Ryöstävä puhelinoperaattori

Usein soittanut

Pitäisikö laittaa kanalasisaloite puhelinoperaatoreiden rahastuksen kitkemiseksi.
Ainakin Saunalahdella on tapana roikuttaa maksullisella linjalla asiakasta ,vaikka syy on heidän laitteissa.Soitettava saadakseen laite toimimaan ja joka ikinen kerta linja on RUUHKAUTUNU (asikas langalla näin kerätään niitä euroja kaikilta jotka soittaa) =järjestetään vikoja näin kassavirta on valmis.
Onko kaikilla operaattoreilla sama,sitä en tiedä.
Joka tapauksessa on väärin laitaa asiakas maksamaan moisesta touhusta.
Saunakahdella jatkuvasti jotain häikkää nettien yhteyksissä.
Eikö se ole 50 000 nimeä ja se menee käsittelyyn eduskuntaan.
Onko jossai valmis pohja minkä voisi hyödyntää ja levittää facessa ja vaikka täällä .

9

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä kiiruhda, stop.

      Kun seuraavan kerran tilaat jotakin Saunalahden valikoimasta, suosittelen suuresti että ostat luku-näkö-silmälasit. Nuo monet näppäinvirheesi kertovat, että yrität laistaa asiassa, minkä pitäisi olla kansalaisvelvollisuus, eli ikänäön parantaminen esimerkiksi lukulaseilla.

      Mitä tulee operaattoreihin, miksi niille pitää soittaa kun asiat voi hoitaa viestienkin kautta. Silloin kun olin Saunalahden asiakas, hoidin viestittelyn OmaSaunalahti palvelun kautta. Asiat selkenivät niinkin. Heidän vastauksensa kestivät 1 - 4 päivää. Mutta odottaminen oli ilmaista :)))

      • Palveluun tympääntyn

        Kuinka voi laittaa OmaSaunalahti palvelun kautta viestiä kun netti ei toimi?
        Pitäisi miettiä ennen kuin puuttuu hyvin asialliseen vietin aloitukseen.


      • Onneksi olkoon.
        Palveluun tympääntyn kirjoitti:

        Kuinka voi laittaa OmaSaunalahti palvelun kautta viestiä kun netti ei toimi?
        Pitäisi miettiä ennen kuin puuttuu hyvin asialliseen vietin aloitukseen.

        Olet todellinen lahjakkuus. Pystyt kirjoittamaan nettiin, vaan et OmaSaunavihta palveluun, vaikka netti ei toimi.


      • Tämä todettu

        Hei sinä fiksu.
        Saunalahden tämänhetkinen vastaus viive on 5 arkipäivää. Pitkä aika odotella.Vaihtoehtona todellakin vain soittaa.
        Meille viimeksi tullut vataus kesti myös 5 päivää.Selitys oli ukkosen aiheuttama ruuhka.
        Selittelyn makua.


    • Ei enää Saunalahtea

      Olen odottanut yli viikon vastaamista/vastuun ottamista asiasta,kun vika oli valtakunnallinen.Heillä on yhä tilapäisesti asiakaspalvelussa ruuhkaa =(paljon vikoja ) joista kerätään asiakkailta rahat.

    • :)(

      Kyllä on dna:aallakin huonot yhteydet varsinkin nyt , kun eivät viitsi enää korjata 2 ja 3 verkkoa... tämä 4 g verkko vie kaiken ajan...

    • Elisa oli

      kaikkein pahin operaattoreista. Yhteys ei pelannut koskaan. Väittivät toimivan, vaikka minähän se olin joka yhteyttä käytin.
      Lopulta sain sopimuksen sanottua irti paikallisessa toimipaikassa, kiroilun ja sadattelun myötä.
      Soneran 3g mokkula ainut mikä toimii. Myivät 4g:n, mutta olikin juuri kantavuus rajalla, ei toiminut. Sonera hyvitti kahden kuukauden maksut toimimattomuuden vuoksi.

      • Hirviöhintainen = S.

        Mutta niissähän on vaan minimaallinen 10G paketti ja ylimenevästä osasta maksat maltaita. Sonera se rosvo on jos rosvoiksi aletaan.


    • niin tekevät

      Lähes kaikki firmat rahastavat sillä, että hetkinen palvelussamme on ruuhkaa, vastaamme hetken kuluttua. Toimipaikoissa ei jonottamisesta makseta operaattorille, mutta oma aikasi menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe