Suomi baareja Pattayalla

kiitos vastauksista

Marraskuussa ensimmäinen Thaimaan matka ja koska halusimme rauhallisen kohteen valitsimme Pattayan. Onko siellä suomibaareja niinkuin Turkin Alaniassa ?

29

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viidakon mies

      on ja paljon, moni suomalainen viettää näissä paikoissa koko talven, joka päivä !
      kun menet, sen jälkeen tiedät kaikki ja kaikkien asiat paremmin kuin henkilöt joista kuitenkin sontaa puhutaan.
      hyviä juoruja sinullekin.

    • Patilan Ossi
    • Pattayan Paavo

      oon käyny varmaan etelä-pattayan kaikki suomibaarit läpi ja ruoan puolesta ykkönen on tällä hetkellä maikan majatalo soi youmella big c tavaratalon takana. Tiukkana kakkosena kävelykadulla sijaitsevan soi diamondin lassi baari. sieltä löytyy erinomaiset suomimätöt. samaan hintaan saa kuunnella matkailijoiden reisuista tai he voivat tulla sinua opettamaan miten pitäisi lomalla olla. best corneria en suosittelisi. Siellä aikoinaan omistaja pieksi suomalaisen turistin mustasukkaisuuspäissään vai oliko yaba tiedä sitten. Lopetan raporttini tähän.

      Reiska olis ollu listalla mutta ollu vaa vähä huonoa snägäriä siellä tässä ja ainakin hidas palvelu.

      • paavo pattila

        eikös tossa toisessakin mainitsemassasi paikassa ole muutama saanut turpaansa ?


      • Paavolle

        Maikan majatalo, jossa asiakkaat saavat turpaan ja säilöön jätettyjä golfbackeja lainaillaan ei sijaitse Etelä-Pattayalla. Pattayan Paavo on tyypillinen esimerkki juntti matkailusta mennä nyt Thaimaahan kiertelemään suomibaareja.
        Best Cornerin tapauksessa kaltaisesi juntti varasi tietokonetta useita tunteja kun Maken vaimo huomautti asiasta juntti haukkui häntä hu.oraksi. Sai mitä tilasi. Olin sattumalta paikalla ja näin loppu tapahtumat. Make ei käytä yabbaa, syyllistyit viestissäsi herjaamiseen pelle.


      • voe Puavoa

        On se niin kiva istua suomibaareissa ja kuunnella muiden juttuja kun itse ei uskalla kierrellä kuin suomibaareissa. Varmaankin kielitaito syynä.


      • tiedoksi

        Best Corner (ent.Blues Corner) taitaa olla Pattayan menestynein baari/hotelli/ matkapalveluita hoitava yritys. Muut suomibaarien omistajat kateellisia omistajalle, se on todettu monesti . Omistaja Makehan ei nykyään alkoholiakaan juo. Paras suomiruoka ja muu ruoka siellä ehdottomasti.


      • filiphin

        pattayan paavo olet varmaan niin sanottu suomi juntti viimeisen päälle! käyt toisen suomi juntin ja tosi idiootin baarissa(maikan majatalo voi helvetti mikä resu pekka)
        mamman pikku poika pohjanmaalta ihmettelen että voi pitää vielä sitä räkälää!!
        niin suomi juntit pitää pystyssä kun ei uskalla muualle mennä!! hyi helvetti miksi tulla Thailand ja jäädä notkuun siihen räkälään???mutta ymmärrän juntti on juntti eihän siitä mihinkään pääse ei edes ulko mailla!!lippis päähän ja kaljapullo käteen niin wot!!
        niin ja turpaan saat jos olet alle 60kg ja 160 senttiä pitkä muihin ei uskalla koskea pelkää että itse saa köniin!!


    • Tulokas 2014

      Saako pattajalla kaurapuuroa?

    • Pattayan palvelut

      Pattayalla on monien eri kansalaisuuden omistuksessa olevia baareja. Saa varmasti makuhermonsa tyydytettyä muullakin kuin lihapullilla.

    • reilu meno, suositan

      MAIKALLE VAAN, tänne joku syöttää asiatonta p.askaa.

      Paikka on hyvä ja mestoilla, asukkaat reiluja suomalaisia.

      • kirjoitat peeetä

        Maikkaa ei kestä kuunnella erkkikään. Kännissä jokapäivä. Siellähän asiakkaita ei kunnioteta ollenkaan. Vieläkö se yksi turpiin veto on U tubessa?


      • culinarict
        kirjoitat peeetä kirjoitti:

        Maikkaa ei kestä kuunnella erkkikään. Kännissä jokapäivä. Siellähän asiakkaita ei kunnioteta ollenkaan. Vieläkö se yksi turpiin veto on U tubessa?

        Hah hah, taitaa pattiksella olla suomi paareissa sellainen tyyli, että asiakkaana olevia maamiehiä pitää vähän kolauttaa välillä. Riskejä toiseksi jäämisestä nämä businesmänit eivät ota, turpaansa saa yleensä joku harmiton hiiri.

        Soi buakaolla oli parikin suomi baaria vierekkäin joku vuosi sitten, rakennus on jo purettu.
        Siellä pyöriessäni kaverini kanssa päätettiin poiketa siinä toisessa joka oli lähempänä markkina aluetta. Siellä istui pimeässä suomi mies vaimonsa kanssa kahden asiakkaita ei ollut. Menimme ottamaan oluet, kännissä oleva isäntä kertoi tarinansa pariin kolmeen kertaan. Kolme n 50-60 v suomalaismiestä käveli sisään ja kun porukkaa ei ollut kun minä ja kaverini he päättivät lähteä muualle. Isäntä suivaantui ja juoksi nyrkit pystyssä miesten perään haistatellen ja kehoitti näitä pysymään poissa paikastaan. Katsoin kaveriani ja naurahdimme, joimme oluemme ja poistuimme luvaten tulla aamulla uudestaan, ettei isännältä menisi uudestaan hermo. Sen jälkeen parissa Suomi baarissa kuunneltiin suomalaisten kännistä örinää. Seuraavilla matkoilla ei ole örinöitä tarvinnut kuunnella.

        Se että kohde on suht turvallinen turisteille tarkoittaa määrätyille suomimatkailijoille sitä, että siellä voi huoletta vetää ihan perceet joka päivä. hotellista ei tarvi poistua sieltä saa ruokaa, siellä on baari, ja naisen saa (jos on käyttöä) samasta paikasta.


    • 28x...

      Olen aina hehkuttanut hieman Maken mestaa. Vastalauseitakin on tullut aika paljon, syitä en oikein tiedä. On aivan taivaan tosi että on Pattiksen paras suomi- mesta.

      Googlatkaa Best Corner Hotel Pattaya. Make on remontoinut siellä nyt joka nurkan ja sijoittanut siihen mahtavan summan.
      Sivuilta löytyy kuvia huoneista ja yleistiloista. Kuvia on myös paljon parjatusta kattoterassisauna- osastosta. Katsokaa ja päätelkää itse onko toruille aihetta.
      Lauteille mahtuu joukkue ja on kaksi kiuasta, katolla on tilaa 100 hengelle bailata.

      Make pitää myös kuria jämäkällä otteella eikä siellä juoppolallit hölmöile tai tulee pikainen lähtö. Vuosia on höpisty yhdestä Maken läpsäisystä jollekin rotalle joka ryhtyi Maken vaimon kanssa tappelemaan ja nosti ressu siitä sitten kovan haloon. Jokainen tosi mies olisi toiminut aivan samoin.

      Myöskään ladypoikia Make ei huoneisiin päästä.

      Ja se sijainti!
      Bamboo Entertaiment 200 m,
      Beer Garden 300 m,
      Lets' Relax Spa 300 m,
      Rannalle n. 500 m.
      Kaikki mahdolliset turistin tarvitsemat kaupat ovat 100 m:n säteellä. Apteekit, ruokakaupat, pesulat ja tietenkin baareja pilvin pimein...

      Ei kulu rahaa sitten yhtään kalliisiin lava- automaksuihin vaan nekin hillot voi sitten törsätä johonkin muuhun... Olen n. kerran viidessä vuodessa käynyt Jompparilla; nyt kun jälkikäteen niitä käyntejä mietin että miksi olin sinne mennyt?

      Kaikenkaikkiaan Maken mesta on asiallisten Pattisfanien ykkösmesta.
      Jotkut tyypit täällä haukkuvat Suomi- mestoissa kävijöitä, syytä en tiedä.

      Mielenpainuvin hetki oli eräänä vuonna siellä vietetty Itsenäisyys- päivän ilta.
      Olimme pukeutuneet valkoisiin kauluspaitoihin ja pitkiin housuihin. Myöskin oppaita ohjailimme vaihtamaan roiskeläppämekkonsa asiallisiin mekkoihin.

      Katselimme näytöiltä Tuntemattoman sotilaan. Elokuvan jälkeen nousimme seisomaan ja nyrkki rinnan päällä lauloimme Maamme- laulun. Suomen lippuja oli ripustettu koko ravintolan ympäri, eikä sinne silloin ulkomaanpellejä tunkenutkaan.
      Silmäkulma siinä hieman jopa kostui, hetki oli herkkä.

      Kummastelen renttuja jotka häpeävät suomalaisuuttaan ja isänmaatamme.

      • bartenderi

        Mitä fittuva !! Pyöriikö niitä ulkomaan pellejä jo Thaimaassakin?? Nyt rajat kiinni ja äkkiä ! Eikö tämä Suomen hallitus näe nenäänsä pitemmälle ??


        Totta puhuen kyseisessä paikassa on harvoin, erittäin harvoin muita kuin suomalaisia, niin miksi he jonkun Suomen itsenäisyyspäivänäkään sinne tunkisivat??

        Make on asiallinen kaveri ja hoitaa hommaansa hienosti, nämä suomalaiset alkoholistit tuovat hänelle elannon. Hyvin sillä on hermo kestänyt, punanenät tunkevat sanalle ja kättelevät maken mennessä vessaan ja uudelleen kun hän tulee sieltä, eli aina kun näkevät. Siinä kuulee samat tarinat moneen kertaan saman päivän aikana.

        Itselläni oli aikoinaan lähiöbaari suomessa ja tiedän miltä tuntuu olla kaikkien vakkareiden paras kaveri ja kunnioitettu rahamies. Samanlainen sakki noissa suomibaareissa pyörii, mitä näissä suomen lähiräkälöissäkin. Myytyäni baarin kävin vuoden päästä katsomassa miten kaverilla siellä menee, Hyvin meni vakio juopot olivat saaneet uuden kuninkaan.


    • Hoitsu543

      Taas tää sekopää 28 Yrittää sönköttää täällä, mene hoitoon

    • Pattayan Paavo

      Pidemmillä reissuilla ei thaikku safka aina uppoa joten
      suomi kapakoissa käyny sillon tällön syömässä. Harvemmin juomassa. Mutta joskus se lonkero 7.5% lonkero maistuu aika hyvälle. :-)

      Nämä turpaan lyömiset jne muut jutut alkaa olemaan ns. tornihuhu kamaa mutta jotenkin se vaikuttaa minuun niin, että makelle en mielellään ole mennyt. Täytynee käydä katsastamassa pitkästä aikaa.

      En kyllä ymmärrä sitä että jotkut jaksaa istua noissa kapakoissa joka ilta... eivät liene lomalaisia vaan maassa asuvia falleja! Itsellä ei hermot kestäisi kuunnella finskiä ihan joka ilta. No huvinsa kullakin.

      Poistunkin tästä takavasemmalle. Näkemiin.

      • kukin tyylillään.

        Pattayalta Puavo suop kyllä muutakin ruokaa kuin Suomi tai Thai ruokaa, jos et ole huomannut. Minäkin pian 15 vuotta Pattayalla ja muualla Thaimaassa pyörinyt ainoastaan Formuloita käynyt pari kertaa suomi baarissa katsomassa. En todella edes tiedä eikä edes kiinnosta missä ne kaikki sijaitsee. Mukava heittää läppää Aussien ja jenkkien kanssa.


    • 28x...

      Pattayan Paavo kirjoitti asiaa kiihkottomasti että kiitoksia!

      Vaikka tuossa hehkutin Maken mestaa en siellä kai ole asustellut kuin 5 x.
      Ei siellä hotellivieraat istu päivät pitkät. Toki aamiaisen yleensä vetävät joka on lisähinnasta. Kotiutuessa iltariennoista tulee sitten usein istahdettua joko syömään tai ottamaan paukku, pari.

      Olen myös huomannut että päiväistujat ovat Pattiksen pitkäaikais- asukkeja joilla on aika pitkälti omat ympyränsä. Ei heillä ole lomalaisten kanssa mitään yhteistä.

      Kyllä Maken kuppilaan kannattaa käydä tutustumassa. Tarjoilijat ovat nättejä pikkupimuja ja ruokalista on tosi monipuolinen ja laatu vähintäinkin tyydyttävä.
      Hintataso on siedettävä.

      Eikä pidä unohtaa Maketravel- matkatoimistoa. Etuna on että saa suomenkielistä palvelua monimutkaisenkin reitin hankinnassa luotettavasti.
      Malesian Formulakisoihinkin suosittelen ehdottomasti Maken kööriin liittymistä.
      Siinä tulee mukaan se salassa ollut me- henki joka nostaa tunnelmaa jos vertaa sitä siellä sitten yksinoloon...

    • rhanu

      käsittääkseni icun formula reissut on parempia.

      • sdfghjklöxcvbnm

        En alkas kovin kehumaan kumpaakaan.


      • rhanu
        sdfghjklöxcvbnm kirjoitti:

        En alkas kovin kehumaan kumpaakaan.

        no kerroppa joku parempi. itse en rupea säätämään.


      • F 1- fani
        rhanu kirjoitti:

        no kerroppa joku parempi. itse en rupea säätämään.

        Samat autot ne siellä kiertää, oli katsomassa niitä kenen kanssa tahansa.


      • näi o
        rhanu kirjoitti:

        no kerroppa joku parempi. itse en rupea säätämään.

        Tuurista se on kiinni kumpaan sakkiin sattuu tumpeimmät öykkärit.
        Kyllä näi o


      • valitettava totuus
        näi o kirjoitti:

        Tuurista se on kiinni kumpaan sakkiin sattuu tumpeimmät öykkärit.
        Kyllä näi o

        Mihin kokoontuu joukko Suomalaiisia niin aina joku törppö joukkoon mahtuu.


      • Tyyne Antero
        rhanu kirjoitti:

        no kerroppa joku parempi. itse en rupea säätämään.

        Voihan sitä varata lennot ja hotellin itsekin ? KL stä saa helposti kuljetuksen Sepangiin, mutta taitaa olla rhanulle vaikeaa ? Kirjoituksista päätellen kun kyseessä ei taida olla mikään järjen jättiläinen ? Kyllä ne Suomi örmyt tapaa sitten illalla Hard Rock Cafeessa ja Beach Housessa vai mikä se oli


      • rhanu
        Tyyne Antero kirjoitti:

        Voihan sitä varata lennot ja hotellin itsekin ? KL stä saa helposti kuljetuksen Sepangiin, mutta taitaa olla rhanulle vaikeaa ? Kirjoituksista päätellen kun kyseessä ei taida olla mikään järjen jättiläinen ? Kyllä ne Suomi örmyt tapaa sitten illalla Hard Rock Cafeessa ja Beach Housessa vai mikä se oli

        Tottaksi itse voi tehdä kaiken. Minä nyt satun tulemaan kaikkien kanssa toimeen.formula reissussa juuri haluankin tavata muita suomalaisia.


      • panen kun panettaa
        rhanu kirjoitti:

        Tottaksi itse voi tehdä kaiken. Minä nyt satun tulemaan kaikkien kanssa toimeen.formula reissussa juuri haluankin tavata muita suomalaisia.

        Samaa mieltä yhdessä kannatetaan Suomalaisia.


      • via dolorosa
        panen kun panettaa kirjoitti:

        Samaa mieltä yhdessä kannatetaan Suomalaisia.

        Kannatetaan ja kannatetaan ??? Kiitos veteraanit huppari päälle ja pää päihteillä sekasin. Niistä on isänmaan ystävät tehty.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe