Missä määrin on oikein "tapailla" useaa miestä?

Mii333

Menin sitten treffipalstalle pitkän pohdinnan jälkeen. Tapasin miehen, jonka kanssa olemme nähneet kuutisen kertaa nyt. Olen kiinnostunut hänestä ja hän ymmärtääkseni minusta..(itse en kovin helposti kenestäkään kiinnostu). Tämä mies välillä ehdottaa näkemistä ja laittelee viestiä, voin kyllä myöntää, että itse haluaisin nähdä useamminkin. Mutta kun hän kuitenkin yhteyttä pitää niin on kai kiinnostunut? En haluaisi asiasta vielä kysyä, ettei hän ns säikähdä tai luule, että tässä pitää jo suhteeseen ryhtyä. Mutta ongelma siis on, että kun en tästä kyseisestä miehestä ihan ota selvää, että mitä mieltä hän minusta on, niin pihdi onko oikein tapailla samalla muita miehiä? Itse kyllä normaalisti keskityn yhteen mieheen kerrallaan. Nyt eräs toinen kiinostavalta vaikuttava mies on laitellut viestiä (en ole nähnyt häntä). Onko oikein nähdä häntä, vaikka tavallaan tapailen tätä toista? Jos tietäisin että tämä mies nro 1 on oikeasti kiinnostunut niin asia olisi eri. Pelkään vain, että ihastun tähän nro 1 liikaa ja sitten hän ei haluakaan mitään..vaikea selittää mutta ehkä pääsitte jyvälle!

18

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18ja4

      Mene toisen kanssa treffeille, niin tiedät.

    • miesvm_1967x

      Entisenä nettideittaajana pääsin kyllä jyvälle :D Ellei tämä mies nro 1 ole selvästi ilmaissut haluansa jatkaa orastavaa suhdettanne niin ainakin omasta mielestäni olet edelleen "vapaata riistaa" (älä loukkaannu kielikuvasta:) eli olet sinkku joten sinulla on oikeus tavata vielä myös muita miehiä. Sinuna en kertoisi ykköselle että tapaat kakkosen, käy ihmeessä treffeillä myös kiinnostavan kakkosen kanssa. Ja kakkoselle ei ehkä kannata mainita että ykkönen on olemassa. Miehistä tulee yli-innokkaita mielistelijöitä liian helposti jos tietävät että on kilpailutilanne päällä. Sellainen ei vain ole sitten todellinen tilanne jos molemmat alkavat mielistelemään, sen takia ei kannata puhua muista mitään kummallekaan, näet rehellisemmin sen todellisen luonteen. Ellettte ole siis ykkösen kanssa todellakaan mitään sopinut että onko teillä suhde vai ei niin olet sinkku edelleen ja sinulla on lupa tutkia maailmaa omaksi parhaaksesi :) Onnea matkaan!

    • Vastaan lyhyesti. Mielestäni "sarjadeittaaminen" on (sinkkunakin) yhtälailla moraalisesti väärin, kuin seksin hakeminen pelkästään "villiin sinkkuseksiin ilman sitoumuksia" vedoten, tai sitten parisuhteessa, vaikka luvan kanssa.

      Eihän parisuhteessakaan "deittailla" muita. Ihmissuhteelle pitää antaa aikaa eikä "kilpailuttaa".

      • 19 + 20

        Eihän tässä mikään parisuhde ole vielä lähelläkään. Silloin kun on etsintä päällä niin kannattaa tutustua moneen ihmiseen, sen sopivan löytymisen todennäköisyys ei ole kovin iso muutenkaan.


    • 5+19

      Kaiken sössineen sanon että yhtä kerrallaan, siinä käy äkkiä niin että sinulla on niin paljon miehiä ettet osaa päättää ajoissa ja menetät kaikki. Minä suosittelisin että ehdotat vakakavempaa ja piilotatte profiiilit. Oma profiili kannattaa ainakin siitä syystä piilottaa ettei vaan kuluta naamaansa listoilla . Koska monta muuta hyvää ehdokasta saattaa lähestyä saman aiksisesti ja et pysty kunnolla keslittymään. Monen perään on jälkeen päin turha huhuilla jos et ole alkuun noteeranut niitä. Naama kuluu. Ja yleen moni hyvä mies ei edes lähesty sinua jos se huomannut että ole pitkään ollut sivuilla. Minä menin siihen lankaan että yhdellä oli kaksi eri profiilia . Toisella se kokeili minun luotettavuutta kun olimme pitkään pitäneet yhteyttä. Jälkeen päin katoin plussalla tilastoja että mies oli vain ollut minusta kiinnostunut.

    • Jos et ole ensimmäisen kanssa sopinut, ettei muita tapailla, niin moraalisia esteitä ei ole olemassa. Itse en kuitenkaan ymmärrä tuollaista "varman päälle pelaamista", jos oikeasti ykköseen olisit ihastunut niin et edes etsisi muita - täysin riippumatta siitä, oletteko jostain sopineet tai olleet sopimatta. Jos ei ole pohjimmiltaan väliä, että kumman kanssa päätyy parisuhteeseen, niin ei siinä kovin suuret tunteet ole mukana.

      • miesvm_1967x

        No aapeehän puhuikin vain "kiinnostuksesta" ehkäpä puolin ja toisin ettei tuossa nyt ole kovinkaan syvät tunteet sitten syttyneet. Tässäkin asiassa olen sen verran konservatiivinen että miehen kuuluisi ottaa asia puheeksi jos haluaa jotakin enemmän suhteelta, tai mikä tuon tilan oikea tola onkaan olevinaan, mutta mies ei tätä tee. Ilmeisesti kyseessä ei ole suhde ykköseen jos epävarmuus on noin suurta. Siksi näen ap:n puhtaasti sinkkuna, ei muutamat tapailukerrat ja viestit mitään suhdetta vielä tee.

        Kyseessä on suhde silloin kun se on yhteisesti suhteeksi sovittu. Eli en näen mitään moraalista estettä tavata tuota toista miestä. Ja miksi aikuiset miehet huutavat täällä jotakin kiimapillujuttuja, toisen miehen tapaaminen esim. lounaan tai päivällisen merkeissä ei ole mitään kiimapilluilua todellakaan, vaan vastakkaisen sukupuolen edustajan tapaaminen hillityissä olosuhteissa.

        Ap:n nro 1 tässä itsensä munaa olemalla munaton tai ilmeisesti kaveria ei kuitenkaan suuresti ap kiinnosta. joten ei muuta kun ap treffeille vain. Kyllä omaa onneansa saa etsiä!


      • miesvm_1967x kirjoitti:

        No aapeehän puhuikin vain "kiinnostuksesta" ehkäpä puolin ja toisin ettei tuossa nyt ole kovinkaan syvät tunteet sitten syttyneet. Tässäkin asiassa olen sen verran konservatiivinen että miehen kuuluisi ottaa asia puheeksi jos haluaa jotakin enemmän suhteelta, tai mikä tuon tilan oikea tola onkaan olevinaan, mutta mies ei tätä tee. Ilmeisesti kyseessä ei ole suhde ykköseen jos epävarmuus on noin suurta. Siksi näen ap:n puhtaasti sinkkuna, ei muutamat tapailukerrat ja viestit mitään suhdetta vielä tee.

        Kyseessä on suhde silloin kun se on yhteisesti suhteeksi sovittu. Eli en näen mitään moraalista estettä tavata tuota toista miestä. Ja miksi aikuiset miehet huutavat täällä jotakin kiimapillujuttuja, toisen miehen tapaaminen esim. lounaan tai päivällisen merkeissä ei ole mitään kiimapilluilua todellakaan, vaan vastakkaisen sukupuolen edustajan tapaaminen hillityissä olosuhteissa.

        Ap:n nro 1 tässä itsensä munaa olemalla munaton tai ilmeisesti kaveria ei kuitenkaan suuresti ap kiinnosta. joten ei muuta kun ap treffeille vain. Kyllä omaa onneansa saa etsiä!

        Kuten kirjoitin: "ei moraalisia esteitä". Olen ap:n kanssa suunnilleen samanlaisessa tilanteessa, paitsi ettei kontakti ole syntynyt netin kautta, mutta kuutisen kertaa olen itsekin tavannut tiettyä miestä ja ihan kuten ap alempana kirjoittaa: "Huomaan välillä ajattelevani häntä ja hymyileväni". Ja vaikka eilen vasta erosimme toisistamme niin tänään on jo ollut mukavalla tavalla ikävä häntä ja hänen seuraansa (mukavalla tavalla tarkoitan sitä, että ikävä ei tunnu pahalta, koska uskon vakaasti että tapaamme taas). Johtaako tämä johonkin vai ei, en tiedä, mutta tiedän ettei tällä hetkellä ole pienintäkään kiinnostusta muita miehiä kohtaan. En koe tärkeäksi saada 'parisuhde' vaan haluan tutustua juuri tähän ihmiseen ja jos homma ei toimi niin sitten jatkan sinkkuna kuten ennenkin. Ehkä joskus tulevaisuudessa joku toinen taas kolahtaa, ehkä ei.


      • miesvm_1967x
        helka kirjoitti:

        Kuten kirjoitin: "ei moraalisia esteitä". Olen ap:n kanssa suunnilleen samanlaisessa tilanteessa, paitsi ettei kontakti ole syntynyt netin kautta, mutta kuutisen kertaa olen itsekin tavannut tiettyä miestä ja ihan kuten ap alempana kirjoittaa: "Huomaan välillä ajattelevani häntä ja hymyileväni". Ja vaikka eilen vasta erosimme toisistamme niin tänään on jo ollut mukavalla tavalla ikävä häntä ja hänen seuraansa (mukavalla tavalla tarkoitan sitä, että ikävä ei tunnu pahalta, koska uskon vakaasti että tapaamme taas). Johtaako tämä johonkin vai ei, en tiedä, mutta tiedän ettei tällä hetkellä ole pienintäkään kiinnostusta muita miehiä kohtaan. En koe tärkeäksi saada 'parisuhde' vaan haluan tutustua juuri tähän ihmiseen ja jos homma ei toimi niin sitten jatkan sinkkuna kuten ennenkin. Ehkä joskus tulevaisuudessa joku toinen taas kolahtaa, ehkä ei.

        No toivotan onnea, jospa vaikka kolahtaisi sun kohdalla tällä kertaa :) Mutta sinun ja ap:n ero onkin tuossa hymyssä. Sinä hymyilet koska tiedät tai siis uskot vakaasti asiaasi. Ap sen sijaan on epävarmempi asiansa suhteen. Siksi olisi väärin ja kohtuutonta neuvoa häntä olematta tapaamasta tuota mielenkiintoista kakkosta koska tuo kakkonen voi olla juuri se oikeampi. Asia kannattaa selvittä kun kerran on epävarma.

        Anyway, kaikkea hyvää molemmille, toivon että löydätte SEN ihmisen jota etsitte oikeasti. Minäkin löysin pienen harjoittelun jälkeen, ei se ensimmäinen ollut minulle oikea, eikä toinenkaan, eikä kolmas. Mutta tämä viimeisin on :)


    • 10+14

      Tottakai voit mennä treffeille. Voihan olla ettei nro 2 kiinnosta alkuunkaan ja voit sitten sen sulkea pois mielestäsi.

      Itse tapasin nettideitin 2 kertaa ja piilotin oman profiilini heti (alta viikossa) koska olin varma, että haluan katsoa tämän rauhassa ja olimme vaihtaneet puhelinnumerot ja oikeat sp-osoitteet hänen kanssaan. Hän huomasi, että olin hävinnyt deittipalstalta ja poisti omansa myös. Senhän voi piilottaa ja ottaa uudelleen esiin.

      Jos kolahtaa, se näkyy ja tuntuu ja profiilit poistetaan eikä muita tapailla. Jos se on kiikunkaankun että katsellaan nyt tuleeko tästä jotain, on täysi oikeus tsekkailla muita.

    • 1+17

      99 prosenttia naisista sanoo että 5 sekuntia riittää kemian syntyyn ja silloin ei kuulemma muita edes haaveilla. Eli ykkönen ei ole se oikia ja annar olla sen. Uutta kehiin ja yks aina kerrallaan. Ja profiili piiloon jos on tunteita.

    • stop tykkänään

      Olen myös tuon pelin kokenut jo liian monta kertaa, että jos on monia yhtaikaa, joista saattaisi olla kiinnostunut, vähitellen sitä väsyy pitämään yhteyttä kovin monen kanssa. Ja jos molemmilla puolilla pelataan tätä sarjadeittailupeliä , niin loppujen lopuksi kukaan ei tiedä kuka olisi oikeasti kiinnostunut ja kenestä. Kaikki häviää. Ainoa oikea tapa on valita se paras heti ja lopettaa kaikki muut pelit. Kukaan ei suostu olemaan todellisessa elämässä joku "kakkonen" tai varasija, tai muuta roskaa.

    • Kіs-kіsu

      Kuusi kertaa on aika monta kertaa. Itse en muuten vaan huvikseen ketään kuutta kertaa tapailisi, vaan mun täytyisi olla suorastaan rakastunut, ja olettaisin toisesta samaa. Ketään toista en tapailisi enää kuuden kerran jälkeen, jos tätä kuutta kertaa tavattua olisi tarkoitus tavata vielä.

      Toinenkin tapaamiskerta on jo tuskaa, jos ei ole aivan innoissaan toisesta.

    • 1+1

      Mielestäni nettideittailussa kannattaa sarjadeitata ellei oikeasti kinnostus herää syvemmin heti alkuun.

      Kannattaa sopia toisen kanssa, jos haluaa tavata muitakin. On nimittäin totta, että se mikä on tarkoitettu tapahtuu. Minusta tuntuu ainakin paremmalle, jos toinen menee jonkun muun kanssa treffeille ja valitsee lopulta minut. Aikuisia kun suurin osa on, on sen oikean tapaamisen merkityskin paljon suurempi kuin teinitreffailussa....
      Ei kannata ottaa liian vakavasti deittailua!

      Sarjadeittailun A ja O on rehellisyys. Ei kannata valehdella, vaan kertoa ihan rehellisesti mitä aikoo tehdä.

      Usean deittailuun ei pitäisi kuulua suudelmat ja seksi. Ne kuuluvat vasta parisuhteeseen.

    • 1 1=3,4,5... riippuen monta lasta haluaa.

      • Miii333

        Ap täällä. Tuo on totta, etten voi putää tätä nro 2 ns varalla. Mutta toisaalta tuntuu tyhmältä, että vain odottaisin tätä nro 1, josko hän puhuisi ajatuksistaan. Pohdin kyllä tässä, pitäisikö vain kysyä nro 1, mitä hän minusta ajattelee jne. Olen ollut sinkkuna 5 v., takana pitkä suhde ns ensirakkauden kanssa. Eikä hänen jälkeensä kyllä ole ollut kertaakaan, että heti ensi näkemällä tietäisin, haluanko kyseisen miehen. Minulla menee aikaa ennekuin tiedän olenko kiinnostunut. Tosin nopeasti se kyllä tulee esille, jos en halua mitään. Tavallaan haluan itsekin edetä varovasti (haluan parisuhteen mutta samalla se pelottaa), mutta haluaisin tietää mitä mies ajattelee. Huomaan välillä ajattelevani häntä ja hymyileväni, olen nähnyt hänestä unia yms (en ikinä näe unia miehistä jotka ei kiinnosta) :P. Eli nämäkin merkit kertovat kai kiinnostuksestani :) mutta ehkä voin kirjoitella tämän nro 2 kanssa, ehkä en kuitenkaan näe häntä tai en ainakaan vielä. En tiedä, hankalaa.


    • 3 + 11

      Sitä sopivaa ihmistä ei välttämättä löydy, vaikka käyt sadan eri miehen kanssa kahvilla. Joten ei tuossa ole mitään pahaa että etsit laajemmin. Minä ainakin miehenä oletin aina nettideittien kanssa, että heilläkin on todennäköisesti useammat treffit sovittuna. Jos tulen valituksi niin tulen, haluan olla tunnevalinta enkä se joka otettiin, kun sattui tulemaan ensimmäisenä vastaan. Ei ehkä kannata ottaa puheeksi muita treffejä, se ei oikein sovi tapaamisen tunnelmaan ja saattaa tosiaan johtaa siihen, että treffikaveri alkaa esittää jotain muuta kuin mitä normaalisti olisi. Kaikki normaalit ihmiset ymmärtävät, että tutustumisvaiheessa ei olla sovittu mistään sitoutumisesta, vaan haetaan vasta sitä vaikutelmaa toisesta että voisiko tämä olla se vai ei. Kyllä sen sitten tietää kun kolahtaa ja siinä vaiheessa ei tee mieli enää niitä muita nähdä.

    • eronnutmies

      Pari kertaa nettideittirumbassa olleena päätin että kun löydän kiinnostavan naisen, niin keskityn häneen jotta tiedä olisko hän elämäni nainen. Eihän sitä voi tietää jos ohessa deittailee muita eikä keskity yhteen!!
      Ja tein selväski naiselle että olen kiinnostunut hänestä ja haluan oppia tuntemaan hänet paremmin. Ja vain hänet. Kannattaa puhua ääneen ja sanoa ajatiuksensa julki.
      Ja jos sitten paljastuu että en haluakaan parisuhdetta ko naisen kanssa, niin voin sen kertoa ja jatkaa etsintää.
      Hyvä periaate on että jos tapaat nettideitillä ihmisen jonka kanssa haluaisit olla ystävä, niin hän on potentiaalinen kandidaatti loppuelämän kumppaniksi, ja kannattaa tutustua paremmin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe