Hyvä vakiparturi Oulusta?

Piikkitukka

Oma vakkarini muutti, jonka jälkeen olen käynyt useassakin parturissa mutta sitä oikeaa ei ole löytynyt. M-roomissa kävin jonkun aikaa, mutta siellä on joka ikinen kerta eri naiset. Osa ammattitaidottomia harjoittelijoita ja muutenkin tuntuvat kaikki olevan koko ajan vain ohikulkumatkalla. Liukuhihnahommaa.

Salon k, hair eka ja pari muuta testattu mutta ei iske. Mistä siis hyvä parturi oulusta kun ei kehtaisi ihan kaikkia testata.

21

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks ja kaks

      Olis yksi halpa kotiparturi, mutta enpä taida kertoa, on niin hävyttömän halpa.

    • Pätkätukka

      Käys kokeileen Sinikkaa. On hyvä. Itse löysin toisenkin, halvemman, vaan en kerro...

    • Piikkitukka

      En olekaan kysellyt halvinta vaan hyvää.

      Pitäkää te penninvenyttäjät kotiparturinne hyvänänne. Hyvästä parturoinnista maksan mielelläni, mutta surkeasta en.

      • tukka veks

        Voi teitä tyhmiä pellejä, tukkani leikkaa yksi Oulun kokeneemmistä partureista, eikä aina se kallis ole hyvä.


    • Piiitkä tukka

      Halvalla ei saa hyvää.

    • Torniparturi

      Torniparturissa on tullut käytyä ikäni.. ja sitäkin on joku vuosi kertynyt.

    • kyllästynyt

      Olen tuosta mroomista huomannut saman. taitaa olla semmoisten opiskelijoiden tai untuvikkojen harjoittelu/aloituspaikka. Tason vaihteli älyttömästi hyvästä surkeaan. ei siinä auta vaikka rasvat saa naamaan jos pitää mennä toiseen parturiin paikkaamaan mokia. partureiden halpahallia tai tokmanni. näennäisnuorekas ja näennäistrendikäs. aika fuulaa. tyrkyttäminen ei minua haitannut, osaan kyllä sanoa ei.

      Hair eka on toiminut tuon jälkeen mainiosti. ajanvarauksella ettei tarvitse siellä jonossa istua lukemassa 4 vuotta vanhoja tiedelehtiä niin kuin mroomissa.

      • Entinen asiakas

        MRoom on hinttareiden parturi.


    • Tässäpäyksivaki

      Parturi Safir Hallituskadulla. Yli 20 vuotta käynyt siellä ja yleensä Sama parturi tai jos se ei heti ehdä niin ksyy kumman haluan (siis 2 tuolia). Kohtuulliset hinnat eikä hirveetä kiirettä pidä. Anavarauksella saa helposti seuraavalle päivälle ajan mutta ilmankin lyhyellä odotuksella. Suosittelen lämpimästi.

      • karvapää..

        Lopetin kun se entinen vanhempi omistaja ilmeisesti lähti eläkkeelle, tästä on jo jokunen vuosi aikaa. Sillä nuoremmalla oli niin typerät jutut ja kommentit että vaihdoin paikkaa.


      • takatukka
        karvapää.. kirjoitti:

        Lopetin kun se entinen vanhempi omistaja ilmeisesti lähti eläkkeelle, tästä on jo jokunen vuosi aikaa. Sillä nuoremmalla oli niin typerät jutut ja kommentit että vaihdoin paikkaa.

        Joo se oli se Riitta joka lähti pois, kait eläkkeelle. Sinikka oli/on se nuorempi.


    • Siliveri

      Keskustassa joku laadukas parturi. Maksaa enemmän, mutta jälki on parempi. Mroomissa kävin kaksi vuotta ja ne ei osaa leikata kuin niitä omia laatikkopäitä koneella. Sitten siellä on se kultapossukerho, että pienikullinen pikkumies ostaa velaksi tonnin platinakortin, jotta pääsee edes jossakin pätemään.

    • liehuletti

      Siinä isoimmassa Sarassa (ei Galleriassa) olen saanut aina hyvää palvelua. Ajanvaraus netissä ja monesti pääsee vaikka samantien. Asiallinen paikka.
      Mroom ei miellyttänyt, kaksi kertaa kävin, molemmilla jonotin ja petyin. En mene enää.

    • pekka putkinotko

      Sirena rajakylässä on hyvä paikka.

    • VaativaAsiakas

      Hyvät parturit on harvassa tänä päivänä, vaikka niitä koulu suoltaa kovaa tahtia. Mihin ne kaikki oikein menee??
      No rmooniin ne menee taidottomat harjoittelemaan. En millään ala enää maksamaan harjoituskappaleena olosta vaikka kuinka tukankin pesisivät.

      Minunkin suosikkini on Salon Sara. Aina olen ollut tyytyväinen mroomin "käsittelyyn" kyllästyttyäni.

    • tukkalaite

      Oulun hiustaika on hyvä.

    • mrl

      Kokeile Sitruunaa?

    • tukkis

      Mää oon käyny hiustenmaailmassa, ja ei valittamista. Leikkaavat hyvin, ja hintakin on kohtuullinen.

      Mroomissa käviin ensin, mutta se "vippikortti"-potaska, ja jonon kiilaaminen vei mielenkiinnon, kiikuttaa sinne enää pennostakaan.

    • Tyytyväinen asiakas

      Mroom on hyvä ja kauniita naiset;)

    • khkhk

      Salon saraa en suosittele kenellekään. Ei siitä lisätietoa etten joudu syytteisiin.

      • minä

        Ls-stylessä ainakin ennen tasokasta porukkaa. Ennen postia liikkeen sijainti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe