heti hakkaamaan säälittä pienimmästäkin suoraan sanotusta sanasta kun saatanan femiinejä nynneröitä epämiehekkäitä nössöjä saatana!

        Hauska provo :))


      • Kaksinaismoralistit!
        :)) kirjoitti:

        Hauska provo :))

        Niin millään syvällisellähän ei pikkusielusten pintaliitäjien mielestä ole mitään väliä riittää vain kun on vain aivan vitun söpö ja nätti! Ei siinä sisäinen kauneus ja ihmisen sielun elämä merkkaa mitään kun aivottomat ajattelette että söpö = kiltti, ihana ja hyvä, sekä sitten taas ruma tai karskin näköinen = automaattisesti pahansuopa sieluton hirviö!


      • omituiset halut
        In your face kirjoitti:

        Nyt ihmisten hyvinvointiin huomiota täällä vain eläimiä säälitään vaikka ne edes ole tietoisia omasta olemassa olostaan kuten ihmiset, joista nämä kaksinaismoraalistit pikkusieluiset pintaliitäjät eivät välitä pätkän vertaa, haukkuvat vain kokoajan työttömiä vähäosaisia minkä kerkiävät, koska ne/me ei satuta oleen niin pirun söpöjä ja nättejä.

        Elukat ovat sieluttomia henkisesti ei niillä ole inhimillisiä tunteita ajatuksia tai tietoisuutta omasta olemassa olostaan toisin kuin ihmisillä, mutta karskeja miehiä ei kukaan sääli jos ei satu oleen söpö/nätti femiini nynnerö vaan ollaan valmiina heti hakkaamaan säälittä pienimmästäkin suoraan sanotusta sanasta kun saatanan femiinejä nynneröitä epämiehekkäitä nössöjä saatana!

        haluaisit siis olla söpö mies. höh. omituista.


    • Kis-kis-kissa

      Prismalta oli todella hieno ele tarjota paikka kodittomien eläinten ruokakeräykselle. Toivottavasti samanlainen tapahtuma järjestetään uudelleen ennen joulua.

      • sääli satasella

        keräisitte ennemmin rapajuopoille lisää kalja rahaa senkin tekopyhät rapamahat kuiruperseet


    • arsu marsu

      entäs marsut saako marsut ruokaa?

      • tärkeysjärjestys

        saako rapamahaiset juopot tarpeeksi nestemäistä ruokaa ohrapirtelöä kysyppäs niiltä ensin ja tuhlaa sitten vasta rahasi ja aikasi marsuihin kun kuiruperse juopon mahapullottaa täynnä olutta onnellisesti


    • minä vaan

      Ihmiset jotka eivät kannata huono-osaisten hyvinvointia, eivät osaa huolehtia lemmikkieläimistäkään.

      Rappio ihmiset viedään hoitoon, heillä on eläminen mennyt pieleen.
      Heitteille jätetyt lemmikkieläimet viedään hoitoon "Kotipesään" , heiteille jättäjillä on eläminen mennyt pieleen.

      Hyvä asia, että rappio ihmisistä ja heitteille jätetyistä eläimistä pidetään huolta, mutta miten saadaan kiinni ja vastuuseen lemmikkieläinten heitteillejättäjät ja eläinten huonot "hoitajat" ?

      Kaikki jotka täällä vain puolustavat heitteille jätettyjä kodittomia lemmikkielämiä kulkevat väärää polkua.
      Lemmikkieläinten pidon perustana voidaan pitää sitä mitä laki sanoo:

      http://www.evira.fi/portal/fi/elaimet/elainsuojelu ja elainten pito/


      >>>>>^O^

    • Muita ideoita?

      Kissanaiset ovat tainneet hylätä ketjun ja pohjalta löytyy enää paskasakkaa. Olipa enempi kuin paska homma.

      • Mene senssipalstalle

        Jos täältä joutuu etsiin seuraa voin taata ettet tule ikinä sitä saamaan muuta kuin thaimaasta korkeintaan. Taidat olla itse epätoivoisuuden multihuipentuma?


      • Herää todellisuuteen

        Jätkä. Kaikella kunnioituksella: Oot tosi hoopo. Jos täällä yhet treffit on sovittu ja jos silläkin parilla oli ollu jotain sutinaa jollain muullakin foorumilla sitä ennen niin se ei tarkoita sitä että sulla olisi tsäänssejä kenenkään palstalla kirjoittelvan naisen suhteen. Sori. Mutta niin se vain menee.


      • Hyvä idea sulle

        Tuuleta sitä pierunhajuista kämppääsi niin päänupistakin lähtee samalla liiat höyryt.


      • Muita ideoita?
        Hyvä idea sulle kirjoitti:

        Tuuleta sitä pierunhajuista kämppääsi niin päänupistakin lähtee samalla liiat höyryt.

        Saakeli kun olette ikäviä. Senssipalstoilla on vain rumia, lihavia, luonnevikaisia ja epätoivoisia akkoja. Ei kuulkaa kiinnosta. Jos joku homma onnistuu yhdeltä se onnistuu toiseltakin. Että miettikääpä sitä.


      • Kuuleppa ääliö
        Muita ideoita? kirjoitti:

        Saakeli kun olette ikäviä. Senssipalstoilla on vain rumia, lihavia, luonnevikaisia ja epätoivoisia akkoja. Ei kuulkaa kiinnosta. Jos joku homma onnistuu yhdeltä se onnistuu toiseltakin. Että miettikääpä sitä.

        Hei tok tok. Sellaista naista ei löydy joka päästäis sut itseään lääppimään. Se nainen siellä kirjastossakin olis takuulla lähteny litomaan vähä äkkiä jos vastassa olis ollu joku finninaamanen nörtti. Mutta kun heppu oli tumma ja komea niin sitte ollaan valmiita vaikka heti naimisiin asti. Ja ennen ku alatte keuhkoamaan mitään niin joo joo joo: menin ihan tarkoituksella paikalle ku ei ollu mitään muutakaan tekemistä. Ja sitä paitsi siellä oli muitaki etten ollu ainoa "omaa elämää vailla" oleva. Joten kahjo hanki lääkkeet tautiisi. TÄÄLTÄ ET AKKAA ITELLESI SAA JOTEN LOPETA JANKUTUS.


      • ???
        Kuuleppa ääliö kirjoitti:

        Hei tok tok. Sellaista naista ei löydy joka päästäis sut itseään lääppimään. Se nainen siellä kirjastossakin olis takuulla lähteny litomaan vähä äkkiä jos vastassa olis ollu joku finninaamanen nörtti. Mutta kun heppu oli tumma ja komea niin sitte ollaan valmiita vaikka heti naimisiin asti. Ja ennen ku alatte keuhkoamaan mitään niin joo joo joo: menin ihan tarkoituksella paikalle ku ei ollu mitään muutakaan tekemistä. Ja sitä paitsi siellä oli muitaki etten ollu ainoa "omaa elämää vailla" oleva. Joten kahjo hanki lääkkeet tautiisi. TÄÄLTÄ ET AKKAA ITELLESI SAA JOTEN LOPETA JANKUTUS.

        Syytät toista, mutta päädyt lopulta itse yhtä jonninjoutavaan märinään, huomaatko?


      • ???
        ??? kirjoitti:

        Syytät toista, mutta päädyt lopulta itse yhtä jonninjoutavaan märinään, huomaatko?

        Jaahas kirjoittelet sitten samalla nimimerkillä.


      • UNTAMOutelias
        Kuuleppa ääliö kirjoitti:

        Hei tok tok. Sellaista naista ei löydy joka päästäis sut itseään lääppimään. Se nainen siellä kirjastossakin olis takuulla lähteny litomaan vähä äkkiä jos vastassa olis ollu joku finninaamanen nörtti. Mutta kun heppu oli tumma ja komea niin sitte ollaan valmiita vaikka heti naimisiin asti. Ja ennen ku alatte keuhkoamaan mitään niin joo joo joo: menin ihan tarkoituksella paikalle ku ei ollu mitään muutakaan tekemistä. Ja sitä paitsi siellä oli muitaki etten ollu ainoa "omaa elämää vailla" oleva. Joten kahjo hanki lääkkeet tautiisi. TÄÄLTÄ ET AKKAA ITELLESI SAA JOTEN LOPETA JANKUTUS.

        Oliko se mies venäläinen kuten väitetään?


      • Tyydyttykötiedonjano
        UNTAMOutelias kirjoitti:

        Oliko se mies venäläinen kuten väitetään?

        Mistä hemmetistä mä sen osaisin sanoa. Olisko pitäny mennä kysymään. Heppu oli tosi tumma ja mongersi suomea ulkomaalaisittain. Catrescue paidan sä varmaan jo tiedät. Nainen oli sellanen joka miehen unelma hoikka ja kaunis ja lääpällään heppuun. En lähteny heitä varjostamaan et turha on tinkoa multa lisää.


      • Kävisikö, että...
        Tyydyttykötiedonjano kirjoitti:

        Mistä hemmetistä mä sen osaisin sanoa. Olisko pitäny mennä kysymään. Heppu oli tosi tumma ja mongersi suomea ulkomaalaisittain. Catrescue paidan sä varmaan jo tiedät. Nainen oli sellanen joka miehen unelma hoikka ja kaunis ja lääpällään heppuun. En lähteny heitä varjostamaan et turha on tinkoa multa lisää.

        Olisiko mahdollista, että lopettaisitte teille täysin tuntemattomien ihmisten elämän vatvomisen?


      • Kittie2
        Kävisikö, että... kirjoitti:

        Olisiko mahdollista, että lopettaisitte teille täysin tuntemattomien ihmisten elämän vatvomisen?

        Samaa mieltä. Onko oma elämä niin tylsää että pitää muiden elämää kytätä..?


      • Jotain kohtuutta!
        Kävisikö, että... kirjoitti:

        Olisiko mahdollista, että lopettaisitte teille täysin tuntemattomien ihmisten elämän vatvomisen?

        Hyvä, etten ole ainoa, jota asia häiritsee. Kurnauta ja Isoapahaakollikissaa koskeva kirjoittelu on ollut hirveän ilkeää. Aivan kuin he olisivat olleet maailman ensimmäinen pari, joka toisensa tapaa. Toivottavasti eivät ole näitä juttuja lukeneet. Tympäisee todellakin heidän puolestaan.


      • Lopettakaa naukumine
        Jotain kohtuutta! kirjoitti:

        Hyvä, etten ole ainoa, jota asia häiritsee. Kurnauta ja Isoapahaakollikissaa koskeva kirjoittelu on ollut hirveän ilkeää. Aivan kuin he olisivat olleet maailman ensimmäinen pari, joka toisensa tapaa. Toivottavasti eivät ole näitä juttuja lukeneet. Tympäisee todellakin heidän puolestaan.

        Älkää akat hemmetissä lässyttäkö. Se heppu oli sen tyylinen et akkaa on taatusti kaatunu oikealta ja vasemmalta. Et lopettakaa naukuminen ja säälivirret.


      • Miauu...
        Lopettakaa naukumine kirjoitti:

        Älkää akat hemmetissä lässyttäkö. Se heppu oli sen tyylinen et akkaa on taatusti kaatunu oikealta ja vasemmalta. Et lopettakaa naukuminen ja säälivirret.

        Aivan kuin sulla olisi jotain henkilökohtaista kaunaa kyseistä ihmistä kohtaan. Onkohan peiliin katsomisen paikka?


      • Ei oo kaunoja
        Miauu... kirjoitti:

        Aivan kuin sulla olisi jotain henkilökohtaista kaunaa kyseistä ihmistä kohtaan. Onkohan peiliin katsomisen paikka?

        Ai mullako vai? Teidän naisten pitäis sinne peiliin katsoa ei mun. Minkä takia ei normi suomipoika teille kelpaa. Mutta sitte ku ilmestyy tuommone pelle katti kainalossaan niin vatmasti lakanat heiluu heti ensimmäisenä iltana.


      • Kittie2
        Ei oo kaunoja kirjoitti:

        Ai mullako vai? Teidän naisten pitäis sinne peiliin katsoa ei mun. Minkä takia ei normi suomipoika teille kelpaa. Mutta sitte ku ilmestyy tuommone pelle katti kainalossaan niin vatmasti lakanat heiluu heti ensimmäisenä iltana.

        Kyllä nyt on seko jutut! En minä tai muut ole kyseisen miehen perään, sanottiin vaan että on typerää kytätä hänen elämäänsä.


      • Miauu...
        Ei oo kaunoja kirjoitti:

        Ai mullako vai? Teidän naisten pitäis sinne peiliin katsoa ei mun. Minkä takia ei normi suomipoika teille kelpaa. Mutta sitte ku ilmestyy tuommone pelle katti kainalossaan niin vatmasti lakanat heiluu heti ensimmäisenä iltana.

        Lopeta hyvä ihminen! Teet itsesi naurunalaiseksi jutuillasi. Mitä enemmän kyseistä henkilöä solvaat, sitä typerämmän vaikutelman itsestäsi annat.


      • Turhaan puolustelet
        Miauu... kirjoitti:

        Lopeta hyvä ihminen! Teet itsesi naurunalaiseksi jutuillasi. Mitä enemmän kyseistä henkilöä solvaat, sitä typerämmän vaikutelman itsestäsi annat.

        Joo mut mitä se kertoo naisesta et päästää oudon hepun heti itseään lääppimään. Taidatte olla kaikki kissanaiset samanlaisia narttuja.


      • Ole jo hiljaa!!!
        Turhaan puolustelet kirjoitti:

        Joo mut mitä se kertoo naisesta et päästää oudon hepun heti itseään lääppimään. Taidatte olla kaikki kissanaiset samanlaisia narttuja.

        Hanki menolippu Afganistaniin. Asennemaailmasi on sitä luokkaa, että se voisi olla sinulle oikea määränpää.


      • Mielenhallitsija
        Ole jo hiljaa!!! kirjoitti:

        Hanki menolippu Afganistaniin. Asennemaailmasi on sitä luokkaa, että se voisi olla sinulle oikea määränpää.

        Kuvitteletteko mielisairaat että joku haluaa täällä tappaa jonkun? Yksi fakta teille murhamiehistä! Murhamiehet ei keskustele täällä ne murhaa missä murhaavatkaan, Ja toinen fakta teille. Hitler ja mansoni eivät koskaan tappaneet "ITSE" vaan he "PUHUIVAT" muut "TAPPAMAAN"


      • Hanki vaan itelles
        Ole jo hiljaa!!! kirjoitti:

        Hanki menolippu Afganistaniin. Asennemaailmasi on sitä luokkaa, että se voisi olla sinulle oikea määränpää.

        Ei tähän tarvi mitään hemmetin Afganistaneja vetää. Jos mä olisin ollu sen hepun paikalla tai joku muu tavis niin takuulla ei olis ollu mahaollisuuksia ruveta halailemaan ja pussailemaan. Väkinäisesti olis keskusteltu pari minuuttia ja sitte naisella olis ollu kiire ruokkimaan kissaa tai ruokaostoksille. Oli hauska katella sitä heppua ku se käveleskeli hermostuneena edestakasi ja pälyili ulos ihmisiä ja kelloaan. Olis ollu mulle kiva ylläri jos nainen olis tehny sille oharit.


      • Älkää kommentoiko!
        Hanki vaan itelles kirjoitti:

        Ei tähän tarvi mitään hemmetin Afganistaneja vetää. Jos mä olisin ollu sen hepun paikalla tai joku muu tavis niin takuulla ei olis ollu mahaollisuuksia ruveta halailemaan ja pussailemaan. Väkinäisesti olis keskusteltu pari minuuttia ja sitte naisella olis ollu kiire ruokkimaan kissaa tai ruokaostoksille. Oli hauska katella sitä heppua ku se käveleskeli hermostuneena edestakasi ja pälyili ulos ihmisiä ja kelloaan. Olis ollu mulle kiva ylläri jos nainen olis tehny sille oharit.

        Ja meille muille olisi "kiva ylläri", jos ymmärtäisit lopettaa. Älkää enää kommentoiko tämän sekopään juttuja. Hän näyttää olevan sitä lajia, joka jatkaa jankkaamistaan vaikka maailman tappiin.


      • 1 kysymys vielä
        Älkää kommentoiko! kirjoitti:

        Ja meille muille olisi "kiva ylläri", jos ymmärtäisit lopettaa. Älkää enää kommentoiko tämän sekopään juttuja. Hän näyttää olevan sitä lajia, joka jatkaa jankkaamistaan vaikka maailman tappiin.

        Onko Sergei hyvä pano?


      • Kuka?
        1 kysymys vielä kirjoitti:

        Onko Sergei hyvä pano?

        Häh! Kuka on Sergei?


      • Se on kollinomistaja
        Kuka? kirjoitti:

        Häh! Kuka on Sergei?

        Se on se catrescue heppu joka jumputtaa sitä palstalta löytämäänsä parikymppistä naista.


      • miten on?
        Hanki vaan itelles kirjoitti:

        Ei tähän tarvi mitään hemmetin Afganistaneja vetää. Jos mä olisin ollu sen hepun paikalla tai joku muu tavis niin takuulla ei olis ollu mahaollisuuksia ruveta halailemaan ja pussailemaan. Väkinäisesti olis keskusteltu pari minuuttia ja sitte naisella olis ollu kiire ruokkimaan kissaa tai ruokaostoksille. Oli hauska katella sitä heppua ku se käveleskeli hermostuneena edestakasi ja pälyili ulos ihmisiä ja kelloaan. Olis ollu mulle kiva ylläri jos nainen olis tehny sille oharit.

        so what! entä sitten, jos pimua ryssä panee, vai lähditkö itsekkin kirjastoon ns. tyrkylle?


    • kissien ystävä

      Mistä parhaat pöperöt kissille?

      • Häränlihaa&kastike

        Prisman ruokahyllystä. Valitse eri makuisia lihasäilykkeitä, niin kissasi on tyytyväinen :)


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4894
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3217
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1365
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1196
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      63
      865
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      837
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      708
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe