en keksi otsikkoa :D

n00beille vemppu

No siis en pystyny otsikkoon tiivistään tätä mitenkää
eli siis miksi hemmetissä jotkut ostavat ekaksi aseekseen jonkun kalliin sähköaseen ja ei ole aikasemmin edes asetta pitänyt kädessä ja sitten ku näkee jonku tyypin joka on 1,5m leveän puun takana ja sit sitä puuta päin ammutaa puol lipasta ja sitten ku alottelijat yleensä pelkää kuulan osumaa nii kun itellä vaikka on joku pumppari ja sanoo et mennää ryssiin ja sit ku kuolee nii huomaa että ei se kaveri ny tullukkaa vaa jäi taka-alalle "turvaamaan selustan"
sit kun sanoo et suojaa selusta niin aina sillon selustasta pääsee tyyppejä. ja kun sanoo että mene matalaksi niin ei se mitään tottele vaa nousee seisoo ja kattoo mis o vihollisii...
ei minua se haittaa, että hänellä olisi parempi ase mutta hei come on tajuais ny edes sen että tottelis jotain vähän kokeneempaa pelaajaa joissakin asioissa...

ja nämä siis perustuvat ihan semmosii alle 10 tyypin kaveriporukkapeleihi.
itse otin kerran ihan tylsyyden takia jousipistoolin (se oli mun eka ase :D) ja hiivin vastustajien selustaan. Se on sellane jännä paikka et siinä on pikku mäki ylös ja ku sitä vartioiva ukkeli eliminoitiin niin nousin mäen ylös ja sitten näin kun hän (se noobi) ja joku sniper olivat jossain montussa. Siinä vaiheessa, kun kuulin että sarjan ampuminen loppui tiesin, että hän lataa. Juoksin montulle melkein niin lujaa kun pystyin ja ammuin hänet ensiksi ja sitten sen sniperin (olisin niin kuollut siihen paikkaan jos hän ei olisi paljastanut hänen ja sniperin paikkaa)

että ihan teille noobeille tiedoksi, että hyvä ase ei tee pelaajasta hyvää.
ja ostakaa joku vemppu oikeesti ekaks aseeks, tulee halvemmaks myös kuulien kannalta :D eikä ärsytä muita pelaajia niin hirveesti.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1+1=1

      lulwut? Kierrät jostain pelialueen ulkopuolelta toisten selustaan ja oot niin maan kauhian ylpee? Aha.

      • arvatkaapa kuka -.-

        No en ny oo ylpee mut mua v*tuttaa noi noobit jotka ei osaa mitään ja ne tulee räiskiin puita


      • Advisor
        arvatkaapa kuka -.- kirjoitti:

        No en ny oo ylpee mut mua v*tuttaa noi noobit jotka ei osaa mitään ja ne tulee räiskiin puita

        Kuulostaa täysin siltä että sä olet kateellinen rikkaille pappabetalar-naskeille ja et kestä niitä. Jos ei natsaa noiden kanssa pelaaminen, pelaa joidenkin muiden kanssa. Helppoa koska yleensä porukka muotoutuu suunnitelman puutteessa erikokoisiksi häröpalloiksi. Sinne vaan sekaan.


    • opetelkaastna

      Vittu että muaki ärsyttää meiän softiporukassa ku sillä vitun aakoolla pitää räiskiä puolenmetrin päästä selkää vaikka on jo kuollu... Ja se sama sankari uhkailee muita työntämällä sen piipun naamaan... Sitte sen yhen toisen idiootin on pakko ampua pistoolilla neljä kertaa peräkkäin jalkoihin vaikka oltiin offaeilla ja ei ees pelattu... Vittu miten vaikeeta sitä asetta muka on käyttää iskä aina opettaa että IKINÄ ei saa osottaa ketään vaikka ois kuinka lataamaton ase yms. Miettikää ennenku ostatte sähkötoimisen aseen että osaatteko te ees saatana käyttää niitä ku pitää ampua ihan vaan vittuillakseen saatana menkää oikeeseen sotaan jos noi paljo kiinnostaa niitte ihmisten raiskaaminen TURHAAN. Sitte vielä vähä vaikee pelata vempulla sähkäriä vastaan...

    • n00beille vemppu

      just toi osa multa jäi sanomatta! aivan oikeessa oot! minulle on ihan sama mikä ase niillä on kunhan ne osaa käyttää sitä kunnolla eikä olla täydellinen kusipää!!!
      joskus kun saavun softipaikalle ja siel o tollasii tyyppei nii heti alkaa tähtääminen (vaikka ei se muhun kumminkaa osuis nii kaukaa mut silti kun ei oo mtn suojii vielä)
      meil o siis sellane sääntö et kukaan ei ees lataa asetta ennen kun kaikki on paikalla
      ja tuo "ihan sama ootko elos vai kuollu ammun kumminki puol lipasta sarjal metristä" on niin syvältä!

      • Advisor (legit)

        #vainnaskijutut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe