Helsinkiläinen pilasi

JOHTAJA J;LLÄ

Joel Pohjanpalo pilasi joukkueen esityksen jättämällä syötön liian myöhäiseksi selvässä ylivoimahyökkäyksessä. Tilanne oli jopa 4 vastaan 1.
Taitaa pojalla olla vähän liian " pitkät piuhat ".
Nopeampiälyinen Keskustan pelaaja olisi toki oivaltanut syötön merkityksen joukkuepelissä.

50

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jaa, tuollaisia virheitä suomalaisille tapaa jatkuvasti sattua ajasta ja kentällisistä huolimatta. Lopputulos ei kuitenkaan ollut paha.

      Mitä politiikkaan tulee, vaikka Joel Pohjanpalon sukulainen Tuomas Pohjanpalo olikin Suomalaisen puolueen kansanedustajana 1907–09 ja sittemmin "harras kokoomuslainen", suomalaisilta juuriltaan kepusuomalainen hän kuitenkin oli kuolemaansa saakka, kuten muutkin Pohjanpalot. Sukujuurilleen heidät on enimmäkseen haudattu. Toinen sukuun kuulunut Santeri Pohjanpalo oli edistyspuoluelainen, kuten tavallaan Santeri Alkiokin alunperin. Tiedä vaikka olisivat nykyään kepulaisia kaikki.

      Pohjanpalon suku:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pohjanpalo

      Pohjanpalojen sukusivut:
      http://www.pohjanpalo.fi/
      (sivuilla esiintyvä Risto Pohjanpalo on Joel Pohjanpalon isä)

      Tuomas Pohjanpalo:
      http://www.pohjanpalo.fi/tuomas_pohjanpalo.shtml

      Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D

      • JOHTAJA J:LLÄ

        Tulos oli tyydyttävä noinkin heikohkoa joukkuetta vastaan. Pelirohkeutta tarvittaisiin lisää. Se olisi tuonut ehkä 3 pistettä Kreikan tapaista flegmaattista joukkuetta vastaan.
        Myös Riski aiheutti ehkä yhden maalin menetyksen laukoessaan taivaan tuuliin kun pelattavia omia olisi vielä ollut kaksin kappalein, sekä oikealla, että vasemmalla.

        Täytyykin itse tästä lähteä pelaamaan. Paikkani on yleensä target tai vasen laituri. Sieltä saan keskitykset nousemaan aika tarkasti, jopa yhdellä kosketuksella.

        Jalkapallo, kuten yleensäkin joukkuepelit kasvattavat ihmistä sosiaalisuuteen, joka meille suomalaisille on monesti vaikeaa.
        Onneksi on Keskusta!


      • Tuomari Andersson
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Tulos oli tyydyttävä noinkin heikohkoa joukkuetta vastaan. Pelirohkeutta tarvittaisiin lisää. Se olisi tuonut ehkä 3 pistettä Kreikan tapaista flegmaattista joukkuetta vastaan.
        Myös Riski aiheutti ehkä yhden maalin menetyksen laukoessaan taivaan tuuliin kun pelattavia omia olisi vielä ollut kaksin kappalein, sekä oikealla, että vasemmalla.

        Täytyykin itse tästä lähteä pelaamaan. Paikkani on yleensä target tai vasen laituri. Sieltä saan keskitykset nousemaan aika tarkasti, jopa yhdellä kosketuksella.

        Jalkapallo, kuten yleensäkin joukkuepelit kasvattavat ihmistä sosiaalisuuteen, joka meille suomalaisille on monesti vaikeaa.
        Onneksi on Keskusta!

        Varohan, että et kompastu hameseesi. Mites ne käräjät?


      • oikea johtaja
        Tuomari Andersson kirjoitti:

        Varohan, että et kompastu hameseesi. Mites ne käräjät?

        HOH HOH HOH!


      • ”Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D”

        Sanos muuta! Mukavaahan se. No, tosiasiassa tuon avaajan kiinnostus jalkapalloon lienee vain samaa perua kuin kiinnostuksensa kaikkeen muuhunkin: kiinnostusta minuun. Siksi hän tuossa Helsinginkin mukaan vetää.

        Olinpa paikanpäällä palelemassa eli katsomassa tuota matsia. Sain houkuteltua mukaani myös naisystäväni, joka tamperelaisena on enemmän kiinnostunut jääkiekosta, eikä edes tiennyt, että lätkässä kannattamansa Ilves on ollut mahtiseuroja myös futiksessa, Suomen vanhimpia ja suurimpia siinäkin lajissa. Nythän Ilveksen ”mimmit” pääsivät naisten liigaan.

        Helevatin kylmää siis oli, vaikka olimme paksuissa vaatteissa. Harmitti, kun mukaan ei tullut edes taskumattia. Matsi oli aika pitkästyttävä ja aloin jo olla melko varma, että turpiin tulee. Mutta kun lopulta saimme edes sen tasoituksen, piti vain toivoa, ettei vastustaja tee viime minuuteilla voittomaalia, kuten usein aikaisemmin on tapahtunut. Niin muuten tapahtui myös lätkässä eli jääkiekossa menneinä aikoina.

        Huomiseen Suomi-Romania-matsiin minulla ei lippua ole, mutta kyllä niitä lippuja saa vielä stadikaltakin jonkin katsomon portilta, joten jos sää sallii, enköhän menne sitäkin katsomaan. Mutta nyt otan taskumatin mukaani. Naisystäväni on luonani vielä perjantaihin saakka, mutta ilmoitti jo eilen pontevasti, että hänelle lauantainen matsi oli kylliksi;))

        Enpä minäkään tuntenut tuota Pohjanpalon sukuhistoriaa. Kiitos tietoiskusta!


      • Varoitus
        kapi-vaari kirjoitti:

        ”Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D”

        Sanos muuta! Mukavaahan se. No, tosiasiassa tuon avaajan kiinnostus jalkapalloon lienee vain samaa perua kuin kiinnostuksensa kaikkeen muuhunkin: kiinnostusta minuun. Siksi hän tuossa Helsinginkin mukaan vetää.

        Olinpa paikanpäällä palelemassa eli katsomassa tuota matsia. Sain houkuteltua mukaani myös naisystäväni, joka tamperelaisena on enemmän kiinnostunut jääkiekosta, eikä edes tiennyt, että lätkässä kannattamansa Ilves on ollut mahtiseuroja myös futiksessa, Suomen vanhimpia ja suurimpia siinäkin lajissa. Nythän Ilveksen ”mimmit” pääsivät naisten liigaan.

        Helevatin kylmää siis oli, vaikka olimme paksuissa vaatteissa. Harmitti, kun mukaan ei tullut edes taskumattia. Matsi oli aika pitkästyttävä ja aloin jo olla melko varma, että turpiin tulee. Mutta kun lopulta saimme edes sen tasoituksen, piti vain toivoa, ettei vastustaja tee viime minuuteilla voittomaalia, kuten usein aikaisemmin on tapahtunut. Niin muuten tapahtui myös lätkässä eli jääkiekossa menneinä aikoina.

        Huomiseen Suomi-Romania-matsiin minulla ei lippua ole, mutta kyllä niitä lippuja saa vielä stadikaltakin jonkin katsomon portilta, joten jos sää sallii, enköhän menne sitäkin katsomaan. Mutta nyt otan taskumatin mukaani. Naisystäväni on luonani vielä perjantaihin saakka, mutta ilmoitti jo eilen pontevasti, että hänelle lauantainen matsi oli kylliksi;))

        Enpä minäkään tuntenut tuota Pohjanpalon sukuhistoriaa. Kiitos tietoiskusta!

        Pidäpä varasi, että et naukkaile kovin näkyvästi taskumatistasi siellä huomisessa Suomi-Romania ottelussa. Se ei ole sopivaa urheilutapahtuman katsomossa. Jalkapallossa ei varsinkaan, kun sen lajin katsojilla on taipumusta rettelöintiin. Järjestysmies voi ottaa sinulta taskumatin pois ja poistaa itsesikin katsomosta.


      • kapi-vaari kirjoitti:

        ”Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D”

        Sanos muuta! Mukavaahan se. No, tosiasiassa tuon avaajan kiinnostus jalkapalloon lienee vain samaa perua kuin kiinnostuksensa kaikkeen muuhunkin: kiinnostusta minuun. Siksi hän tuossa Helsinginkin mukaan vetää.

        Olinpa paikanpäällä palelemassa eli katsomassa tuota matsia. Sain houkuteltua mukaani myös naisystäväni, joka tamperelaisena on enemmän kiinnostunut jääkiekosta, eikä edes tiennyt, että lätkässä kannattamansa Ilves on ollut mahtiseuroja myös futiksessa, Suomen vanhimpia ja suurimpia siinäkin lajissa. Nythän Ilveksen ”mimmit” pääsivät naisten liigaan.

        Helevatin kylmää siis oli, vaikka olimme paksuissa vaatteissa. Harmitti, kun mukaan ei tullut edes taskumattia. Matsi oli aika pitkästyttävä ja aloin jo olla melko varma, että turpiin tulee. Mutta kun lopulta saimme edes sen tasoituksen, piti vain toivoa, ettei vastustaja tee viime minuuteilla voittomaalia, kuten usein aikaisemmin on tapahtunut. Niin muuten tapahtui myös lätkässä eli jääkiekossa menneinä aikoina.

        Huomiseen Suomi-Romania-matsiin minulla ei lippua ole, mutta kyllä niitä lippuja saa vielä stadikaltakin jonkin katsomon portilta, joten jos sää sallii, enköhän menne sitäkin katsomaan. Mutta nyt otan taskumatin mukaani. Naisystäväni on luonani vielä perjantaihin saakka, mutta ilmoitti jo eilen pontevasti, että hänelle lauantainen matsi oli kylliksi;))

        Enpä minäkään tuntenut tuota Pohjanpalon sukuhistoriaa. Kiitos tietoiskusta!

        Suomalaisittain ja varsinkin lapsiperheiden näkökulmasta liian myöhään illalla nuo karsintaottelut pelataan. Luultavasti tärkeänä syynä siihen, ettei Kreikka-ottelussa ollut enempää katsojia ja että vielä vähemmän katsojia tullee Romania-otteluun. Kuulemma UEFA on nuo myöhäiset peliajat määrännyt, eikä salli kovin helposti poikkeuksia pohjoismaalaisillekaan.


      • Viittauksista
        kapi-vaari kirjoitti:

        ”Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D”

        Sanos muuta! Mukavaahan se. No, tosiasiassa tuon avaajan kiinnostus jalkapalloon lienee vain samaa perua kuin kiinnostuksensa kaikkeen muuhunkin: kiinnostusta minuun. Siksi hän tuossa Helsinginkin mukaan vetää.

        Olinpa paikanpäällä palelemassa eli katsomassa tuota matsia. Sain houkuteltua mukaani myös naisystäväni, joka tamperelaisena on enemmän kiinnostunut jääkiekosta, eikä edes tiennyt, että lätkässä kannattamansa Ilves on ollut mahtiseuroja myös futiksessa, Suomen vanhimpia ja suurimpia siinäkin lajissa. Nythän Ilveksen ”mimmit” pääsivät naisten liigaan.

        Helevatin kylmää siis oli, vaikka olimme paksuissa vaatteissa. Harmitti, kun mukaan ei tullut edes taskumattia. Matsi oli aika pitkästyttävä ja aloin jo olla melko varma, että turpiin tulee. Mutta kun lopulta saimme edes sen tasoituksen, piti vain toivoa, ettei vastustaja tee viime minuuteilla voittomaalia, kuten usein aikaisemmin on tapahtunut. Niin muuten tapahtui myös lätkässä eli jääkiekossa menneinä aikoina.

        Huomiseen Suomi-Romania-matsiin minulla ei lippua ole, mutta kyllä niitä lippuja saa vielä stadikaltakin jonkin katsomon portilta, joten jos sää sallii, enköhän menne sitäkin katsomaan. Mutta nyt otan taskumatin mukaani. Naisystäväni on luonani vielä perjantaihin saakka, mutta ilmoitti jo eilen pontevasti, että hänelle lauantainen matsi oli kylliksi;))

        Enpä minäkään tuntenut tuota Pohjanpalon sukuhistoriaa. Kiitos tietoiskusta!

        Niin, kaikki Helsinkiviittaukset puhumattakaan armeija- tai homoviittauksista ovat viittauksia sinuun. Vain koska olet osoittanut kiinnostusta noihin aiheisiin.


      • JOHTAJA J:LLÄ
        kapi-vaari kirjoitti:

        ”Mukava että täällä muutkin seuraavat jalkapalloa kuin minä ja Kapi. ;D”

        Sanos muuta! Mukavaahan se. No, tosiasiassa tuon avaajan kiinnostus jalkapalloon lienee vain samaa perua kuin kiinnostuksensa kaikkeen muuhunkin: kiinnostusta minuun. Siksi hän tuossa Helsinginkin mukaan vetää.

        Olinpa paikanpäällä palelemassa eli katsomassa tuota matsia. Sain houkuteltua mukaani myös naisystäväni, joka tamperelaisena on enemmän kiinnostunut jääkiekosta, eikä edes tiennyt, että lätkässä kannattamansa Ilves on ollut mahtiseuroja myös futiksessa, Suomen vanhimpia ja suurimpia siinäkin lajissa. Nythän Ilveksen ”mimmit” pääsivät naisten liigaan.

        Helevatin kylmää siis oli, vaikka olimme paksuissa vaatteissa. Harmitti, kun mukaan ei tullut edes taskumattia. Matsi oli aika pitkästyttävä ja aloin jo olla melko varma, että turpiin tulee. Mutta kun lopulta saimme edes sen tasoituksen, piti vain toivoa, ettei vastustaja tee viime minuuteilla voittomaalia, kuten usein aikaisemmin on tapahtunut. Niin muuten tapahtui myös lätkässä eli jääkiekossa menneinä aikoina.

        Huomiseen Suomi-Romania-matsiin minulla ei lippua ole, mutta kyllä niitä lippuja saa vielä stadikaltakin jonkin katsomon portilta, joten jos sää sallii, enköhän menne sitäkin katsomaan. Mutta nyt otan taskumatin mukaani. Naisystäväni on luonani vielä perjantaihin saakka, mutta ilmoitti jo eilen pontevasti, että hänelle lauantainen matsi oli kylliksi;))

        Enpä minäkään tuntenut tuota Pohjanpalon sukuhistoriaa. Kiitos tietoiskusta!

        Helsingissä on niin paljon nurkkakuntaista paskajengiä, että on suuri houkutu potkaista perseelle noita keskittäjiä.
        Sinä kuulut tuohon jengiin, mutta näytät olevan niin tyhmä, ettet tajua mitä Sinulle sanotaan. Siksi et muka halua " keskustella " asioista.
        Kyllä minä itseriittoiset helsinkiläiset tunnen.


      • JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Helsingissä on niin paljon nurkkakuntaista paskajengiä, että on suuri houkutu potkaista perseelle noita keskittäjiä.
        Sinä kuulut tuohon jengiin, mutta näytät olevan niin tyhmä, ettet tajua mitä Sinulle sanotaan. Siksi et muka halua " keskustella " asioista.
        Kyllä minä itseriittoiset helsinkiläiset tunnen.

        Ilmeisesti loukkaannuit tästä Keskustaporvarille toteamastani:

        >>Nykyisin täällä asialliseen keskusteluun pystyviä tai sitä haluaviakaan on vähän, ylivoimaisesti suurinta osaa avauksilleni tulevista tai muuten läheisyyteeni pyrkivistä kiinnostan vain minä. Keskustalaisella puolella asialliseen keskusteluun pystyviä, vakavammin otettavia ei ole enää juuri muita kuin Pystyyn_kuollut. No, Seppo_Ilmarinen kyllä, jos myös äärivasemmistolaisuutta pidetään keskustalaisuutena


      • Sääntö on selvä
        Varoitus kirjoitti:

        Pidäpä varasi, että et naukkaile kovin näkyvästi taskumatistasi siellä huomisessa Suomi-Romania ottelussa. Se ei ole sopivaa urheilutapahtuman katsomossa. Jalkapallossa ei varsinkaan, kun sen lajin katsojilla on taipumusta rettelöintiin. Järjestysmies voi ottaa sinulta taskumatin pois ja poistaa itsesikin katsomosta.

        Alkoholijuomien vienti stadionille on kielletty. Hyvin yksiselitteistä, mutta eihän Kapi ymmärrä, gini pehmentänyt jo pään - molemmat päät


      • JOHTAJA J:LLÄ
        kapi-vaari kirjoitti:

        Ilmeisesti loukkaannuit tästä Keskustaporvarille toteamastani:

        >>Nykyisin täällä asialliseen keskusteluun pystyviä tai sitä haluaviakaan on vähän, ylivoimaisesti suurinta osaa avauksilleni tulevista tai muuten läheisyyteeni pyrkivistä kiinnostan vain minä. Keskustalaisella puolella asialliseen keskusteluun pystyviä, vakavammin otettavia ei ole enää juuri muita kuin Pystyyn_kuollut. No, Seppo_Ilmarinen kyllä, jos myös äärivasemmistolaisuutta pidetään keskustalaisuutena

        Meillä on perustavaa laatua oleva ero suunnasta, johon Suomea pitäisi viedä. Sinä haluat, että suuret keskukset paisuvat ja muu maa näivettyy.
        Minä haluan maata kehitettävän alueellisista vahvuuksista lähtien.

        Perustavaa laatua on myös käsityksemme väen eri tehtävistä. Sinä pidät paperien siirtelyä ja muodollista arvoa tärkeänä.
        Minulle paljon tärkeämpää oli tuhansien sotilaiden kouluttaminen, motivaation rakentaminen kärjessä.

        Kirjoitan Sinusta poiketen aina samalla nikillä ja ilmoitan jos vaihdan sitä!


      • Kommentit
        kapi-vaari kirjoitti:

        Ilmeisesti loukkaannuit tästä Keskustaporvarille toteamastani:

        >>Nykyisin täällä asialliseen keskusteluun pystyviä tai sitä haluaviakaan on vähän, ylivoimaisesti suurinta osaa avauksilleni tulevista tai muuten läheisyyteeni pyrkivistä kiinnostan vain minä. Keskustalaisella puolella asialliseen keskusteluun pystyviä, vakavammin otettavia ei ole enää juuri muita kuin Pystyyn_kuollut. No, Seppo_Ilmarinen kyllä, jos myös äärivasemmistolaisuutta pidetään keskustalaisuutena

        "Keskustalaisella puolella asialliseen keskusteluun pystyviä, vakavammin otettavia ei ole enää juuri muita kuin Pystyyn_kuollut. No, Seppo_Ilmarinen kyllä"

        Onhan tuo paljon parempi kuin se vastapuoli, jossa ei ole yhtään asialliseen keskusteluun pystyvää tai vakavammin otettavaa. Pankkoa hokevia tai sitten omaa elämäänsä pakkomielteisesti esiintuovia ressukoita kaikki.

        "Minä en siis todellakaan välitä vaihtaa mielipiteitä muiden kuin vakavasti otettavien keskustelijoiden kanssa."

        Siis pidät JOHTAJA J:LLÄ vakavasti otettuna, osoitathan vastauksesi hänelle ja olet tässäkin ketjussa vaihtanut mielipiteitä hänen kanssaan. Toisaalta, sinua tuskin kukaan pitää vakavasti otettavana, mutta hyväntahtoista hauskanpitoa kustannuksellasi harrastaa monikin.


      • Tervemenoa
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Helsingissä on niin paljon nurkkakuntaista paskajengiä, että on suuri houkutu potkaista perseelle noita keskittäjiä.
        Sinä kuulut tuohon jengiin, mutta näytät olevan niin tyhmä, ettet tajua mitä Sinulle sanotaan. Siksi et muka halua " keskustella " asioista.
        Kyllä minä itseriittoiset helsinkiläiset tunnen.

        Kepu voisi aloittaa vaikka näistä ja hajasijoittaa ne vaikka Lestijärvelle. Kolminkertaistuisi elättikunnan väkiluku kertaheitolla.
        MTK:n toimisto
        Simonkatu 6
        Keskustan puoluetoimisto
        Apollonkatu 11A
        Suomen 4H-liitto
        Karjalankatu 2A
        Suomenmaa
        Apollonkatu 11A
        Maaseudun sivistysliitto
        Eerikinkatu 28
        Maaseudun terveys- ja lomahuolto
        Mannerheimintie 31


      • JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Meillä on perustavaa laatua oleva ero suunnasta, johon Suomea pitäisi viedä. Sinä haluat, että suuret keskukset paisuvat ja muu maa näivettyy.
        Minä haluan maata kehitettävän alueellisista vahvuuksista lähtien.

        Perustavaa laatua on myös käsityksemme väen eri tehtävistä. Sinä pidät paperien siirtelyä ja muodollista arvoa tärkeänä.
        Minulle paljon tärkeämpää oli tuhansien sotilaiden kouluttaminen, motivaation rakentaminen kärjessä.

        Kirjoitan Sinusta poiketen aina samalla nikillä ja ilmoitan jos vaihdan sitä!

        No, kai sinut on sitten otettava vakavasti. Kai todellakin Kauko Juhantalo on mielestäsi rikollinen huru-ukko. Ei siinäole meillä perustavaa laatua olevaa erimielisyyttä, mutta minä ilmaisisin tuon hieman toisin.Ja kai todellakin sait sähköä päähäsi ja lampaalta seksiä. En toki halua kyseenalaistaa sitä, että käytät vain yhtä nikkiä. JOHTAJA J:LLÄ noiden kaikkien kirjoittaja on.

        Minä todellakin olen käyttänyt täällä moniakin nikkejä, aina rekisteröityjä siitä asti, kun rekisteröityminen tuli mahdolliseksi. Nyt käytössäni on enää kolme nikkiä, tämä ja lisäksi vanha-faitteri ja vanha reissumies, mutta harvoin niillä kirjoittelen.

        Enempään keskusteluun meillä ei liene aihetta.


      • JOHTAJA J:LLÄ
        kapi-vaari kirjoitti:

        No, kai sinut on sitten otettava vakavasti. Kai todellakin Kauko Juhantalo on mielestäsi rikollinen huru-ukko. Ei siinäole meillä perustavaa laatua olevaa erimielisyyttä, mutta minä ilmaisisin tuon hieman toisin.Ja kai todellakin sait sähköä päähäsi ja lampaalta seksiä. En toki halua kyseenalaistaa sitä, että käytät vain yhtä nikkiä. JOHTAJA J:LLÄ noiden kaikkien kirjoittaja on.

        Minä todellakin olen käyttänyt täällä moniakin nikkejä, aina rekisteröityjä siitä asti, kun rekisteröityminen tuli mahdolliseksi. Nyt käytössäni on enää kolme nikkiä, tämä ja lisäksi vanha-faitteri ja vanha reissumies, mutta harvoin niillä kirjoittelen.

        Enempään keskusteluun meillä ei liene aihetta.

        Sen verran mulla on kuitenkin vakaana Keskustan ihmisenä häveliäisyyttä, etten postaa tänne intiimejä saunakuvia tai esiinny maissintähkä peräsuolessani.

        Kyllähän Juhantalo erään lajin suijari on kuten lakimiehet yleensäkin. Kai hän voittopuolisesti kuitenkin on ollut Satakunnalle hyväksi.

        Löytyyhän noita " rikollisia " joka puolueesta, mutta lain mukaan asia on sovitettu kun tuomio on kärsitty.

        P.S. Mainitsemani kuvat ovat totta kun taas Sinun esittämät asiat ovat vain typerää leimaamista, Sinulle tyypilliseen tapaan.


      • Huumoria !!
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Sen verran mulla on kuitenkin vakaana Keskustan ihmisenä häveliäisyyttä, etten postaa tänne intiimejä saunakuvia tai esiinny maissintähkä peräsuolessani.

        Kyllähän Juhantalo erään lajin suijari on kuten lakimiehet yleensäkin. Kai hän voittopuolisesti kuitenkin on ollut Satakunnalle hyväksi.

        Löytyyhän noita " rikollisia " joka puolueesta, mutta lain mukaan asia on sovitettu kun tuomio on kärsitty.

        P.S. Mainitsemani kuvat ovat totta kun taas Sinun esittämät asiat ovat vain typerää leimaamista, Sinulle tyypilliseen tapaan.

        Et ilmeisesti ymmärrä sotilashuumoria. Siihen kuuluu elimellisesti tuollainen omien munakarvojen kuvaaminen ja maissintähkän tunkeminen peräaukkoon. Sotilashuumorin korkeinta astetta edustaa noiden kuvien julkaiseminen poliittisen debatin osana tämmöisellä keskustelupalstalla.

        Sotilashuumori on vaikea laji, eikä sitä opi kuin esikunnassa, siellähän on kaikista korkein muodollinen huumoripätevyys, eihän kukaan ole nauramatta kun kenraali kertoo kaskun. Sama pätee aliupseereihin, ei kukaan voi olla nauramatta kun evp aliupseeri esittää kuviaan - tai kopsaamiaan rottakoulun papereita. Noita aliupseerihuumorin korkeimpia ilmenemismuotoja.


      • pohjapalo

        Ilmankos sitten munasi. Eihän kepuloinen osaa koskaan tehrä mitään oikein,.


      • määä tiiräh
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Tulos oli tyydyttävä noinkin heikohkoa joukkuetta vastaan. Pelirohkeutta tarvittaisiin lisää. Se olisi tuonut ehkä 3 pistettä Kreikan tapaista flegmaattista joukkuetta vastaan.
        Myös Riski aiheutti ehkä yhden maalin menetyksen laukoessaan taivaan tuuliin kun pelattavia omia olisi vielä ollut kaksin kappalein, sekä oikealla, että vasemmalla.

        Täytyykin itse tästä lähteä pelaamaan. Paikkani on yleensä target tai vasen laituri. Sieltä saan keskitykset nousemaan aika tarkasti, jopa yhdellä kosketuksella.

        Jalkapallo, kuten yleensäkin joukkuepelit kasvattavat ihmistä sosiaalisuuteen, joka meille suomalaisille on monesti vaikeaa.
        Onneksi on Keskusta!

        Jooh kylhä noi kreikanpoijat meinaa tährä meiä Seinäjoe pallikeroo nähre o heikkoi mut jämptei kuiteski


      • go back go back
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Helsingissä on niin paljon nurkkakuntaista paskajengiä, että on suuri houkutu potkaista perseelle noita keskittäjiä.
        Sinä kuulut tuohon jengiin, mutta näytät olevan niin tyhmä, ettet tajua mitä Sinulle sanotaan. Siksi et muka halua " keskustella " asioista.
        Kyllä minä itseriittoiset helsinkiläiset tunnen.

        Ihan vitun paljon siellä todella teitä maalaisjuntteja on.


    • Voi olla huuhaata?

      Wikipedia:Artikkelien ongelmat
      Info non-talk.svg
      Wikipedia ei takaa tietojen oikeellisuutta. Kuka tahansa käyttäjä voi milloin tahansa muokata ja lisätä Wikipediaan materiaalia. Tällä sivulla on lueteltu tapoja, joilla voi esittää korjauksia artikkeleihin tai esittää materiaalin poistoa.
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Artikkelien_ongelmat

    • JOHTAJA J:LLÄ

      Joku helsinkiläinen pilasi Solvikin männytkin. Voi surkeus tuota henkistä ja esteettistä tyhjyyttä!

    • joo mutta muut

      tulokset oli hyviä;
      Sapko-Kipa 70 4-2
      Alatyrnäväb pirkat-
      Joutsenon Matit 126 m tuomaripisteet 8,7-, 9,0- 8,4,- 4,6 ( norjan tuomari)
      Jokerit-HIFK yliastuttu.

      • IPV

        Eiköhän me keput keskitytä omaan lajiimme pesäpalloon. Se on rehellistä urheilua, jossa lopputulos tiedetään jo ennen ottelua.


      • Oikeat lajit

      • hahahhahah
        IPV kirjoitti:

        Eiköhän me keput keskitytä omaan lajiimme pesäpalloon. Se on rehellistä urheilua, jossa lopputulos tiedetään jo ennen ottelua.

        Tai eukokantoo nääs. Meinaa kuulema et kantoot seuraavan vuon siskoo ku rutseist annetaha mitalei


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Myös Helsinki-keskeiset poliittiset päättäjät ovat suurelta osin pilanneet tätä maata. Päällimmäisenä lyhyellä aikavälillä on Jan Vapaavuori ja nyt Stubb, kellä ei koko maan edusta ole hajuakaan.
      Kokoomus kaikenkaikkiaan öykkäreineen maasta kokonaisuudessaan vähät välittää.

      • Siltarumpujen 1

        Suomen nurkkapatrioottisin siltarumpupoliitikko on hänkin helsinkiläinen - Osmo Soininvaara. Osmo vihaa jopa itä- ja pohjoishelsinkiläisiä, hänen maailmankuvansa rajautuu kahden kilometrin säteelle Rautatientorista. Perässään hän vetään joukon yhtä näkemysrajoittuneita pipertäjiä. Heidän vaikutuksestaan Helsingin alle ollaan rakentamassa maailman turhinta ja ilmeisesti myös kalleinta junarataa, Pisararataa. Sillä saadaan aikaan yksi uusi asema Töölöön eikä mitään muuta liikkumista helpottavaa. Hintalappu jo nyt miljardin, loppuhinta tulee olemaan lähellä kahta miljardia.

        Toinen soininvaaralaisten älyttömyys on ns automaattimetro. Koskaan se ei tule olemaan automaattinen, siis ilman kuljettajaa liikkuva. Kuitenkin pieleen menneen automatisoinnin vuoksi metrojunia on lyhennettävä, ja siten kapasiteettia laskettava. Japanilaistyypiset ruuhkat tiedossa, eikä sekään maksa kuin 250 miljoonaa - turhaan!


      • ai jaahas

        Sipilä, Aho ja Jätemäki kaikki sieltä lakeuksilta kotikyläsi läheltä. Eivät ole etelästä.


    • Täytyy käydä vielä kerran tällä avauksella, joka hölmöydestään huolimatta on synnyttänyt ihan vilkasta keskustelua, joka ei kauttaaltaan ole yhtä hölmöä. Syypää keskustelun asiallisemmaksi viemiseen on Pystyyn_kuollut, joka eilen on vastannut tuolle avaajalle niin, että minä halusin tänään vastata hänelle, kun on minut ihan hauskassa hengessä vastineessaan maininnut. Mutta siinä kai tein väärin, sillä siitähän tulivat taas sellaiseen kiihkoon nuo, joiden kiinnostuksen ainoana tosiasiallisena kohteena olen vain minä, jonka Pystyyn_kuolleellekin totean.

      On taas otettu esille paheksuttavuuden äärimmäisenä esimerkkinä nämä täällä joskus esittämäni kuvat:

      https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/598387_10151256843359182_508782179_n.jpg?oh=808454139bbe990c154a4fb651a135ce&oe=54B02F43

      https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/481960_10151406516824182_1602933947_n.jpg?oh=9866ef4c31c6288e0340205a9218ca23&oe=54B7AA79&__gda__=1422354806_5f1c6b7de4ef6b358f57ce140e9aa39b

      Joo, eihän täällä koskaan ole mitään yhtä inhottavaa esitetty, ei sanoin eikä kuvin, ei toki. Eikä ainakaan omin kuvin, kun nuo paheksujat haluavat pysyä piilossa, jotten minä omana rumana itsenäni täällä esiintyvä pahoittaisi mieltäni heidän komeudestaan.

      Mutta hieman on kuitenkin vikaa silmissä sillä, joka näkee tuossa toisessa kuvassa maissintähkän olevan anuksessani. Ei se ole edes urheiluhousujeni puntissa, vaan niiden päällä. En kai enää tuollaista kuvaa itsestäni otattaisi, sillä se lienee ollut sitä sotilashuumoria, vaikka jo tuolloin, kesällä 1981 olin res. kapteeni, mutta sotilastöissä rauhaa turvaamassa Golanilla.

      Mutta kaukana ovat minulta jo ajat, jolloin sotilasympäristö saattoi tuottaa ns. sotilashuumoriakin. Varmaan huumoriini kuten minuun muutenkin paljon enemmän on vaikuttanut yli 60-vuotinen helsinkiläisyyteni. Ehkä tuo toinen kuva on ilmentymä siitä, sillä onhan stadilaiselle harvinaista herkkua päästä saunomaan savusaunassa. Vai onkohan minuun ja huumoriini tullut myös kepulaista vaikutusta, sillä olinhan vielä sotilasurani jälkeen lähes 20 vuotta ”keskustaa lähellä olevan” suuren talon palveluksessa?

      Itselläni kyllä on sellainen käsitys, että vaikka kaikki nuo mainitut tekijät ovat osaltaan vaikuttaneet minuun ja ainakin ajassaan minua hieman ehkä ihmisenä muokanneet, suurempi vaikutus sittenkin on ollut yksityiselämäni tekijöillä. Jo lähes 80-vuotisessa elämässäni on sillä puolella tapahtunut tavattoman paljon minuun vaikuttanutta ja minua muokannutta, se on ollut tärkeintä elämänkoulua, ja siinä koulussa olen yhä oppilaana.

      No, ehkäpä noiden kuvien esittäminen täällä oli minultakin sitä hyväntahtoista hauskanpitoa eräiden kustannuksella. Ainakin nuo kuvat huomattiin ja ne muistetaan ja kun vielä kerran ne laitan, eivät ne ihan heti pääse unohtumaan!

      Nyt ei enempää tähän eikä muualle, eikä ehkä muutamaan päivään, sillä tänä aamuna ystävättärensä luona Länsi-Uudellamaalla käymään lähtenyt naisystäväni palaa taas huomenna luokseni, enkä halua, että hän kiinnostuisi tästä palstasta, jottei hänen tarvitsisi tehdä minulle samaa kysymystä, jonka edesmennyt vaimoni teki syksyllä 2004 tultuaan katsomaan palstaa jo vakavasti sairaana ollessaan: ”tuollaisten ihmisten kanssako sinä haluat täällä seurustella”, hän kysyi. Eikä täällä vielä silloin ollut ihan samanlaisia kuin on nyt.

      • Jaahas, täällähän se

        munakarvapelle taas esittelee anustaan. Kyllä sitä homoseuraa todennäköisesti löydät helpommalla asianomaisilta saiteilta.

        Viitsisikkö joku saitin innokkaista pistää nuo kuvat homosaitille, niin Kapikin saisi kipeästi kaipaamiaan kontakteja?


      • Tehty
        Jaahas, täällähän se kirjoitti:

        munakarvapelle taas esittelee anustaan. Kyllä sitä homoseuraa todennäköisesti löydät helpommalla asianomaisilta saiteilta.

        Viitsisikkö joku saitin innokkaista pistää nuo kuvat homosaitille, niin Kapikin saisi kipeästi kaipaamiaan kontakteja?

        Sinne meni. Linkki kuviin löytyy nyt ranneliike sivustolta.


      • hihiihhiiiii

        Et sitten kuitenkaan postannut sitä munankarva-esitelykuvaasi, etkä niitä muitakaan omituisia pyllistely otoksiasi.
        Sekin olis kiva nähdä, missä näyttelet apinaa valkoinen puku päällä ja silmälasit päässä.
        Narsismiko se taas sai tuollaista palstalle sinut kuljettamaan, vai oletatko kenties saavasi yksinäisyyteesi seuraa noiden kuvien perusteella?
        Voit lähettää sinne jonnekin edesmenneelle vaimollesi viestin, esim. peilisi edessä seisten, ja sanoa, että vielä minä tuolla palstalla haluan tuollaisten kanssa seurustella, koskapa minulla ei parempaakaan seuraa ole ollut saatavilla.

        Kaikkien uusien palstalle tulijoiden pitäisi onkia jostain ne kaposen kymmenet eri nikit, ja lukea sitten googlelta miten samat sairaat ja narsistiset sepustukset on olleet melkein parikymmentä vuotta hänen esityksissään.

        Nyt tuo alkaa jo kerjäämään ikäsääliäkin. Senhän me toki hänelle suomme, sillä kyllä tuollaista pitää sääliä jo iänkin takia.


      • Ja taas
        Jaahas, täällähän se kirjoitti:

        munakarvapelle taas esittelee anustaan. Kyllä sitä homoseuraa todennäköisesti löydät helpommalla asianomaisilta saiteilta.

        Viitsisikkö joku saitin innokkaista pistää nuo kuvat homosaitille, niin Kapikin saisi kipeästi kaipaamiaan kontakteja?

        pääsi pankkopoika puhumaan siitä, mikä häntä kiinnostaa. Homot ja homokontaktit. Niiden kontaktien puutetta hän valittaa. Menisi Ullavalle, siellä on ne kepulaiset cowboyt.


      • Ope Oulusta

        Seli, seli, Rautavaaran karjakon äpärä ja munakarva-au kapi selittelyn Paloheinän mestari.


      • Voi Herran Jestas!

        Vaikka kaksi kuvaa kertoo enemmän kuin sata sanaa, niin pakko on taas ottaa esiin muutama sana tuota kaameaa kapi-tekstiä:

        "Syypää keskustelun asiallisemmaksi viemiseen on Pystyyn_kuollut, joka eilen on vastannut tuolle avaajalle niin, että minä halusin tänään vastata hänelle, kun on minut ihan hauskassa hengessä vastineessaan maininnut. Mutta siinä kai tein väärin, sillä siitähän tulivat taas sellaiseen kiihkoon nuo, joiden kiinnostuksen ainoana tosiasiallisena kohteena olen vain minä, jonka Pystyyn_kuolleellekin totean."

        Voiko koukeroisemmin ja kehnommin tuotakaan enää sanoa? Tuskin. Kuten ei tätäkään:

        "Nyt ei enempää tähän eikä muualle, eikä ehkä muutamaan päivään, sillä tänä aamuna ystävättärensä luona Länsi-Uudellamaalla käymään lähtenyt naisystäväni palaa taas huomenna luokseni, enkä halua, että hän kiinnostuisi tästä palstasta, jottei hänen tarvitsisi tehdä minulle samaa kysymystä, jonka edesmennyt vaimoni teki syksyllä 2004 tultuaan katsomaan palstaa jo vakavasti sairaana ollessaan..."

        Tuohon olisi mahtunut useampikin piste katkaisemaan piiiiiitkää jaaritusta.

        Tosiaankin ala-arvoista, siksi puskastakin tunnustettavaa, on kapin kirjoitustaito.


      • Voi Herran Jestas! kirjoitti:

        Vaikka kaksi kuvaa kertoo enemmän kuin sata sanaa, niin pakko on taas ottaa esiin muutama sana tuota kaameaa kapi-tekstiä:

        "Syypää keskustelun asiallisemmaksi viemiseen on Pystyyn_kuollut, joka eilen on vastannut tuolle avaajalle niin, että minä halusin tänään vastata hänelle, kun on minut ihan hauskassa hengessä vastineessaan maininnut. Mutta siinä kai tein väärin, sillä siitähän tulivat taas sellaiseen kiihkoon nuo, joiden kiinnostuksen ainoana tosiasiallisena kohteena olen vain minä, jonka Pystyyn_kuolleellekin totean."

        Voiko koukeroisemmin ja kehnommin tuotakaan enää sanoa? Tuskin. Kuten ei tätäkään:

        "Nyt ei enempää tähän eikä muualle, eikä ehkä muutamaan päivään, sillä tänä aamuna ystävättärensä luona Länsi-Uudellamaalla käymään lähtenyt naisystäväni palaa taas huomenna luokseni, enkä halua, että hän kiinnostuisi tästä palstasta, jottei hänen tarvitsisi tehdä minulle samaa kysymystä, jonka edesmennyt vaimoni teki syksyllä 2004 tultuaan katsomaan palstaa jo vakavasti sairaana ollessaan..."

        Tuohon olisi mahtunut useampikin piste katkaisemaan piiiiiitkää jaaritusta.

        Tosiaankin ala-arvoista, siksi puskastakin tunnustettavaa, on kapin kirjoitustaito.

        Sanot ”puskastakin tunnustettavaa on kapin kirjoitustaito”: Kiitos, kiitos, että haluat antaa minulle tunnustustasi sieltä puskastasi! Jätän huomiotta sen, mitä siinä edellä sanot, sillä se oli kai lipsahdus.

        No, myönnänhän minä, ettei suomeni eikä kirjoitustaitoni ole yhtä hyvä kuin esim. resmaj/inssin, sillä onhan hän sentään kepulainen. Kuten sinäkin. Mutta minä yritän käyttää tämän heikon taitoni asioista puhumiseen, sinä sen sijaan loistavalla taidollasi puhut vain minusta. Ei varmaan kukaan ole nähnyt, että käyttäisit tuota helposti tunnistettavaa loistavaa taitoasi mihinkään muuhun. Ihanaa!

        Vuoroin vieraissa, eli viestisi ansaitsee tunnustusta minulta, joskaan en anna sitä puskasta. Samalla kiitän niitä, joille myös - kuten sinullekin - näyn olevan tärkeämpää kuin kepu ja sen politiikka tai mikään muu. Siis noita, jotka ovat nostelleet palstalle noita ikivanhoja kirjoituksiani. Kyllä niissä hyviä on. Mutta silti minun täytyy pitää varani, etten tulisi narsistiksi saadessani tuollaista huomiota.

        Hyvää yötä!


      • Soon taito
        kapi-vaari kirjoitti:

        Sanot ”puskastakin tunnustettavaa on kapin kirjoitustaito”: Kiitos, kiitos, että haluat antaa minulle tunnustustasi sieltä puskastasi! Jätän huomiotta sen, mitä siinä edellä sanot, sillä se oli kai lipsahdus.

        No, myönnänhän minä, ettei suomeni eikä kirjoitustaitoni ole yhtä hyvä kuin esim. resmaj/inssin, sillä onhan hän sentään kepulainen. Kuten sinäkin. Mutta minä yritän käyttää tämän heikon taitoni asioista puhumiseen, sinä sen sijaan loistavalla taidollasi puhut vain minusta. Ei varmaan kukaan ole nähnyt, että käyttäisit tuota helposti tunnistettavaa loistavaa taitoasi mihinkään muuhun. Ihanaa!

        Vuoroin vieraissa, eli viestisi ansaitsee tunnustusta minulta, joskaan en anna sitä puskasta. Samalla kiitän niitä, joille myös - kuten sinullekin - näyn olevan tärkeämpää kuin kepu ja sen politiikka tai mikään muu. Siis noita, jotka ovat nostelleet palstalle noita ikivanhoja kirjoituksiani. Kyllä niissä hyviä on. Mutta silti minun täytyy pitää varani, etten tulisi narsistiksi saadessani tuollaista huomiota.

        Hyvää yötä!

        kun osaa vittuulla nii, jotta toinen luuloo sitä kehuttavan. Toistaitoosen vittuulu ymmärretähän päinvastoon kehuiksi..


      • Selkeän kielen päivä
        kapi-vaari kirjoitti:

        Sanot ”puskastakin tunnustettavaa on kapin kirjoitustaito”: Kiitos, kiitos, että haluat antaa minulle tunnustustasi sieltä puskastasi! Jätän huomiotta sen, mitä siinä edellä sanot, sillä se oli kai lipsahdus.

        No, myönnänhän minä, ettei suomeni eikä kirjoitustaitoni ole yhtä hyvä kuin esim. resmaj/inssin, sillä onhan hän sentään kepulainen. Kuten sinäkin. Mutta minä yritän käyttää tämän heikon taitoni asioista puhumiseen, sinä sen sijaan loistavalla taidollasi puhut vain minusta. Ei varmaan kukaan ole nähnyt, että käyttäisit tuota helposti tunnistettavaa loistavaa taitoasi mihinkään muuhun. Ihanaa!

        Vuoroin vieraissa, eli viestisi ansaitsee tunnustusta minulta, joskaan en anna sitä puskasta. Samalla kiitän niitä, joille myös - kuten sinullekin - näyn olevan tärkeämpää kuin kepu ja sen politiikka tai mikään muu. Siis noita, jotka ovat nostelleet palstalle noita ikivanhoja kirjoituksiani. Kyllä niissä hyviä on. Mutta silti minun täytyy pitää varani, etten tulisi narsistiksi saadessani tuollaista huomiota.

        Hyvää yötä!

        Kapia on taas opastettu kirjoittamisessa, aivan kuten selkeän kielen päivänä pitääkin. Onhan Kapin kirjoittama kieli monimutkailla lauserakenteilla ja sanakiemuroilla kuorrutettua, josta katoaa punainen lanka heti ensimmäisen lauseen jälkeen. Sivistyssanojen käyttö huvittaa, useimmiten kapi ei ole ymmärtänyt sanan todellista merkitystä. Tulee kapi-kielisiä "korreloi" ilmauksia, joissa termi kääntyy hassun oloiseksi kirjoittajan ymmärtämättömyyden seurauksena.

        Hesarissa oli tänään jutttua kapikielestä, jota myös kapulakieleksi kutsutaan.


      • panko elätti
        Selkeän kielen päivä kirjoitti:

        Kapia on taas opastettu kirjoittamisessa, aivan kuten selkeän kielen päivänä pitääkin. Onhan Kapin kirjoittama kieli monimutkailla lauserakenteilla ja sanakiemuroilla kuorrutettua, josta katoaa punainen lanka heti ensimmäisen lauseen jälkeen. Sivistyssanojen käyttö huvittaa, useimmiten kapi ei ole ymmärtänyt sanan todellista merkitystä. Tulee kapi-kielisiä "korreloi" ilmauksia, joissa termi kääntyy hassun oloiseksi kirjoittajan ymmärtämättömyyden seurauksena.

        Hesarissa oli tänään jutttua kapikielestä, jota myös kapulakieleksi kutsutaan.

        Etkö sinä luekaan Ilkkaa.


      • pinko panko ponko
        panko elätti kirjoitti:

        Etkö sinä luekaan Ilkkaa.

        panko - onko sekin kapi-kieltä?


      • JOHTAJA J:LLÄ
        kapi-vaari kirjoitti:

        Sanot ”puskastakin tunnustettavaa on kapin kirjoitustaito”: Kiitos, kiitos, että haluat antaa minulle tunnustustasi sieltä puskastasi! Jätän huomiotta sen, mitä siinä edellä sanot, sillä se oli kai lipsahdus.

        No, myönnänhän minä, ettei suomeni eikä kirjoitustaitoni ole yhtä hyvä kuin esim. resmaj/inssin, sillä onhan hän sentään kepulainen. Kuten sinäkin. Mutta minä yritän käyttää tämän heikon taitoni asioista puhumiseen, sinä sen sijaan loistavalla taidollasi puhut vain minusta. Ei varmaan kukaan ole nähnyt, että käyttäisit tuota helposti tunnistettavaa loistavaa taitoasi mihinkään muuhun. Ihanaa!

        Vuoroin vieraissa, eli viestisi ansaitsee tunnustusta minulta, joskaan en anna sitä puskasta. Samalla kiitän niitä, joille myös - kuten sinullekin - näyn olevan tärkeämpää kuin kepu ja sen politiikka tai mikään muu. Siis noita, jotka ovat nostelleet palstalle noita ikivanhoja kirjoituksiani. Kyllä niissä hyviä on. Mutta silti minun täytyy pitää varani, etten tulisi narsistiksi saadessani tuollaista huomiota.

        Hyvää yötä!

        Meistä jokainen kirjoittaa niin hyvin kuin osaa. Simun kielesi on tosiaan kovin koukeroista. Se on joskus johtanut jopa siihen, että tarkoittamasi kääntyy päälaelleen.

        Miksi Sinä Veljeni otat aina henkilökohtaiseksi kun minä yleispätevästi arvioin " tsadilaisia "?
        Minun arvoillani sellaiset ihmiset, jotka eivät huomioi muita, ovat huonoja. Helsinkiläisistä voi varsin hyvin sanoa, että he ovat erittäin huonoja.


      • Noinhan se on
        JOHTAJA J:LLÄ kirjoitti:

        Meistä jokainen kirjoittaa niin hyvin kuin osaa. Simun kielesi on tosiaan kovin koukeroista. Se on joskus johtanut jopa siihen, että tarkoittamasi kääntyy päälaelleen.

        Miksi Sinä Veljeni otat aina henkilökohtaiseksi kun minä yleispätevästi arvioin " tsadilaisia "?
        Minun arvoillani sellaiset ihmiset, jotka eivät huomioi muita, ovat huonoja. Helsinkiläisistä voi varsin hyvin sanoa, että he ovat erittäin huonoja.

        Kapin kirjoituksissa näkyy olematon koulutus, ja ennenkaikkea ulkoaopitut säännöt. Pilkku- ja yhdyssanasäännöt ovat sitä alkeisopetusta, josta kapi on päässyt osalliseksi, mutta vähänkin vaativampi osaaminen puuttuu tyystin. Kömpelyys käy kaiken yli, tekstin ajatus katoaa liian usein.


      • Heh hee
        Noinhan se on kirjoitti:

        Kapin kirjoituksissa näkyy olematon koulutus, ja ennenkaikkea ulkoaopitut säännöt. Pilkku- ja yhdyssanasäännöt ovat sitä alkeisopetusta, josta kapi on päässyt osalliseksi, mutta vähänkin vaativampi osaaminen puuttuu tyystin. Kömpelyys käy kaiken yli, tekstin ajatus katoaa liian usein.

        Kapin kirjoituksissa näkyy olematon koulutus, ja ennenkaikkea ulkoaopitut säännöt.
        Tässä lauseessa olisi pilkkusääntöjen alkeisopetuksesta ollut hyötyä.


    • Mötkö poissa?

      Kapi se on päivystyspaikallaan päivystänyt taas koko päivän, kuten arvata saattaa

    • mie tiää oooh jämpt

      Keskity sinä vain potkimaan sitä suopalloa siellä Kuopion ja Seinäjoen kentillä mokomakin tuilla loisiva vätys.

    • kapi -vaari

      Mötky palasi ystävänsä luota aamusella (nuorempi mies).
      Pipari oli liukas ja turvonnut, kun sitä sormella koetin.
      Mitäkö mieltä olen asiasta?Katsokaapa ilmettäni nykyisellä profiilikuvallani.
      Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa....

      • Osmium 76

        Kovin on hapan kaposen naama....;)


    • JOHTAJA J:LLÄ

      Helsinkiläinen HV:ni on tehnyt täällä vuosia parhaansa oksentaakseen pahaa oloaan kaikilla mahdollisilla keinoilla Keskustan kunnon ihmisten niskaan.
      Että sellaista "sivistyneisyyttä"!

    • Horseballs

      Sooloilijat pilaavat monet pelit.Yliarvostettu "Messikin" pilasi futiksen puolueelleen,taikka sitten asia oli sovittu vastapuolueen maalivahdin kanssa suuresta summasta ?Urheilu on ajautunut rikollisille teille monessa maassa.USAssahan se on ollut sitä kautta aikojen,varsinkin nyrkkeilyssä,ja hevosradoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      65
      3137
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      547
      2985
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2195
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1972
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1805
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1785
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1562
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      100
      1284
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1172
    Aihe