13650 mg lyricaa + 5dl 40% vodkaa = lähtiskö henki?

fuckmylife

Kuinka todennäköstä olis päästä hengestään? Ottaen huomioon et osan saattaa oksentaa ulos tms. Kuinka todennäkösesti lähtis siis henki?

8

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei paista tännekkään

      Se on täysin yksilöllistä ja siihen sisältyy myös vakava vammautumisriski.
      Yritä hakea apua itsellesi.

      • fuckmylife

        Oon hakenutkin, en vaan koe että mua vois kukaan auttaa mitenkään.


      • Life goes on
        fuckmylife kirjoitti:

        Oon hakenutkin, en vaan koe että mua vois kukaan auttaa mitenkään.

        Olen myös miettinyt itsemurhaa, mutta tulin siihen tulokseen, että niin heikko en tahdo olla. Aivan varmasti moni läheisesi välittää sinusta ja apua on jos sitä osaa hakea.


    • ei vielä mutta

      Itse olen ajatellut lähteä täältä, kun työelämä on ohi eli parin kolmen vuoden sisällä. Ja jotensakin noin kuin alussa kuvattiin ja kylmettämällä itseni pakkashankeen.

      Läheisiä ei käytännössä ole. Minulla on aikuinen lapsi, joka ei halua olla kanssani tekemisissä, hänen tähtensä vaikkei kontakteja ole, olen sinnitellyt näin pitkään. Ystäviä minulla ei ole koskaan ollut, ihmiset eivät ole halunneet ystävystyä kanssani.

      Ammattiauttajasuhteita oli yli 40 vuotta, ei hyötyä. Kukaan ei enää ota minua vastaan, olen kuulemma saanut hoitoa riittämiin. Yksityiseen hoitoon ei ole varaa. Kävin joskus myös yksityisellä terapeutilla n. kymmenen vuoden ajan, se taitaa olla pisin hoitosuhteeni.

      Olen tätä päätöstä miettinyt pitkään ja nyt olen sen tehnyt, vaikkei se olekaan ajankohtainen juuri nyt. Työelämässä olen terveimmilläni, joten jatkan vanhuuseläkkeelle saakka ja sitten.

    • Ollako, vai eikö olla

      Hyvin mahdollista kyllä, riippuen tietenkin fyysisistä ominaisuuksista ja aineiden aiemmasta käytöstä (jos sitä on). Lääkkeet ovat yleisin syy itsemurhan jäämiseen yritykseksi, eli jos tehokasta tapaa etsit suosittelisin harkitsemaan muuta. Toisaalta, lääkkeillä siirtymävaihe saattaa olla verrattain mellow.

      Korostan tässä kuitenkin internetin ymmärtämättömille selailijoille, tten missään nimellä puolla itsemurhan tekemistä. Sattuu vain olemaan, että olen ko. itse jo pitkään harkinnut ja osaan samaistua fiilikseen.

      Jos löydät elämästä mitään elämisen arvoista, pidä siitä kiinni, älä heitä tyhjyyteen. Ennen kuin teet mitään peruuttamatonta, vietä elämääsi hedonismille antautumalla. Osta niitä fiinejä tryffeleitä, juo pullo sitä helvetin-kallista-mutta-helvetin-hyvää viskiä yhdellä istumalla, lue lempikirjasi, rakasta vielä kerran. Tee jotain impulsiivista ja sellaista mikä on sinua kiehtonut, mutta jota et tänään ehtinyt koska piti hakea maitoa kaupasta. Mene vaikka laskuvarjohyppäämään.
      Eli toisinsanoen, tee erilailla ja saatat jipa löytää kasvoistasi jotain, jota kutsutaan hymyksi. Jos tunnet hetkenkään eläväsi, tiedät, että etsiminen on sen arvoista.

      Joten, onnea. Toivottavasti päädyt oikeaan ratkaisuun, mikä se onkaan. Itse aion päättää päiväni pikimmiten. Pelkuri kun olen, saattaa olla että jää tekemättäkin. Maailma on absurdi paikka ja sitä absurdimpi on se, mihin matkamme jatkuu, jos edes jatkuu.

      • fuckmylife

        Hmm. Toi määrä lyricaa viinaa ja sit lumihankeen koisimaan? Lähtiskö henki?


      • ei vielä mutta
        fuckmylife kirjoitti:

        Hmm. Toi määrä lyricaa viinaa ja sit lumihankeen koisimaan? Lähtiskö henki?

        Jos ei muuten käytä alkoholia lainkaan, niin eikö se lisää viinan vaikutusta?


      • Itähelskiläinen
        ei vielä mutta kirjoitti:

        Jos ei muuten käytä alkoholia lainkaan, niin eikö se lisää viinan vaikutusta?

        Muuta Laajasaloon asumaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4723
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4562
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      617
      4168
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3117
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2671
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2203
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2153
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      220
      2152
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1765
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe