Kauniin ja ruman naisen tapaaminen.

Rehvailija

Mistä ihmeestä johtuu että kaunista naista on paljon hankalampi mennä tapaamaan? Ujostuttaa, hermostuttaa, pelottaa, hikoiluttaa, sanoissa sekoilee jne jne ja yleisesti ottaen varmaan tuolla stressaamisella menetän monta kaunista ja potentiaalista kumppani ehdokasta kun eihän se nyt naisesta voi kivalta tuntua kun äijä on ja stressaa ja tärisee kuin teloitettavaksi olis menossa.

Vastavuoroon ns ruman naisen tapaaminen taas on helpompaa. Ei jännitä yhtään ja on kuin menis tuttua kaveria tapaamaan. Ei ole väliä sujuuko juttu vai ei ja yleensä silloin on vaan niin luonteva et nainen ihan hullaantuu muhun.

Miks tää homma menee näin? Jotain psykologista tässä on oltava sillä onhan kumpikin ihmisryhmä ihan tavallisia ja ajattelevia normaaleja ihmisiä.
Mutta tää on itselläni niin selkeää toimintaa että tosissaan harmittaa miks missaan niitä kaunottaria saamalla suurinpiirtein jonkin paniikkikohtauksen.
Joo baarissa olis helpompaa mut haluan kuitenkin selväpäisesti tavata.

Onko muilla samaa?

27

384

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+16

      Ihan samoin toimii naisilla. Jos miehestä ei oikeasti ole kiinnostunut niin ei mitään väliä, sitä vaan kattoo olisko siinä kuitenkin jotain mikä kiinnostaisi mutta ei tarvi pelätä pettymystä. Jos on sellainen mies jonka oikeasti haluaisi niin jännittää.

    • ????

      Juuri näin eli ihan sama juttu myös naisilla, tosin en nyt tiedä onko ulkonäöstä kiinni vai mistä... Mutta mitä kiinnostuneempi olen jostain miehestä, niin sitä enempi olen paniikissa... Esimerkkinä olen jonkin aikaa tapaillut yhtä aivan ihanaa kaveria, jonka kanssa puuhaillaan makuukamarissa ja olen lähes aina aivan paniikissa ennen miehen tuloa ja vähän myös tapaamisen aikana... Mies kyllä jännittää myös minun seurassani, joten voisinko siitä päätellä, että mies olisi myös minusta kiinnostunut...

      Sitten olen myös tapaillut yhtä miestä, jonka seurassa viihdyn, mutta hän ei ole yhtä puoleensavetävä fyysisesti.. Eli tämän miehen seurassa on helppo olla, enkä jännitä niin paljon ja tosiaan tämä mies on aika lailla ihastunut minuun ehkä juuri siksi, että näkee parhaat puoleni koska en jännitä....

      Mutta mitä tehdä, jotta saisin miehen, joka vetää puoleensa sekä fyysisesti ja muutenkin ja jonka seurassa on helppo olla...

      • miesvm_1967x

        Menettämisen pelkoa.. mitä suuremman oloinen aarre, sitä suurempi menettämisen pelko.

        Itse en juurikaan jännittänyt aikoinani treffaillessa, ehkä ensimmäiset treffit pidemmän tauon jälkeen olivat sellaisia että hiukan meinasi puntti tutista, etenkin jos ei ollut kuvaakaan nähnyt mutta nainen vaikutti kivalta ja fiksulta, sitä vähän niin pelkäsi että jos sieltä tuleekin joku kaunotar joka ei kuitenkaan kiinnostu vaan "lipsuu kynsistä" (vähän korni ilmaisu mutta siis..).

        Kehitin itselleni semmosen metodin että jos alkoi juuri treffien alla jännittämään niin hengitin hetken syvään ja sanoin mielessäni ettei tää elämä tähän lopu kävi miten kävi, nyt rauhassa. Sitten ikäänkuin tyhjensin pääni ja unohdin että olin aiemmin ollut yhteydessä treffihenkilöön, ikäänkuin sattumoisin tapaisimme tässä kohta ekaa kertaa ja joko jatketaan tutustumista tai lähdetään uusiin tuuliin. Minua ainakin auttoi tuo pikku kikka :) Jokainen löytänee omansa pienellä harjoittelulla.


    • Miksi edes menet tapaamaan omasta mielestäsi rumaa naista? :o

      • miten on?

        Tätä minäkin halusin kysyä. Miten ihmeessä voi mennä tapaamaan sellaista ihmistä josta jo tietää että tämä ei tule viehättämään?

        Olen huomannut että jos lähtee vaikkapa epäselvän valokuvan perusteella tapaamaan ajatuksella että saattaa olla sellainen josta en pidä, mutta katsotaan nyt varmuuden vuoksi, niin peyttämään kyllä joutuu. Valokuvattomien kanssa en ole sokkotreffeille edes lähtenytkään, vaikka sekin on tietysti aiheuttanut raivotiloja miehissä. Mutta johan siinä tulee aika turvaton olo jos mies on sellainen agentti ettei edes kuvaansa suostu antamaan. Ties mikä ukkomies tai vaimonhakkaaja, joka ei halua että jää todisteita naisen koneelle kohtaamisesta/seurustelusta.

        Olisi kiva tietää millainen se ruma nainen sitten on. Jos vaikka sattuu olemaan sellainen, ettei suotta tuputa itseään enää kenellekään. Olen usein haukkunut kasvojani ja jotkut ovat väittäneet ettei niissä mitään kauheaa ole. En tiedä sitten, kun tsemppaajat saattavat haluta reikää ja sen vuoksi väittävät etten ole ruma?


      • Rehvailija

        Pitäisi jättää vastaamatta näihin vastakysymyksiin koska alkuperäinen asia menettää silloin aina merkityksen mutta kiitos kuitenkin kahdelle alun asialliselle vastaajalle.
        Miksi tapaan rumia naisia johtuu siitä vaikka olenkin mies ja en saisi omata seksuaalisia haluja kuten naiset niin jokatapauksessa näin on. Haen tosissani seuraa mutta yleensä naiset joiden kanssa haluaisin vakavampaa antavat aina pakit. Useinmiten aina kyse on kauniista naisista. Niinsanotusti ruma nainen on minun silmissäni reilusti pyöreä.
        Jostainsyystä nämä pyöreät ovat lähtökohtaisesti aina kiinnostuneita ja haluavat jatkoa ja ovat suoraansanottuna helppoja. Kun itse taas en heistä innostu niin sinkkuna ollessa saatan pitää heidän kanssaan kivaa pari kertaa eli harrastaa seksiä ja etsiä sitten taas uudestaan sitä mitä itse haluan.
        Koska niiden kauniiden naisten saaminen on enemmän työn ja tuskan takana käy seksiin vähemmän viehättäväkin sillä kuka sitä kuukausitolkulla selibaatissakaan jaksaa.
        Selvensikö?


      • miten on?
        Rehvailija kirjoitti:

        Pitäisi jättää vastaamatta näihin vastakysymyksiin koska alkuperäinen asia menettää silloin aina merkityksen mutta kiitos kuitenkin kahdelle alun asialliselle vastaajalle.
        Miksi tapaan rumia naisia johtuu siitä vaikka olenkin mies ja en saisi omata seksuaalisia haluja kuten naiset niin jokatapauksessa näin on. Haen tosissani seuraa mutta yleensä naiset joiden kanssa haluaisin vakavampaa antavat aina pakit. Useinmiten aina kyse on kauniista naisista. Niinsanotusti ruma nainen on minun silmissäni reilusti pyöreä.
        Jostainsyystä nämä pyöreät ovat lähtökohtaisesti aina kiinnostuneita ja haluavat jatkoa ja ovat suoraansanottuna helppoja. Kun itse taas en heistä innostu niin sinkkuna ollessa saatan pitää heidän kanssaan kivaa pari kertaa eli harrastaa seksiä ja etsiä sitten taas uudestaan sitä mitä itse haluan.
        Koska niiden kauniiden naisten saaminen on enemmän työn ja tuskan takana käy seksiin vähemmän viehättäväkin sillä kuka sitä kuukausitolkulla selibaatissakaan jaksaa.
        Selvensikö?

        Nyt kiinnostaisi että eikö muka mikään muu tee naisesta rumaa kuin lihavuus? Onko niin että vaikka naama olisi kuin noita-akalla, mutta on hoikka, niin sitten ei ole ruma?

        Miksi sitten niin moni mies on käynyt haukkumassa minua, milloin olen ollut "järkky ruma", milloin rujohko, milloin kuulema miehen näköinen?

        Mutta ehkäpä sitten en ole ruma, koska normitreffeillä ei ole alettu ehdottelemaan seksiä, eli on kai oletettu että en ole niin epätoivoinen että suostun kenen kanssa tahansa. Pitäisiköhän tässä olla sitten kovastikin otettu ja ylpeä jos näin on...


      • Vai miten noloa
        Rehvailija kirjoitti:

        Pitäisi jättää vastaamatta näihin vastakysymyksiin koska alkuperäinen asia menettää silloin aina merkityksen mutta kiitos kuitenkin kahdelle alun asialliselle vastaajalle.
        Miksi tapaan rumia naisia johtuu siitä vaikka olenkin mies ja en saisi omata seksuaalisia haluja kuten naiset niin jokatapauksessa näin on. Haen tosissani seuraa mutta yleensä naiset joiden kanssa haluaisin vakavampaa antavat aina pakit. Useinmiten aina kyse on kauniista naisista. Niinsanotusti ruma nainen on minun silmissäni reilusti pyöreä.
        Jostainsyystä nämä pyöreät ovat lähtökohtaisesti aina kiinnostuneita ja haluavat jatkoa ja ovat suoraansanottuna helppoja. Kun itse taas en heistä innostu niin sinkkuna ollessa saatan pitää heidän kanssaan kivaa pari kertaa eli harrastaa seksiä ja etsiä sitten taas uudestaan sitä mitä itse haluan.
        Koska niiden kauniiden naisten saaminen on enemmän työn ja tuskan takana käy seksiin vähemmän viehättäväkin sillä kuka sitä kuukausitolkulla selibaatissakaan jaksaa.
        Selvensikö?

        Eli olet seksinkipeä luuseri, joka hyväksikäyttää rumien naisten heikkoa itsetuntoa? Tiedät itse ettet heitä oikeasti halua mutta silti kehut heitä pillun toivossa ja käytät hyväksi heidän haavoittuvuuttaan. Kertoo sinusta aika paljon, olet säälittävä. Vai etkö saa niitä kauniita naisia, joten joudut panemaan rumia? Siitähän tässä on kyse eikö? Ne kauniita naiset eivät sinua huoli, joten siksi hyväksikäytät niitä rumempia.


      • Rehvailija
        miten on? kirjoitti:

        Nyt kiinnostaisi että eikö muka mikään muu tee naisesta rumaa kuin lihavuus? Onko niin että vaikka naama olisi kuin noita-akalla, mutta on hoikka, niin sitten ei ole ruma?

        Miksi sitten niin moni mies on käynyt haukkumassa minua, milloin olen ollut "järkky ruma", milloin rujohko, milloin kuulema miehen näköinen?

        Mutta ehkäpä sitten en ole ruma, koska normitreffeillä ei ole alettu ehdottelemaan seksiä, eli on kai oletettu että en ole niin epätoivoinen että suostun kenen kanssa tahansa. Pitäisiköhän tässä olla sitten kovastikin otettu ja ylpeä jos näin on...

        Kyllä voi olla ruma muutenkin. Olen kymmenisen vuotta tuntenut yhden naisen joka on kasvoiltaan epämiellyttävän oloinen. Ei yhtään naisellinen ja kaikenlisäksi hän on ilkeä sanoa mutta tyhmä kun saapas. Ei taida vieläkään aikuisena pärjätä oikein ilman vanhempiaan elämässään. Silti vartaloltaan hän on naisellisen kaunis. Mutta tyhmyyttään hän ei luultavasti kelpaa edes niille hölmöimmillekään miehille joten siksi hän tasaisin välein vonkaa seksiä multa. En edes harkitse sitä hänen kanssaan sillä olen varma että hän huijais lapsen itselleen muka vahingossa.
        Voi miten nololle sanoisin että vapaaehtoisuuteen se seksin harrastaminen niillä naisillakin perustuu. Ketään en väkisin pane. Toisekseen kyllä itsekin olen niiden pelkkää seksiä vailla olevien naisten höynäytetyks tullut niin usein että voit sinäkin feministisen ajattelun omaavana katsoa vaikka peiliin. Se mies ei ole aina kaiken pahan alku ja juuri.


      • Toinen mies
        Vai miten noloa kirjoitti:

        Eli olet seksinkipeä luuseri, joka hyväksikäyttää rumien naisten heikkoa itsetuntoa? Tiedät itse ettet heitä oikeasti halua mutta silti kehut heitä pillun toivossa ja käytät hyväksi heidän haavoittuvuuttaan. Kertoo sinusta aika paljon, olet säälittävä. Vai etkö saa niitä kauniita naisia, joten joudut panemaan rumia? Siitähän tässä on kyse eikö? Ne kauniita naiset eivät sinua huoli, joten siksi hyväksikäytät niitä rumempia.

        Hei oikeasti, turha tässä on syyttää ketään miestä hyväksikäyttäjäksi jos panee (mielestään) rumempia naisia siinä sivussa kaunista odotellessa - tuskin Rehvailija edes tarkoittaa oikeasti sysirumia tuolla ruma-määritelmällään vaan onhan siinä aina sellainen "katsotaan nyt jos vaikka kiinnostuu tosta naisesta vähän enemmän myöhemmin" -elementti.

        Onhan ne kauniit naisetkin itsekkäitä kun ei Rehvastelija kelpaa, onko se säälittävää vaikka Rehvastelija saattaisi olla mukavampi tyyppi kuin se komistus jonka kanssa kaunotar sitten suostuukin elämään (ja eroamaan)?

        Kaikki parisuhteeseen liittyvä on äärimmäistä biologista itsekkyyttä, joten ei tarvi lähteä loppujen lopuksi moralisoimaan toisen käytöstä, kunhan itse tekee itselleen sopivat valinnat rakkaudessa...


      • miten on?
        Rehvailija kirjoitti:

        Kyllä voi olla ruma muutenkin. Olen kymmenisen vuotta tuntenut yhden naisen joka on kasvoiltaan epämiellyttävän oloinen. Ei yhtään naisellinen ja kaikenlisäksi hän on ilkeä sanoa mutta tyhmä kun saapas. Ei taida vieläkään aikuisena pärjätä oikein ilman vanhempiaan elämässään. Silti vartaloltaan hän on naisellisen kaunis. Mutta tyhmyyttään hän ei luultavasti kelpaa edes niille hölmöimmillekään miehille joten siksi hän tasaisin välein vonkaa seksiä multa. En edes harkitse sitä hänen kanssaan sillä olen varma että hän huijais lapsen itselleen muka vahingossa.
        Voi miten nololle sanoisin että vapaaehtoisuuteen se seksin harrastaminen niillä naisillakin perustuu. Ketään en väkisin pane. Toisekseen kyllä itsekin olen niiden pelkkää seksiä vailla olevien naisten höynäytetyks tullut niin usein että voit sinäkin feministisen ajattelun omaavana katsoa vaikka peiliin. Se mies ei ole aina kaiken pahan alku ja juuri.

        En katso peiliin, koska en ole koskaan höynäytellyt ketään. Jos haluan kumppanin, käyn treffeillä ilman seksiä. Jos haluan seksiä, sovin miehen kanssa seksitreffit. Netistä löytyy kyllä sivustoja joilta helposti löytää miehiä ihan minkä tahansa toiveensa toteuttamiseen, jos vain pelkkään seksiin on valmis tyytymään.

        Selvä peli, ketään ei huijata. Itseään voi tietysti huijata ja kuvitella että jos on oikein kiva hoito, siitä alkaa suhde, mutta siihen voi itselleen sanoa että älä hulluja kuvittele.


      • miten on?
        Toinen mies kirjoitti:

        Hei oikeasti, turha tässä on syyttää ketään miestä hyväksikäyttäjäksi jos panee (mielestään) rumempia naisia siinä sivussa kaunista odotellessa - tuskin Rehvailija edes tarkoittaa oikeasti sysirumia tuolla ruma-määritelmällään vaan onhan siinä aina sellainen "katsotaan nyt jos vaikka kiinnostuu tosta naisesta vähän enemmän myöhemmin" -elementti.

        Onhan ne kauniit naisetkin itsekkäitä kun ei Rehvastelija kelpaa, onko se säälittävää vaikka Rehvastelija saattaisi olla mukavampi tyyppi kuin se komistus jonka kanssa kaunotar sitten suostuukin elämään (ja eroamaan)?

        Kaikki parisuhteeseen liittyvä on äärimmäistä biologista itsekkyyttä, joten ei tarvi lähteä loppujen lopuksi moralisoimaan toisen käytöstä, kunhan itse tekee itselleen sopivat valinnat rakkaudessa...

        Mutta ajatteletteko kukaan tätä asiaa yhden yksittäisen ihmisen kannalta? Saako yhdelle naiselle tai miehelle tehdä ihan mitä vaan sen takia että kun "kaikki naiset blaa blaa" tai "kaikki miehet lässyn lässyn"?

        Miten muka kaikki ihmiset voivat aina olla yhtä ja samaa massaa? Koetteko te teille oikeasti rakkaista ja tärkeistä ihmisistäkin että he ovat täysin yhdentekeviä ja parempi käyttää heitä hyväkseen ennen kuin tulee itse hyväksikäytetyksi?


      • Huh mitä tekstiä
        miten on? kirjoitti:

        Mutta ajatteletteko kukaan tätä asiaa yhden yksittäisen ihmisen kannalta? Saako yhdelle naiselle tai miehelle tehdä ihan mitä vaan sen takia että kun "kaikki naiset blaa blaa" tai "kaikki miehet lässyn lässyn"?

        Miten muka kaikki ihmiset voivat aina olla yhtä ja samaa massaa? Koetteko te teille oikeasti rakkaista ja tärkeistä ihmisistäkin että he ovat täysin yhdentekeviä ja parempi käyttää heitä hyväkseen ennen kuin tulee itse hyväksikäytetyksi?

        Samaa voisin kysyä, täytyy olla umpinarsisti jos ajattelee noin. Ei ihme ettei saa niitä kauniita, ne kiertää idiootit kaukaa.


      • Miesten mielipide

        Pitäähän sun kaltaisille naisille jotkut mahkut antaa?


      • 17+18
        Huh mitä tekstiä kirjoitti:

        Samaa voisin kysyä, täytyy olla umpinarsisti jos ajattelee noin. Ei ihme ettei saa niitä kauniita, ne kiertää idiootit kaukaa.

        Itsehän sä pidät rumia naisia idiootteina koska he kyllä lankeavat mutta viisaat ja kauniit kiertää kaukaa. Ajattele nyt itsekin kuka se tuolla ajattelulla vasta narsku onkin? Löytyykö peilistä vastaus?


      • Huh mitä tekstiä
        17+18 kirjoitti:

        Itsehän sä pidät rumia naisia idiootteina koska he kyllä lankeavat mutta viisaat ja kauniit kiertää kaukaa. Ajattele nyt itsekin kuka se tuolla ajattelulla vasta narsku onkin? Löytyykö peilistä vastaus?

        En ole missään väittänyt että rumat naiset lankeavat, eivätkä ainakaan välttämättä yhtään sen helpommin kuin kauniitkaan. On vain typerää panna rumia naisia ja sitten vinkua kun ei muuta saa. Ei se kenenkään vika ole ettei Rehvastelija saa niitä kauniita naisia.


      • 7+11
        Huh mitä tekstiä kirjoitti:

        En ole missään väittänyt että rumat naiset lankeavat, eivätkä ainakaan välttämättä yhtään sen helpommin kuin kauniitkaan. On vain typerää panna rumia naisia ja sitten vinkua kun ei muuta saa. Ei se kenenkään vika ole ettei Rehvastelija saa niitä kauniita naisia.

        Älä valehtele! Rumat naiset on aina helpompia kuin kauniit. Selvästi yrität muuttaa huomiota toisaalle vaikka itse syyllistit myös rumia ja väität kauniita viisaammiksi.


    • miesvm_1967x

      Totta joo, ihan hyvä kysymys kyllä, miksi treffata henkilöä jonka ulkonäkö ei miellytä? Ehkä epätoivo tai nainen on muuten niin mukavan oloinen että herää pieni toive että olisikin luonnossa siedettävämmän näköinen kuin kuvassa?

      "En tiedä sitten, kun tsemppaajat saattavat haluta reikää ja sen vuoksi väittävät etten ole ruma?"

      Paljon mahdollista, itsekin nuorena kloppina käyttänyt tuota tsemppikikkaa, olen pahoillani typeyydestäni mutta nuoren miehen mielessä on.. ja keski-ikäisenkin mutta onneksi kasvoin sen verran että tarve valehtelemiseen katosi johonkin.

    • Pelottaviaovatniin?

      "Mistä ihmeestä johtuu että kaunista naista on paljon hankalampi mennä tapaamaan? Ujostuttaa, hermostuttaa, pelottaa, hikoiluttaa, sanoissa sekoilee jne jne ja yleisesti ottaen varmaan tuolla stressaamisella menetän monta kaunista ja potentiaalista kumppani ehdokasta kun eihän se nyt naisesta voi kivalta tuntua kun äijä on ja stressaa ja tärisee kuin teloitettavaksi olis menossa."


      Tässä varmaan se syy miksi moni kaunis/nätti on yksin sinkkuna.

      Itsekin ihmettelen aina sitä miten jotkut tavalliset ja mukavan oloiset miehet lopettaa yks kaks puhumisen tai netissä juttelemisen, menee pupu pöksyyn ja itse pitäisi pitää yllä koko ajan keskustelua. En vaan aina jaksa itse olla se joka kyselee ja jututtaa toista kun toinen menee yhtäkkiä niin ujoksi ettei mitään saa irti.. Jotkut miehet kai pelkäävät etteivät ole tarpeeksi hyviä/samalla aaltopituudella kauniin naisen kanssa jolloin molemmat ovat niin ujoja että juttu jää siihen, jos jää.

    • Harvinaisia

      Mikä on mahdollisuus törmätä ns. susirumaan naiseen? Koska oikeasti rumia ihmisiä on vähän, suurin osa ihmisistä, sanoisin että 85-90% on ihan tavallisen näköisiä. Vai onko niin että jos nainen ei ole kaunis, on hän automaattisesti ruma? Ja miksi ylipäätään mennä tapaamaan ihmistä jonka ulkonäkö ei miellytä?

    • nättiruma.

      ruma ja kaunis sielu
      kaunis nainen, komemies ovat pettäjät

    • kerro kuvastin....

      Mikä tässä ongelma on jollakin naisella että aloittajaa haukutaan luuseriksi ja hyväksikäyttäjäksi!
      Eihän sentään raiskaa näitä pikkasen rumempia vaan ovat nämä naiset aika auliisti jakamaan sitä revaansa koska tämähän ei ala siihen kissa ja hiiri leikkiin ja pelkona on menettää tällä naisella tämä oikea helmi.
      Epäilenpä että tämäkin mies on netin normaalia komeampi vaikka toisin väittää kun saa pikkarit kostumaan niillä pikaisilla ensi sekunttien naisten tuntemuksilla.

      Ongelmahan tässä on se kun menee sen kauniimman kanssa treffeille niin alitajuisestihan tiedostat että tässä on eräänlainen kilpailutilannekkin muiden miesten suhteen ja senkun saat pois niin se jännityskin häviää mutta se on sitten eriasia onko mahdollisuuksia.

      Se on vain tosiasia kun pidättyisimme siinä oman tasoisissakin ja katsoisimme sinne peiliin realistisesti.

    • Totuus asiasta

      En usko sekuntiakaan että aloittaja on komea mies, oikeasti komeat eivät KOSKAAN koskekaan rumiin naisiin kun kauniita naisia on joka sormelle, lisäksi he käyttäytyvät kauniiden naisten seurassa erittäin itsevarmasti ja saavat iskettyä kaunottaren varsin helposti. Vain rumat ja tavismiehet jännittävät kauniiden naisten seurassa koska tiedostavat alitajuisesti ettei siihen kauniiseen naiseen ole kovin hyviä mahkuja, he eivät herätä naisissa samanlaisia tuntemuksia kuin ne komeat miehet jotka ovat seksikkäitä, sanavalmiita ja rennon itsevarmoja vaikka nainen olisi Miss Universum.

      • Ruma mies

        Rumat naiset ei anna edes rumille miehille joten kyllä ulkonäössä on komeutta oltava jos rumat naiset on aina märkinä ja toisinaan kauniitkin. Terveisin Ei ulkonäöltään kelpaava.


      • Näin se on
        Ruma mies kirjoitti:

        Rumat naiset ei anna edes rumille miehille joten kyllä ulkonäössä on komeutta oltava jos rumat naiset on aina märkinä ja toisinaan kauniitkin. Terveisin Ei ulkonäöltään kelpaava.

        Rumat naiset ovat joko selibaatissa tai sitten panevat taviksia, komeita miehiä he eivät saa muuten kuin päiväunissaan.


    • pillujakomarkkinat

      Eihän sitä pilluakaan saa tavis miehet "rumiltakaan" kun kerran on sattunut tämä komeampi mies pahimpaan puutteeseensa höyläämään ensitreffeillä ja nyt tämäkin "rumempi" jos toisen kerran onnistais.

    • kiltti mies.

      Miten rumia naisia pääsee tapaamaan. En ainakaan ole koskaan päässyt. En usko että Kauniin tai ruman naisen tapaamisessa olisi mitään eroa. Jos et ole naisen unelmamies niin saat pakit kuitenkin jännitti tai ei. Sitähän aina odottaa että kaunis nainen tykkäisi sinusta ja siksi jännittää. Se on kuin lottoa, ei tiedä voittaako vai häviääkö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe