Haluaisin rakastajan..

Nälkäinen

...mutta olen aloittelija tässä. Lisää vaikeustasoa: olen varattu 45-vuotias nainen ja haluaisin miel. varatun miehen. Salarakkaan siis, luotettavan sellaisen. Iällä ei väliä kunhan mies on täysjärkinen:) ja hyvännäköinen. Mitä teen? Olen itse hyväkroppainen, en missi mutta kauniiksikin kiitelty... Hyviä neuvoja kaipaan, kiitos etukäteen! Ja moralisoijat älkööt vaivautuko kommentoimaan, minä tiedän mitä teen ja mitä haluan tässä iässä jo

18

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Vinkki 83'

      Se mitä kannattaa tehdä riippuu vähän siitä missä asut ja kuinka paljon olet itse valmis aikaasi käyttämään sen sopivan miehen etsimiseen.

      Pienellä paikkakunnalla et voi kovinkaan avoimesti etsiä, mutta jos asut 30 000 kaupungissa, niin sinulla on kaksi hyvää vaihtoehtoa. Toinen vaatii enemmän aikaa, mutta sen avulla saat todennäköisemmin sen sopivan pitkäaikaisen seuralaisen, toinen taas vie vähemmän aikaa mutta seuralaisten laatu ja niiden pitkäikäisyys voi vaihdella hyvinkin paljon.

      Työläämpi vaihtoehto:
      Alat aktiiviseksi chättääjäksi esim. livechat.fi tai herkku.net sivustoilla. Laitat nimimerkiksesi jotain sellaista mistä käy ilmi ikäsi ja paikkakuntasi. Tämän jälkeen otat yhteyttä sopiviin miehiin ja sopivat miehet ottavat myös sinuun yhteyttä. Useamman illan aikana keskustelet useiden miesten kanssa ja niiden kanssa jotka tuntuvat sinusta sopivimmilta ja aidoilta (netissä on aina feikkejäkin) tapaat vaikka jossain kahvilassa. Jos kemiaa löytyy, niin sänkyyn sitten sen jälkeen kun pelisäännöt on sovittu. Aikaa voi mennä useita viikkoa, ehkä jopa kuukausi tai parikin ennen kuin se sopiva pitkäaikainen mies löytyy. Kahvila tms. treffejäkin vaaditaan varmasti useammat kuin yhdet.

      Nopeampi vaihtoehto:
      Voit toimia samoin kuin tuossa aiemmassa esimerkissä, mutta sen sijaan että kirjoittelisit kauan tai treffaisit miehiä, niin hyppäät niiden kanssa suoraan sänkyyn vaikka samana iltana siitä kun olet keskustellut netissä heidän kanssaan. Hyvällä tuurilla sopiva mies löytyy jossain vaiheessa. Toinen vaihtoehto on sitten se että luot kuvattoman nettideittiprofiilin esim. iskuriin tai tänne suomi24:ään ja treffaat sieltä miehiä. Tämä voi kuitenkin olla työläs vaihtoehto, sillä nainen saattaa helposti saada viikossa 100-400 viestiä joista huomattava osa on pelkkää roskaa. Joku Ashley Madison tai Victoria Milan voivat toimia paremmin, mutta eivät millään pienemmällä paikkakunnalla.

      • Nälkäinen

        Kiitos paljon näistä!! Sehän tässä just haasteellista on että aikaa tai tilaisuuksia chattailyyn on vähän, ja jos olet sitä mieltä että minä oikeesri saisin noin paljon vastauksia profiiliini... niiden läpikäymiseen menee paljon aikaa. Toisaalta jos laittaa kovat kriteerit, eikö se karsisi vastaajien määrää?

        No, ehkä vaivannäkö kannattaa, jos minunlaisellani naisella on vielä kysyntää:) Ja täysjärkisiä miehiä on tarjolla. Tuota Victoria Milania hetken jo harkitsin.. En ole ihan pienellä paikkakunnalla, mutta en pääkaupunkiseudullakaan. Toisaalta ei huono idea olisi sekään, jos mies ei olisi samalta paikkakunnalta. Kovin usein en miestä pystyisi tapaamaan kuitenkaan.. Mutta jos laatu korvaisi määrän.. olisin tyytyväinen:)


      • Mr. Vinkki 83'
        Nälkäinen kirjoitti:

        Kiitos paljon näistä!! Sehän tässä just haasteellista on että aikaa tai tilaisuuksia chattailyyn on vähän, ja jos olet sitä mieltä että minä oikeesri saisin noin paljon vastauksia profiiliini... niiden läpikäymiseen menee paljon aikaa. Toisaalta jos laittaa kovat kriteerit, eikö se karsisi vastaajien määrää?

        No, ehkä vaivannäkö kannattaa, jos minunlaisellani naisella on vielä kysyntää:) Ja täysjärkisiä miehiä on tarjolla. Tuota Victoria Milania hetken jo harkitsin.. En ole ihan pienellä paikkakunnalla, mutta en pääkaupunkiseudullakaan. Toisaalta ei huono idea olisi sekään, jos mies ei olisi samalta paikkakunnalta. Kovin usein en miestä pystyisi tapaamaan kuitenkaan.. Mutta jos laatu korvaisi määrän.. olisin tyytyväinen:)

        Ei se kriteerienkään laittaminen aina vain toimi, pitkä kriteerilista voi oikeastaan johtaa siihen että sinulle ei laittele viestiä kuin vain ne sekopäät ja epäkelvot jotka laittaisivat sitä viestiä muutenkin postilaatikkosi tukkeeksi. Toki jossain suomi24:n deitissä pystyy muistaakseni laittamaan esim. sen minkä ikäiset miehet voivat ottaa sinuun yhteyttä.

        Jos aikaa on vähän, niin itse suosittelisin suomi24 treffiprofiilin tekoa ja kirjoittaisi siihen aika selkeästi miltä alueelta etsii seuraa ja minkä ikäistä. Kannattaa laittaa myös se "seksiseura" siihen kohtaan missä pitää valita minkä tyyppistä seuraa etsii, vaikka se monesta naisesta tuntuukin sellaiselta asialta ettei sitä haluaisi mainita. Sitten vain käytät esim. töissä vartin joka päivä selataksesi sinulle tulleita vastauksia ja vastaat joka päivä muutamaan kiinnostavimpaan viestiin. Roskat voit suoraan poistaa, niitä tulee aina ja joskus todella paljonkin.

        Kannattaa ottaa itsestään myös pari kuvaa, ei nyt mitään täysiä alastonkuvia, mutta sellaisia vähän normaalia paljastelevampia kuitenkin joista käy selvästi ilmi se millainen olet ruumiinrakenteeltasi. Kasvokuvaa ei ehkä ihan ensimmäisissä viesteissä kannata näyttää vaan vasta kun olet sellaisen miehestäkin saanut. Muutaman kuvan vaihtaminen viesteissä vähentää huomattavasti niitä turhia treffejä ja säästää siten aikaasi.

        Jos suomi24:stä ei kuukaudessa ole vielä sopivaa seuraa löytynyt, voit toki kokeilla iskuriakin, mutta varaudu siihen että siellä roskanmäärä on vielä suomi24:kin suurempi. Mutta aina siellä on kuitenkin niitä helmiäkin seassa, aivan kuten kaikkialla muuallakin. :)

        Välimatkasta vielä sen verran. Kun kyse on aikuisista ihmisistä ja pelkästä seksiseurasta, niin aika harva jaksaa ajaa autolla sen takia vaikka 100 tai 300 kilometriä tai kulkea junalla 50e suuntaansa. Joten kannattaa miettiä jokin sellainen realistinen etäisyys jonka itsekin olisit aina valmis kulkemaan ihan vain pelkän seksin takia. Voihan se pitkäkin välimatka toimia aina jonkin aikaa, mutta hyvin harva sitä jaksaa muutamaa kertaa enempää samaa ihmistä pelkän seksin takia tapailla jos välimatkaa on liikaa. Itse suosittelisin etsimään sitä seksiseuraa ihan kotikaupungista ja sitä ympäröivistä kunnista, ei koko maakunnan alueelta. Jos siis etsit pidempiaikaista seuraa.

        Sama koskee myös sitä tapaamispaikkaa. Mitkään autopanot tai hotellin varaaminen joka kerta kun himottaa ei ole pitkäaikaisen seuran kanssa mikään realistinen vaihtoehto, ellei rahaa ole sitten kuin roskaa tai autopanot saavat tuntemaan itsensä teiniksi jälleen. Kun kaksi varattua ihmistä tapailee toisiaan toistensa kotona on suhteen paljastuminen vain ajankysymys. Tapaamispaikkaa kannattaa miettiä ihan tosissaan jo alkuvaiheessa. Jos olet itse varattu nainen etkä pysty itse järjestämään mitään sopivaa tapaamispaikkaa, niin todennäköisesti sen tapaamispaikan tulee olla miehen luona, jos näin, niin asia kannattaa tehdä selväksi jo siinä omassa treffiprofiilissa ja miettiä sitä onko se varattu mies sittenkään se kaikkein parhain vaihtoehto sinulle. Kyllä aikuisista ok-sinkkumiehistäkin ihan hyviä ja vaitiolokykyisiä tapauksia löytyy.


    • seksisuhde sopii

      Suomi 24 ja iskuriin tein ilmoitukset...jotka suljin kun olin saanut kymmenkunta vastausta...helppo vastailla ja kirjoitella silloin kun itselle sopii...mä en tykkää chattailla
      Sitten vaan viestittelin miesten kanssa ja sovin kahvitreffejä...ihan sekopäitäkin tuli vastaan mutta ne "paljastui" jo kirjoitteluvaiheessa
      En esimerkiksi seksistä puhunut ekoissa viesteissä vaan vaihdettiin kuvia ja sovittiin tapaamiset melko pian..paitsi muutama varattu ei halunnut kuvaa lähettää, ettei päädy vääriin käsiin...sen ymmärrän.
      Fiksuja ja komeita miehiä...kävin parin kuukauden aikana useammilla kahvitreffeillä, parin kanssa päädyttiin harrastamaan seksiä jo ekoilla treffeillä mutta tapaamiset olis menneet niin hankaliksi että niistä ei sitten sen kummempaa tullut...
      Nyt vihdoin löytyi mies jonka kanssa ollaan tapailtu jo muutaman viikon ja tuntuu että tää vois toimiakin...
      Aikaa ja kärsivällisyyttä se vaatii...todettakkoon että itse olen asumuserossa ja tapaamiset helpompi järjestää...

      • Alkuper.

        Kiitos vastauksesta! Kerään rohkeutta tähän vielä, nyt kuitenkin tiedän vähän, miten voisi edetä...


    • kiltti mies.

      Minä haluaisin että joku rakastaa minua. Mutta se vaan ei ole mahdollista ja kaikkea ei saa mitä haluaa. Nainen nyt löytää helposti jonkun miehen jota paneskella.

    • ilkka kukkanen

      Nälkäiselle:

      Olen kuin luotu tarpeisiisi.

      Meilahdessa asuva ja korkeasti koulutettu.

      Osaan monenlaista kaltaisesi Hunajan kanssa.

      Olen hyvännäköinen tosimies.

      Ota täällä yhteyttä RIDDERBONDERIIN.

    • N44

      Ihan vaan tänne suomi24-chatiin etsimään. Löytyy tosi helposti ihan kivoja ja terveitä, normaaleja miehiä seksiseuraksi. Aina jokunen sekopää osuu joukkoon, mutta ne nyt aika helposti raakkaa pois jo sättäilyvaiheessa, jos ja kun meikäläisten ikäisillä jo aika hyvin ihmistuntemusta löytyy.

      "Jo vähän nälkäänsä sammutellut;)"

    • TÄSSÄ OHJE:

      1. Tee suomi24 deittiin kuvaton profiili jossa kerrot pituutesi, painon, hiustenvärin ja sen missä asut ja millaista miestä noin suunnilleen etsit. Mainitse profiilissa että miehen tulee lähettää sinulle kuva tai linkki siihen jonka jälkeen vastaat viestiin omalla kuvallasi

      2. Viestittele kiinnostavimpien miesten kanssa jotka asuvat kohtuu lähellä sinua ja osaavat kirjoittaa muutakin kuin vain "moi mitä kuuluu?"

      3. Sovi kahvilatreffit jo 3-5 viestin jälkeen, jottei aikaa menisi liikaa hukkaan, sillä usein toinen ei livenä olekaan ihan niin hyvä/kiinnostava kuin netissä, joten turha kirjoitella viikkokausia ennen tapaamista sillä et ole mitään elämäsi rakkautta nyt etsimässä vaan kiinnostavaa, siistiä hyväkäytöksistä seksiseuraa

      4. Jos mies tuntuu vielä pikaisen kahvittelun jälkeen kiinnostavalta on aika suunnitella ne seksitreffit. Paikkaan kannattaa kyllä panostaa kuten tuossa ylhäällä jo onkin mainittu. Ei kukaan enää tässä iässä missään auton takapenkillä jaksa kuin kerran tai pari panna, hyvä ja turvallinen tapaamispaikka pitää pystyä jommankumman osapuolen järjestämään jotta hommalla on edes pieni mahdollisuus jatkua säännöllisen epäsäännöllisenä

      Siinä se. Naiselle todellakin näin helppoa. Profiilin voi tehdä ja viestit lähetellä työpaikalla tai vaikka kirjastossa. Kotikonetta ja omaa kännykkää en suosittelisi käyttämään, vaan jos haluaa jutella toisen kanssa niin 7e prepaid liittymä johonkin 19e kännykkään maksaa kyllä itsensä mielenrauhassa takaisin hetkessä.

      Miehelle tuo kaikki on huomattavasti vaikeampaa. Mies joutuu kilpailemaan hyvällä tuurilla kymmenien ellei jopa satojen muiden miesten kanssa jo pelkästään siitä että saa naisen vastaamaan. Nainen voi myös asettaa hyvinkin absurdeja vaatimuksia koko hommalle (miehen tulee olla komea, 183 pitkä, lihaksikas, 32-37v, iso kullinen, tumma hiuksinen, varattu kaupparatsu joka yöpyy naisen kotikaupungin hotellissa naisen haluamina iltoina jne.). Miehellä taas ei välttämättä aina ole edes varaa toivoa mukavaa normi vartaloista 20-40v naista joka tykkäisi seksistä.

      • YTM A1

        "Nainen voi myös asettaa hyvinkin absurdeja vaatimuksia koko hommalle (miehen tulee olla komea, 183 pitkä, lihaksikas, 32-37v, iso kullinen, tumma hiuksinen, varattu kaupparatsu joka yöpyy naisen kotikaupungin hotellissa naisen haluamina iltoina jne.). Miehellä taas ei välttämättä aina ole edes varaa toivoa mukavaa normi vartaloista 20-40v naista joka tykkäisi seksistä. "


        Joo, onneksi osalla meistä on mahdollisuus valita. Tosin netissä se on työläämpää kuin livenä.


    • Alkuper.

      No varmaankin vaatimuksia naiset asettavat - en tiedä mutta itse vaan ajattelen niin että koska on tietynnäköinen miestyyppi joka silmää mielyttää, niin... vaikka hakisi "vain" seksiä niin jotenkin tuntuu että kenen tahansa miehen kanssa ei vaan syty... Onko sitten miehillä niin että kun seksiä haetaan niin minkätahansa näköinen käy? Sori jos olen ronkeli mutta... ei se vaan tosta vaan käy...

      Ehkä sitten netistä etsiminen menee liian vaikeaksi ja työlääksi... jotenkin se tarjonta just mietityttää, että löytääkö kuitenkaan sitä mitä etsii. Tai ainakin se on tosi hankalan työn takana. Kiitos silti kaikille neuvojille!!!

      Ja itelleni olisi aivan sama minkä kokoinen mies on alakerrasta. Ihan oikeasti!!! Eikä tarvitse olla maailman komein ja pitkä! Vain sillä on väliä, onko mies miellyttävä (käytös), siisti/puhdas, ja sennäköinen että MINUA miellyttää. Ei nämä absurdit vaatimukset tämänikäiseltä naiselta ole järkeviä, ne kuulostaa noilta kolmekymppisten jutuilta...

      • Mr. Vinkki 83'

        Hyvä että sinulla on järki päässä ja jalat maassa, kaikilla ei vain ole. :)

        Jos aikaa on vähän etkä todellakaan halua nähdä paljoa vaivaa sen sinua miellyttävän miehen etsimiseen, niin netti ei ehkä silloin ole sinulle se paras keino etsiä seuraa. Paremmin varmaan tärppää vaikka yökerhossa tai pubissa jossa näet jo parissa sekunnissa sen onko mies sinun tyyppiäsi vai ei. Netissä sen saa yleensä selville vasta kun livenä toisen tapaa ja ne tavattavatkin yksilöt joutuu yleensä poimimaan hyvinkin laajasta miespopulaatiosta ja se vain vie aikaa.

        En minä usko että kovinkaan moni mies nyt ihan kenen tahansa kanssa seksiä harrastaisi, itse en ainakaan. Ehkä se on enemmänkin niiden juttu jotka eivät oikein millään seksiä saa muutenkaan että ovat valmiita sitä lähes kaikkien kanssa harrastamaan?


    • Alkuper.

      Taidat olla oikeassa... nythän tässä on sopivasti pikkujoulusesonki alkamassa. Täytyypä katsellaki "sillä silmällä", heh... Eihän sitä koskaan tiedä...

      Ja kyllähän se tietysti niin on että ne valkkaa kenellä on siihen varaa... Toisaalta taas voisi olla niinkin JOS olisi sitä aikaa tuohon nettideittailuun, siellä voisi mieltyä myös henkilöön pintaa syvemmältä, kun hänen kanssa kirjoittelisi. Silloin ei niin tuo ulkonäkö korostuisi. Mutta sitten taas... voisi käydä entistä hullummin, jos vaikka ihastuisikin tähän deittiinsä - se kun ei ollut alunperin tarkoitus. Kyllä sitä tässä iässäkin sydän voi olla hölmö, vaikkei se ole enää nuori. Varansa on pidettävä... :D

    • 7+1

      Mikset eroa? Taidat ollakin ukkos elätti....

      • ä_ö

        Ön tösiään käikenläisiä näisiä sitä ölemässä. Öivöi hyi hyi


    • unohda

      Itselläni on kokemusta näistä naimisissa olevista naisista mutta itse olen kyllä vapaa mutta aikamoisen sopan keittäisitte jos molemmat olisi varattuja.
      Moni näistä oli taloudellisista ja muista hyöty syistä naimisissa mutta monesti tuli nuo tunteetkin peliin näissä salasuhteissa kun se seksikään ei pidemmän päälle onnistu ilman sitä.
      Ei ne yhden illan jututkaan toimi.
      Mutta sen neuvon sanon joko eroa tai omin käsin onneen...

    • 20+2

      Tulin lukemaan keskusteluja ja katselemaan vinkkejä profiiliin kun olen suunnitellut ryhdistäytyä ja hommata kumppanin jakamaan arkea. Pitää kyllä sanoa että mulla on ollut aika erilainen näkökulma parisuhteessa elämisestä ja luullut että tärkeintä luottamus ja toisesta välittäminen. Mutta jokaisessa keskustelussa petetään enemmän tai vähemmän toisia ja hässitään suunilleen kaikkea mikä liikkuu. Taitaa parisuhteessa tärkeintä olla sittekin se jännitys ettei kiinni jää. Ja toinen homma minkä huomasin että eipä miehenä taida edes kannattaa profiilia tehdä kun naiset on mitä on.

    • ELÄMÄ LYHYT

      Itse varmaan parhaiten tiedät .jos tuntuu siltä että haluat suhteen niin ei varmaan kannata täältä muiden mielipiteitä kuunnella.
      Ole varovainen mitä sitten päätätkin ja tee selvät säännöt miten etenetkin.
      Onnea yritykselle. T:Yks Mies.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe