Paljonko teillä on rahaa?

rahnaa

Mulla on tilillä semmoset 890 e ja käteisenä 250 e.

57

320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohta

      Moninkertaisesti sinuun verrattuna

      • SalaKätkö

        Minulla on "jemmassa" yhdessä metsässä 127 000€ mutta enpäs kerro missä


      • VieläOnVaraa

        Aloittajalla on aivan liikaa rahaa, me kokoomuksessa ja keskustassa teemme kaikkemme että aloittajan kaltaiset ottavat täysimääräisesti osaa taloustalkoisiin jotta elinkeinoelämä, pääomapiirit ja varakkaat eivät kärsi.


    • Viistoistavee

      Säästötilillä (sillä jonka saan avata vasta kun täytän 18) on tietääkseni joku 15 000€ ja käyttötilillä varmaan vähän reilut 800€, mutta en lyö lukkoon. Käteisenä jotain muutamia euroja pullonpalautuksesta, kun en oikeastaan muuta kuin korttia köitä.

    • Äitisi

      Suunnilleen kolme miljardia yhdysvaltain puntaa,

      • HeiOotkoTosissas

        Ja, mistä lähtien Yhdysvallois on ollu punta käytössä??? Vitun retardi


      • ku.klux.klan

        Epäilen kyllä että laittoi ihan tahalleen autisti :D


      • reppssss

        Aika hyvä repesin


      • Hönöhah
        HeiOotkoTosissas kirjoitti:

        Ja, mistä lähtien Yhdysvallois on ollu punta käytössä??? Vitun retardi

        Heitti varmaan läpällä hei Fucking retard


    • järjenääni

      On hyvin tyhmää ilmoitella omia rahavaroja tänne internetinmaailmaan.

      • yökyynikko

        Perustele! Miksi!

        Itsellä on noin 12 800 € pääomaa, sekä noin 218 bitcoinia


      • auttajakohhhhhhh

        Joku huomaa että ahaa tolla on paljon rahaa, voi etsiä toiset kirjoituksesi samalla nimimerkillä ja kerää tietoja sinusta, ja varastaa ne jotenkin


      • SELKESKÖKILLI
        auttajakohhhhhhh kirjoitti:

        Joku huomaa että ahaa tolla on paljon rahaa, voi etsiä toiset kirjoituksesi samalla nimimerkillä ja kerää tietoja sinusta, ja varastaa ne jotenkin

        OOTKO TILANNU AJAN JO PÖPILÄÄN...ÄLÄ KERRO MITÄ SUN YLLÄS ON VAATTEITA JOKU VOI VARASTAA NE JA SIT OOT ALASTI


    • Vellikeijut

      Itselläni on 25000euroa ja 7500käteistä tällä hetkellä. olen 14v.

      Ehkä vanhempieni ansiosta koska auttanut sijoittaa ja ottamaan rahat oikeille hetkillä pois. saan myös viikkorahaa 50euroa vanhemmita.

      aion säästää 100000euroa ja ostaa hienon mustang kun oon 18v.

      • köyhä

        Mul on huikeet 7e tilil ja käteisenä joku 10e mut mä en saa rahaa MISTÄÄN en viikkorahaa ja jos saan 10 kokeesta ni vaa 2e :(


      • 16 veee

        Tolla vauhdilla sullon 40 tuhatta ku oot 18, enkä usko että kellään o 7500 käteisenä


      • nimimerkk
        16 veee kirjoitti:

        Tolla vauhdilla sullon 40 tuhatta ku oot 18, enkä usko että kellään o 7500 käteisenä

        perseeseskö sä sen sullot


      • ToyotaCorollaLoverrrrr

        Et sä mitään millään Mustangilla tee siel peräkylällä toyota corolla on se ainut oikee sulle :)


    • Raha tekee työn

      Ähhähhää itellä oli 16-vuotiaana 12500€ tilillä, koska laitoin viikkorahani aina rahastoihin

      • niih

        Okei, oletetaan että olet saanut viikkorahaa syntymästi lähtien (mitä epäilen)
        eli saat noin 16e viikkorahaa. eli kuukaudessa noin 65e. Vitun paska.


    • jarmo993

      saan ehkä 2 euroo kuukaudes ja se on vitu jees ku pääsee ostaa aina suklaapatukan joskus =))

    • 16 veee

      Oli jotai 5000. Ostin 2000 kevari , isä sponssas 50% kortti 1200 isä 50%, vene sorsastukseen ostin huutokaupasta, pyynti 1200 annoon 300 :D , hirvikivääri 700 halpa 200 kiikari, softehi meeny 700 pitääs myydä pois, pelto auto 100, tabletti 110. Täs olis isot ostokset ja about 500 pikkuostoksia joten tällä hetkellä on about 1500 kortilla 150 cashii 30. Olen 16 enkä mielestäni köyhä, kersat kerskuu isin rahoolla

    • ChickenNuggets.

      No siis tilillä 35€ ja käteisenä 30€ :D Tosin eipä mulla oo paljoa mitään must have-ostoksia, joten näillä mennään ihan hyvin. :)

    • m87vm

      Käyttötilillä on vaan 250 000€ ja kotona kaapissa on 30 000€ ja käteisenä on 1 500€ mutta en kerro paljonko mulla on säästötilillä ja osakkeissa rahaa. M27v

    • uskonkyllä

      Juu kaikki on miljonäärejä...kyllä. Olen 18 ja tililläni tasan yksisentti. Suomihan on miljonääreitten maa

      • FYGUHGYF

        NII SINÄ OOT RIKAS SENTTIHÄN ON 10 MILLII


    • kskajsgduwisjzv

      käyttötilillä oli 3200e, sijoitettuna 3800 ja käteisenä 600e

    • eirich

      n. 500e tilillä, meni 800e iphone 6 64gb muistil.
      Käteistä oli n. 400e, mutta ne meni kun kävin 2kertaa helsingissä shoppailemassa.

      Nyt enää käteistä n. 100e

    • Pöytäkone_makso_1200e

      Pari tonnii tilil, pari kymppii käteistä, saan kuukaudes 20e enkä tee kauheesti kotitöitä. En saa kokeista mitään. mut sain pöytäkoneen ku leikkasin ruohon pari kertaa kesän aikana :D

    • vitunköyhä

      Oon 19v ja mulla on tilillä tasan 100€ ja käteistä parisataa.

    • lolxdlolxdlollollooolll

      15€ käteistä ja 700-800€ tilillä (en tiedä milloin saan tilin käyttöön)

    • Köyhyys

      Mul on 0€ Ja oon 13v

    • enmissäänimessälesoile

      mullakin on omaisuus joku 100 000 € käyttötilillä vähä päälle 5 tonnii, tiedän pitäis laittaa esim sijoitukseen osa käyttötilin rahoista. en ole koskaa hirvittävästi tuhlaillu, koko lyhyen ikäni säästänyt vaan. mulla menee ehkä kerran pari kuukaudessa n. 20 € johonki.
      rahaa vaa kertyny eri lahjoituksista mm. rippijuhlat, perinnöt, joulut yms...sitten on vanhemmat sijoittanu rahoja. säästöillä ja sijoituksilla rahan tuloa ei voi estää :)

    • Siis itse oon 16, oon käynyt kesä- ja joulu/talvilomatöissä 12-vuotiaasta alkaen, mutta käyttötilillä tällä hetkellä on jotain ~5 euroa, säästötilillä 120 euroa ja käteisenä muutama euro. Oon kustantanut itselleni uuden läppärin, ja matkoihin olen myös maksanut omia osuuksiani koska rahaa ei ole liikaa.

    • kohta_iskee_nälkä

      25 senttiä tilillä, 0e käteisenä.. Tässä tukia ootellessa ja ne ku perkele tulee vasta 6. päivä.

    • SuomenRickRoss

      XDDDS köyhät mul o 45 000€ yhteensä 35 000€ käteisenä ja tilil 10 000 € ja oon tuhlaillu aikas paljon joo mul on 68000€ edest korui enkä eees valehtele xd

      • Suomenrickross

        JA OON 12v ^^^


    • fwecd

      On kyllä semmonen aihe, että suurin osa huijaa! Siis iha oikeesti, jos aikoo huijata netissä anonyymisti siitä paljonko sulla on rahaa, sen vois tehdä edes vähän realistisemmissa rajoissa, ku puoella väestä täällä tyyliin 100000€ omaisuuta. Ja vit*t!

    • Kannattaa_säästää

      Käteisenä noin 1000€ ja tilillä enemmä kuin 4000€

      • Kannattaa_säästää

        Ja oon 12v


    • jukurttipurkki

      15€ lompakossa tosin saan ~50€ kuukaudessa kulutettavaksi ja siitä jää usein aina kymppi ylijäämäripuliks joka menee säästöön.

    • Käyttäjätunnus1234

      Tilillä n.200€ ja käteisenä pari euroa. 16v

    • Emmelie

      Tilillä 1500 suunnilleen ja käteisenä viiskymppiä. Oon 13

    • HeiMullonRahaaaa

      Tilillä jotai 880 käteisenä 30. Oon 16

    • Hämmästynyt

      No huh. Olisipa itselläkin tilillä näitä yli 1000e alkuisia summia tilillä. Toki ammatinvalinta kysymys (lasten parissa)
      Itse 25v. Käteisenä 50e ja toisella käyttötilillä 23e ja toisella 100e. Näillä mennään ensi kuun alkuun. Tili tuli eilen. Laskut maksettu ja katto pään päällä taas yhden kuukauden.
      töitä paiskin maanantaista perjantaihin.

    • Isinrahoillamaksan

      700€ säästötillillä ja 27€ käyttötilillä, kokeista tällä lukuvuodella tähänmennessä tulossa 50-60€ ja käteistä kymppi kolikot

    • Jouluaodotellessa

      Tilillä 6€,mut parvekkeella n 50 tyhjää oluttölkkiä !

    • riiipi

      Nyt on yli 9 sataa tilillä, ja monta kymppii käteisenä. Ostaisko jotain jouluisempaa?

    • Vielähetkenrahois

      Säästötilillä oli joku vähän reilu 1500€, käyttötilillä varmaan vähän päälle 50€ ja lompakossa 70€ joitakin kolikoita. Eipä mulla varmaan enää kun kymppi tai kaks tässä kuussa mee ja ens kuun alussa saan taas 80€

    • moneymoneymoneymoney

      Niiin kyöhää väkeä täällä...

    • kakkaasormetkakassa

      ihanaa on paskantaa,kun pyllynreikäni aukeaa sitä tunnetta ei rahalla saa

    • No mulla on tilillä semmoset 0€ ja käteisenä muutama kolikko.

    • Eeno

      Tili 1900€
      Käteinen jotai 50€
      Ja oon 11

    • pojkenn

      1550e käteisenä ja 250e tilillä xD Viikottain saan ehkä 20-40e ja joka kuukausi kelalta 80e opintotukea. Rahaa pääasiassa palaa harrastukseen...

    • Menkäätöihin

      Voi vittu näitten pikkulapsienkaa yli puolet valehtelee ja ne joilla onkin niin ne on vanhemmilta

    • Ivantmani

      Oon 14vee niin saan käyttötilin vasta kun täytän 15v. Mut säästötilillä on tällä hetkellä jotain 1000e ja käteisenä ehkä 100e

    • Peruserkki

      310e Tilillä. Käteistä noin 60e ja BTC kolikoita 0.014. Työtön 19-vuotias nuori.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe