Duster takalasi.

sirpale.

Takalasi hajos kesken ajon. Eipä ole ennen moista käynyt, onko muilla käynyt samoin?

19

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukm 49

      mulla kävi mut auto oli renault r 4 takalasi särkyi kakksikertaa totesivat veltto runko.

      • Sama eri nimellä

        Veltto runkoinenhan tuo Renaul Duster on.


      • miäs 67
        Sama eri nimellä kirjoitti:

        Veltto runkoinenhan tuo Renaul Duster on.

        Velttorunkoisuuskaan ei takalasia räjäytä, kun lasi näes sijaitsee luukussa, ei korissa.


      • löysä.
        miäs 67 kirjoitti:

        Velttorunkoisuuskaan ei takalasia räjäytä, kun lasi näes sijaitsee luukussa, ei korissa.

        Sitten luukku on löysä.


      • plöysänahka
        löysä. kirjoitti:

        Sitten luukku on löysä.

        Jos takaluukku on liian löysä, sitä on silloin varmaan liikaa Börje höylännyt.


      • Börje
        plöysänahka kirjoitti:

        Jos takaluukku on liian löysä, sitä on silloin varmaan liikaa Börje höylännyt.

        Kyllä bongailen Dacioita, ja moikkaan jokaista vastaan tullutta, etenkin jos se on Duster.


      • Busse
        Börje kirjoitti:

        Kyllä bongailen Dacioita, ja moikkaan jokaista vastaan tullutta, etenkin jos se on Duster.

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.


      • harmi.
        Busse kirjoitti:

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.

        Oletko kysynyt myyjältä saisitko Dusterin rahoituksella?


      • liyg
        Busse kirjoitti:

        Minä puolestani pyörin kateellisena Renault-Dacia palstalla lukemassa tyytyväisten käyttäjien kirjoituksia. Ehkäpä joskus rahani riittävät uuteen Dusteriin.

        Minä en ainakaan löytänyt tyytyväisiä omistajia juuri ollenkaan tuolta foorumilta. Tyytyväisiä kyllä mutta eivät näyttäneet välittävät Dacioiden "ominaisuudesta" olla vikoja paljon.


    • erreere
    • Lasimestari #1

      Naapurin sedän Daciassa on räjähtänyt 5 tuulilasia ihan itsestään !

    • LadallaVähempiHuolia

      Ostin dusterin. Ensimmäisen kuukauden aikana räjähti tuulilasi kahteen kertaan, lasinsiruja sai nahkastakin poistaa. Sen jälkeen hajos vaiheloota, oli huollon mukaan kuulemma hammasrattaista hampaat lähteny kävelemään. Nyt sitten viime viikolla oli moottoritilassa pieni tulipalo kun sähköt meni oikkariin. Selvittelen kuluttaja-asiamiehen kanssa onko kauppaa mahdollista purkaa, koska ei tästä korjaamalla autoa saa.

      • lääkitysongelma

        Diagnoosi: Liian vahvat iltalääkkeet ladamiehellä.


      • Aito ja oikea Ladamiäs kyllä ihan tässä näin ja lääkitys jokseenkin kunnossa.
        Fakta: Dacia on kaukana Ladan laadusta. Jos olet kokenut Ladan laadun kehnoksi älä harkitsekaan Daciaa.


    • Muka auto ?

      Kaupan voi purkaa ilman muuta koska olet ollut siinä luulossa että olet ostanut auton mutta Dacia ei täytä sellaista kriteeriä että siitä voisi käyttää nimitystä auto !

    • JiiiiHooo

      Juu, Nyt räjähti takalasi parkkihallissa, kun laiton takaoven kiinni. 145 000 hyvää ja moitteetonta km muuten takana. Aikanaan Octaviassa sama murhe. Luulin hirvimiesten tekosiksi alussa. Skodaväki vaihtoi lasin mukisematta, vaikka autosta oli takuu jo loppunut. Katotaas miten tämän kanssa.

      • VuokraisännänPoika

        Oletan että karkaistua lasia? Siihen on jäänyt jotain jännitteitä, sitten voi joskus poksahtaa ihan itsekseen ilman mitään havaittavaa syytä. Muistan lapsena kuinka faijalta meni kaksi takalasia traktorista peräkanaa tämän takia.


    • Soossit

      Valuvikaista eurooppa laatu tuotetta, kyseeshä eli sekunda sontaa joukossa tummassa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe