Miksi tunnut oikealta

Tunnut.

kunnes tiedä sinusta mitään. Olet kuitenkin kaikkia tätä:
- rauhallinen ja luotettavan tuntuinen
- hyvä huumorintaju
- päättäväinen ja varma otteissasi
- järkevä, luulisin myös älykäs
- komea omalla persoonallisella tavallasi
- valikoiva, et ole joka tuulen liikuteltavissa etkä vietävissä

Miellytät monin tavoin. Enkä silti tiedä sinusta mitään.

31

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiip

      Nin olen

    • lähemmin

      Ota riski ja tutustu enemmän;)

    • jhcjjhjkh

      Kui ka sä jaksat??

    • tunteet kehiin

      Et oo autoa ostamassa...

      • ap.

        Niin. Kerroin miltä hän tuntuu. En tiedä, mitä hän pohjimmiltaan on. Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen...


      • ota selvää
        ap. kirjoitti:

        Niin. Kerroin miltä hän tuntuu. En tiedä, mitä hän pohjimmiltaan on. Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen...

        Kaija kookin laulaa jotenkin niin että
        Syöksyin ja annoin mennä, nyt tunnen itseni kokonaan.........


    • ((n))

      Samaa mietin minäkin.

    • !!!

      En myöskään jaksaisi joo.. lirkutilii... niin turhauttavaa! Puhuminen on yliarvostettua...huoh!

    • me2...

      Samalaisia fiiliksiä mullakin. Tunnut sopivalta.. sitä mulle tapahtuu harvoin.
      Asiat ympärillä kyllä vähän rassaa.. niin ja mä olen myös välillä oikukas ja
      impulsiivinen, mutta sisukas. Helposti syttyvä ja itserakas, mutta kuitenkin nöyrä.
      Tarviin luotettavan miehen, joka on rauhallinen. Tässähän tätä.

      • tiedoksi

        Vaikutat upeelta naiselta


      • ilkka kukkanen

        Olen valmis kokeilemaan treffejä.

        Asun Meilahdessa Stadissa.

        Olen kulttuuriin kovasti kallellaan.

        Musiikki on lähinnä.

        Ota täällä ensin yhteyttä.

        Niccini on provo.


    • Särmätön

      Jos vain uskaltaa olla omaitsensä, suurin osa ihmisistä on mainiota seuraa. Mutta niin harvoin tuntee voivansa luottaa toiseen, että voi vapautua opitusta rooleista. Joidenkin kanssa juttu luistaa paremmin kuin toisten. Olen huomannut että tulen todella monen kanssa juttuun, kunhan olen oma itseni. Roolini on minun suojamuurini.

      • ap.

        No sitähän mä tässä, että kun hänen kanssaan mitkään varoituskellot ei soi. On joskus tullut voimakkaat aavistukset, että tämä ei ole minulle oikea. Silti olen lähtenyt yrittämään. Tällä kertaa ei ole mitään semmoisia käynyt mielessäkään, vaikka hieman pidättyvä olenkin ollut.


      • Tiu ja tusina
        ap. kirjoitti:

        No sitähän mä tässä, että kun hänen kanssaan mitkään varoituskellot ei soi. On joskus tullut voimakkaat aavistukset, että tämä ei ole minulle oikea. Silti olen lähtenyt yrittämään. Tällä kertaa ei ole mitään semmoisia käynyt mielessäkään, vaikka hieman pidättyvä olenkin ollut.

        Niitä ihmisiä on muutama, joiden kanssa ei soi varotuskellot. Silti heitä ei tohdi oikein lähestyä. Kokisivat minut kai aivan hölmöksi, jos änkeän seuraan. Olen melko omissa oloissani viihtyvä.


      • en ymmärrä?
        ap. kirjoitti:

        No sitähän mä tässä, että kun hänen kanssaan mitkään varoituskellot ei soi. On joskus tullut voimakkaat aavistukset, että tämä ei ole minulle oikea. Silti olen lähtenyt yrittämään. Tällä kertaa ei ole mitään semmoisia käynyt mielessäkään, vaikka hieman pidättyvä olenkin ollut.

        Jos varoituskellot soi, yrität silti ja jäät aina sinkuksi. Jos ei soi, pysyt kaukana miehestä. :)


      • ap.
        en ymmärrä? kirjoitti:

        Jos varoituskellot soi, yrität silti ja jäät aina sinkuksi. Jos ei soi, pysyt kaukana miehestä. :)

        Osuvaa. Just noin se menee.


      • ikisinkkupalstailija
        ap. kirjoitti:

        Osuvaa. Just noin se menee.

        Jos mies noin suuren vaikutuksen teki niin kokeile tällä kertaa toisin. Jos jätät sikseen häviät varmasti ja jos kokeilet voit löytää elämäsi rakkauden. Vain voitettavaa, eikä menetettävää.


      • ap.
        ikisinkkupalstailija kirjoitti:

        Jos mies noin suuren vaikutuksen teki niin kokeile tällä kertaa toisin. Jos jätät sikseen häviät varmasti ja jos kokeilet voit löytää elämäsi rakkauden. Vain voitettavaa, eikä menetettävää.

        En ole valmis vielä. Kohta olen, jos näyttää siltä, että on molemminpuolista.


    • naiselle menee

      Hän tuntui heti oikealta ja koskaan kenenkään kanssa ollut niin helppo olla. Siksi tänne tulinkin.

    • Onnelliset tähdet

      Hmmm vai et tiedä hänestä mitään :D Minusta taas kuulostaa, että tiedät hänestä aika paljon :D Lykkyä teille

      • ap.

        En tiedä tiedänkö. Tuo on se, miten näen hänet. Yhtä tärkeää asiaa en tiedä ja se on mitä hän ajattelee minusta. Mitä hän tietää minusta. Yhden asian hän ehkä tietää: kun hän saapuu paikkaan väsyneenä ja kalpeana, hymyilen iloisesti, koska tulen iloiseksi hänen näkemisestään.


      • ♤♡♢♧
        ap. kirjoitti:

        En tiedä tiedänkö. Tuo on se, miten näen hänet. Yhtä tärkeää asiaa en tiedä ja se on mitä hän ajattelee minusta. Mitä hän tietää minusta. Yhden asian hän ehkä tietää: kun hän saapuu paikkaan väsyneenä ja kalpeana, hymyilen iloisesti, koska tulen iloiseksi hänen näkemisestään.

        Ootko ap m vai n?


      • ap.
        ♤♡♢♧ kirjoitti:

        Ootko ap m vai n?

        Kyllä ne pääsääntöisesti on naisia, jotka kaipaa komeaa miestä...en ole epävarma sukupuolestani enkä suuntautumisestani.


      • Jos olisi
        ap. kirjoitti:

        En tiedä tiedänkö. Tuo on se, miten näen hänet. Yhtä tärkeää asiaa en tiedä ja se on mitä hän ajattelee minusta. Mitä hän tietää minusta. Yhden asian hän ehkä tietää: kun hän saapuu paikkaan väsyneenä ja kalpeana, hymyilen iloisesti, koska tulen iloiseksi hänen näkemisestään.

        ollut väsynyt, punainen ja hikinen niin olisin luullut, että minusta kirjoitat. Mutta väsynyt ja kalpea kuulostaa huolestuttavalta?


    • crash'n'burn

      Voitko kertoa nuo sanat miehelle itselle?

    • ilkka kukkanen

      Olen Stadista, Meikusta mies 40v.

      Kulttuuri on hyvin lähellä sydäntäni.

      Rakastan erityisesti tasokasta musiikkia.

      Millaistako?

      Tasokasta; sanoin.

      Kaikki tasokas on periaatteessa hyvää.

      Olen Stadin MIES!!

      Olen avoin.

      • Ei Mies!

        Täällä palstan dekkari,
        oletkos sinä nimimerkki "ilkka kukkanen"
        myös nimimerkin "Tosimies-71" haltija?
        Toivottavasti olet saanut välit Elina N:ään kuntoon.


    • kerrothan.

      Kenelle tämä meni? Miksi tunnut oikealta.

    • Kaisa32/Ou

      Aloittaja meni ihan ihon alle. Olen ihastustunut yhteen Oululaiseen mieheen, joka on kaikkea mitä olen aina halunnut. En tunne häntä hyvin, mutta joka kerta kun hän on läsnä niin valtava määrä perhosia on vatsassa. Tuo ääretön karisma, määrätietoisuus saa minut sekaisin. Eikä ne salilla muokatut lihakset ole haitaksi, ainut miinus taitaa olla nuo hiukset. Tosin kaljuus tekee ehkä juuri hänestä sen mitä hän on. Onko hän edes vapaa? Miksi en uskalla mennä juttelemaan asiakaspalavereissä?

    • MATKAAJA

      Miten tiedät nämä asiat hänestä.Kyllä kaikki selviää aikanaan kun tutustutte paremmin.

    • yks

      Ikävä kyllä ihminen ihastuu aina ensin mielikuvaan ja vasta kun tutustuu toiseen näkee sen ihmisen todellisen olemuksen. Tsemppiä silti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe