Tappouhkauksia naapurilta

apua!!

Asun kerrostalossa seinänaapurina n. 80-90v mummo. Mummeli valittaa mm. kesällä että hän jäätyy kun minä tuuletan asuntoani (niillä 30° helteillä...), nyt kuulemma avaan ikkunat joka yö kello kaksi ja hänen pitää nukkua märässä sängyssään koska muuten hän jäätyisi. Nämä valittelut toki menevät, mutta naapuri saattaa alkaa huutaa keskellä yötä "Rouva XX, minä hirtän rouva XXn, pitäisi aidan tolppaan ripustaa. Minun asuntooni murtautuu ja varastaa minun tavarani. *kiroilua*". Mummo huutaa niin kovaa, että sanat kuulee aivan selvästi seinän läpi. Huutelut toki vähän muuttavat mutta erilaiset tappotavat ja kirosanat niissä vilahtelevat. Olen ymmärtänyt että mummelilla on jokin mielisairaus, eikä hän huolehdi lääkityksestään.
Haluaisin kuitenkin nukkua yöni kuuntelematta tappouhkauksia, eli mitä voin tehdä päästäksestäni hänestä eroon. Muuttamaan en juuri nyt pysty. Poliisitkin ovat käyneet mutta mummo teippaa ovensa kiinni ja sisään ei monestikaan ole päästy.

15

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Eiköhän se kuole kohta. Minun naapuri jatkaa vielä sata vuotta rikoskumppaninsa kanssa.

    • -------------

      Kannattaa käyttää niitä kuuluisia korvatulppia,ja muistaa ottaa ne LÄÄKKEE.

      • 12+6

        Ja miksipä kenenkään pitäisi tyytyä käyttämään korvatulppia jos naapuri huutelee tappouhkauksia?


      • -----------
        12+6 kirjoitti:

        Ja miksipä kenenkään pitäisi tyytyä käyttämään korvatulppia jos naapuri huutelee tappouhkauksia?

        Sinun ehkä kannattaa mennä hoitoon pikaisesti,lääkityksesi ei varmaan ole alkuunakaan kunossa.Toivottavasti saat apua,sairauteesi.


      • plops
        ----------- kirjoitti:

        Sinun ehkä kannattaa mennä hoitoon pikaisesti,lääkityksesi ei varmaan ole alkuunakaan kunossa.Toivottavasti saat apua,sairauteesi.

        Ja sinun varmaan kannattaisi opetella lukemaan ennenkun alat vastailla täällä ihmisille. (: Vai onko omat lääkkeet unohtunu, vai eikö niitä ole kukaan lekuri-ressukka suostunut määräämään, ja kaikki järki ja lukutaito kadonnut?

        En kyllä ymmärrä pointtiasi. Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon, jos HÄNEN NAAPURINSA huutelee tappouhkauksia? Osaatko siis tosiaankaan lukea? Kokeile vaikka tavuttaa...

        Itse suosittelisin naapurin hankkimista vanhainkotiin/(mieli)sairaalaan/kotihoitoa ainakin mummelille, eihän tuollainen yksin voi asua!


      • abcdefghijk......
        plops kirjoitti:

        Ja sinun varmaan kannattaisi opetella lukemaan ennenkun alat vastailla täällä ihmisille. (: Vai onko omat lääkkeet unohtunu, vai eikö niitä ole kukaan lekuri-ressukka suostunut määräämään, ja kaikki järki ja lukutaito kadonnut?

        En kyllä ymmärrä pointtiasi. Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon, jos HÄNEN NAAPURINSA huutelee tappouhkauksia? Osaatko siis tosiaankaan lukea? Kokeile vaikka tavuttaa...

        Itse suosittelisin naapurin hankkimista vanhainkotiin/(mieli)sairaalaan/kotihoitoa ainakin mummelille, eihän tuollainen yksin voi asua!

        Ap taitaa olla 60v ämmä,joko aivot rappeutuu?


      • syksyä vaan
        plops kirjoitti:

        Ja sinun varmaan kannattaisi opetella lukemaan ennenkun alat vastailla täällä ihmisille. (: Vai onko omat lääkkeet unohtunu, vai eikö niitä ole kukaan lekuri-ressukka suostunut määräämään, ja kaikki järki ja lukutaito kadonnut?

        En kyllä ymmärrä pointtiasi. Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon, jos HÄNEN NAAPURINSA huutelee tappouhkauksia? Osaatko siis tosiaankaan lukea? Kokeile vaikka tavuttaa...

        Itse suosittelisin naapurin hankkimista vanhainkotiin/(mieli)sairaalaan/kotihoitoa ainakin mummelille, eihän tuollainen yksin voi asua!

        Osaan lukea hyvinkin ,kun tämä( ap)kirjoittelee kaikenlaisija stooreja.Ei sitä apua täältä netistä saa,tulpat korviin ja unta pataan.Minä taasen en ole lääkkeiden käyttäjä,koska en sairasta mielisairautta.


      • syytön uskon
        plops kirjoitti:

        Ja sinun varmaan kannattaisi opetella lukemaan ennenkun alat vastailla täällä ihmisille. (: Vai onko omat lääkkeet unohtunu, vai eikö niitä ole kukaan lekuri-ressukka suostunut määräämään, ja kaikki järki ja lukutaito kadonnut?

        En kyllä ymmärrä pointtiasi. Miksi ap:n pitäisi mennä hoitoon, jos HÄNEN NAAPURINSA huutelee tappouhkauksia? Osaatko siis tosiaankaan lukea? Kokeile vaikka tavuttaa...

        Itse suosittelisin naapurin hankkimista vanhainkotiin/(mieli)sairaalaan/kotihoitoa ainakin mummelille, eihän tuollainen yksin voi asua!

        Harvemmin 80-90 vuotiaat jaksaa huudella ja jos huutelua tapahtuu niin onhan häiriökäytöksestä puhuttu järjestyssäännöissä kerrostaloissa. Eri asia on kuka huutelee. Oletko varma huutelijasta. Älä syytä syytöntä. Uskoisin.


    • wttuprkl

      Noi ikääntyvät naiset, vanhat piiat tai muuten vaan, ovat pahimman laatuisia otuksia kerrostaloissa(kin). Elelevät muista välittämättä ja valittavat irrationaalisesti kaikesta normaalista ihmismäisestä asumista muille. Pahimmat lajinsa edustajat juoruavat luulojaan muille lajitovereilleen. Ei sssaaatana.

      Jotain täytettä nuo kuivat ruppanat tarvitsee sinne rakoonsa kun rutisuttaa kaikki. Schhhhaaatana.

    • Wastaisku:.!11

      .

      "TAPPOPIERU PRÖÖÖÖÖÖÖööööötttTTTTTTTtt"

      .

    • varmaan paranoia

      Mummolla on todennäköisesti jokin vanhuuden tuoma sairaus. Saattais olla vanhuuden paranoia. Paranoiaa tavataan nuoremmillakin, mutta erityisesti vanhuudessa. Siihen ei ole parannusta vaan pahenee. Aivot rappeutuvat kaiken aikaa.
      Ainoa keino on, että vanhukselle järjestyy hoitopaikka. Jos käy aivan mahdottomaksi, niin voisi olettaa, että sellainen on järjestettävä sosiaalisista syistä. Naapurirauhan vuoksi.

      http://www.yle.fi/vintti/yle.fi/akuutti/arkisto2003/040203_b.htm

    • väärät dropit

      Joo ei se lääkitys mitään auta, jos on väärät lääkkeet.

    • huhhaiii

      kuulostaa alzhaimerilta alku vaiheessa, ovat vihaisia aina ja kiroilevat ja huutavat ja käyttäytyvät omituisesti voivat jopa olla väkivaltaisia. mummeli hoitoon heti.

      • romualdo

        ei se Buranakaan auta jos on alunperinkin pää kipiä... samoin täällä Käläviän Yrjöntiellä tuo eläkkeellä oleva sekopääkaksikon mies (?) sukupuolta ehkä edustava uhkasi kesällä pistää minut kylmäksi kun lähti perääni ja tuli pihalle asti nyrkit pystyssä uhkailemaan sairaan vino hymy kasvoilla... lääkitys oli sielläkin tainnut unohtua tai jäädä kokonaan hoitamatta... kts. ketjun toisesta kohdasta missä asiaa kiusaa aiheuttavista seinänaapureista ...


    • jeenas hutunen

      Kerran loppuun satu joulun saa, suru säveliä sumentaapi. Kerran silmän täyttää kyyneleet, virtaa vuolahina tuskan veet. Mulla pääsi kakka housuun :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe