Miksi halusit äidiksi?

Miksi halusitte siis äidiksi juuri sen miehen kanssa, jonka kanssa lapsen/-t teitte? Unohtuiko ehkäisy, menikö jälkiehkäisy pieleen vai halusitteko vain "sitouttaa" miehen ja vakiinnuttaa suhteen?

7

100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no, kuule...

      Siksi, että seksikumppani on automaattisesti 50 vuoden suhteen arvoinen ja halusi perheen.

      • On se mukava, että toisilla käy "tuuri" jo nuorena.


      • Together.,
        foreveralone666 kirjoitti:

        On se mukava, että toisilla käy "tuuri" jo nuorena.

        On se paljon muustakin kiinni kuin tuurista. Ei me täällä olla lastuja lainehilla vaan jokaisella on oma tahto ja valinnan mahdollisuus sekä päätäntävalta omasta elämästään.

        Minä olen aina halunnut perheen ja kun löysin 19-vuotiaana miehen, jonka kanssa rakastuimme, seurustelimme ja menimme naimisiin ja sitten teimme kolme lasta lyhyessa ajassa. Nyt nuo ihanat lapset ovat aikuisia ja me taas kuhertelemme keskenämme kuin muinoin.


    • Siksi koska lapset tehdään rakkaan ihmisen kanssa, jonka kanssa halua ja yritystä elää lopun elämää. Lapset on piste iin päälle, kun pohjalla on hyvä rakastava toisiaan kunnioittava parisuhde. Mielestäni sain hyvän miehen ja mahtavan isän lapsille.

    • sesiitäsulle

      No jopas on vaihtoehdot aloittajalla.

      Meille (niin kuin yleensä pariskunnilla) lasten teko, tai niiden antaminen tulla perheeseen oli yhteinen päätös tietenkin. Tavattiin sen ikäisinä että annettiin mahdollisuus aika heti. Mies halusi isäksi ja minä äidiksi, ei kummankaan tarvinnut sitouttaa toista sen kummemmin kuin rakastamalla toista, se riittää. Ja pääseehän siitä toisesta eroon jos tykkää, vaikka niitä lapsia onkin, eli on turhaa ajatella sitouttavansa toisen. Olemme olleet yhdessä nyt 12 vuotta, eikä eroajatuksia ole itsellä, eikä sen puoleen mieskään ole ainakaan ilmi tuonut. ;)

      Ehkäisy ei "unohdu", se joko on tai ei, voi kyllä kuulemma pettääkin. Itse käytin ehkäisyä, kun en lapsia halunut, eikä edellinen mieskään sen puoleen.

      Oletko itse isä, ja jos olet niin miksi? Unohdit kortsun, et ymmärtänyt että sitä pitäisi käyttää, vai halusit sitouttaa naisen?

    • määmy

      Muksujen hankinta meil ol kahen kauppa, must puolisoni ol sopiva muksujemme isäks ja toisinpäi. & kumpiki totes valmiutensa vanhemmiks.

    • Jatkumisen tarve tms

      Käsittämätön aloitus! Täysipäiset ihmiset, jotka löytävät 'jonkun', sen tietyn, oikean, haluavat pariutua ja perustaa perheen eikä mieleen edes juolahda sekoboltsijuttuja ehkäisyn unohtamisista ja sitouttamisista. Järjetöntä.

      Itse lopetin ehkäisyn kun hääpäivä oli päätetty. Hääviikonlopun jälkeen siippa oli kaksi viikkoa kertausharjoituksissa ja kun hän palasi, jouduin kertomaan ikään kuin vieraalle kaverille, että olen pikkuisiin päin. Siitä se kolmekymmenvuotinen sota sitten alkoi ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe