Viikolla juttelin Kuopiossa taksikuskin kanssa niitä näitä ja kyselin alla olevan Mondeon toimivuutta. Kuski kehui Mondeon maasta taivaaseen ja sanoi, että kyllähän tämä edellisen aven hakkaa 6 - 0. No tietysti kiinnostuin ja kyselin Mondeosta tarkemmin niin pääominaisuudet oli hyvä ajettavuus, hyvä takuu taksikäytössä ja ennen kaikkea tekninen toimivuus. No sitten kyselin mikä siinä avessa mätti niin vastaus oli kuin peilikuva eli huono ajettavuus, huono takuu taksikäytössä ja sanoi näin "avesta ei tainnut kuin ovenkahvat jäädä alkuperäiseksi niin paljon siinä oli vikoja" no tietysti suhteutettuna asia ei ole näin, mutta paljon oli vikoja ollut ja varsinkin diisseli kone oli ollut vika herkkä sekä kallis korjattava, kun takuu oli päättynyt. Lisäksi kertoi, että Kuopion noin 130 taksista on tojoja enää vajaa 10 prosenttia, kun parhaimpina vuosina niitä oli melkein puolet.
Mitä mieltä mikä niissä tojoissa on vikana, kun tuntuvat olevan katoava luonnonvara?
Mihin kadonneet Avensikset taksista
52
945
Vastaukset
kyllä on täyttä hupun puppua lonksu leuka kateuksissaan mollannut parhainta siinä on lonksu leuka renkillä ollut on volkkari hihnan kiristyksessä ja isäntä ostanut mondeon kun ei ole renki töitään saanut volkkarin vikakierteessä ja korjaamolla juostessa olen sanonut monasti että Toyotaa myytäisiin suuresti jos euroopan kiintiöt eivät kateuksissaan estäisi Toyotan myyntiä jo Japanin tsunami vielä hitusen vaikeuttaa osien saantia ovat joutuneet hitaammalla hihnalla nyt Toyotia kasaamaan. Toyota on halutuin ja parhain ja se on jämpti pirskutin fransmannit kun hutiloivat niitä tiivisteitä ja pilaavat Toyotan mainetta mutta Toyota korjaa huru ukkojen husaamiset
- gorillapappa
Luotto myyrä on monesti sanonut jotta monet hänen tuntemansa taksi isännät vaihtavat uuden Toyota ProAven kun se tulee ensi keväänä myyntiin ja niissä taksi isännissä on kuulemma monta sellaista jotka tyhmyyksissään luopuivat Toyotasta ja ostivat jonkin euro rutkuttimen niin kuin Passatin tai Volvon jota kuulemma nykyisin tehdään kehitys maa Kiinassa mutta ovat nyt tulleet järkiinsä kun euro romuista ei ole ammatti ajossa mihinkään. Joten on aivan varma että ensi vuoden taksi autojen rekisteröinti tilastoissa Toyota uhkaa taas Mersun kärkipaikkaa kun sen verra yli voimainen on uusi ProAve ja Toyota vastuullisena ja pien yrittäjää ymmärtävänä valmistajana ottaa jokaisen maan olo suhteet huomioon ja tuo uudesta ProAvesta tänne Pohjolan oloihin tehdyn mallin ja turha on länkyttää että ProAve olisi muka Pösö kun se on aito Toyota ja kootaan ihan omalla tuotanto linjalla ja siinä on japanilaiset veto nivelet ja Nippon Denso sähkö osat ja ajo ominaisuudet on tehty taattuun Toyota tasoon eikä ranskalaisia hulttioita päästetä Toyotan linjastolle hutiloimaan laatu autoa.
- ylilääkäri
Tunnetko useinkin näkymättömän vanteen kiristävän päätäsi? Onko foliohattu mielestäsi anoa oikea päähine arkeen ja juhlapäiviin? Ota rohkeasti yhteyttä ja hae apua ongelmiisi. On erittäin vaarallista kanssaihmisille, että pahoin henkisesti sairas ihminen liikkuu välijoukon seassa. Ongelmaasi saattaa olla hoitokeino, tosin aivan ihmeeisiin lääketiede ei vielä tänäpäivänä pysty.
POSTIOSOITE
Niuvanniemen sairaala
Niuvankuja 65
70240 Kuopio
Vaihde p. 0295 242 111 (virka-aikana 8.00-16.15) - Huolestunut???
ylilääkäri kirjoitti:
Tunnetko useinkin näkymättömän vanteen kiristävän päätäsi? Onko foliohattu mielestäsi anoa oikea päähine arkeen ja juhlapäiviin? Ota rohkeasti yhteyttä ja hae apua ongelmiisi. On erittäin vaarallista kanssaihmisille, että pahoin henkisesti sairas ihminen liikkuu välijoukon seassa. Ongelmaasi saattaa olla hoitokeino, tosin aivan ihmeeisiin lääketiede ei vielä tänäpäivänä pysty.
POSTIOSOITE
Niuvanniemen sairaala
Niuvankuja 65
70240 Kuopio
Vaihde p. 0295 242 111 (virka-aikana 8.00-16.15)Monesko hoitojakso sinulla on menossa? Onko mitään toivoa?
- ssedrfghjkmnb
Huolestunut??? kirjoitti:
Monesko hoitojakso sinulla on menossa? Onko mitään toivoa?
osui ja uppos... tojo"mies" veti herneen nenään.
- Tyhmä tyhmempi tero
Se ei haittaa, että hitaammalla hihnalla toyotia kasaavat, kun ne toyotan ostajatkin aika useasti toimivat hitaammalla hihnalla .
- On huomattu
Pappa nyt jauhaa taas samaa kulutettua hokemaa, mutta tosiasiassa tojon huono laatu ja takuu kuten kuski kertoikin ovat olleet suurimpana syynä. Tojo ei kelpaa ammattiautoilijoille jos luotettavuus on kriteeri ja tojon ostaa yleensä vanhat papparaiset kerran viikossa kylille kauppareissuille ja paatuneet tojoterot jotka ovatkin sitten ihan oma lukunsa.
- Parasta laatua
Käyppä katsomassa Tallinnassa jossa Toyota on taksissa varsin
yleinen . Skodat ovat jo melkein kaikki hävinneet. Myyty todennäköisesti
Bulgariaan ja Romanian kerjäläisille. Yhtään Fordin louskua en ole
siellä nähnyt koskaan. Ovat laatutietoisia. - Tojot häviää pois
Parasta laatua kirjoitti:
Käyppä katsomassa Tallinnassa jossa Toyota on taksissa varsin
yleinen . Skodat ovat jo melkein kaikki hävinneet. Myyty todennäköisesti
Bulgariaan ja Romanian kerjäläisille. Yhtään Fordin louskua en ole
siellä nähnyt koskaan. Ovat laatutietoisia.Vanhassa Itä-Euroopassa kuten Virossa onkin Tojo-takseja. Takavuosina Romanian kerjäläiset ajoivat Tojoilla mutta nyt ovat vaihtaneet laadukkaampiin merkkeihin.
- Seliseliseli
Parasta laatua kirjoitti:
Käyppä katsomassa Tallinnassa jossa Toyota on taksissa varsin
yleinen . Skodat ovat jo melkein kaikki hävinneet. Myyty todennäköisesti
Bulgariaan ja Romanian kerjäläisille. Yhtään Fordin louskua en ole
siellä nähnyt koskaan. Ovat laatutietoisia.Tallinnassa taksifirmat tehneet diilin tojon kanssa, mutta viimeksi huomasin siellä käydessäni että oli uuden uutta skodaa tullut jonoon. Oiskohan niin, että tojon paskan laadun takia sopimusten päätyttyä uudet taksit sielläkin vaihtuu parempaan merkkiin.
Mites tero kommentoi miksi suomessa tojot lähes hävinneet? - Vaihtoa tapahtuu
Seliseliseli kirjoitti:
Tallinnassa taksifirmat tehneet diilin tojon kanssa, mutta viimeksi huomasin siellä käydessäni että oli uuden uutta skodaa tullut jonoon. Oiskohan niin, että tojon paskan laadun takia sopimusten päätyttyä uudet taksit sielläkin vaihtuu parempaan merkkiin.
Mites tero kommentoi miksi suomessa tojot lähes hävinneet?Ei se Tojo voi Tallinnassa olla sen parempi kuin Suomessa. Kuskit vaihtaa Skodaan. Ja muihin.
- Tojon tilannut
Ei tojot ole mihinkään hävinneet vaan myydään eniten kuten syyskuussakin se vaan paras laatu myy ja kelpaa. Skeidat ka muut eurosontakasat sieltä hävii ja joku Mondeo nyt on ihan vitsi. Keksippä parempi.
Kohta viis kuukautta ollu uusi Auris ja meno sen kun paranee ja ei mitään ongelmia, tämä varmaan eurohörhöstä tuntuu valheelta.- Tojon ohittanut
Siis oletko sama ajomies joka viime viikolla hehkutti viisi kuukautta vanhaa naurista jossa 3700 km mittarissa ja vain yksi työstöroska öljynvaihto takana.
Ihmetteleekö joku vielä miksi näillä tojomiehille nauretaan.
Jos olet sama mies niin ehkä olisi parempi olla kommentoimatta todellisesta ajosta ja luotettavuudesta kertovia ketjuja.
- Huono selitys
Miksei taksifirmat tehneet "diiliä" muiden kanssa? Oliko Toyota
ainoa joka kelpasi? Onhan siellä monta taksifirmaa.Miksi hylkäsivät
Skodan? Miksei Mondeo kelpaa sinnekään? Eikös kaikki ole samalla
viivalla?- Kaikki pitää opettaa
Vielä huonompi selitys. Pystyykö tero nyt kertomaan miksi SUOMESSA tojon osuus on tippunut todella alas. Suomessahan siis pääsääntöisesti taksit omistetaan itse eli omistaja voi kylläkin pitää tyntekijää ns. renkiä, mutta ei ole laajamittaisia firmoja. Firmoissa tilanne toinen ja tehdään päätökset kilpailutuksen avulla kuten esim. tallinnassa suurin osa takseista kuuluu isompaan yritykseen. Tietysti jos tuotteet huonoja niin silloin ei pelkkä halvin hinta ratkaise tai muut edut vaan satsataan laadukkaampaan tuotteeseen kuten nyt Tallinnassa avet vaihtumassa pois.
- Kaiken oppinut
Kyllä siellä Tallinnassa on monta taksiyritystä ja Toyota yleisin
taksimeskki ja Skodat hävinneet kuin kyyhkyset kadonneet.
Kaikissa maissa joissa taksimerkit on vapaasti valittavissa myös
on useita merkkejä. Oiskos Vikavaagen tehnyt suomen taksikuskeille
jonkin "diilin" Ei kai Talliinnaankaan ole tulossa mitään
kommaritaksikeskittymää enää kun suomestakin ovat jo Volgat
hävinneeet. Albanian taksissa Skoda on tosin jo länsiauto. - Näin aamulla
Tulin juuri lentokentältä Avensis taksissa, omistaja kehui kuinka hyvä auto on verrattuna edelliseen Passattiin, mittarissa oli jo 140000km ja aikoi ajaa vielä toisen mokoman. Passatista kuulema joutui hakeutumaan eroon 80000km jälkeen koska auto oli korjattavana koko ajan ja takuu loppui.
- Bläääääh
Taksin mittarissa 80.000 takuun loppuessa? Eihän tällaisia juttuja usko Erkkikään.
Sano vielä että siinä taksissa oli TSI...
Jotain tasoa näihin paskapuheisiinkin. - siinäpä satusetä!
Todella säälittävä ja asiaton yritys mustamaalata paljon käytetyn taksimallin mainetta, jossa faktat on täysin hukassa. 100%:n varmuudella voi sanoa kommentin olevan silkkaa satua.
Jos Passatilla olisi takuun loppuessa ajettu vain 80000km, olisi ajettu koko ajan velaksi. Passatin takuu kun on myös taksikäytössä 2 vuotta ilman kilometrirajaa. Niin vähillä ajoilla ei edes kulut peity kunnolla ja taksimiehelle pitää tulla myös tuloja. Trolli on selvästi kirjoitettu lähtökohdista jossa kirjoittaja kuvittelee kaikissa autoissa takuun loppuvan 100000km:in, kuten Toyotassa. - kun meuhkaa
siinäpä satusetä! kirjoitti:
Todella säälittävä ja asiaton yritys mustamaalata paljon käytetyn taksimallin mainetta, jossa faktat on täysin hukassa. 100%:n varmuudella voi sanoa kommentin olevan silkkaa satua.
Jos Passatilla olisi takuun loppuessa ajettu vain 80000km, olisi ajettu koko ajan velaksi. Passatin takuu kun on myös taksikäytössä 2 vuotta ilman kilometrirajaa. Niin vähillä ajoilla ei edes kulut peity kunnolla ja taksimiehelle pitää tulla myös tuloja. Trolli on selvästi kirjoitettu lähtökohdista jossa kirjoittaja kuvittelee kaikissa autoissa takuun loppuvan 100000km:in, kuten Toyotassa.Mitäpä Tojotero tosiasioista piittaa.
- vaikea kynnys
kun meuhkaa kirjoitti:
Mitäpä Tojotero tosiasioista piittaa.
Miten voi piitata tosiasioista, jos ei ole oppinut niitä tunnistamaan.
- kotiin takas
vaikea kynnys kirjoitti:
Miten voi piitata tosiasioista, jos ei ole oppinut niitä tunnistamaan.
Tässä yksi tosiasia:
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/10/15/toyotalla-kolme-vikaa-17-autoa-kutsutaan-huoltoon/201414317/304
Toyotalta siis taas takaisinkutsu: huoltoon lähes 1,7 miljoonaa autoa, kolmen eri vian takia. - Töyötäeisovitaksiksi
Näin aamulla. Hauskaa hupia sun tarinat. Vantaan taksit ajaa vuodessa yli 200 000km. Eli tällä isännällä menee 1½v, siis 240 000km v töyötä vaihtoon, jos toisen makoman meinaa ajaa. Täällä volvoilla, ja mersuilla, ym merkeillä ajetaan yli 500 000km, ennen kun auto menee vaihtoon, mutta ei töyötilla. Töyötän takuu loppuu jo 100 000km, eli ½vuodessa. Vantaan taksien ajamana, Eli en yhtään ihmettele, jos töyötällä 1½ on yläraja, kun menee vaihtoon.
Näin aamulla "unta" ja laskit kissan ulos.
- kovasen kyydillä
Pääkaupunkiseudun suurin taksifirma Kovanen voisi harrastaa kilpailutusta ja ostaa Tojonkippoja/skodanromuja mutta kaikki autot Mersuja ja joitakin Bemareita kans. Sellasia 60 000-70 000 euroa kappale
PS. En muuten suostu menemään Tojotaksin kyytiin, vaan otan ensimmäisen Bemarin tai Mersun jos jonossa tolpalla. Riittää kun muijalla on Toyota jota joutuu välillä ajamaan- pili huutelee
Sulla on sitten tosi pieni pippeli ja tuskin on kiveksetkään vielä laskeutuneet. No kyllä sillä pienelläkin pärjää, älä siitä toyotan takseja syytä. Kaikille ei vaan kasva isoa kullia ja hyvää itsetuntoa.
- Toyotafanaatikko.
Kovanen nyt on semmonen leuhka taksipomo että pitää elvistellä vaikka känni asiakas oksentaa ja sontii penkeille ja potkii kylkee lommoja. Toyotaa on taksissa valtavasti ja myös Helsingissä. Ne vaan kestää eleettömästi ja seuraavan saa vaihdettua todella edullisesti. Naurattaa nää ökyilevät taksisuharit joilla mese, no sitten ei jää paljoa tuloista käteen ja pitää syödä silakkaa ja kaurapuuroa ruuaksi.
- Ford = pas ka
Ikinä en ole vielä nähnyt Mondeota taksissa.Kelpaako se edes taksikäyttöön ?
- aikoihin avee nähny??
Mahtaneeeko teidän kylällä takseja ollakkaan???
- Usko pois !
aikoihin avee nähny?? kirjoitti:
Mahtaneeeko teidän kylällä takseja ollakkaan???
Ford on pas ka !
- Paskoja olivat
Usko pois ! kirjoitti:
Ford on pas ka !
Anglia oli ruma auto ja paska. Tehdas poisti sen mallistosta,samoin
Sierran ja Scorpion ja Escortin - Huo*a kainalossa?
Paskoja olivat kirjoitti:
Anglia oli ruma auto ja paska. Tehdas poisti sen mallistosta,samoin
Sierran ja Scorpion ja EscortinNiin toyotakin on poistanut Carinan,Hiacen,Caldinan,Ariston,Celican,Cressidan,Coronan,Supran ja monia muita...joukossa on rumia ja romuja, niinkuin nykyisetkin Toyotat!!!!!
Milloin Toyotistit ovat käyneet viimeksi Tallinnassa?!?
Siellähän on ainakin 80% takseista SKODIA!!!!
Vai oletteko liian kännissä nähdäksenne sen??
- mersuboss
Kuka edes kehtaa ajaa anjoviksella ruma ja paska auto
- lähtee pois
Tehdaskin päätti poistaa sen valikoimista.
- euro power
Taitaa toyo liikkeet olla katoavaa kansan perinnettä, kohta jossei lähiaikoina niin myöhemmin tulevaisuures! Kansa ostaa vag kalustoa ny!
- On outo
Vag-merkkistä autoa en ole vielä tavannut
- V ag
Kyllä se luotettavuus on huoltoa ja korjaamoa oikeesti, vaativaa.
- Spets
Gorillapappa,Volvot joita taksissa on tehdään edelleen Ruotsissa!!!Eli ota selvää ennenku huutelet "Järkees" maailmalle!!
- HAJOTA
Eikös se TOYOTA OLE OMPELUKONE MERKKI MUMMOLA 60 LUVULLA OLI
Maailman suurin teollisuus vakoilu organisaatio japani kiina akselilla apinamaita
ovat - Urmas 68
Aika hauskaa luettavaa, kun persaukiset taksirengit kateuksissaan keksivät kaikenlaista soopaa. Onkohan tähänkään viestiketjuun kirjoittanut ketään oikea taksiautoilija? No nyt on. Itselläni ajossa 3 taksiautoa, joista tällä hetkellä 2 Toyotaa ja 1 Ford. Mersuista luovuttiin julmetun kalliiden huoltojen ja jatkuvien vikojen takia. Mersut ovat niin yliarvostettuja autoja, jotka ovat ihan samaa tasoa Fordien kanssa, sillä erotuksella, että Mersuihin uppoaa rahaa ihan hirveästi ja surkea kuskin penkki. Ford on ihan OK taksissa, jonkin verran sähkövikoja, makuasia. Volkkareista luovuin jatkuvien DSG-vaihteistojen remonttien takia. On ihmeellistä, että alle 200 000km kohdalla jo kolmas vaihteisto menossa. Toyotat toimii ja on hyvä myyntihinta vanhana. 2,2 litrasessa Avensiksessa jouduttiin kansi vaihtamaan noin 200th kohdalla, muuten toimii hienosti. Hiace on ihan paras taksiauto, jos katsotaan pelkkää luotettavuutta. Sillä ajaa 600 000 km ilman isompia vikoja. Hiace on vähän äänekäs ja vanhanaikainen, mutta rahantekoautona paras mitä meillä koskaan ollut. Seuraavat autot tulevat olemaan meillä Ford Galaxy, Toyota Avensis tai Prius ja Invataksiksi joku vähemmän luotettava (Crafter tai Sprinter).
- Miksi?
Kerrotko syyn miksi Toyotat vaihtuvat euroautoihin takseissa ? Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai et oikeasti ole taksi yrittäjä. Kertomuksesi perusteella takseiisa ei pitäisi muita ollakkaan kuin tojoja. Epäilen, että olet tavallinen lippalakkipäinen tero jonka elämäntehtävänä on Toyotan menetetyn maineen puolustaminen.
- huijarin paljastaja
Siinäpä varsinainen satusetä! Et taatusti ole taksiautoilija jos väität taksien DSG-vaihteistojen tarvitsevan remontteja tai Mersun huoltojen olevan kallita ja niissä olevan jatkuvaa korjaamisen tarvetta.
- paskalaatikko....
huijarin paljastaja kirjoitti:
Siinäpä varsinainen satusetä! Et taatusti ole taksiautoilija jos väität taksien DSG-vaihteistojen tarvitsevan remontteja tai Mersun huoltojen olevan kallita ja niissä olevan jatkuvaa korjaamisen tarvetta.
Senkö takia kiellettiin Taksissa Ruotsissa DSG kun on niin kestävä?
- trollin paljastaja
paskalaatikko.... kirjoitti:
Senkö takia kiellettiin Taksissa Ruotsissa DSG kun on niin kestävä?
Mitä v_ttua Ruotsi tähän kuuluu? Nyt ollaan Suomessa ja tässä vastataan tuolle trolli-terolle. Sitä paitsi Suomessa ei ole taksissa yhtään Ruotsissa taksikäytöstä poistetun tyyppistä Passatia. Täällä taksit ovat dieseleitä ja niiden DSG:t ovat aivan eri tyyppisiä kuin Ruotsin kaupunkitakseissa. Mutta etpähän sinä sitä tiedä ja siksi teidän epäpätevät trollit on helppo ampua alas asiaperusteilla.
- suhari treelta
trollin paljastaja kirjoitti:
Mitä v_ttua Ruotsi tähän kuuluu? Nyt ollaan Suomessa ja tässä vastataan tuolle trolli-terolle. Sitä paitsi Suomessa ei ole taksissa yhtään Ruotsissa taksikäytöstä poistetun tyyppistä Passatia. Täällä taksit ovat dieseleitä ja niiden DSG:t ovat aivan eri tyyppisiä kuin Ruotsin kaupunkitakseissa. Mutta etpähän sinä sitä tiedä ja siksi teidän epäpätevät trollit on helppo ampua alas asiaperusteilla.
Taidat olla volkkari kauppias.
Olen omistanut passat dsg taksissa ja onneton on peli.
kyllä se dsg ei kestä taksissa sen kummemmin kuin "tavallisessa" ajossakaan.
Kerros mitä eroja on ruotsin ja suomen dsg askeissa? - trolli-tero paljastu
suhari treelta kirjoitti:
Taidat olla volkkari kauppias.
Olen omistanut passat dsg taksissa ja onneton on peli.
kyllä se dsg ei kestä taksissa sen kummemmin kuin "tavallisessa" ajossakaan.
Kerros mitä eroja on ruotsin ja suomen dsg askeissa?Etpä kyllä ole varsinainen ruudinkeksijä, "suhari treelta".
Jos yrität vihjata nimimerkilläsi olevasi taksinkuljettaja Tampereelta, voin suoralta kädeltä sanoa, että olet valehtelija. Volkkari on Tampereellakin niin yleinen taksiauto, että aivan taatusti tolpilla niistä puhutaan ja niiden tekniset yksityiskohdat tunnetaan. Jos olisit taksinkuljettaja, tietäisit mikä on Suomessa käytettävien diesel-Passatien ja Tukholman kaasukäyttöisten kaupunkitaksien dsg-vaihteistojen ero. Voin kertoa, että ero on merkittävä, mutta en kerro patalaiskalle trolli-terolle yhtään enempää. Ero selviää puolessa minuutissa googlen avulla. - hitlerin kosto
trollin paljastaja kirjoitti:
Mitä v_ttua Ruotsi tähän kuuluu? Nyt ollaan Suomessa ja tässä vastataan tuolle trolli-terolle. Sitä paitsi Suomessa ei ole taksissa yhtään Ruotsissa taksikäytöstä poistetun tyyppistä Passatia. Täällä taksit ovat dieseleitä ja niiden DSG:t ovat aivan eri tyyppisiä kuin Ruotsin kaupunkitakseissa. Mutta etpähän sinä sitä tiedä ja siksi teidän epäpätevät trollit on helppo ampua alas asiaperusteilla.
Kyllä se vaan kuuluu kun Toyotankin vikoja pitää metsastää
aina Amerikasta asti,vaikka ne on täysin eri autoja ja kasattu
Amerikassa. Passatit tulevat samasta osoitteesta Ruotsiin ja
Suomeen ja niissä on surkeat DSG-paskalaatikot joista
kunisgaskuluttajakin on varoitellut. Trollauksen kanssa asialla
ei ole mitään tekemistä. Volkkarin maine on menneen talven
lumia jostain kuplan 60-luvun ajoilta. - surkea on
trollin paljastaja kirjoitti:
Mitä v_ttua Ruotsi tähän kuuluu? Nyt ollaan Suomessa ja tässä vastataan tuolle trolli-terolle. Sitä paitsi Suomessa ei ole taksissa yhtään Ruotsissa taksikäytöstä poistetun tyyppistä Passatia. Täällä taksit ovat dieseleitä ja niiden DSG:t ovat aivan eri tyyppisiä kuin Ruotsin kaupunkitakseissa. Mutta etpähän sinä sitä tiedä ja siksi teidän epäpätevät trollit on helppo ampua alas asiaperusteilla.
vaginaattorikauppiaalla lämpö nousee ja kierrokset kuullessaan
totuuksia! - Terolle kysymys
Miksi? kirjoitti:
Kerrotko syyn miksi Toyotat vaihtuvat euroautoihin takseissa ? Jos väität jotain muuta niin valehtelet tai et oikeasti ole taksi yrittäjä. Kertomuksesi perusteella takseiisa ei pitäisi muita ollakkaan kuin tojoja. Epäilen, että olet tavallinen lippalakkipäinen tero jonka elämäntehtävänä on Toyotan menetetyn maineen puolustaminen.
Kukaan tero ei ole vielä pystynyt vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen no toistetaan kerta vielä. Jos se tojo on niin haluttu, laadukas, viaton ym niin miksi taksissa tojot vaihtuu euroautoihin? Lopettakaa se asioiden kiertely ja olkaa kerrankin terot miehiä ja vastatkaa kysymykseen.
- Komissaari
Kuskit ovat Ranskassa päättäneet hylätä kaikki diesel-taksit päästöjen takia.Sama päätös tullee EU:sta suomeen pienellä viivellä.
- epistä sano vag
Ne on vaihdettu Camryyyyyyyyn.
- kauhee romu
Avensis on kaikinpuolin surkea tekele eikä siksi kelpaa taksiin.
- Johtotähti
Kaikki taksit on verollepantava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.1521626Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin671596Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä671313En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin1311292- 441144
- 172958
90-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik102915Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat60744Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja42687Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke156685