Teille rakkaat bemuttelijat

Oivoi..

Bemarikuskit kuola poskella kummastelevat miksi "tojoterot" trollailevat bmw-palstalla. Samaan aikaan tojopalstalla käy 10x isompi kuhina, palsta täytty tojon haukkujista. Näyttää pahasti siltä että "tojoteroja" on turha syyttää yhtään mistään, vaan se näyttää olevan tojo jonka päälle syljetään, aivan varmasti osa bemaristeista asialla.

http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/06/27/karu-kolaritilasto-julki-riskialtteimmat-kuskit-nayttavat-suosivan-bmwta/20149059/304?n=1

En omista tojoa mutta voisinpa tulevaisuudessa omistaakin, myydyin vai myydyimpiä merkkejä suomessa, tunnettu luotettavuudestaan. Niillä kulkee myös todistetusti fiksuimmat tyypit, bemarilla höyrypäät.

http://m.iltalehti.fi/autot/2014100818728722_au.shtml

Tojota melkein joka kohdassa bemaria korkeammalla. Bemaristi yrittää faktankin tietysti muuttaa fiktioksi, hah.

11

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkookhvcaa

      Se on ihan sanomattakin selvää, että bemarilla ajaa lapselliset höyrypäät. Mutta kyllä terot tojoineen on pahimpia trollaajia muilla palstoilla koko ajan äänessä niin, että koko terppa täräjää.

      • Himmel

        Kerro mulle kuinka monta amispoikaa olet nähnyt tuliterän x5:sen ratissa liikenteessä?


      • Oot ihan pihalla
        Himmel kirjoitti:

        Kerro mulle kuinka monta amispoikaa olet nähnyt tuliterän x5:sen ratissa liikenteessä?

        Ookko nää tyhmä?? Kuka puhui täällä pelkästään x5:ta ?? Yleisesti Bemarilla ajelevat höyrypäät joita näkyy kyllä ihan päivittäin liikenteessä ja justiin kortin saaneista Bemaripellejonneista puhumattakaan.


    • heittääkö nupissa?

      Oi voi olet ilmeisesti unohtanut ottaa päivän lääkkeesi tai sitten lääkeannoksesi on liian pieni???

      Jos noin paljon ahdistaa niin mitä vittua sinä palstoilla pörräät? Ja jos Se fucking Tojero on hyvä, niin osta Se.

      Mulla on BMW ja sulle ei näin Se menee.

      Ja muista; BMW - ajamisen iloa!

    • Zzzzzzzkl

      Tosiassa kaikki bemarikuskit nauravat teille luuserit ja teitä on erittäin mukava kiusata. Faktahan on Se, että kateus tai jokin muu vastaava sairaus teille on BMW automerkkiä ja kuljettajia kohtaan. Ette te muuten viitsisi Bemari palstalla itkeä..

    • BMW kateus

      Miten se että BMW on muita parempi saa kateelliset niin pahasti liikkeelle? Onko se niin vaikeaa kun ei itse saa bemua? Harmittaa ihan noiden ihmisten puolesta kun purkavat pahaa oloaan. Sääliksi käy.

      Yrittäkää jaksaa. Kateudesta osoituksena tähänkin vastaavat nämä samat kateelliset jotka eivät yksinkertaisesti voi kateudelleen mitään. Tulee homobemaria, ruostebemaria jne haukkua, kun ei muuhun pysty. Kun on niin hirveen kateellinen.

      Uudestaan, yrittäkää jaksaa. Me luemme ne kommenttinne ja yritämme ymmärtää kärsimystänne. Toivottavasti te joksu saatte BMW'n.

    • hoh...

      Aloittaja puhui asiaa,bemaripentit kaikki samanlaisia neitejä kateus,köyhyys yms. juttuineen. Itse trollaavat tojopalstalla aikansa kuluksi kun bemari on pajalla niin siinähän ehtii jo hyvin purkamaan pikku bemaripentti pahaa oloaan. Ja kun bemarista joku sanoo vähän jotain poikkeavaa niin se on heti "yyyäääääitiiii, se haukku mun bemariaaa äitiiii!!!!!"

    • johtaja221

      Ja nimimerkki ho.. Kuuluu myös tähän kateellisten ja ranteet auki viiltäjien klubiin. Jos sinulla on Tojo tai muu vastaava hehkuta onneasi tai katkeruuttasi Tojojen palstalla. BMW:n voit toki myös ostaa jos siltä tuntuu tai jos rahasi siihen riittävät (katkeruuden määrästä johtuen rahojen määrää kyllä epäilen).

      • Trollollolllooo

        Voivoi, ei teikäläisillä paljon järki päätä pakota. Typeriä pikkupoikia te olette. Kyllä se niin on että ME nauretaan TEILLE (me = muut kuskit, kaikki ei omista tojoa). Teillä on se paskin itsetunto, ja jokuhan teidät tuonne tojo-palstalle ajaa...

        Minä käyn ainakin 5 eri palstalla päivittäin lueskelemassa, se ei tarkota HEVON VITT*** että olisin kade yhtään mistään. On ihmisiä ketkä ei VAAN HALUA BEMARIA, painakaa se nyt sinne kalloonne, oikeasti. Sattuu päähän katsella tota lapsellista lässytystä. Teitäkin on varmaan vaan oikeasti 2 himobemaristia täällä muita haukkumassa: toinen teistä on 18v finninaama vuoden -91 ritsalla ja luulee olevansa jotenkin kova jätkä. Toinen on 45v johtajamies jolla ei oo yhtään ystävää ja vaimoki jätti kun ei kyrp* enää seiso.

        Niin se on, jotain järkeähän teiänkin elämässä täytyy olla, olkoon se sitten s24-trollaus. Ja pysykää nyt helvet**läinen pois sieltä tojopalstalta, antakaa SUOMEN TURVALLISIMPIEN KUSKIEN jatkaa samaa rataa, menkää vaikka romuttamaan ne kotteronne


    • köyhyys on sairaus.

      No olipas katkera avautuminen. Kaikkea se köyhyys tuo tullessaan.

      • Otan osaa ongelmiisi

        Niinhän sinä trolli luulet. Säälittävää, säälittävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe