"kuvattomille en vastaile"

dbsb

Onko tämä vaan naisten ilmiö, kun pissi nousee hulvattomista viestimääristä johtuen päähän ja tuntuu siltä että prinsessalla on vara valita, vai onko miehetkin kehdanneet moista profiiliinsa laitella ja tieten tahtoen tappaa huomattavan osan naisten kiinnostuksesta kun näyttääpä niitä naisiakin kuvattomana liikkuvan?

24

362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roosa.

      Kyllähän miehissä yhtä lailla noita tomppeleita on. Itse suosin kuvattomia, ei järkevä laita kuvaansa esiin.

    • m33tre...

      Lähes jokaisella naisella tuo lukee. Vaikka olenkin kuvallinen niin koen tuon lauseen niin pinnallisena ja diivamaisena että ohitan kyseiset profiilit heti. Tulee kuva koppavasta naisesta. Mua tuo asia ärsyttää niin että omaan profiiliini olen laittanut että "vastaan mielellään myös kuvattomille koska en koe ylpeyttä ohittaa kuvattomia profiileja"
      Usein kuvattomat ovat parempia kun itseään perseellä tai tisseillä kuvissaan heruttavat naiset. Ja näitä herutteluja näkee vielä ns aikuisissa mitä ikäluokkaa itse haen eli 30-40v naiset.

    • 11+2

      Minä oon kauneimmat ja vielä järkevimmät naiset löytänyt kuvattomien profiilien takaa. Ja yks oli julkisuuden henkilö ja malli. Ja voihan niille naisille jotka ilmoittaa etteivät vastaa kuvattomille toki viestiä laittaa . Mutta ei niistä mitään emäntää kannata tehdä kun ei niiltä sieltä yläpäästä
      mitään mielenkiintoista löydy. Meneehän ne paremman puutteessa.

    • kuvaton deitissä

      Mä suunnittelin taas profiilin pistämistä treffeille, mutta tällä kertaa kuvattomana ja oikeastaan aika suppealla tekstilläkin.
      Viimeksi kun mulla oli joskus aikaa sitten profiili, niin mun kuvallinen profiili hukkui viesteihin ihan parissa päivässä. En yksinkertaisesti ehtinyt edes vastata kaikille ja suurin osa oli vaan näitä varattuja ja seksin vonkaajia, ja myös niitä, jotka eivät edes vaivautuneet lukemaan mun profiilia.

      Nyt jos laittaisin kuvattoman tylsän profiilin, niin voisin ihan rauhassa katsella miesten profiileja ja tehdä heille aloituksia.

      • pelisi on pelattu

        Kun kerran olet kuvallisena ollut esillä, on mahdollisuutesi mennyt, olet leimautunut töykeäksi jättäessäsi vastaamatta suurelle joukolle viestittelijöitä, he myös tunnistavat sinut baarissa ym.


      • pahoitteluni
        pelisi on pelattu kirjoitti:

        Kun kerran olet kuvallisena ollut esillä, on mahdollisuutesi mennyt, olet leimautunut töykeäksi jättäessäsi vastaamatta suurelle joukolle viestittelijöitä, he myös tunnistavat sinut baarissa ym.

        voi pyhä.... kyllä ihmisten pitää tajuta, ettei varsinkaan nyt, kun viestien määrää on rajattu, ole järkevääkään vastata kaikille, niillekin, joista ei ole kiinnostunut. Ei viestittelystä tule mitään, jos joutuu käyttämään päivän viestimäärän pahoitteluihin, ettei ole kiinnostunut. Itse en myöskään jaksa/ehdi vastata kaikille, oikeassa elämässä en ole tippaakaan tyly, täällä joutuu opettelemaan olemaan töykeämpi.


      • 10+8
        pahoitteluni kirjoitti:

        voi pyhä.... kyllä ihmisten pitää tajuta, ettei varsinkaan nyt, kun viestien määrää on rajattu, ole järkevääkään vastata kaikille, niillekin, joista ei ole kiinnostunut. Ei viestittelystä tule mitään, jos joutuu käyttämään päivän viestimäärän pahoitteluihin, ettei ole kiinnostunut. Itse en myöskään jaksa/ehdi vastata kaikille, oikeassa elämässä en ole tippaakaan tyly, täällä joutuu opettelemaan olemaan töykeämpi.

        Viestirajat! Voi v.ttttu sanon mää!!! On se joillain niin helevetin helppoa kun "tulee niin paljon viestejä" Arvatkaa miltä tuntuu kun saa ehkä kerran kuussa ja yleensä harvemmin edes yhden viestin.


      • VihattuChatmies
        pahoitteluni kirjoitti:

        voi pyhä.... kyllä ihmisten pitää tajuta, ettei varsinkaan nyt, kun viestien määrää on rajattu, ole järkevääkään vastata kaikille, niillekin, joista ei ole kiinnostunut. Ei viestittelystä tule mitään, jos joutuu käyttämään päivän viestimäärän pahoitteluihin, ettei ole kiinnostunut. Itse en myöskään jaksa/ehdi vastata kaikille, oikeassa elämässä en ole tippaakaan tyly, täällä joutuu opettelemaan olemaan töykeämpi.

        Onko siinä jotain epäselvää jos joku ei välitä vastata kaikille ? En minäkään kaikille välitä vastata jotka kurvailee ympärillä tai haluaa treffeille.. Minulla viestejä viikossa yli kaksi sataa molemmin puolin vaikka olenkin enemmin veijari kuin pyhimys. Et ei paljon ehdi kiinnosta kuvattomat profiilit. Normi käytäntö mielestäni.


      • VihattuChatmies
        VihattuChatmies kirjoitti:

        Onko siinä jotain epäselvää jos joku ei välitä vastata kaikille ? En minäkään kaikille välitä vastata jotka kurvailee ympärillä tai haluaa treffeille.. Minulla viestejä viikossa yli kaksi sataa molemmin puolin vaikka olenkin enemmin veijari kuin pyhimys. Et ei paljon ehdi kiinnosta kuvattomat profiilit. Normi käytäntö mielestäni.

        Ei minulla mielestäni tuuria ole ollut ainankaan tavotteisiin asti havaittavasta kyselijä määristä huolimatta. Minkäs teet. Kaikkea ei voi saada kai sitten ... onkin tehnyt mieli jättää leikki monta kertaa mut kun on näin juttu seuraa ja tuntuma kuin vanhassa Messengerissä et se vähän toivoa pitää pystyssä et joku sopiva tulee


    • 18+8 = N42

      itse kirjottelen sekä kuvallisille, että kuvattomille. tosin aika pian sitä kuvaa kuvattomilta pyydän, kun sillä ulkonäöllä on kuitenkin merkitystä... turha sitä lähteä kiistämään. pitää sen toisen ulkonäön silmää miellyttää :)
      mutta tosiaan S24 treffeillä tullut vastaan jopa kuvaton profiili, jossa oli laitettu sähköpostiosoite, johon voi laittaa kuvan... kun ei kuvattomien kanssa rupea kirjoittelemaan :D

    • --A-

      Kyllä kuvattomien pitäis alottaa yhteydenottonsa sitten kertomalla, missä heidän kuvansa on nähtävissä. Ei mitään erikseen sähköposteja, vaan selkeesti ososte, mistä voi käydä katsomassa. Ei se ole pelkkää kranttuilua tai diivailua. Kyllä se on reilua nähdä kenen kanssa viestii. Netti on täynnä feikkejä ja kikkailijoita. Ottaa pattiin huomata, että viestit on samaa sukupuolta olevalta työkaverilta pottuilumielessä.
      Itseasiassa profiilin asetuksissa kun on, ketkä saa lähettää viestejä, saisi olla yhtenä vaihtoehtona kuvalliset. Ja joo, voi kuka vaan laittaa kuvan ku kuvan, mut kyllä feikit haistaa kokonaisuudesta.

      • --A-

        ...niin ja kyllä mun kokemus kuvattomista on ollu, että enemmistö mun näkemistä on ollu vähemmän viehättäviä. Rumuus on kuin kauneus, eli katsojan silmässä.


    • näin on näreet

      Kuvattomat voisivatkin sitten kommunikoida keskenään kun ovat kerran niin upeaa eliittiä, niin me rohkeat kuvalliset saadaan herutella ja diivailla ihan keskenämme.

      Jos itselläkin on kuva, on mielestäni reilua että myös toisella on kuva jotta näkee mikä tyyppi siellä viestiä lähettää. Mikä siinä niin pinnallista on? Kyllähän te kaduilla ja baareissakin arvioitte ihmisiä aina ensin ulkonäön perusteella.

      Kuten edellinen vastaajakin sanoi, jos ei ole kuvaa profiilissa saisi samaan viestiin laittaa linkin missä kuvan voi nähdä saman tien.

    • 17+16

      Kuva on naisille ehdoton edellytys koska valitsevat kumppanin ulkonäön perusteella. Miehille kuva ei ole välttämättömyys

      • Ihan varmasti ulkonäöllä on merkitystä itsellesikin.


      • ...

        "Miehille kuva ei ole välttämättömyys"

        Ja sen huomaa; päivittäin näkee sellaista geenijätettä aivan normaalien miesten kainalossa, että suututtaa suomalaisten miesten munattomuus - otetaan aivan mitä hyvänsä, kunhan vaan saa.


      • että silleen

        Joo-o, ei ole välttämättömyys, jos hakee vain panoseuraa.

        Hyvällä profiilitekstilläkään ei ole mitään mahdollisuutta saada juurikaan vastauksia.

        Annas olla, jos profiiliin on päivittänyt kuvan: boksi täyttyy hetkessä. Yllättäen nekin, jotka aiemmin ovat vierailleet profiilissa siitä innostumatta, ovat tyrkyttämässä itseään.

        Kaikkien vastaan tulleiden tutkimusten perusteella miehelle naisen ulkonäkö on tärkeämpi kuin miehen naiselle. Missäs sinun "faktasi" ovat?

        Niin, ja totta kai jokaisella meillä on rajamme: kumppanin täytyy olla jollain tavalla fyysisesti riittävän viehättävä. Ellei näin olisi, sinunkin olisi helppo saada nainen: sen kun vain lasket rimaa riittävästi rumempiin ja itseäsi reilusti vanhempiin. Yksin jääminen on valintakysymys miehellekin.


      • näin se menee
        että silleen kirjoitti:

        Joo-o, ei ole välttämättömyys, jos hakee vain panoseuraa.

        Hyvällä profiilitekstilläkään ei ole mitään mahdollisuutta saada juurikaan vastauksia.

        Annas olla, jos profiiliin on päivittänyt kuvan: boksi täyttyy hetkessä. Yllättäen nekin, jotka aiemmin ovat vierailleet profiilissa siitä innostumatta, ovat tyrkyttämässä itseään.

        Kaikkien vastaan tulleiden tutkimusten perusteella miehelle naisen ulkonäkö on tärkeämpi kuin miehen naiselle. Missäs sinun "faktasi" ovat?

        Niin, ja totta kai jokaisella meillä on rajamme: kumppanin täytyy olla jollain tavalla fyysisesti riittävän viehättävä. Ellei näin olisi, sinunkin olisi helppo saada nainen: sen kun vain lasket rimaa riittävästi rumempiin ja itseäsi reilusti vanhempiin. Yksin jääminen on valintakysymys miehellekin.

        Sinkkuus on naisille vapaaehtoista mutta miehille yleensä pakon sanelema juttu. Tämä on silkkaa biologiaa joten siinä sulle faktaa.


      • että silleen
        näin se menee kirjoitti:

        Sinkkuus on naisille vapaaehtoista mutta miehille yleensä pakon sanelema juttu. Tämä on silkkaa biologiaa joten siinä sulle faktaa.

        No, ei todellakaan ole.

        Laskee vain tarpeeksi rimaa, niin varmasti se nainen löytyy. Jos tyytyy rumaan, lihavaan ja vanhaan, niin taatusti on tarjolla.

        Mitä taitavammaksi tulee sosiaalisessa kanssakäymisessä, sitä parempitasoisen naisen saa.

        Itsestä se on kiinni: omasta rohkeudesta ja halusta kehittää itseään haluttavammaksi.


    • 17+14

      Minä olen kuvatromien profiiilien takaa löytänyt kauniita naisia. Mutta sen huomasin että ruma naamasena miehenä sain paremmin vastauksia kuvattomalla profiililla.

    • 14 + 17

      Aivan naurettavaa jeesustella, etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä joka iikalle. Älkää puhuko paskaa. Jos se kuva ei ole siellä profiilissa niin kyllä te sen kuitenkin kysytte myöhemmin, viimeistään siinä vaiheessa kun on tarkoitus tavata, että tietää minka näköistä ihmistä lähtee ylipäänsä etsimään sieltä kahvilasta. Kyse on vain siitä, että toiset uskaltavat laittaa kuvan jo profiiliin, koska eivät koe että nettideittailussa olisi mitään noloa tai piiloteltavaa. itsellä oli kuva ihan jo sen takia, ettei ulkonäköasia muodostu esteeksi enää sitten jos ollan jo juteltu jonkin aikaa. Liian monta kertaakävi niin, että hyvin sujunut viestittely loppui kuin seinään kuvan lähetettyäni. En siis ollut kelvannut ihmiselle, joten molemmilta oli mennyt aikaa hukkaan ja bonuksena homma päättyi kiusallisesti. Kuvan kanssa on homma paljon selkeämpää, se karsii jo alussa pois sellaiset joita pärstä ei miellytä.

    • Unelmien Pokamies

      Naamalla on tosi paljon merkitystä ja se, toisin kuin moni muu asia on kyllä dealbreaker kun niikseen käy. Kävin kyllä muutamilla treffeillä näkemättä kuvaa lainkaan ennakkoon eikä mitään pahoja yllätyksiä olleet nekään.

      Nettideittailu on sellainen suo, että kaikki mahdolliset keinot kannattaa ottaa käyttöön suodattaessa treffikandidaatteja. Kukaan ei nauti turhista treffeistä muutamien ensimmäisten jälkeen kun ne ei enää varsinaisesti anna kokemuksenakaan mitään, helpota jännitystä tai muuta sellaista. Tietysti jos ei kukaan vastaa viesteihisi tai toisia treffejä tule koskaan, kannattaa ruveta miettimään sitäkin että ehkä se oma naamaraja on liian korkea.

      Toisin kuin monelle ehkä asennekasvatuksessa haluttaisiin opettaa, kauniit ihmiset eivät ole missään mielessä saaneet rumia vähempää muilla osa-alueilla. Kannattaa siis etsiä sitä kumppania niin kauniiden joukosta kuin mihin rahkeet riittävät. Vähemmän viehättävät eivät ole todennäköisesti yhtään "sisäisesti kauniimpia".

    • fairplay14

      Minusta se on reilu peli: olet nähnyt minun kuvani, niin minulla on oikeus nähdä sinun kuvasi. Itse katson kuvista miehen tyyliä ja millaisia asioita mies kuvissa tekee. Kuva kertoo paljon lähettäjästään. Jos joku esim. lähettää känniörvellys, pullistelu tai naaman vääntelykuvan, tiedän, että mies ei ole tyyppiäni. Hymyttömät tyypit eivät myöskään innosta.

    • utchiiyrdfyjbvhjuth

      Itselläni on kuvia mutta jos nainen, kuvaton tai kuvallinen, valittaa kuvattomuudesta niin se on totaalinen turn off.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe