VAROKAA: TULOSTAKAA AINA SÄHKÖISEN ASIOINNIN SIVUNNE

TE-toimisto ottaa yh

Kuten olen täällä jauhanut kyllästymiseen asti, sähköisen asioinnin sivuillani on edelleen näkyvissä kehotus ilmoittaa saamani työtarjouksen mukaan toimimisesta/tuloksesta, vaikka olen ilmoittanut asiasta jo kaksi kertaa.

Molemmat TE-toimiston kirjaamoon lähettämäni sähköpostit kuitattiin vastaanotetuiksi ja käsittelyyn lähetettäviksi. Ensimmäiseen viestiin tuli käsittelijänkin kuittaus, mutta toiseen ei vastannut kukaan.

Tänään kävin "huvikseni" katsomassa sivua ja yllättäen sivullani aikaisemmin ollut em. tehtävän deadline (22.9.) oli muuttunut sellaiseksi (16.9.), etten ole muka hoitanut sitä ajoissa, vaikka olin hoitanut sen alkuperäisen deadlinen mukaan paria päivää aikaisemmin. Onneksi olin hätäpäissäni tehnyt ensimmäisen ilmoituksen hakemisesta 9.6. Minulla päivämäärä oli seinäalmanakassa ja olin tarkistanut sen netistä ainakin kolme kertaa.

Tulostakaa siis sähköiset sivut, jos niissä on jotakin velvoitteita ja päivämääriä.
Tämä vain vahvistaa päätöstäni pitää yhteyttä TE-toimistoon VAIN sähköpostitse kirjaamon kautta, koska sähköpostiani ei voi kukaan siellä sotkea ja minulle jää viesteistä kopiot. Laitoin kolmannen viestin. Saa nähdä. tuleeko siihen vastausta.

7

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 167-176

      Jos ei ole tulostinta käytössä ja muutenkin kannattaa talentaa sivu todisteeksi.
      FireFoxissa tee näin: Tiedosto -> Tallenna sivu nimellä...
      Nimeen kannattaa laittaa päivämmäärä esim. 20141013 (tämä päivä) niin ne on automaattisesti aakkosjärjestyksessä tallennuskansiossa.

    • Emmmääävaantierä

      Kävisköhän kuvan kaappaus kanssa todistuksena?

    • 167-176

      Lentokoneen kaappaus on rikos mutta kuvan kaappaus ei ole. Kuvan kaappaus käy todisteeksi virkarikollisia vastaan. On se narsistipaskavirkanilkeille vaikeaa nykyisin kun ei voi enää kyykyttää köyhiäkään ja valheesta jää kiinni.

    • työvoimapoliisit

      Videokuvaa sitä ruutua ja kuinka selaat tietojasi. Sit vaa se videolinkki omalle servulle ja todisteeksi eteenpäin. kuvankaappaukset.
      Työvoimapoliisit haluu sakottaa keinolla millä hyvänsä, ihan niinkuin liikenteessäkin poliisi, joka sakottaa surutta autoilijoita, on heilläkin tulostavoitteet sakottamisen suhteen.

    • TE-toimisto ottaa yh

      UUTTA TIETOA ILMAANTUNUT SÄHKÖISEN ASIOINNIN ETUSIVULLE:

      Tiedote: Työtarjoukseen voi vastata verkkopalvelussa joulukuussa 2014. Toistaiseksi asioi kanssamme ottamalla yhteyttä TE-toimistoon työtarjouksessa mainittuun päivämäärään mennessä.

    • harakiri

      Voi saatana että tämä pakkotyöterrori pyörähti jälleen käyntiin! Teet sitten yhden virheen tai TE- virkailija on tarpeeksi kusipäinen, niin vot jo lähtee ne sinnittelyrahatkin joiden avulla pysyt hengissä!

    • työnhakija

      Täällä ei voi sähköpostitse kuitata noit työtarjous juttuja vaan on käsketty soittaa heti te.keskukseen kun on työtarjouskirjeen paikkaa hakenut. Ite olen soittanut, ja puhelun jälkeen heti tsekannu omat sivut että homma on kuitattu suoritetuksi.

      Soittamisessa on se ikävä puoli, että saapi jonottaa aika kauan läpipääsyä ja 'jonotusajalta perimme maksun' joka ei sisälly minkään operaattorin puhepaketteihin, hyvä muistaa tuo jos enempi joutuu soitteleen niin laskua kertyy mukavasti.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4260
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4172
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3946
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2787
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2495
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2088
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      193
      1986
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1639
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe