paha maailma

Huuto

Mua niin oksettaa tämän maailman mädäntyneisyys. Toivottavasti maailmanloppu tulee ja pyyhkäsee tämän kaiken mukanaan. Hyi että tekee pahaa. Kohta Hitlerikään ei tunnu yhtä pahalta kuin nyky-yhteiskunnan mätäpaiseet. Pedofiilit, pervot, rikolliset, Putin, Kim Jong jne. Ottaa niin päähän!

18

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savotan sanni

      Silloin ko mie olin nuori, niin minustakin tuntui monesti samalta kuin nyt sinusta. Mutta nyt on niin ja sinäkin sen huomaat kun ikää karttuu, että sulla ei ole voimia muuttaa kaikkea maailman pahuutta hyvyydeksi.
      Unohda maailma siinä mielessä ja tee lähipiirissä kaikkea hyvää. Hyvyys kertautuu ja saat hyvän teon takaisin aivan varmasti.
      En kuitenkaan tarkoita sitä, että et seuraisi mitä maailmalla tapahtuu. Aina kannattaa seurata maailmantapahtumia, mutta älä ota niistä paineita.

      • Ebola on mahdollisuu

        En haluaisi Maailmanloppua , mutta ihmiskunta saisi kadota Maapallolta.


    • Hyö on kato niin....

      Mistä se savotta-sanni tietää kuinka nuori tai vanha itte kukanenki on.
      Omia summanmutikka arvioita. Saattavat mennä pieleen tuommoset arviot 70 vuottakin.
      Paljonko savotta-sanni arvioi tälle kommentin laatijalle ikää?

      • savotan sanni

        Arvioni mukaan olet noin yli 30v.


    • Huuto

      Voi juma....! Mie olen nelikymppinen perheenäiti ja tiedän tasantarkkaan mitkä on minun tai yleensäkin ihmisen kyky toimia tässä yhteiskunnassa. Siksi toivonki loppua tälle hulluudelle. Kyllä se on näin että kiittämättömyys on maailman palkka ja mitä tahansa hyvää teetki elämässä niin ei siitä mitään takasin saa. Älä ota paineita?? Voi helv...!!

      • Kato hyö kyllä....

        Noo hyö olit niin nuori vielä. Kyllä sie vielä kato hyö tulet ymmärtämään tätä elon kirjoa ko kypsyt. Kato hyö toiset kypsyy hitaammin kato. Annappa kato sie hyö kypsyt ja haudut niin sieki kato opit sitte paremmin ymmärtämään. kato hyö savotta-sanni ymärtää kato hyö sinuakin.


    • Onneks hyviäkin on

      Olisin voinut kirjoittaa tämän! Mua on kans monta kertaa kuvottanut tämä maailman pahuus ja tuntuu, että saisi tulla vaikka se maailmanloppu kun ei me ihmiset ansaita tätä maailmaa ja elämää täällä! Miten voikaan olla niin paljon ihmisiä jotka haluaa vain pahaa toisille!!

    • Samaa massaa kaikki

      Hyvät pahat ja rumat.
      Tuli 22 vuotta sitten tämä länkkäri. No naiskuuluttaja oli katellut filmin ja tuumasi elokuvan loputtua kuuluttaessaan seuraavaa ohjemaa: Tästä elokuvasta oli vaikeaa löytää niitä hyviä.
      Samaa voi tuumata koko ihmismassasta.

    • kamalaa ggt

      Samaa olen ajatellut . Ihmiset ovat itsekkäitä psykoja. Hitler oli kuoropoika nyky ämmään katottuna.! Myös poliitikot on kirous.

      • Ihminen on liikaa tä

        Googlettakaa T72 Syyria.
        News Anna.
        Tai nuo molemmat yhdessä tai sekaisin.
        You tubekin käy.
        Karmeaa katsottavaa.


    • Näin on

      Noo kauaa ei tarvi Venäjä tulee.

      • ......

        Olen aloittajan kanssa samaa mieltä , että lapsiinsekaantujilta ja homoilta pitäisi
        leikata vehkeet irti.


    • Pakurinkääpä pelasta

      Pakurinkääpätee auttaa poistamaan pahaaoloa ja tressiä.
      Juokaa joka päivä muutama desilitra tätä ihmeainetta. Olonne kohentuu. Psyykennekin tervehtyy. Pahaolonne on menneisyyttä.

    • Huuto

      Joojoo ja ruokasooda parantaa syövän ja kaikki muutki sairaudet mitä ikinä on keksitty. VMP! Se pakuriki on niin pahhaa ettei sitä kyllä erkkikään juo. Ja ihan huuhaata koko juttu.

      • Erkki itte tässä nyt

        Kyllä minä join. Eipä sitä huomannut oliko se Liptonia tai pakuria.


    • No,voi

      Savotan Sanni vastasi hyvin tuossa alussa, mutta niin kovin moni , kuten Huutokin, täällä taitaa olla liian Down pystyäkseen nostamaan mitään positiivisuuteen viittaavaa ajatuksistaan. Sitten meistä suomalaisista tehdään taas tilastoa...

      • voi voi

        Savotan sanni toitottaa mielipiteitään joka paikkaan , eivätkä ne
        aina ole mitään järjen riemuvoittoja. (esim. homokeskustelu)


    • Huuto

      Anteeksi vaan mutta en ole DOWN vaan he***tin vihainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe