Suomen Vaihdepalvelut Oy

lapin mies

Suomen Vaihdepalvelut etsi työntekijää taannoin mikä virma tää on?

18

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiKannata

      huijauspulju! soittelevat ja laittavat laskun perään. siitä suoraa perintään.
      näitähän tupsahtelee vähän väliä.

    • reima 1970

      Onko ihan omakohtaista kokemusta taii miten tiedät?

    • EiTodellakaan

      Nämä on näitä pakkomyynti kioskeja.
      Juuri tälläistentakia pitää olla puhelinmyynti kielto.
      Vain paperilla tapahtuvaa kaupankäyntiä niin tiedät tarkasti mitä olet "tilaamassa".

    • huijattu23

      Huijaus firma!!!!!!!! ja pahinta laatua!!!!!!!

      • ääääääääää

        tuliko kallis lasku?


    • aiheeton

      Tänään sain laskun 150,00 e enkä ole avannut tai sopinut mistään vaihdepalvelusta joku soitti ja kertoi viikon kokeilusta en ole käyttänyt mtään koodia ja silti lasku luulisi sitä joku sopimus olisi jonka allekirjoittaa mutta ei mitään ole kuin pelkkä minun numero jollain puhelinmyyjällä ja sit laskutetaan aiheettomasti kuluttajariitalautakunnan asia

    • Enkarjalasta

      Tein rikosilmoituksen tuosta puljusta. Rikosnimike petoksen yritys ja sitten petos.
      Epämääräistä porukkaa taustalla tässä firmassa. Tulen varmaan tapaamaan ainakin firman asianajajan kunhan päästään käräjille.

    • Vtuttaako

      Sama juttu täällä. Ilmainen viikko piti olla, mutta 4 päivän päästä tuli 180e lasku 3 kk... juupa juu. mitään koodeja tai palvelua en edes ottanut käyttöön. nyt yrittänyt soittaa 3 kertaa ja aina ohjataan "asiakaspalveluun" kas kummaa menee vaihteeseen kun olen asiani ilmoittanut. Nyt on soittopyyntö jätetty "asiakaspalveluun" katsotaan mitä sanoo kun soittavat, jos soittavat ikinä. jos ei muuta niin lasku poliisille. Sillä on ainakin ennen asiat ratkennut tälläisten paska puljujen kanssa. Pikku vinkki elä ikinä sano koko nimeäsi puhelimessa/ Firman nimeä ennen, kun tiedät mistä on kyse. Joillekkin puhelin myyjille Kysymys onko kyseinen henkilö puhelimessa, on syy laittaa lasku perään. Saunan takana on tilaa....

      • Samajuttu

        Miten kävi saitteko asian selvitettyä, oliko lasku pakko maksaa?


    • Kontio-otso

      Mulle soittivat tänään ja väkisin meinas kaupata tätä. Kun en ottanut niin kauppas sitä 7pv maksutonta testiä, pitää vaan itse ilmoittaa milloin se pitää päättä. No en ottanut sitäkään mutta myyjä ei ymmärtänyt. Kun hienosti kertoo että kiitos mutta ei kiitos, niin ei mene jakeluun. Aina joutuu lopuksi rumasti ja kovaa sanomaan että saa puhelun katki. Siitä kai ne hyvä mielen saa :D

      • "Kun en ottanut niin kauppas sitä 7pv maksutonta testiä, pitää vaan itse ilmoittaa milloin se pitää päättää." Tuo on juuri sitä telemarkkinointi skeidaa jonka takia vähän vihaan alaa. Saat jotain ilmaista mutta täkynä on se että se soppari pitää purkaa itse, muuten se jatkuu maksullisena jne.


      • suomenvaihdepalvelut

        ÄLKÄÄ TODELLAKAAN KÄYTTÄKÖ TÄTÄ YRITYSTÄ PILASIVAT MEIDÄN FIRMAMME ASIAKASPALVELULLA ! EIVÄT VASTANNEET 3 KUUKAUTEEN PUHELIMEEN JA LÄHETTILIVÄT LASKUJA MIHIN SATTUU ÄLKÄÄ TODELLAKAAN SEKAANTUKO KYSEISEEN FIRMAAN SUOMENVAIHDEPALVELUT.FI VAROKAA TODELLA HUONO KOKEMUS !!! MEIDÄN FIRMA MENI KONKURSSIIN SEN TAKIA !!


    • huijauksen_kohde

      Minun yritykselle eli minulle soittivat tuosta paska puljusta ja kieltäydyin koko viikon maksuttomasta ajastakin. sitten tuli perintätoimistosta 150€ lasku ja sekin maksuvaatimus. aiempia laskuja ei ole tullut mistään. nyt taistelen perintätoimiston kanssa ja he tuon kusetus puljun kanssa.

      asia on varma että penniäkään en maksa. vasta jos käräjillä asia on ja vaaditaan maksamaan

    • helppoarahaa

      onko tämä taksin välitystä?

    • SUOMENVAIHDEPALVELUT

      SUOMEN VAIHDEPALVELUT VAROKAA TODELLA KUSETUS FIRMA !!

    • VAROITUS

      SUOMEN VAIHDEPALVELUT VAROKAA TODELLA KYSEISTÄ FIRMAA !!

    • EnMaksanut

      Tämä firma on tosiaan pahimmasta päästä ja sain tapella perintätoimiston kanssa, En ole saanut sähköpostiin tarvittavaa koodia testiin, enkä ole kyseistä palvelua käyttänyt; näillä meni jakeluun. Firma toimii petokseen liittyvällä toimilla ja varmaan pian kuuluu jotain! Yksinkertaisesti en enään tee puhelimessa minkäänlaisia sopimuksia, enkä ota mitään vastaan keneltäkään, edes ilmaisia sukkia!

    • Huhhuhmikähuijaus

      Itselle tuli tänään yli kuukausi sitten päivätty "sopimus" palvelusta suoraan sähköpostiin. En todellakaan ole tilannut tai minulle ei aiemmin ole edes oltu yhteydessä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe