Haluaisin rakastajan..

Nälkäinen

...mutta olen aloittelija tässä. Lisää vaikeustasoa: olen varattu 45-vuotias nainen ja haluaisin miel. varatun miehen. Salarakkaan siis, luotettavan sellaisen. Iällä ei väliä kunhan mies on täysjärkinen:) ja hyvännäköinen. Mitä teen? Olen itse hyväkroppainen, en missi mutta kauniiksikin kiitelty... Hyviä neuvoja kaipaan, kiitos etukäteen! Ja moralisoijat älkööt vaivautuko kommentoimaan, minä tiedän mitä teen ja mitä haluan tässä iässä jo

18

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Vinkki 83'

      Se mitä kannattaa tehdä riippuu vähän siitä missä asut ja kuinka paljon olet itse valmis aikaasi käyttämään sen sopivan miehen etsimiseen.

      Pienellä paikkakunnalla et voi kovinkaan avoimesti etsiä, mutta jos asut 30 000 kaupungissa, niin sinulla on kaksi hyvää vaihtoehtoa. Toinen vaatii enemmän aikaa, mutta sen avulla saat todennäköisemmin sen sopivan pitkäaikaisen seuralaisen, toinen taas vie vähemmän aikaa mutta seuralaisten laatu ja niiden pitkäikäisyys voi vaihdella hyvinkin paljon.

      Työläämpi vaihtoehto:
      Alat aktiiviseksi chättääjäksi esim. livechat.fi tai herkku.net sivustoilla. Laitat nimimerkiksesi jotain sellaista mistä käy ilmi ikäsi ja paikkakuntasi. Tämän jälkeen otat yhteyttä sopiviin miehiin ja sopivat miehet ottavat myös sinuun yhteyttä. Useamman illan aikana keskustelet useiden miesten kanssa ja niiden kanssa jotka tuntuvat sinusta sopivimmilta ja aidoilta (netissä on aina feikkejäkin) tapaat vaikka jossain kahvilassa. Jos kemiaa löytyy, niin sänkyyn sitten sen jälkeen kun pelisäännöt on sovittu. Aikaa voi mennä useita viikkoa, ehkä jopa kuukausi tai parikin ennen kuin se sopiva pitkäaikainen mies löytyy. Kahvila tms. treffejäkin vaaditaan varmasti useammat kuin yhdet.

      Nopeampi vaihtoehto: