Ihannemies, massimies

IsoJarska

Alempana keskustelu ihannemiehen massipuolesta. Näyttäs olevan että minimivaatimus on 5 donaa kk ja puol milliä likvidinä (velkainen kämppä tai arvottomat osakkeet on ihan merkityksettömiä).

Kuka palstan "ihannemiehistä" täyttää nää kriteerit.

Mä en täytä.

11

292

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+10

      Riippuu naamasta ja rungosta.
      Minä olin deittisivuilla pari vuotta kunnes lopetin kun ei pääse edes treffeille. Olen liian tavallinen, normaali ja kiltti naisille. Mulla on kuitenkin tulot sata tonnia ja omaisuus melkein pari milliä. Tosin eipä tuota keneenkään päässyt edes tutustumaa ja esittelemään itseään. Kun aloitus viestini meni tyhjyyteen.
      Ois pitänyt varmaan minun laittaa oman kuvani sijaan kuva tili otteesta. Pankkikin on ehdotellut että pitäs tehdä jo testametti. Joutuu varmaan tekemään sen ajokoiralle kun reilu kolmekymppinen mies ei saa muuta perhettä.

      • naikkis

        Voi olla provokin, mutta vastaan silti. Jos sulla noin finanssit kondiksessa ja haluat tehdä naisiin vaikutuksen, anna rahojen näkyä. Sopivasti, ei liikaa!

        Päälle räätälin tekemä asukokonaisuus (itse voit valita mikä tyyli miellyttää), alle italialaisen tai englantilaisen autoteollisuuden tuote ja ranteeseen sveitsiläinen, vaikkapa tourbillon jos tykkäät vähän stylemmästä. Et usko kuinka ryhti kohenee ja olemus muuttuu noilla. Sanonta "puku tekee miehen" on edelleen totta, mutta tosimiehen tekemiseen tarvitaan sit vähän muitakin juttuja, ja ne saa kaupasta.

        Täällä elvistelevät bodarit ja vähähiilarit ei koskaan saavuta noita, muistapa se.

        Ja yksi juttu, jos erehdyt avioon, teetä avioehto kaupungin parhaimmalla juristilla.


      • *mieltä*

        Asia on kyllä niin, että naiset joille miehen pankkitili on ainoa, tai edes tärkein ominaisuus, on kyllä niin tyhmiä, ettei fiksu mies sellaista huoli.

        Toisaalta taas jollei mainitsemillasi tuloilla ja omaisuudella saa minkäänlaista vosua, niin kyllä miehen pitää olla harvinaisen luotaantyöntävä.
        Hjalliskin on sentään valittu joskus suomen seksikkäimmäksi mieheksi (joka kertoo tietenkin hyvin monien naisten älykkyydestä paljonkin).


      • Vanhahkorouva
        *mieltä* kirjoitti:

        Asia on kyllä niin, että naiset joille miehen pankkitili on ainoa, tai edes tärkein ominaisuus, on kyllä niin tyhmiä, ettei fiksu mies sellaista huoli.

        Toisaalta taas jollei mainitsemillasi tuloilla ja omaisuudella saa minkäänlaista vosua, niin kyllä miehen pitää olla harvinaisen luotaantyöntävä.
        Hjalliskin on sentään valittu joskus suomen seksikkäimmäksi mieheksi (joka kertoo tietenkin hyvin monien naisten älykkyydestä paljonkin).

        No miksei Hjallsis olisi seksikäs? Miksei niin voi ajatella? Vai onko seksikkyys määritelty jotenkin tiettyihin ominaisuuksiin. Älykkyys, todellinen sellainen, ja siihen yhdistyvä kunnianhimo on monesta aika seksikästä. Ja itse itsensä tehneillä rahamiehillä on sekä älyä että kunnianhimoa.


    • 16+10

      Osaan minä pukeutu siististi nyttenkin ja en millään ihan rotiskolla aja nyttenkään. Mutta minä asun reilun 3000 ihmisen kylässä ja täällä ei ole naisia. Ja täällä muutenkin jos rupee rahoillaan leveilemään niin siinä käy silleen että kaverit kaikkoaa.
      Lisäksi minä olen hiljanen, alkoton, savuton ja suhteissa kokematon niin ei tämmönen tylsä kemiaton mies deitti sivuilta naista saa ja sit ei muualla edes tapaa naisia. Se on vaan yksin oltava tai ostettava vaimo venäjältä
      Eipä enää elämä naurata.

      • olet säälittävä

        Nyttenkinsittenkin! Olet tyhmä ja se karkoittaa naiset!
        Sitäpaitsi en usko että olet varakas, vaan persaukinen peräkamarinpoika!


      • mökinneito
        olet säälittävä kirjoitti:

        Nyttenkinsittenkin! Olet tyhmä ja se karkoittaa naiset!
        Sitäpaitsi en usko että olet varakas, vaan persaukinen peräkamarinpoika!

        Kyllä noilla masseilla heruu. Ei naamavärkin välii. Jokainen jolla OIKEASTI tollaisia summia likvidinä tietää sen. Jos rahamies vain mielikuvituksessaan niin sit eri juttu.


      • Juueitaijoo
        mökinneito kirjoitti:

        Kyllä noilla masseilla heruu. Ei naamavärkin välii. Jokainen jolla OIKEASTI tollaisia summia likvidinä tietää sen. Jos rahamies vain mielikuvituksessaan niin sit eri juttu.

        No jotain tiedän asiasta. Olen komeahko ja pitkähkö mies. Naisia on aina ollut sopivasti mutta kyllä sen eteen joutuu kuitenkin skarppaamaan. Jos sen illan kauneimman daamin haluaa niin monet konstit on kokeilteva eikä sittenkään aina natsaa. Mutta kävipä niin siiten, että vaurastuin huomattavasti, ja annoin sen kohtuulliseti näkyä. Tulos: naisia oli kimpussa kuin herhiläisiä. Ja syy ei tietenkään ollut enää (pelkästään) suht. hyvä ulkomuotoni. Tämä johti siihen että kyllästyin koko touhuun ja palasin alkuperäiseen vaatimattomaan elämäntyyliin. Nyt toimii taas, ja kaikilla on mukavampaa.

        Mitä opimme tästä? Tuskin yhtään mitään.


      • tyttövaan
        Juueitaijoo kirjoitti:

        No jotain tiedän asiasta. Olen komeahko ja pitkähkö mies. Naisia on aina ollut sopivasti mutta kyllä sen eteen joutuu kuitenkin skarppaamaan. Jos sen illan kauneimman daamin haluaa niin monet konstit on kokeilteva eikä sittenkään aina natsaa. Mutta kävipä niin siiten, että vaurastuin huomattavasti, ja annoin sen kohtuulliseti näkyä. Tulos: naisia oli kimpussa kuin herhiläisiä. Ja syy ei tietenkään ollut enää (pelkästään) suht. hyvä ulkomuotoni. Tämä johti siihen että kyllästyin koko touhuun ja palasin alkuperäiseen vaatimattomaan elämäntyyliin. Nyt toimii taas, ja kaikilla on mukavampaa.

        Mitä opimme tästä? Tuskin yhtään mitään.

        Opimme sen että miten sun kaa pääsee treffeille???


      • avorouva
        Juueitaijoo kirjoitti:

        No jotain tiedän asiasta. Olen komeahko ja pitkähkö mies. Naisia on aina ollut sopivasti mutta kyllä sen eteen joutuu kuitenkin skarppaamaan. Jos sen illan kauneimman daamin haluaa niin monet konstit on kokeilteva eikä sittenkään aina natsaa. Mutta kävipä niin siiten, että vaurastuin huomattavasti, ja annoin sen kohtuulliseti näkyä. Tulos: naisia oli kimpussa kuin herhiläisiä. Ja syy ei tietenkään ollut enää (pelkästään) suht. hyvä ulkomuotoni. Tämä johti siihen että kyllästyin koko touhuun ja palasin alkuperäiseen vaatimattomaan elämäntyyliin. Nyt toimii taas, ja kaikilla on mukavampaa.

        Mitä opimme tästä? Tuskin yhtään mitään.

        Mäkin haluun tollasen miehen. Tyylikäs ja komea - ja varakas. Täydellistä.


      • eronnutrouva
        avorouva kirjoitti:

        Mäkin haluun tollasen miehen. Tyylikäs ja komea - ja varakas. Täydellistä.

        Heh. Mä oon valmis tinkimään. Varakas riittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe