Laivalla pukeutuminen

Mikael27whml

Hei, olen aika kokematon jäbä risteilyillä. Nyt on tarkoitus lähteä tiistaina 14.10. Turusta Balticilla. Mulla vaan on ongelma se, että millaisissa vaatteissa? Yleensä pukeudun rennosti. Suht tiukat farkut ja tennarit.Kesällä pidän mielellään t-paitoja. Avoinaisella v- kaula-aukolla ja muutamalla napilla varustettuna. Mutta miten talvella?
Bilettää aion ja omaan hyttiinkin voisin jonkun pyytää. Vaatteet on aika tärkee juttu.
Tarviiko olla kauluspaita? Mulla on "ananastukka" ja ikää 26w.
Auttakaa mua. Vinkkejä! Kiitti jo etukäteen.

Niin, mistäpäin matkustajat yleensä tulee Turun laivalle?

8

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jejeje

      Laivalla on sopivan lämpöistä kesät talvet, eli voit pukeutua ihan samalla tavalla talvella kuin kesälläkin :D

      Itse menen laivalle arkivaatteissa ja vaihdan parempaa päälle hytissä käytyäni suihkussa. Menen laivalle usein suoraan töistä joten siksi suihku ja vaatteiden vaihto ensimmäisenä kun pääsee omaan hyttiin...

      Matkustajia tulee ympäri Suomea ja saattaapa matkassa olla jokunen Venäläinen sekä Kiinalainenkin.

    • T R

      En haluaisi nyt mitenkään haukkua tai arvostella, mutta voisin vannoa että et mene laivalle yksin, siis niin että sulla ei ole tietoisesti ketään kaveria mukana. Tuntuu että tuollainen reissaaminen on äärimäisen harvinaista Suomalaisten keskuudessa, joskin itse näin 27v "pojuna" teen tuota melko usein, joskaan en joka reissulla.

      Ja sen mukaan laivalle pukeudutaan mitä etsitään yms. Itsellä joskus farkut huppari, joskus ihan puku ja kaikki vimpan päälle, joskus jotain muuta

      • jejeje

        Itse olen useita kertoja käynyt yksin risteilyllä... ja en usko sen kauhean harvinaista olevan että mies lähtisi yksin risteilylle.. ehkä ihan nuorimpien keskuudessa voi olla harvinaista.

        Sensijaan se, että nainen lähtisi yksin risteilylle lienee todella todella todella harvinaista.


      • T P
        jejeje kirjoitti:

        Itse olen useita kertoja käynyt yksin risteilyllä... ja en usko sen kauhean harvinaista olevan että mies lähtisi yksin risteilylle.. ehkä ihan nuorimpien keskuudessa voi olla harvinaista.

        Sensijaan se, että nainen lähtisi yksin risteilylle lienee todella todella todella harvinaista.

        Kyllä se on todella harvinaista nähdä yksinäisiä reissussa. Kyllä se usein etenkin poikien kanssa on 2-10 jätkän kiljuva, naurava, ryyppäävä seura mikä sinne menee.

        Muutamia tyttöjä tiedän jotka lähtee aina yksin reissulle, nykyjään sekin on helppoa.

        Itsekin tällä viikolla (päivä ei tiedossa) oon menossa yksin. ko. laivalle, eikä niin väliä löytyykö seuraa tytöistä tai pojista. Jos ei kummastakaan, niin sitten vedetään pojat yksin hytissä, lauletaan karaokea yksin, ja kattellaan ilta discossa yksin... Simppeliä?


      • T P
        T P kirjoitti:

        Kyllä se on todella harvinaista nähdä yksinäisiä reissussa. Kyllä se usein etenkin poikien kanssa on 2-10 jätkän kiljuva, naurava, ryyppäävä seura mikä sinne menee.

        Muutamia tyttöjä tiedän jotka lähtee aina yksin reissulle, nykyjään sekin on helppoa.

        Itsekin tällä viikolla (päivä ei tiedossa) oon menossa yksin. ko. laivalle, eikä niin väliä löytyykö seuraa tytöistä tai pojista. Jos ei kummastakaan, niin sitten vedetään pojat yksin hytissä, lauletaan karaokea yksin, ja kattellaan ilta discossa yksin... Simppeliä?

        Tuli katottua huomisia lähtöjä, halvimillaan pääsisi reissuun 53 eurolla. Eli mua siellä ei tällä kertaa (yksin) näy... ehkä törmätään vielä joskus


    • laivakappe

      Tärkeintä että vaatetus on sellainen missä itse viihdyt. Kyllä siellä tarkenee vaikka t-paidassa varsinkin jos bilettää.
      Kyllä sinne porukkaa tulee eri puolilta Suomea ja kauempaakin.

    • tytteli maskusta

      Pikkutakki on aina varma valinta, sen alla jokin erikoinen T-paita tai erikoinen kauluspaita (ilman solmiota). Kun ruokailun jälkeen menet baariin ja jossain vaiheessa asetat pikkutakin käsivarrellesi niin että paita näkyy, niin onhan se "miehen koru" jos se on jollakin tavalla erikoinen. Naisethan kiinnittää aina huomiota miesten(kin) vaatteisiin ja halunnet varmaan erottua eduksesi?

      Pikkutakki on myös siitä hyvä että se sopii minkäikäiselle äijälle vaan ja niin suorien housujen tai farkkujenkin kanssa. Btw, muista että kengät on siistit ja puhtaat ja sukat mustat tai ainakin housujesi väriset; ne kun nimittäin näkyy kun istut ja lahkeet nousee ylös.

      Niitä mustia farkkuja ja mustia T-paitoja (ja jopa huppareita!), joissa on jokin värikäs logo/kuva rintamuksessa, on niin pilvin pimein että voi jösses kun ärsyttää jo! Ihan kuin äijä yrittäisi yhä olla 16v. Ja koristossut... Ei hyvää päivää! Näillä siis juhlimaan? Laivalla? voi kiesus.... Ethän sorru siihen?

      • toinen tytteli

        Joo, tai jokin muu "sisätakki" joka voi olla vaikka prätkärotsin kopio mut tosi ohuesta nahasta tai farkkukankaasta tai jotain, you know.
        Ainakin pitkähihaiset T-paidat voi olla tosi hyvännäköisiä mut tosiaan ilman niitä isoja logoja, jokin pieni juttu vaan hihassa voi toimia tai hyvä raidoitus tai jotain sinnepäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe