Miksi...

...tavallinen perheetön työssäkäyvä korkeakoulutettu normaali 30 vuotias (en jaksa luetella kaikkia adjektiiveja) Mies ei kelpaa?

Ja tässä muutama asia, jotka voi huomioida:

-säännöllinen päivätyö (aikaa tyttöystävälle/vaimolle iltaisin/viikonloppuisin)
-haluaa lapsia (aikaa iltaisin antaa lepoaikaa myös puolisolle)
-ei baareile (harrastukset kotona, otteluohjelman mukaan jäähallilla, ei ryyppyreissuja)
-pieni ystäväpiiri (parhaat kaverit ja sukulaiset ympärillä)
-vakiintunut elämäntilanne (vakituinen työ sekä opiskelupaikka).

Ja varmasti joku kysyy, että "entäs ne vaatimukset naiselta?", johon vastaan lyhyesti, että sen tietää, kun näkee ja kuulee ja tutustuu paremmin, ajan kanssa.

27

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen nainen.,---

      Varmasti kelpaa, ei siitä ole kysymys. Et vain ole tavannut vielä sitä oikeaa.

    • ...

      Varmaan ne mielenterveysongelmasi ovat esteenä.
      Valtava naisvihasi on myöskin erittäin suuri turn off.

      • Mitä tulee isän hankkiman diagnoosin mukaisiin mielenterveysongelmiin, niitä hoidetaan säännöllisellä lääkityksellä sekä säännöllisill hoitajatapaamisilla.

        Mitä tulee naisvihaan niin olen perustellut kantani naisten seksuaalikäyttäymiseen useaan kertaan eri palstoilla ja jos siveyden vaatiminen on rikos, olkoon niin, mutta vaadin ainoastaan samaa mitä olen saanut itsekin.

        Jos olen itse seurustellut kahteen kertaan ja harrastanut seksiä ainoastaan viimeisimmän eksän kanssa 6 vuotta, on mielestäni kohtuullista vaatia (kauniiltakin) naiselta samaa.

        "Sitä saa mitä tilaa"


      • ...
        foreveralone666 kirjoitti:

        Mitä tulee isän hankkiman diagnoosin mukaisiin mielenterveysongelmiin, niitä hoidetaan säännöllisellä lääkityksellä sekä säännöllisill hoitajatapaamisilla.

        Mitä tulee naisvihaan niin olen perustellut kantani naisten seksuaalikäyttäymiseen useaan kertaan eri palstoilla ja jos siveyden vaatiminen on rikos, olkoon niin, mutta vaadin ainoastaan samaa mitä olen saanut itsekin.

        Jos olen itse seurustellut kahteen kertaan ja harrastanut seksiä ainoastaan viimeisimmän eksän kanssa 6 vuotta, on mielestäni kohtuullista vaatia (kauniiltakin) naiselta samaa.

        "Sitä saa mitä tilaa"

        "Sitä saa mitä tilaa"
        Turha sinun siis on ihmetellä sitä, etteivät naiset kilpaile huomiostasi, vaan pikemminkin välttelevät sinua.


    • 47653

      Mielenterveysongelmat sekä asennevamma, joka paistaa teksteistäsi läpi (kyllä MINÄ sentään olisin parempi kuin muut miehet) ovat suurin este. Toisekseen, aloituksessasi on speksejä, joita on tuhansilla muilla sinkkumiehillä. Et erotu mitenkään positiivisesti joukosta, ja jäät huomiotta.

      • Enköhän minä viimeistä duunia hakiessa 30-40 hakijaa "voittaneena" tiedä miten erotutaan joukosta, jos AKUUTTI TARVE niin vaatii.


      • ...
        foreveralone666 kirjoitti:

        Enköhän minä viimeistä duunia hakiessa 30-40 hakijaa "voittaneena" tiedä miten erotutaan joukosta, jos AKUUTTI TARVE niin vaatii.

        Niinkö?
        No, miksiet sitten käytä sitä valttiasi, vaan surkuttelet itseäsi näillä palstoilla?


      • ... kirjoitti:

        Niinkö?
        No, miksiet sitten käytä sitä valttiasi, vaan surkuttelet itseäsi näillä palstoilla?

        Sen takia, että mun "käänteinen valtti" on huorien karttaminen ja siinä vaiheessa, kun huorittelu ei ole "normaalia" miehen käytöstä, kannan seuraukset mieluummin sinkkuna. Toisekseen, ei ole "akuuttia tarvetta".


      • ...
        foreveralone666 kirjoitti:

        Sen takia, että mun "käänteinen valtti" on huorien karttaminen ja siinä vaiheessa, kun huorittelu ei ole "normaalia" miehen käytöstä, kannan seuraukset mieluummin sinkkuna. Toisekseen, ei ole "akuuttia tarvetta".

        Siinä tapauksessahan kaiken pitäisi sinun kohdallasi olla ihan hyvin. Asiat ovat siis juuri niin kuin sinä haluatkin niiden olevan. Minkä ihmeen tähden teit tämän aloituksen, kun kerran asian tola on ihan sinun oma valintasi?


      • ... kirjoitti:

        Siinä tapauksessahan kaiken pitäisi sinun kohdallasi olla ihan hyvin. Asiat ovat siis juuri niin kuin sinä haluatkin niiden olevan. Minkä ihmeen tähden teit tämän aloituksen, kun kerran asian tola on ihan sinun oma valintasi?

        Sen takia, että ne "elämän pakit" ensimmäiseen pitkään suhteeseen asti (tai sen jälkeen) ei ollut oma valinta.

        Musta on ihan luonnollista tässä iässä kaivata naista, jos ikinä aikoo perhettä perustaa.


      • ...
        foreveralone666 kirjoitti:

        Sen takia, että ne "elämän pakit" ensimmäiseen pitkään suhteeseen asti (tai sen jälkeen) ei ollut oma valinta.

        Musta on ihan luonnollista tässä iässä kaivata naista, jos ikinä aikoo perhettä perustaa.

        On kyllä melko lapsellista odottaa löytävänsä sellaisen naisen, joka mielellään kuuntelee (itsensä tai muiden naisten) huorittelua. Tyydy siis siihen vanhanpojan elämään, jonka olet omilla asenteillasi itsellesi valinnut.


      • Näin tällä kertaa
        foreveralone666 kirjoitti:

        Enköhän minä viimeistä duunia hakiessa 30-40 hakijaa "voittaneena" tiedä miten erotutaan joukosta, jos AKUUTTI TARVE niin vaatii.

        Juu, kyllä sä täälläkin erotut monen joukosta..


      • Ounounou
        foreveralone666 kirjoitti:

        Enköhän minä viimeistä duunia hakiessa 30-40 hakijaa "voittaneena" tiedä miten erotutaan joukosta, jos AKUUTTI TARVE niin vaatii.

        Kammoksuttaa nämä sun kirjoitukset tänne. En yhtään ihmettele, vaikka naiset juoksee karkuun. Muuta asenteesi. Tai pidä ainakin turpasi kiinni.

        P.S. Kahden ihmisen välinen suhde on aivan eri asia kuin työhaastattelu.


    • Miksiköhän

      Mikä mahtaa tosiaan olla vikana, jos työssäkäyvä, lapsia haluava, kotona viihtyvä mies ei kelpaa naisille?

      Vastaus: se, mitä muuta se mies on.

      Sinun tapauksessasi esteenä ovat mielenterveysongelmat. Vai onko sinussa jotakin niin poikkeuksellisen erinomaista, että se kompensoi pakkomielteisen, aggressiivisen, sairaan mielesi ja sen oirehtimiset?

      • Eli, jos ymmärsin oikein, olet tarjoamassa jo kotihoitajaa tai ainakin hoitajaa parisuhteeseen?

        Ensinnäkin... Olen seurustellut jo hoitajan kanssa.

        Toisekseen... Ihminen, joka ei ymmärrä, että ihminen on TAHDONVASTAISESTI sairas, ei ymmärrä monia muitakaan asioita.

        Kolmanneksi... Jos sinulta menee parisuhteessa jalka poikki, oletko sitä mieltä, että silloisen puolison pitää hakea eroa?

        SAMA ASIA.


      • foreveralone666 kirjoitti:

        Eli, jos ymmärsin oikein, olet tarjoamassa jo kotihoitajaa tai ainakin hoitajaa parisuhteeseen?

        Ensinnäkin... Olen seurustellut jo hoitajan kanssa.

        Toisekseen... Ihminen, joka ei ymmärrä, että ihminen on TAHDONVASTAISESTI sairas, ei ymmärrä monia muitakaan asioita.

        Kolmanneksi... Jos sinulta menee parisuhteessa jalka poikki, oletko sitä mieltä, että silloisen puolison pitää hakea eroa?

        SAMA ASIA.

        Missä vika?


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Missä vika?

        Pään sisällä, koska (kauniita) naisia EI VOI lähestyä selvinpäin iskumielessä.


      • ...
        foreveralone666 kirjoitti:

        Eli, jos ymmärsin oikein, olet tarjoamassa jo kotihoitajaa tai ainakin hoitajaa parisuhteeseen?

        Ensinnäkin... Olen seurustellut jo hoitajan kanssa.

        Toisekseen... Ihminen, joka ei ymmärrä, että ihminen on TAHDONVASTAISESTI sairas, ei ymmärrä monia muitakaan asioita.

        Kolmanneksi... Jos sinulta menee parisuhteessa jalka poikki, oletko sitä mieltä, että silloisen puolison pitää hakea eroa?

        SAMA ASIA.

        Etpä tainnut ymmärtää oikein, mutta ehkä se johtuu sairaudestasi.


      • ekstajuu
        foreveralone666 kirjoitti:

        Pään sisällä, koska (kauniita) naisia EI VOI lähestyä selvinpäin iskumielessä.

        Ja vielä pitäisi olla KAUNIS nainen. Voi hyvänen aika... tuollaisen sekundamiehen kannattaa haaveilla korkeintaan jostain jämäpalasta silloin tällöin. Miksi kukaan valioyksilö kelpuuttaisi kaltaistasi mätäpaisetta, kun parempia taviksiakin on tarjolla pilvin pimein?


      • Miksiköhän
        foreveralone666 kirjoitti:

        Eli, jos ymmärsin oikein, olet tarjoamassa jo kotihoitajaa tai ainakin hoitajaa parisuhteeseen?

        Ensinnäkin... Olen seurustellut jo hoitajan kanssa.

        Toisekseen... Ihminen, joka ei ymmärrä, että ihminen on TAHDONVASTAISESTI sairas, ei ymmärrä monia muitakaan asioita.

        Kolmanneksi... Jos sinulta menee parisuhteessa jalka poikki, oletko sitä mieltä, että silloisen puolison pitää hakea eroa?

        SAMA ASIA.

        Et ymmärtänyt yhtään asiaa oikein. En ollut tarjoamassa sinulle hoitajaa enkä mitään muutakaan.

        Miksi kukaan haluaisi kumppanikseen pakkomielteisen, aggressiivisen ihmisen? Mikä käytännön ero ja yhtäläisyys on sillä, oletko sinä vapaaehtoisesti mieleltäsi sairas vai tahtomattasi mieleltäsi sairas? Kummassakin tapauksessa olisit erittäin ikävää seuraa.

        Harva ihminen jättää jalkansa katkaisseen puolison, mutta jos kumppani yhtäkkiä alkaa suoltaa keskustelupalstoille naisvihaa tihkuvia huorittelukirjoituksia, kannattaa kyllä pohtia liiton tulevaisuutta hyvin vakavasti.

        Tuohon viimeiseen kysymykseeni voisit kyllä vastata. Siis, onko sinussa jotakin niin poikkeuksellisen erinomaista, että se kompensoi pakkomielteisen, aggressiivisen, sairaan mielesi ja sen oirehtimiset?


    • pakki päällä

      Mä olen pakittanut miehiä, jotka alkuun on vaikuttaneet alotuksen kaltaisilta. Mutta kuotenkin perusongelmat on olleet viina, 3 miestä paljastunut kaappijuopoksi. henkisten hankaluuksien aiheuttama ilmapiirin raskaus, tai miehen puolelta näyttelyesinekohtelu ulkonälön ja seksin vuoksi. Jos miestä ei kiinnosta mikään naisen elämässä paitsi kuppikoko pistän puntit tasan. Miehellä kun ei ole sitä kuppikokoakaan, joten ei kiinnosta. Mutta yksinkertaisimmillaan vuorovaikutusongelmat. Vuorovaikutukseton suhde ei ole suhde. Yksinkertaisesti jos miehen kanssa on perusmutkatonta olla ja jopa hauskaa, sekin riittäisi. Monet suhteet hajottaa 3. Pyörä: viina, sairaus tai miehen ihannekuva suhteesta, joka on 15- vuotiaan tasolla.

    • ...

      No olisiko sillä jotain tekemistä asian kanssa, että juuri jossain toisessa aloituksessa haukuit kaikkia naisia huoriksi?

      Katkeroituminen näkyy läpi, vaikka kuinka yrität salata sen ja se on sellainen asia, että vaikka olisit mitä muuta, ei kukaan nainen halua katkeraa miestä. Et varmaan itsekään deittailisi katkeroitunutta miesvihaajaa, vai mitä? No, ihan samasta syystä sinä et kelpaa naisille.

      Ei kukaan nainen jaksa yrittää hyvitellä kaikkien maailman naisten todellisia ja kuviteltuja syntejä sinulle, ei niin voi elää. Olen yrittänyt deittailla atm:ää, kahdesti ja molemmilla kerroilla suhteen alku lopahti siihen, kun miehet olivat niin katkeria. Se on kuin myrkkyä, enkä halua sellaista elämääni.

      Ja muuten, voithan sinä hankkia naisen ulkomailta. En nyt sano mitenkään vinoillakseni, vaan sehän on ihan realistinen vaihtoehto. Tunnen muutaman miehen, joilla ei suoraan sanottuna olisi ikinä ollut mahdollisuuksia suomalaiseen naiseen, joten molemmilla on thaikku ja molemmat vaikuttaa tyytyväisiltä. Ja toinen näistä thaikuista ei edes ole postimyynnistä, vaan hän oli naimisissa ensin toisen suomalaisen miehen kanssa ja itse asiassa petti häntä tämän nykyisen kanssa, joten varmaan mielestään vaihtoi parempaan!

      • se toinen ...

        Älä nyt hyvä ihminen mielenterveysongelmaista niiden thaikkujenkaan riesaksi pistä! Vielä yllytät tuota huorittelijaa ja naisvihaajaa kertomalla, että joku thaikku petti suomalaista aviomiestään!


    • kkkkkkkkkkkkkk

      Niin kuin jo monessa muussakin kohdassa todettiin, törkyinen suhtautumisesi naisiin aiheuttaa sen, ettet kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4274
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1799
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1539
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1329
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe