korkokumisaappaat korkeilla koroilla

toimistotyttö39

mistä niitä saa ja tehdäänkö yleensä? semmoisia yli 10cm korko.ois käyttöä kohta,ettei kauniit nahkasaappaani ja mokkasaappaani taas mene läpimäräksi kun astun autosta tai kävelen töihin niillä

36

3847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SoundsNice

      En osaa sanoa mistä saisi, varmasti netistä löydät kun sivuja on paljon, en tiedä sitten onko suomalaisia... Kuulostaa kyllä tosi kivalle korkokumisaappaat 10cm koroilla ;) Jos löydät netistä, niin pistäppä tänne kuva olisi kiva nähdä..

      • Upeat punaiset saappat!!!


    • tehdääänffff
    • heelman09
    • Korkeakorkoiset päällyskengät olisi ostoslistalla, mikäli sellaisia jostain saisi.
      Ei mitään vanhaa kirpputoritavaraa, vaan uudet ja kiiltävää kumia olevat. Jos vielä punaiset niin tulisi ainakin huomatuksi!

    • Nokian malleja

      On Kuopiossa korkokumisaappaita ja myös yhdet parit Louis Vuitton mallia 10 cm korkokumisaappaat väri musta ja koko 40 ovat uudet ja tehtaan laatikossa
      Lisäksi on myös Nokian valmistamia korkokumisaappaita City. Lena. Evita. Tarja, Anette
      Iloa silmälle tuovat myös kauniit korkokumisaappaat

    • pussihousu 60

      Live chatissakin näet Nokia korkokumisaappaita ja malleja ilmaiset kamerat nimimerkin takaa voit katsella mielesi mukaan ja tiedustella

    • HH_Bootslover

      Netti on tosiaan täynnä sivustoja josta voit ostaa 10cm koroilla varustetut korkokumisaappaat, rohkeasti vaan ostamaan ne, ettei toiset saappaasi pilaannu loskakeleillä! onpa viellä todella näyttävän näköiset korkokumisaappaat. Tee itsellesi ja muille palvelus ja korkkokumisaappaat jalkaan! ;)

    • Saapasfriikki

      Täältä löytyy tyylikästä kumisaapasta! Korkoa on kahta eri korkeutta ja varren pituuksia 40-80 cm. Jokaiselle jotakin! https://acquoofsweden.com/shop/

      • No ei noita kyllä voi sanoa korkokumppareiksi.
        Ei herätä minkäänlaista mielenkiintoa!


    • maaseuduntyttönen

      Samaa mieltä,kai ne ruotsalaisille auttaa...Nokiakin teki aikoinaan paremmannäköisiä! Kaipaan myös 8 - 10 cm sirolla korolla olevia kumisaappaita ei kuitenkaa mitään fetissipiikkareita 13 cm korolla. Ne on turhan näyttäviä kaupungissa ja varsinkin maalla...Mutta sellaiset sirot mutta kumia jotta ne voi helposti pestä kurasta ja pitää jalat kuivana ;).

    • duunarityttö

      http://aijaa.com/bGedyw

      Poikaystävä toi mulle tälläiset Englannista.
      En ole vielä rohjennut niitä käyttää,
      kun ovat jotenkin narttumaiset mielestäni. Poikaystävä tykkää niistä tosi paljon
      ja on rohkassut minua käyttämään niitä julkisesti työ- ja kauppamatkoilla.
      Mitä mieltä olette? Voiko tavallinen työssäkäyvä kolmekymppinen nainen käyttää
      näitä, pelkäämättä leimatuksi tulemista?

      • Mies_-_34

        Voi ehdottomasti käyttää! ei nuo ole mitenkään hmm narttumaiset. Todella upeat saappaat, eipä minulla ainakaan tulisi mieleen hutsuksi leimata, kattoisinpa vain että onpa siinä tyylitietoinen nainen! :)


      • Bootss

        Ota ihmeessä käyttöön! Todella upeat saappaa.. On varmasto fetissi-miehet kalu kovana katsoneet kun kävelet, itse jos tulisin vastaa haluaisin nuolla noita saappait ;)


    • Mageet!
      Kyllähän siinä on vaara, että jotkut karsastavat tuollaisten käyttäjää?
      Mutta haluaisin kyllä itse nähdä ne luonnossa!
      Lienevät kalliit Luis Vuittonin kengät?

      • duunarityttö

        Kyllä ne saappaat varmaan kalliit oli, mutta ei ole mulle paljastettu, paljonko maksoivat. Kotona olen niillä kuljeskellut ja poikaystävän katse on naulautunut niihin.
        Varmasti kohta ehdottaa, että otetaan ne sänkysaappaiksi.
        Olen näyttänyt niitä parille ystävättärelleni ja molemmat ovat rohkasseet käyttämään niitä, kuin tavallisia saappaita.
        Ovat luvanneet lähteä kanssani baariin, mutta saappaat ehdottomasti jalkaan, että päästään testaamaan niiden vaikutus.
        Siinä voisi olla ideaa.


    • Ja mistähän baarista voisi päästä näkemään saapasjalkatytön?
      Kyllä olis varmaankin kivaa katsottavaa!

      • duunarityttö

        Niin varmaan olis, mutta aikaa ja paikkaa ei ole vielä valittu.

        Tulisitko itsekkin korkokumppareissa? Sopiihan ne miehenkin
        jalkaan, jos ei ole hirveän iso jalka.
        Joskus näkee erttäin siistin näköisiä nuoria miehiä, joilla on
        naisten korkokumisaappaat jalassa.
        Näyttää mun mielestä siistiltä.
        Täytyypä ehdottaa poikaystävälle kans.


    • beethooven

      Myin hiljan sellaiset kirpparilla pois. Tosin olin ne plokannut hieman aiemmin eräältä vaihtolavalta Töölöstä.

    • wankingboy

      Minusta on ihanaa runkata korkosaappaat jalassa. Lisäksi stayup-sukat antaa lisää potkua!

    • duunarityttö

      Tulipa käytyä viime perjantaina lähiöbaarissa saappaat jalassa.
      Täytyy tunnustaa, että vientiä oli. Innokkaita tanssittajia riitti ja aina puheet meni mun ihaniin saappaisiin. Monikaan ei edes uskonut niitä kumppareiksi ja halusivat saada koittaa, että ovatko tosiaan kumia.
      Monella miehellä rupes etumus pullottamaan kesken tanssin, mikä hämmästytti minua kovasti. Myös seuraan tunkevia riitti, josta ystävättäreni olivat mielissään, sillä he ovat sinkkuja.
      Ystävättäret ihmettelivät saappaiden vaikutusta miehiin ja kysyivät saappaitani lainaksi, kun seuraavan kerran lähtevät baariin.
      Lupasin tietenkin.

      • HighHeelsForLife

        Saappaissa on sitä jotain tiettyä mitä ei voi vastustaa ;)


    • Olisinlaittanut kuvan sivulle, muuta linkitystaidot ovat heikot!

      • duunarityttö

        Minkälaisen kuvan?
        Helpoin tapa linkittää on aijaa.com:in kautta.


      • duunarityttö

        Komeat päällyskengät todella omistat. Onko tullut käytettyä? Nuo vaativat kunnon korkokengät sisällensä, että niillä voi kävellä.
        Mummolasta löysin tuontyyppiset päälyskengät ja tulihan niitä joskus kokeiltua ja hienolta tuntui kävellä niillä.
        Kaksi vuotta nuorempi pikkuveljeni ihastui myös niihin ja kuljeskeli usei ne jalassa mummolassa. Mummo ei ollut moksiskaan veljeni halusta käyttää niitä, vaan antoi ne pojalle lainaan jopa kotiin vietäväksi. Muistan hänen käyttäneen niitä joskus illan hämyssä jopa kaupungilla kavereittensa kanssa.
        Meistä voisi tulla komea pari baarikierrokselle, sinä päälyskengilläsi ja minä omilla korkokumppareillani.
        Riittäiskö rohkeutesi?


      • Kyllä varmaan riittäisi. On vaan se ongelma, ettää nämä on hieman pienikokoiset minun jalkaani! Mutta olen etsinyt sopivia jalkoja korkkareineen niden käyttäjäksi. :)


      • duunarityttö

        Toi on niin suttunen kuva, että siitä ei saa mitään selvää.
        Pistäppä parrmpia kuvia ihannekumppareistasi ja päällyskengistäsi.
        Pikkuveljeni on hankkinut itselleen ison valikoiman naisten korkokumppareita ja näytti siellä olevan kolmet korolliset päällyskengätkin.
        Hän ei kuitenkaan kehtaa käyttää niitä aivan julkisesti, vaan joskus illan hämyssä ja kotonaan, vaikka hänen tyttöystävänsä on hyväksynyt veljeni mieltymykset ja käyttää veljeni mieliksi valkoisia Nokian City korkokumppareita.


    • Louisvuittonn

      Harvoin näkee kaupungilla ja kadulla naisten jalassa Nokia korkokumisaappaita.
      Joskus näkee naisilla jalassaan punaiset Nokia Kontio kumisaappaat.
      On ilo silmälle.
      Itselläni on myös varastoissa useampia Nokia kumisaapas malleja, Kontio punaiset, vihreät, valkeat.
      Nokia Cityjä, Lena, Anette, Lola, Evita
      Louis Vuitton musta 39 - 40

      • RubberBoots

        Vaimo osti mustat 38 kontiot,itse en antanut ekaan 2 viikkoon laittaa ulos,kiiltävän narisevina ne oli ihan 'muuhun käyttöön'...😉
        Jospa Hesasta löytyisi 38 pitkävartisia korollisia,voisin vaikka tuoda sovittelemaan...


    • kumisaappaatkorolla
      • ostinsaappaat

        Unisex saappaita jokaiseen jalkaan, mahtava kauppa!


      • RubberBoots
        ostinsaappaat kirjoitti:

        Unisex saappaita jokaiseen jalkaan, mahtava kauppa!

        On upeita,mutta niin ovat hinnatkin😟 siksipä haaveilin siitä 'sovittelupaikasta' harrastajan luona😉


    • Anonyymi

      Ruotsista saa. Acqua boots. Mutta ovat tosi kalliit.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe