Onko naista, joka haluaa paljon lapsia?

Taviksen rakkaus

Mies haluaa paljon lapsia.

Nainen haluaa paljon lapsia.

Onko sellaista palstaa?

Onko nykyään naisia, jotka toivovat 10 lasta?

Kaikki opiskelevat, ovat töissä, lapset ovat lasten tarhoissa, naiset pettää, miehet pettää, kiirettä, ei ole aikaa, asutaan kaupungeissa, eikä maaseudulla, halutaan rahaa, kunniaa

Onko naisia, jotka haluavat kanssani ison isoa perhettä. Ja että vain hoidettaisiin lapsia ja oltaisiin yhdessä? Hoidettaisiin kotia.


[email protected]

16

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivottavasti ei!

      Kukas teidän elättämiseen tarvittavat sosiaalituet maksaa, jos emme me opiskelleet ja työssäkäyvät vähälapsisen perheen äidit ja isät?!

      • saatte maksaa itse, ettette tee lapsia enempää jotka hoitaisi myös vanhukset tulevillaan verorahoillaan.


      • toivottavasti ei!
        moraalinvartija kirjoitti:

        saatte maksaa itse, ettette tee lapsia enempää jotka hoitaisi myös vanhukset tulevillaan verorahoillaan.

        Lapset saavat mallinsa vanhemmiltaan ja nuokin elättien lapset alkavat eläteiksi.. jne..

        Kierre jatkuu.

        Ihmisten kuuluu itse tienata eläkepäiviänsä varten rahat, ei sentään muiden kuulu toisten elämiä maksaa.


      • toivottavasti ei! kirjoitti:

        Lapset saavat mallinsa vanhemmiltaan ja nuokin elättien lapset alkavat eläteiksi.. jne..

        Kierre jatkuu.

        Ihmisten kuuluu itse tienata eläkepäiviänsä varten rahat, ei sentään muiden kuulu toisten elämiä maksaa.

        Ongelma onkin tuo käytöksenne. Eläteiksi joutuvat vain kehnoissa oloissa kasvavat lapset jotka eivät saa oikeanlaista koulutusta ja suomessa peruskoulu ei takaa koulutusta ja koska lapsia kuuluu hoitaa kuin myös kasvattaa ja myös opettaa ymmärtämään koulutuksen tärkeyden.

        Kuulun siihen kato korjaa, jota ei ole kasvatettu okei oppisesti(eli minut on pidetty vain hengissä) jonka vuoksi köyhyys jatkui minussa(aikuisia ei tueta enää koulutuksessa varsikin kun kuulun vähemmistöön ja minua ei kouluteta) mutta pysähtyy köyhyys lapsiini koska hoidan lapseni paremmin kuin isäni joka oli työnarkomaani ja ymmärtämätön lapsen tarpeista ja tuesta.

        Lapseni hoitaa minut vanhempana koska lapseni oppinut ymmärtämään perheen tärkeyden joka juuri tämmöisiä kylmiä ihmisiä riivaa eli
        korvaavat läheisyydellä rahan mutta oikeanlaisella hoidolla vastapalvelus on saman arvoista koska ihmisläheisyyden arvon on oppinut kuin myös empatian.
        empatiaa ei voi oppia kuin myös sympatiaa jos sitä ei opeteta.

        Teidät varmaan hylätään johtuen juuri omasta lyhyt näköisyydestä ja maalaisjärjen puuttumisesta koska ette ymmärrä ja syötätte lapsille samaa asiaa että teidät hylätä vanhempana, vieden peräti ahneuksissa rahat.(heittämällä hoitoon vedoten mielenterveyteen että joutuisi holhouksen alaiseksi)
        Koska ettette pysty elättää enää itseänne ette ole hyödyllisiä. jäätte yksinäiseksi ja koska pyritte siihen laitoskasvatukseen ja ei yritetä edes antaa inhimillistä hoitoa.
        Te saatte sitä mitä haluatte jos että ala ymmärtää läheisten tärkeyttä.


      • kunhan mietin

        Josko nämä aloittajan haluamat lapset aikanaan maksavat verotuloillaan sinunkin eläkkeesi, tai hoitavat sinua jossain hoitolaitoksessa.


      • xyzx
        kunhan mietin kirjoitti:

        Josko nämä aloittajan haluamat lapset aikanaan maksavat verotuloillaan sinunkin eläkkeesi, tai hoitavat sinua jossain hoitolaitoksessa.

        Näinhän se menee. Kaikki ei käsitä vaan.


    • Aika jännä mieheni kanssa haluttiin 12 lasta ja välitä tuosta ensimmäistä joka kokee lapset vain jalkakahleeksi koska niiden ensimmäisten vuosien jälkeen voi ihan mennä töihin kun lapset isompia tai opiskella etänä(jos kykenee siihen).
      Lapset ovat erilaisia ja niiden elämä raiteilla pitoa pitää järkeillä. Ainut vain että naisen keho tekee tepposet, ettei ehkä pysty tekemään niin paljoa kuin haaveillaan. kun keho pitää kuntouttaa ahkeraa en tiedä riittääkö kuntoutus, ehkä imetysaikoja lyhentää.
      Me ollaan yhdessä, hoidetaan yhdessä lapsia ja kotia.
      Mies etäopiskelee ja itse joudun aloittamaan peruskoulun kirjakielen opettelua alusta.
      kiitos vaan työnarkomani isäni ansiosta, jolle työ ja uuden parisuhteen rakentaminen oli etusijalla perhettään, johon minä kuuluin aluksi yksin( eronsa jälkeen. )

    • klaksdjfklsfj

      aika paljon riippuu naisesta. Enää ei ole sellaita lapsimoraalia kuin ennen. Sitä ei opeteta vanhempiankodissa. Eikä yhteiskunta kannusta sellaiseen. Jos jollakin on paljon lapsia, niin ajatellaan, että he ovat tyhmiä.

      Lännen hyvinvointi on harha. Kun ihmiset havahtuvat, että eivät enää pysty synnyttää lapsia, niin sitten on myöhäistä. Naiset eivät osaa synnyttää itse, koska valtio ja hyvinvointi on ottanut sen harteilleen. Pian myös naiset luopuvat synnytyksestä. Se näkyy nykynasiten pinnallisuutena. Se ei viehätä yhtään. Naidaan vain.

      Todellisuudessa kuningatar nainen jolla on painoarvoa ja kunnioitusta on hän, jolla on eniten lapsia. Nainen jolla ei ole lapsia on tyhmä ja arvoton. Kun nykynaiset saavat tarpeekseen omasta huoraamisestaan, niin ehkä palaavat takaisin perheen pariin. Sitä saa odottaa pitkään.

      • Nainen 29

        ok..johan oli "vihakommentti" lapsettomia naisia kohtaan..

        vai että "kuningatar nainen" on semmoinen jolla on paljon lapsia...XD
        salli mun nauraa.. näitä naisia olen nähnyt ja sääliksi käy ja joskus vituttaa kun lapsia kyllä väkertävät mutta eivät osaa kasvattaa niitä lapsiaan..tai eivät vain jaksa asennehan on "kyllä ne siinä samalla itekseen kasvaa"..

        itse olen ollut tietoinen jo melko nuoresta, että en halua itselleni tätä perinteistä perhemallia..eli en halua lapsia. olen köyhemmästä perheestä, ja olen halukas parantamaan elämänlaatuani.. tälläkin hetkellä olen kahdessa työpaikassa töissä ja teen pitkiä työrupeamia, jotta saisin ehkä rahaa säästöön ja toteutettua unelmani omasta omakotitalosta..tai voinhan vuokralaiseksikin semmoiseen ryhtyä..mutta omakotitalossa tahtoisin asua.

        olen tehnyt todella paljon töitä sen eteen että saisin asiani parempaan kuntoon..en saa tukea mistään virastoista, enkä enää kyllä semmoisissa halua käydä asioimassakaan kun on se aikamoinen häpeä mennä kerjäämään sinne rahaa..mielummin töissä sitten itse tienaamassa rahaa ja kehittämässä taitojaan.

        on aika outo oletus että pidät lapsettomia naisia "huorina"...eli työtätekevä sinkku/suhteessa oleva lapseton nainen on mielestäsi "huora, tyhmä ja arvoton"...ehkäpä tajuat sellaisen naisen arvon sitten kun hän hoitaa sinun/sukulaisesi lapsia tai sairauksia yms. vakavia ongelmia..kun semmoinen kamala tyhmä arvoton huora parantaa lapsesi on syytä muistaa miten olisit pärjännyt ilman hänen apuaan.
        kun lääkäritkin voivat olla lapsettomia, hoitajat, lastenhoitajat, opettajat..kyllä he ovat näitä tyhmiä arvottomia huoria mielestäsi..

        ja entäs sitten jos nainen nauttii seksistä..?
        outoa että edelleen tuo asia on tabu.
        ei nainen saa nauttia seksistä hänen pitää hävetä mahdollista nautintoaan ja ajatella että seksi on vain raskaaksi tulemista varten..

        ihan oikeasti kannattaisiko avartaa sitä ajatusmaailmaa nyt jo.
        ja sitäpaitsi perheenperustaminen on kallista huvia..kuinka monella olisi siihen oikeasti varaa?

        jotkut tosissaan luopuvat ajatuksesta kun alkavat miettimään kustannuksia.


    • kukkuuh

      Meillä kolme lasta, neljäs olisi kiva, mutta mutta. Mulla raskaudet ollu enemmän ja vähemmän taistelua, siis himmeitä kipuja siinä määrin että rappuset on suurin piirtein pitäny kontata ylös. Aamulla saanu pohtia mitenpäin sängystä pitäis vääntäytyä ylös. Siinä on pitäny samalla vielä pieniä lapsia hoitaa. Hirveitä muistikuvia pahoinvoinnista, kuinka olen syöttäny parsakaali-perunasössöö pienelle, laittanu sitteriin ja käyny yrjöömässä ja siitä takasin syöttöpuuhiin. Öistä kun on saanu vuorotellen vessassa juosta ja yrittää helpottaa hampaiden tulon tuskaa, havahtua aamukuudelta siihen, ettei tainnu tulla nukuttua tuntia kauempaa. Lapseni on ihania, jokainen toivottu ja tarkoituksella "tehty", mutta en enää jaksais. Nytkin on riittävästi puuhaa kun nuo 3 ovat syntyneet neljän vuoden sisällä. Tässä voi alkaa valmistautuun jo murrosikään ja tulevaan ruokalaskuun :)

    • hra Huu.

      Mistä saatte elatuksenne jos molemmat vain hoitelevat kotia ja yhä kasvavaa lapsikatrasta?

      • tuet minimoitava

        ne on justiinsa näitä "pummeja"..

        kupataan kaikki tuet mitä saadaan ja sitten itketään kun ei ole rahaa mihinkään eikä oikein motivaatiota itse tehdä jotain elämänlaadun kohentamiseksi..odotetaan että "kyllä se siitä" ja "kohta saa taas rahaa sieltä virastosta niin pärjätään taas"... näitä vanhempia riittää...

        ja nuokin rahat on pois niiden pussista jotka ovat työssäkäyviä, itse itsensä elättäviä ihmisiä.


    • uskovaisten tavat

      Eiköhän tuolta lestadiolaisuus-porukoista löytyne. Siitä vain mukaan seuraaville herättäjäjuhlille.

      • hah haa

        Ilmeisesti yritit olla hauska. Onnistuit, vähän ;)


    • onnellinen isä

      Varmaan sellaisiakin on. Itse olisin aikoinaan halunnut paljon lapsia. Vaikka kymmenen :) Lieneekö jotain narsismia, tai itserakkautta, että haluaa lisääntyä ja tehdä itsestään paljon 'klooneja'?
      No, kolme saatiin. Syy miksi ei enempää oli se, että raskaudet vaimolle aika tuskaisia ja viimeisen jälkeen lääkäri sanoi, että jos vielä jatkatte, saattaa mennä emännältä henki.
      Niinpä tyydyttiin noihin komeen, jotka aivan loistavia jälkeläisiä. Kaksi jo omillaan aikuisina ja hankkineet hyvät ammatit, joissa pärjäävät. Nuorin vielä lukiossa ja meidän ilonamme kotona.

    • haluaa myös

      Yritin laittaa sinulle yksityspostia, mutta osoite heitti sen takaisin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe