kirjoittaa osataan kyllä

pettynyt nainen

juu, oma tarinani, jolla oli varsin paskainen loppu.

kirjoittelin miehen kanssa yli kaksi kuukautta, miehen, joka asuu minusta kolmen kilometrin päässä. tiesin kyllä heti, missä hän asuu. kirjeenvaihto oli jokapäiväistä , ihan mukavaa ja tavallista arjen kirjoitusta täynnä, välillä huumoria.
jäin kuitenkin koukkuun.

sitten me nähtiin toisemme yllättäen paikassa, jossa emme osanneet kummankaan olevan. tämän jälkeen sain viestin sähköpostiini, että nähtäisiinkö? nähtiin. mietittiin ja odotettiin koko viikon treffejämme, viestien vaihto oli todella tiivistä ja pelättiin molemmat, että toinen peruu.

menimme treffeillämme saunaan, keskusteltiin, ja hyppäsimme sänkyyn. oli mukavaa, mies sanoi lähtiessään, että haluaa tavata vielä. seiuraavana päivänä kysyi tuntemuksiani ja halusi taas tavata, kun laitoin viestin, että kuumaa oli.

tavattiin taas, sängyn kautta.. mutta sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään,laitoin hänelle viestin näkemisestä, johon en saanut vastausta. laitoin viestin, että sorry, ei ollut tarkoitus häiritä. johon hän vastasi, että kiireiltään ei ole ehtinyt vastaamaan eikä miettimään.

en ymmärrä, mikä tämä case oli. treffeillä oli mukavaa, haluttiin tavata vielä, mutta sitten hiljaisuus. ei edes kysytä, miten arki mennyt. miten jatko? mielelläni olisin ystävä hänen kanssaan, mutta enhän minä voi ottaa yhteyttä, kun ei hänkään. särkynyt olo.

18

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottamari<3

      Eiköhän se ole se tavallisin syy, että mies pyörittää montaa naista,..peliringissä. Olit vaan yksi sänkykavaljeeri muiden joukossa.

      • pettynyt nainen

        niin taisin. vieläkö tulisi ilmi, että olisi tyttöystäväkin jossain. ilmeisesti tähtäimessä oli vain sänkyyn meno, eikä mitään muuta.koska tosi on; tarvitseeko ihmisen miettiä, jos haluaa jatkossakin tavata???harmi vaan, että menetti tuossa samassa ystävänkin.

        onneksi ei vaihdettu puhelinnumeroita, niin ei tarvitse ainakaan soittoa odottaa uusiin petipuuhiin.


      • toinen pettynyt..
        pettynyt nainen kirjoitti:

        niin taisin. vieläkö tulisi ilmi, että olisi tyttöystäväkin jossain. ilmeisesti tähtäimessä oli vain sänkyyn meno, eikä mitään muuta.koska tosi on; tarvitseeko ihmisen miettiä, jos haluaa jatkossakin tavata???harmi vaan, että menetti tuossa samassa ystävänkin.

        onneksi ei vaihdettu puhelinnumeroita, niin ei tarvitse ainakaan soittoa odottaa uusiin petipuuhiin.

        sen verran utelias, että missä päin kaupunkia tämä tapahtui? oliko mies kiharahiuksinen ja sinisilmäinen?


      • Kyllästynyt
        toinen pettynyt.. kirjoitti:

        sen verran utelias, että missä päin kaupunkia tämä tapahtui? oliko mies kiharahiuksinen ja sinisilmäinen?

        Sillä miehellä tuhat naista ja tiedään keneestä puhutaan.F.C.O


      • Petetty mies
        pettynyt nainen kirjoitti:

        niin taisin. vieläkö tulisi ilmi, että olisi tyttöystäväkin jossain. ilmeisesti tähtäimessä oli vain sänkyyn meno, eikä mitään muuta.koska tosi on; tarvitseeko ihmisen miettiä, jos haluaa jatkossakin tavata???harmi vaan, että menetti tuossa samassa ystävänkin.

        onneksi ei vaihdettu puhelinnumeroita, niin ei tarvitse ainakaan soittoa odottaa uusiin petipuuhiin.

        "Menetti ystävänkin"
        Minkä ...tun ystävän? Kuka kirjoittelee treffipalstaoilla vaan ystävän haku mielessä? Kyllä siellä haetaan joko parisuhdetta tai seksiseuraa ei ystäviä. Itse olen huomannut että ne naiset joille en kelpaakkaan suhteeseen sanovat myöhemmin että "oltaisko vain ystäviä" ja tämän jälkeen näistä ystävistä ei kuulu mitään. Ja jos kuuluisikin olisit se luuseri kakkonen jota ei hyväksytä suhteeseen mutta jolle mielellään puretaan muut tuntemukset ja esitellään uudet panot. Se ei ole mitään ystävyyttä vaan puukon kääntämistä haavoissa.


    • mjjjuiuiuopiip

      se ehti laske mällit sinuun niin miksi olisi enää kiinnostunut
      minä en ainakaan olisi jos nuin helposti annat painaa itseäsi
      samanlaisia naisia mahtuu 15 tusinaa ja niitä riittää
      miksi jämähtäisi sinuun kun voi mennä eteenpäin

      käy terkkarilla ja stekkaa kondy ja herpes ja papa

      • pettynyt nainen

        itse asiassa, minä en ole mikään jakorasia, vaan tuota ennen edelsi pitkä kirjoittelu jne. ei sitä suinpäin sännätty, vaan kyllä siitä myös keskusteltiin.


      • totuuden henki
        pettynyt nainen kirjoitti:

        itse asiassa, minä en ole mikään jakorasia, vaan tuota ennen edelsi pitkä kirjoittelu jne. ei sitä suinpäin sännätty, vaan kyllä siitä myös keskusteltiin.

        Kyllähän te suinpäin säntäsitte, jos ensimmäisillä treffeillä syöksyitte petiin.

        Pari nyrkkisääntöä, joihin ei ole poikkeuksia.

        1. Jos mies kirjoittaa jo netissä seksistä, hän on vain piparin perässä
        2. Jos mies ei anna puhelinnumeroaan, hän on vain piparin perässä
        3. Jos mies pyrkii ensi treffeillä sänkyyn, hän on ensisijaisesti piparin perässä (varmasti, jos kohdat yksi tai kaksi täyttyvät)
        4. Jos miehestä ei pian huolehdi uudesta näkemisestä, hän oli vain piparin perässä
        jne.

        Pääsääntönä siis, että kiinnostunut mies huolehtii, että
        - yhteystiedot ovat saatavilla
        - seuraava tapaaminen järjestyy
        eikä avaa keskustelua treffeillä netissä sen pahemmin kuin ensitreffeilläkään.

        Valitettavasti olit siis hänelle pelkkä huijattu pano. Ilkeäähän se on, mutta häntä pystyyn ja elämässä eteepäin. Muista vai nämä ohjeet seuraavalla kerralla.


      • totuuden henki
        totuuden henki kirjoitti:

        Kyllähän te suinpäin säntäsitte, jos ensimmäisillä treffeillä syöksyitte petiin.

        Pari nyrkkisääntöä, joihin ei ole poikkeuksia.

        1. Jos mies kirjoittaa jo netissä seksistä, hän on vain piparin perässä
        2. Jos mies ei anna puhelinnumeroaan, hän on vain piparin perässä
        3. Jos mies pyrkii ensi treffeillä sänkyyn, hän on ensisijaisesti piparin perässä (varmasti, jos kohdat yksi tai kaksi täyttyvät)
        4. Jos miehestä ei pian huolehdi uudesta näkemisestä, hän oli vain piparin perässä
        jne.

        Pääsääntönä siis, että kiinnostunut mies huolehtii, että
        - yhteystiedot ovat saatavilla
        - seuraava tapaaminen järjestyy
        eikä avaa keskustelua treffeillä netissä sen pahemmin kuin ensitreffeilläkään.

        Valitettavasti olit siis hänelle pelkkä huijattu pano. Ilkeäähän se on, mutta häntä pystyyn ja elämässä eteepäin. Muista vai nämä ohjeet seuraavalla kerralla.

        Siis piti sanoa, ettei avaa keskustelua seksistä ensitreffeillä eikä netissä.


    • kemiaa?

      Kysehän on siitä mies ei tuntenut sitä oikeanlaista naisten jatkuvasti toitottamaa kemiaa.
      Naisethan sen päätöksen tekee tämän palstan mukaan 5s-5min perusteella kun taas mies saattaa katsoa pidemmälle.
      Hän saattoi kokea ja tuntea teidän juttunne pelkästään kaveripohjalle lisättynä seksillä.
      Seksi ja seksin aloittaminen ei tarkoita miehelle vakavampaa kun mies se on joka levittää sitä siementään joka puolelle ja nainen on se joka valitsee kenen kanssa, näin se karkeasti menee.

      Tuolla pitkällä kirjoittelulla luodaan vain haavekuvia ja toiveita ja ne ei vastaa sitä todellisuutta aina ja tässäkin tapauksessa on saattanut käydä vain noin.

      Tuohon "enhän minä voi ottaa yhteyttä, kun ei hänkään. " sanoisin että on monesti parisuhteissakin väärinkäsityksiä ja ymmärryksiä ja ne kannattaa selvittää heittäen roskikseen sen ylpeydenkin olemalla se aloitteentekijä.

      • älä pety

        nin kemiat ovat kyllä tosia. tosin tässäkin tapauksessa kemioitten esille tuleminen tuskin tulee ensimmäisellä kerralla kunnolla ilmi. mielestäni niihin tarvitaan useampi tapaaminen, kyllä, kirjoittamisella voidaan saada aikaan pahojakin haavekuvia, ilmeisesti tässäkin on näin käynyt,

        jälkimmäiseen - toi oli hyvä. yhteyttä voi ottaa vaikka kaverina, mutta jos yhteydenpito ei onnistu kaverinakaan, niin silloin voi tuollaisen suhteen jättää ihan rauhassa, niin pahalta kuin se tuntuukin.miksi tuhlata energiaa vääriin suhteisiin, kun ne voidaan kanavoida oikeisiinkin, ja hyvältä tuntuviin?


    • Minä en kyllä koskaan tule tajuamaan tätä "pannnaan ja häivytään" juttua, puuttuu et viedään vielä rahat ja korut niinku joku mmmm.. (jääköön sanomatta).


      Jokin geneettinen häiriö tuossa pakko olla jos ei ole sen vertaa miestä et sanoo jotakin ku häipyy, edes "eihän täs kihlossa olla" tai jotain, ihan sama kuinka typerää.

      Tulee mieleen eräs luontofilmi jossa lauman vähäarvoisin kojootti kävi äkkii kiksauttamassa alfauroksen naista ja häippäs nopeesti paikalta ennenkuin totuus paljastus lauman johtajalle. Ihan siis uskomatonta, et näit tapauksiin lukee yhtämittaa täälläkin.

    • entie1

      Minulle kävi aivan samalla tavalla. Olisiko kyseessä sama tyyppi?

    • tarkka kuvaus

      Miltä paikkakunnalta tämä mies oli? Mitä nimimerkkiä käytti netissä?

    • Tuttujuttuvissi

      Kerro miehen paikkakunta missä see asu?
      Olisko kiharatukka?

      • teellä alkaa

        mä kerron:
        * espoo
        * omistaa ruskeat kiharat hiukset, joissa jo harmaata.


    • Sexandragsan

      Vähällähän kuitenkin pääsit, kun ei mennyt sentään maallista omaisuutta. Ammattitaitoinen pelimies ei poistu SEKÄ pussit että taskut tyhjänä. Mutta kyllä on tietenkin törkeää tuollainen häipyminen kiireisiin vedoten. Reilumpaa olisi aina ilmoittaa: "Olit ihan kiva mutta..." Tällaista tämä nettideittailu vaan on, koeta kestää. Uutta matoa koukkuun...

    • 1952000

      Ei pelimiehet ystävyytä hae vaan pelkästään seksi.Kuin kaikki seksiasennot hyväksi käytetty matkustavat seuraava naisen luona.Ja taas löydyy uusi panopaikka...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe