Seksi ällöttää, hävettää ja nolottaa

69ERS___

Onko muita? Olen juuri ensimmäisessä parisuhteessani, ja en tajua kun toinen vonkaa seksiä jatkuvasti. Eihän se ole mitään muuta kuin rumat(!) alastomat vartalot hinkaa toisiaan, kamalaa ryskytystä, ja sitten mies parkaisee ja se siinä. Hyi helvetti. En tajua, miksi ihmiset vouhkaavat seksistä ja kuinka hienoa se on. Neitsyet, pysykää neitsyinä, seksi ihan kamalaa ja ällöttävää. Ihmisen likaisimmat ruumiinosat hinkkaa toisiaan, ja naisen kuuluisi ihmeä miehen elintä, hyi! Olen niin pettynyt kaikkeen, ja kamalinta on, että toinen vonkaa.

10

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Fan

      Epic!

    • 9+5

      miten tämä liittyy jenkkifudikseen

      • Kukka ja mehiläinen

        Kaikin mahdollisin tavoin.


    • 13+12

      Aikoinaan palstalla keskustelimme (siis me keskustelimme, et sinä vaan me ketkä kuulumme suomi24 valiojoukkoon) keskustelimme siitä, että miksi seksipalveluiden ostaminen ja myyminen loukkaa eritoten naisia. Kun kerran siihen ei itse tarvitse osallistua. Pohdimme myös miksi ventovieraiden, aikuisten ihmisten keskenään vapaaehtoinen tekeminen loukkaa täysin sivullisia?

      Valitettavasti myös silloin kaltaisesi amatööri puski väkisin avartavan debaattimme sekaan kyseenalaistamaaan sitä, että kuinka aihe liittyy amerikkalaiseen jalkapalloon.

      Eräs toverini löi mielestäni riidanhaastajalle tällöin ansiokkaasti luun kurkkuun, nostamalla pöydälle sen kissan, joita harva meistä haluaa myöntää, mutta jonka kaikki todellisest ammattilaiset sisimmissään tietävät:

      Amerikkalainen jalkapallo kattaa elämän koko kirjon.

    • hätäville.

      Kun pääsin vaahteraliigaan vuonna 2003, vanhemmat pelaajat piti meille niinsanotun rookieshown. Ensin meillä oli peli ja sen jälkeen yhtäkkiä suihkussa hyökättiin kimppuun, onko normaalia? Yksi pelaajista otti suihkuni ja kasteli sillä naamani, etten näkisi mitään.. Hetken kuluttua kaksi muuta pelaajaa ottivat minusta kiinni, ensin käsistä ja pitivät paikallaan. Yritin rimpuilla, mutta turhaan.. pian tulee kolmas ja he painavat minut lattiaan.. Sitten kuulin kapteenimme äänen ja ajattelin, että nyt se loppuu.. EI LOPPUNUT. Hän tuli taakseni, kysyi onko minulla saippuaa ja vastasin kauhusta että ei ole. Seuraavaksi kuulin sanat "ikävä homma sinulle seiskaykkönen" (silloinen pelinumeroni)... Samalla hetkellä tunnen kapteenin etusormen liukenevan pyllyyni ja huudan kauhusta. Vettä tulee naamaan ja suihkun valot välkkyy.. pian sormi tulee suuhuni ja oksennan lattialle... He päästävät irti ja iskevät vielä piiskan iskun pakaraani, että minut on merkitty. Rookieshow oli ohitse minun osalta. Tehtiinkö tällaista muissa joukkueissa? Onneksi olin menettänyt pyllyneitsyyden kaksi viikkoa aiemmin.

      • nimimerkki Dedos

        Kuulostaa tutulta. Itselläni vastaavanlainen tilanne mutta junioritasolla.Joukkueen saunailta teollisuusalueella, vanhemmat pelaajat, vuoden tsempparin palkinto, jne Olen siitä aiemmin täällä kirjoitellutkin mutta onneksi mitään tai kukaan ei tullut sisälleni. Siitä olen kiitollinen "simputtajille". Ura päättyi siihen iltaan mutta aktiivisesti edelleen joukkueen taustatoiminnassa. Makkaranpaistoa,lipunmyyntiä jne


    • Sainpesää

      Onko normaalia että sormi liukenee pyllyyn.
      Joskus pyyhkiessä lipsahatanut paperista läpi mutta koko sormi on jäljellä.

    • A lady in red

      Meillä kanssa jatkuvaa taistelua asiasta. Tuntuu kuin mies olisi 24/7 "se" pystyssä ja takapuolessa kiinni. Olen koittanut selittää, että haluan elää kuten normaalit ihmiset eli parisuhteen kanssakäyminen on lisääntymistä varten ja pari kertaa vuodessa esim. juhlapäivien kunniaksi viihdykkeenäkin sopivaa kun on otettu vähän shampanjaa, mutta mies ei usko millään. Kuulemma "jätkät pukukopissa" kertovat iljettäviä juttujaan kuinka ovat tehneet sitä jopa eri tyttöjen kanssa ja miten jenkkifutarien pitäisi olla "dawg". Siis ihan lapsellista touhua! Tulinkin palstalle kysymään onko todella noin saastaista touhua teillä siellä seuroissa ja pyytämään lopettamaan kunnon ihmisten parisuhteiden pilaamisen. Mieheni pelaa Roostersissa, jos sillä on jotain merkitystä.

      • juniorin isä

        Korjaus. Miehesi istuu roosterssin vaihtopenkillä persaukisena suomenmestarina. Hieman kuin lukio läpi lukematta ni mestaruus pelaamatta


    • 12+5

      tää kanssa sitä eläintarhassa käymistä vissiin ... voitaisiinko palstalta moderoida pois kaikki puheen aiheet mitkä ei liity amerikkalaiseen jalkapalloon ... huoh, miten aikuiset ihmiset jaksaa . tai toden näköisesti suurin osa näistä kirjoittajistahan on ala ikäisiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe