Sähköinen Rikosilm.- miten nopeasti aletaan tutkia?

nistin köyhänaapuri

kyseessä varastoon murtauduttu ja kamaa viety. tekijät selvillä mutta poliisista ei mitään kuulunut.... koskakohan sieltä voisi odotella mitään yhteydenottoa, käykö poliisi tsekkaamassa edes tekijöiden kämppää (naapuri..)

7

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+8

      Juttu jaetaan aikanaan jollekin tutkijalle. Hänellä saataa olla sadan jutun pino jo pöydällään, jonka alimmaiseksi ilmoitus joutuu. Keittiön kautta ei tällaista juttua saa.
      Kyse on todennäköisesti varkaudesta, jonka vanhenemisaika on viisi vuotta. Sen kuluessa juttu pitäisi tutkia ja syyttäjän tehdä syyttämispäätös, sekä haastemiehen saada vielä tekijöille haaste tiedoksi.

    • Mene itse poliisille

      Paras kun menet itse paikanpäälle ja allekirjoitat rikosilmoituksen henkilötietojesi kanssa. Netin kautta tehdyt ilmoitukset on yhtä tyhjän kanssa. Tuskin edes lukevat niitä!

      • 4+13

        Hoh, hoijaa, ei rikosilmoitusta allekirjoiteta.


    • Ho hoijaa

      Noin toista vuotta kestää vaikka rikosilmoituksen teki lakimies ja varmasti laadittu asiantutevasti,mut v..uaks sitäkään ns,tutkimaan onhan jepareilla ressusi pula aivoijen osalta..ja sama oli meinikin kun lottos toisen kerran,mut tulos sama..joten jokin mulla tavoin hoidettuna tehokaampi tulos..kyllä poliisiin ei ole mitään syytä luottaa onhan se nähty,,mm,vääriä tietoja siltävät rekisterit joihin vain poliisi pääsee kirjoitelmaan omia tarinoitaan ja ne elää sitten omaa elämäänsä..ja pohjustavat sitä ammatilista mutu järkeilyä...ja sillä mikä on totuus ei ole mitään merkitystä sillä poliisi osaa vähä älyisenä sotkee kaiken ja syyttäjn apinat vääntää senkin vielä hullumaksi,ja lakimies nuoleskelee pyllyt noiten,etti vaan itse päätys mustalle lisatalle..ja kaikki saa tilin..vastuun kantaa siis oikeassa oleva..ei totuus mihinkään noinhkaan muutu mutta oikeutta on turhaa hakea...

      • 20+10

        Olet oikeassa. On se niin väärin, että poliisit pääsevät kirjoittelemaan omiin rekistereihinsä ja joihin vain heillä on pääsy. Jokaisella pitäisi olla pääsy poliisin rekisterihin ja jokainen saisi itse kirjoittaa sinne minkä katsoo aiheelliseksi.


    • Onnea sullekin

      Kas sinähän se oletkin penaalin terävin kynä onnea...

    • nistikö

      olette nyt arvioinut "nistit" idiooteiksi, jotka eivät ymmärrä, muka teidän tavisten törkeitä ennnaKKOASENTEITA. SATUN OLEMAAN TOIPUVA PÄIHDEONGELMAINEN, onko teillä päässä iso reikä aivojen tilalla. minä inhoan teikäläisiä ihan siitä syystä ,että olette katsoneet liikaa tv:tä, ja ette osaa irrottaa teihin juurrutettua mielikuvaa ns."nisteistä". tosin muutama yksilö voi pilata suuremman ryhmän maineen, ja media heittää lokaa jatkuvalla syötöllä. 1. päihdeongelmaiset ovat suuri osa, erittäin arkoja,syyllisyydestä kärsiviä, epävarmoja, sekä syystäkin epäsosiaalisia henkilöitä. jotka tiedostavat oikein hyvin lainsuojattoman asemansa tässä yhteiskunnassa. 2. tietävät varmasti ketä koko naapurusto tulisi syyttämään, jos kellareihin murtautuvat. ja siihen loppuisi myös asuminen teidän rakkaassa taloyhtiössänne. siihen on ihan sääntö : idiootit eivät saa hillua kotikylällä. ja miettikää mitä helvettiä kukaan tekee kellarista löydetyllä käytetyllä romulla. taistelin itse yli kymmenen vuotta yrittäen pasta mukaan elämään, yhteiskuntaan. sekä saada oikeudenmukaista kohtelua esim. viranomaisilta, naapureilta, jopa perheenjäseniltäni. kyllästyin ns.kaman vetoon, tein 2v työtä itseni ja systeemin kanssa päästäkseni hoitoon. pääsinkin, mutta se mitä en tiennyt oli, että kyseessä ei ole hoitosuhde joka perustuu luottamukseen ja uskoon että jokainen ihminen voi muuttua. sain asiani kuntoon, kutakuinkin ,ja hoitomotivaatio huipussa. suoritin yk.palveluni ja sitten aloin etsiä työtä,koulua jotain täytettä,kiinnitystä, rakkaat ennakkoluuloiset paskapäät ,teihin. sillä ymmärsin tarvitsevani uusia ihmisiä elämääni, ja työtä jotta tuntisin voivani vaikuttaa elämääni, että saisin tuntea että minua tarvitaan, ja siksi että voisin aloittaa hitaan ja varovaisen vierottautumisen lääkkeestä jota sain. löysinkin paikan kuntouttavaan työhön, työsopimus oli kädessäni ja omahoitajani oli iloinen ja yllättynyt oma aloitteisuudestani,hän oli kannustanut minua tapaamisissamme. enään lausunto klinikan lääkäriltä työvoimatoimistoon.lääkäri oli ollut yht. työvoimatstoon ja sitä mieltä, ettei mitään asiaa mihinkään kahteen vuoteen! matto jalkojen alta, asiat alkoivat taas mennä pieleen tapellessani niistä muutamasta oikeudesta mitä minulla oli, alamäki voimien huvetessa. ja pahimman kautta sairaalassa,asunnoton, sairaala jne. ja silloin olin päälakea myöten todennut, ettei ketään kiinnosta tuskasta,häpeästä, pelosta, eikä siitä että vaikka olin kuinka kauan selvinpäin ja pyrin kynsin hampain osoittamaan tahtoani mukaanne elämään, minulle ei koskaan enään myönnettäisi mahdollisuutta. ns. nollata menneisyyttäni. yritin etsiä käsiini tahoja jotka voisivat ja haluaisivat auttaa minua. koin niin monta pettymystä... järjestelmä mm. käytti hyväksi tietoa ongelmastani rahallisesti.peruskorjattavat asunnot, minut päätettiin laittaa maksumieheksi "syntyneestä kosteusvahingosta".espoon asunnot. ketään ei ollut arvioimassa minun puolestani asiaa,sillä olin sairaalasssa.minun vakuutusyhtiöni edustaja olisi pitänyt kutsua paikalle. näin ei tehty, äkkiä asunto täydelliseen remonttiin, kodinkoneetkin vaihdettiin. näitä vastaavia riittää...en pysty muuttamaan menneisyyttäni, enkä näköjään voi vaikuttaa edes tulevaisuuteeni juurikaan. kiitos siitä teille rakkaat, ennakkoluuloiset lähimmäiseni.te ette anna edes tilaisuutta, mahdollisuutta osoittaa että me olemme avian samanlaisia ihmisiä kun tekin. te ette edes ymmärrä kuinka paljon meitä on eri ammateissa.teidän parhaat tuttavanne saattavat käyttää, mutta eivät voi koskaan kertoa siitä teille.tämä on surullista. eikö jokaiselle pitäisi antaa mahdollisuus elää. keitä te olette tuomitsemaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe