Vihaan ihmisiä

magma.kicks

Yksinäisyydestä on mahdoton päästä eroon kun vihaa ihmisiä yli kaiken. Mikä avuksi?

20

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • demonia

      Ota yhteys demoneihin! Nekään ei erityisesti pidä ihmisistä.

      • TosiFantsuaHei

        Juu - nykyään yks sun toinen akkainlehtiä lukenut styylaa demonien kanssa joogan avulla.

        Ala sinäkin joogata, niin riivaajat lehahtavat tyhjennettyyn mieleesi ja saat kaikki mahdoliset mielisairaudet pirujen kautta mieltäsi riivaamaan.


    • DemonienRiivaama

      Piirrä itsellesi viikset.

    • väsynyt9865

      Minunkin ihmisviha leimahtaa heti kun ajaudun tälle palstalle lukemaan miestisseistä, runkkaamisesta ja peräpukamista. Saatana.

    • naama rutussa

      Ehkä se on kierre; mitä enemmän on yksin, sitä negatiivisemmaksi käsitys ihmislajista muuttuu, sitten on negatiivinen ja muut ei viihdy seurassa senkään vertaa ja se todistaa em käsityksen "oikeaksi"..

      Mulla ainakin on, että jos linnottaudun kotiini, muutun kärttyisäksi ja jopa vauhkoksi ja alan aatelle muista kaikkea ikävää, kun luen nettiä ja katon telkkua... Että mihin kaikkeen ihmiset pystyy.. Jos taas vaikka juttelen jonkun kanssa bussipysäkillä tai kirjastossa ja se menee mukavasti, tuntuu, että ystävällisiäkin ihmisiä on.

      Mä pidän yhteyttä oikeastaan vaan kolmeen ihmiseen; äitiini ja kahteen muuhun. Tunnen luissani, että tää kotona jullottaminen ajaa mut vielä täyteen hulluuteen. Ja tää on osin mun oma vika; voisinhan itsekin hymyillä, jutella ja vaikka auttaa pienesti jossain ja jollekin toiselle yksinäiselle tulis hyvä mieli... Sit se tekis saman jollekin seuraavalle.

      • ....................

        Happihyppelyt ovat taas minulle ne hetket, jolloin se paska olo usein tulee. Kun yksin kävelee, tai istuskelee jossain, niin niitä ajatuksia ei pääse karkuun. Aina ne vain pyörivät päässä. Kotona voi sentään keskittyä johonkin muuhun. Aina sitä vain kumminkin tekee mieli lähteä ulos, ja lähes aina sitä palaa takaisin allapäin, tai vittuuntuneena. Ei kumminkaan mitenkään kevyin askelin.


      • 89yihkgkddyg

        "Ehkä se on kierre; mitä enemmän on yksin, sitä negatiivisemmaksi käsitys ihmislajista muuttuu, sitten on negatiivinen ja muut ei viihdy seurassa senkään vertaa ja se todistaa em käsityksen "oikeaksi".."

        Mulla se on erilailla. Minua on alkanut ottaa päähän koko ihmisrotu. Olen toisin ajattelija ja kyseenalaistan paljon asioita mitä muut pitävät itsestään selvyytenä.

        Minua häiritsee uskontojen luomat kärsimykset tässä maailmassa. Koko ajan sotaa tuhansia vuosia.

        Minua häiritsee yleinen kusipäisyys joka näkyy kun liikkuu missä vaan. Nuoret ovat kusipäistä pahimpia. Nauravat autokolareille kunhan eivät itse ole kyydissä, nakkaavat paskat vähän kaikelle.

        Minua häiritsee että ihmiset ovat valmiita tuomitsemaan muut yhdellä silmäyksellä. Kukaan ei voi nähdä niitä monimutkaisia tapahtuma ketjuja jotka ovat johtaneet johonkin asiaan joten kukaan ei näe kokonaisuutta, joten muita ei pitäisi tuomita. Itse tuomitsen koko ihmiskunnan, joten en ole tekopyhä.

        Minua häiritsee että ihmiset tuhoavat kaiken rahan vuoksi. Tupakka tekee pahoja vaurioita ja siitä ei ole mitään terveyttä edistävää vaikutusta. Silti sitä myydään kaupossa.

        Listaa voisi jatkaa loputtomiin. En usko hyviin ihmisiin. Uskon että ne vähätkin hyvät ihmiset eivät ole pohjimmiltaa hyviä. Ovat vain illuusiota ja tietynlaisissa olosuhteissa heidän todellinen luonne tulee esiin. Esim. mitä tekisivät 10 miljoonan eteen. tuhoaisivatko vaikka jonkin trooppisen sade metsän? Totta vitussa, siis jos olisi mahdollista etteivät ikinä koskaan jäisi kiinni siitä.


    • Samperi2014

      Kuulkaas, en mäkään erityisemmin elämänkokemuksieni takia rakasta tätä ihmiskuntaa. Olen silti tullu siihen tulokseen ettei ihmisen ole hyvä olla liian paljon yksin, koska riittävän kauan ku olet aivan yksin, ni sitte alkaa toden teolla viiraamaan. Se on tieteellisestikin tunnustettu tosiasia.

      Mieti ensin asioita ja ihmisiä mitkä ovat saaneet sut vihaamaan ihmisiä. Mieti myös rehellisesti oma osuutesi siihen. Laita asiat paperille että ne jäsentyis paremmin sun mielessä. Kun todella olet ymmärtänyt asiat että miksi vihaat ala työstämään asiaa siihen suuntaan et ei kaikki todellakaan ole niin vesipäisiä kuin ajattelet. Toisaalta vaikea sanoa muutakaan koska en voi tietää mitä kaikkea on pjaskaa on sullekin käynyt ja niin edelleen.

    • pölöti pölöti

      Minä väsyn usein ihmisten totiseen arkiraportointiin, jota joudun kuunteleman esimerkiksi työssä. Päivästä toiseen samaa lässytystä. Joskus todella tuntuu, että vihaan sitä. Siksi varmaan viihdynkin ison osan ajasta yksin.

      Maailmassa on tarpeetonta puheenpölinää aivan liikaa.

    • IHMISVIHAAJAnro1

      Minunkin ihmisvihani leimahtaa, kun menen esimerkiksi lentokentälle tai katson tanssi tähien kanssa-ohjelmaa (en katso sitä enää :D). Lentokentällä ihmiset ovat hitaita, haisevia ja tyhmyys huipussaan kun pitää ekana päästä siihen hiton koneeseen ja sieltä ulos :D

      • seuraeläin

        hanki koira, ne on kivoja ja uskollisia


    • Jotenkin pitäisi vaan yrittää oppia ymmärtämään ja ehkä jopa arvostamaan ihmisten erilaisuutta. Helpommin toki sanottu kuin tehty. Itsekin olen välillä melkoinen misantrooppi mikä on ihan luonnollista kun ottaa huomioon millaista kohtelua olen osakseni saanut ja kun on tietoinen siitä kaikesta julmuudesta mitä maailmalla tapahtuu. Loppupeleissä kaikki ihmiset on kuitenkin samanlaisia ja tavoittelee onnellisuutta, vaikkakin keinot siihen vaihtelee tosi paljon.

    • menneisyyden vanki

      " Happihyppelyt ovat taas minulle ne hetket, jolloin se ***** olo usein tulee. Kun yksin kävelee, tai istuskelee jossain, niin niitä ajatuksia ei pääse karkuun. Aina ne vain pyörivät päässä. "

      Näin se menee. Vaikka tekiskin yksikseen jotain, mikä vaatii keskittymistä,
      mulle tulee säännöllisin väliajoin silloinkin mieleen joku pasca muisto
      eletystä menneestä ajasta, mikä on painunut lähtemättömästi mielen
      syövereihin, yksi taas niistä kymmenistä tuhansista.

      Mun yksi ongelma on myös tuo, ne pazka muistot tulvahtaa mieleen,
      niitä ei pääse karkuun.

      Kait se on niin, et ne joilla on jotain mielekästä elämää, niiden mieli täyttyy muistoilla siitä elämästä, ehkä paremmilla mielikuvilla.
      Mulla se menee päinvastoin, säännöllisesti tulvahtaa pintaan joku
      pazka muisto, yksi lukemattomista samankaltaisista.

      • pistepistepistepiste

        "Kait se on niin, et ne joilla on jotain mielekästä elämää, niiden mieli täyttyy muistoilla siitä elämästä, ehkä paremmilla mielikuvilla."

        Niinpä, ja siihen päälle vielä se, että ne joilla on aina jotain mielekästä tekemistä, voivat keskittyä siihen kivaansa. Ei pää täyty turhilla ajatuksila, kun aina on jotain, mikä vie kaiken mielenkiinnon. Jos ei ole ketään, tai mitään keskeyttämässä ajatuksia, tulee niitä ajatuksia väkisinkin mieleen. Ei se jännän näköisen pilven tuijottaminen jaksa kiinnostaa niin paljoa, että se syrjäyttäisi kaiken muun ajatustoiminnan.


      • lokakuski

        Aika,asioiden kohtaaminen ja positiiviset uudet kokemukset..Parhaat lääkkeet onnellisuuden etsintään.Voin kertoa että yleensä muutos parempaan tapahtuu niin,että sen
        huomaa jälkikäteen.Tajuaa vaan että elän tässä ja nyt.


    • Erakko

      Minä olen onnellinen yksinäni. Omassa kauniissa ja ihanassa kodissani, omia kivoja juttujani puuhastellen. Oman mukavan itseni kanssa ja kauniiden ja ihanien tavaroideni keskellä. Tai ihanan mieheni kanssa matkoilla kahdestaan. Tulen onnettomaksi ihmisten kanssa. Ihmiset vain yksinkertaisesti ovat loukkaavia. Ainoat elolliset joista tykkään itseni ja mieheni lisäksi ovat luonto kukkineen ja kasveineen. Minusta lapsetkin ovat samanlaisia ikävyyksiä kuin aikuisetkin ihmiset. En kaipaa ihmisiä ympärilleni pyörimään ja elämääni pilaamaan. Saan jatkuvasti kuulla ihmisiltä siitä, että miten itsekäs ja kova ihminen olen, kun en ole halunnut tehdä omia lapsia tai ottaa itselleni kotieläimiä. Pahempia ovat itse, kun koko ajan minua haukkuvat. Minä vain tykkään elää itselleni ja käyttää rahaa itseeni. Rakastan vaatteita, koruja, laukkuja ja kenkiä jne. Siinä ei mitään pahaa ole. Vaatteet ovat paljon mukavampia kuin ihmiset. ne tuovat iloja tosi paljon. Pääasia, että olen itse onnellinen, ajatelkoot muut mitä haluavat.

    • olet_kuvottava

      Kai nyt vihaat ihmisiä, kun roikut samanlaisen roskasakin kanssa mitä itse olet. Vihasi juontuu siitä, että näet muissa ja itsesi, jota häpeät yli kaiken. Koita äijä vähän skarpata ja tehdä jotain elämäsi aikana. Kun olet tuollainen veltto ja löysä paskahousu, ei ole mikään ihme, että isäsikin vihasi sinua lapsuudessasi. Todennäköisesti minäkin vihaisin sinua, jos tuntisin sinut, mutta onneksi en tunne!

    • paskaamikäpaskaa

      Kriminaali nettipascasittiäiset pitäisi joka ainoa kiikuttaa muurin eteen ja nappi ottaan.
      Ikään, ihonväriin, sukupuoleen ja seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta.
      Erityisesti nämä mätä ämmät, mitkä on sen köpiötaustansa kanssa kieroutuneet näiksi
      nykyaikaisiksi nettimätä sittiäisiksi, tätä pas.kateknologiaa hyväksi käyttäviksi toisten
      ihmisten kyttääjäpiruiksi, kaappaillaan niitä muiden kotikoneita haltuun ja aletaan kytätä ja
      paskoa sitten sen mätä sielun pohjia myöten löytyvällä mielenvikaisuudella.

      Pesiydytään sitten mitä erinäisimpiin mätämedioihin ja aletaan sieltä kautta sitä mätä paskomis
      peliä pelaamaan.

      • mooby__dude

        Onko sulla miestissit?


    • Pärinäboy

      Hirtä ittes :d:d:d

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe