Ahdas portti

Antero Onninpoika

Ahdas portti on mainittu Raamatussa kaksi kokonaista kertaa, eli vähän, jotta sen varaan voisi rakentaa kokonaisen opin ja uskon perustan. Monet tällä palstalla halveksitut sanat, kuten armo, rakkaus ja usko ovat erittäin usein käytettyjä termejä. Varsinkaan armoa ei saisi hiiskuakaan, se kun on niin "vähäarvoinen" ja makea sana.
Väitänkin, että pelastuminen ja uudestisyntyminen ovat kielikuvia, jotka kuvaavat ihmisen tärkeintä tapahtumaa maan päällä, eli uskoontuloa ja pelastumista.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, niin myös pelastumisella, joka on Jeesuksen Kristuksen armoa, ettei kukaan kerskaisi. Jeesus pelastaa, eivät sanat, jotka vain kuvaavat sitä, mitä Jeesus rakkaudessaan ja armossaan tekee ihmispoloiselle, joita me kaikki olemme, varsinkin ilman hänen apuaan.

38

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis MITÄ!

      Ooh!!! Nyt sunilaiset saavat sydärin! Heidän pyhää mantraansa on väheksytty!!!

      • pointti tämäkin

        Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen. Joko olet Onninpoika jakanut omaisuutesi ja rahasi köyhille?


      • Onninpojan puolesta
        pointti tämäkin kirjoitti:

        Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen. Joko olet Onninpoika jakanut omaisuutesi ja rahasi köyhille?

        Joko Teuvo on jakanut rahansa köyhille?


      • Niinpä.
        Onninpojan puolesta kirjoitti:

        Joko Teuvo on jakanut rahansa köyhille?

        Niinpä. Helppoa on muilta vaatia, mutta itse ei tee mitään.


      • Totuuden puolesta

      • neulansilmästä
        pointti tämäkin kirjoitti:

        Helpompi on kamelin mennä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä taivaaseen. Joko olet Onninpoika jakanut omaisuutesi ja rahasi köyhille?

        neulansilmä ei tarkoita meidän käsitettämme ompeluneulan reikää vaan se oli eräs portti Jerusalemissa aikanaan joka oli ahdas kamelien kulkea sisään kaupunkiin


      • Niinpä.

      • Teuvohan
        Niinpä. kirjoitti:

        Niin, kyllä harrastuksia voi olla, mutta nyt puhuttiinkin rahojen ja omaisuuden jakamisesta köyhille. Fariseukset halajavat julkisuutta ja "torven soittoa" hyville teoilleen.

        Se siinä laittoi linkin "hyviin tekoihinsa" Raamattu käskee tehdä hyvät teot niin salassa ettei vasen käsi tiedä kun oikea käsi auttaa, mutta Raamattuhan onkin Teuvon mukaan valhetta.


      • Niinseon.
        Teuvohan kirjoitti:

        Se siinä laittoi linkin "hyviin tekoihinsa" Raamattu käskee tehdä hyvät teot niin salassa ettei vasen käsi tiedä kun oikea käsi auttaa, mutta Raamattuhan onkin Teuvon mukaan valhetta.

        Niin juuri. Fariseukset mainostavat ja kehuvat omia tekojaan ja halveeraavat muita.


      • Olet rasittava:(
        Niinpä. kirjoitti:

        Niin, kyllä harrastuksia voi olla, mutta nyt puhuttiinkin rahojen ja omaisuuden jakamisesta köyhille. Fariseukset halajavat julkisuutta ja "torven soittoa" hyville teoilleen.

        Ootkos itse tehnyt, edes harrasrrastusmielessä kenelleään mitään hyvää, puhumattakkaan rahojen ja omaisuuden jakamisesta köyhille.
        Päätäs kyllä paukutat täällä päivät pääksytysten, mutta se ei ketään auta, paitsi itselles voi olla terapiaa.


      • Totuutta rakastava
        Olet rasittava:( kirjoitti:

        Ootkos itse tehnyt, edes harrasrrastusmielessä kenelleään mitään hyvää, puhumattakkaan rahojen ja omaisuuden jakamisesta köyhille.
        Päätäs kyllä paukutat täällä päivät pääksytysten, mutta se ei ketään auta, paitsi itselles voi olla terapiaa.

        Keneltä kysyt? Kerro ensin omista hyvistä teoistasi.


      • Tajusitko???
        Totuutta rakastava kirjoitti:

        Keneltä kysyt? Kerro ensin omista hyvistä teoistasi.

        Onko sinun psyykesi niin ohut, ettet tajua kenelle viesti on osoitettu.
        Minäpä kerron sen sinulle, se on osoitettu tälle "Niinpä."
        hännystelijälle.


      • En ole ehtinyt
        Tajusitko??? kirjoitti:

        Onko sinun psyykesi niin ohut, ettet tajua kenelle viesti on osoitettu.
        Minäpä kerron sen sinulle, se on osoitettu tälle "Niinpä."
        hännystelijälle.

        Tehdä hyviä tekoja kun olen lusinut linnassa niin paljon.


    • Ahdas portti

      On sopiva aggressiiviseen natsiuskontoon, kun siinä tosiaan ei puhuta armosta ja rakkaudesta mitään.

    • Siinäpä nyt Antero Onninpoika seisoo suvulleen määrätyllä vartiopaikalla, ahtaan portin edessä, heilutellen kahta Paavalilta perittyä mainostaulua:

      "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

      "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

      Uskollisesti hän siinä seisoo ja valvoo suvulleen ennalta ennalta määrättyä tehtävää:

      "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät!

      Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät."

      Näin hän jatkaa tehtäväänsä myös tämän Jeesuksen ilmoituksen mukaisesti:

      "Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi!

      Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten te voisitte välttää kadotustuomion?"

      Ja minäkin sanon: Jatka rauhassa tehtävääsi suvullesi uskollisena, kuten Paavalisikin:

      "Kolmen päivän kuluttua Paavali kutsui juutalaisten johtomiehet luokseen. Kun nämä olivat saapuneet, hän sanoi:

      "Veljet! Minut luovutettiin Jerusalemissa roomalaisten käsiin, vaikka en ole millään tavoin rikkonut kansaamme enkä isiltä perimiämme säädöksiä vastaan.

      Nyt minut on tuotu vangittuna tänne."

      • Heil Teuvo

        Hyvä Teuvo, anna palaa vaan. Aja pääsi vielä kaljuksi niin olet natsin näköinenkin.


      • Heil Teuvo kirjoitti:

        Hyvä Teuvo, anna palaa vaan. Aja pääsi vielä kaljuksi niin olet natsin näköinenkin.

        Totuus ei pala tulessakaan.

        Mutta Totuuden herjaustesi vuoksi sinä pääset loppusijoituspaikassasi hyvin läheltä näkemään ja tuntemaan, miten tuli polttaa.


      • Etkö tiedä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan.

        Mutta Totuuden herjaustesi vuoksi sinä pääset loppusijoituspaikassasi hyvin läheltä näkemään ja tuntemaan, miten tuli polttaa.

        Ettei Raamatun mukaan saa lausua kadotustuomiota edes pahimmalle vihamiehelleen? Itse itket sitä kuinka Hautamäki antoi sinulle matkaliput he,lvettiin.


      • Niinpä.
        Etkö tiedä kirjoitti:

        Ettei Raamatun mukaan saa lausua kadotustuomiota edes pahimmalle vihamiehelleen? Itse itket sitä kuinka Hautamäki antoi sinulle matkaliput he,lvettiin.

        Teuvo ei välitä, vaikka Jeesus itse on kieltänyt kadotustuomion lausumisen. Sellainen kohdistuu Raamatun mukaan itse lausujalle.


      • Niinpä niin
        Niinpä. kirjoitti:

        Teuvo ei välitä, vaikka Jeesus itse on kieltänyt kadotustuomion lausumisen. Sellainen kohdistuu Raamatun mukaan itse lausujalle.

        Teuvo siteeraa vain Jeesukselta aggressiiviset ja tylyt sanat jotka hän osoitti fariseuksille. Teuvo iskee niillä jokaista oikein uskovaa.


      • Kysyväinen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Totuus ei pala tulessakaan.

        Mutta Totuuden herjaustesi vuoksi sinä pääset loppusijoituspaikassasi hyvin läheltä näkemään ja tuntemaan, miten tuli polttaa.

        Miksi jatkuvasti rikot Jeesuksen kieltoa?

        37 Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.


    • Etkö tiedä, mitä Jeesus omilleen sanoi?

      "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

      Etkä näytä tietävän tätäkään, mitä hän sanoi kaltaisille tekopyhille, kuin myös tuolle pedofilia-lahkon papille?

      "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

      Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

      Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

      Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

      Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä."

      Tämän mainitsemasi ihminen antoi kolme kertaa tämän saman tuomion Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneelle ihmiselle, kun ei millään pystynyt perustelemaan lahkonsa syvintä harhaa:

      "Jos et meidän joukossa ole tunnustamassa syntejäsi, helvettiin menet, sillä vain me olemme oikeita jumalanlapsia ja vain meillä on valta antaa ihmisille Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä syntejä anteeksi."

    • En voi vieläkään lakata ihmettelemästä Saa-tanan oveluutta siinä, minkälaisella sepustuksella se sai tämän Antero Onninpojan omakseen, ja heti syyllistymään siihen yhteen ainoaan anteeksiantamattomaan syntiin, herjaamaan Totuuden Henkeä:

      "Ahdas portti on mainittu Raamatussa kaksi kokonaista kertaa, eli vähän, jotta sen varaan voisi rakentaa kokonaisen opin ja uskon perustan."

      Kun sana armo, mainitaan evankeliumeissa vain kerran, mutta Paavalin kirjeissä 40 kertaa.

      Kun vielä sanonta armosta mainitaan Paavalin kirjeissä 12 kertaa, eikä evankeliumeissa kertaakaan, niin ei ihme, mikä henki Antero Onninpojan sydämessä asustaa.

      Voisiko joku hänen ystävänsä kertoa, minkä uskonlahkon oppi tuo on?

      • Antero Onninpoika

        Ymmärsitkö edes aloitustani oikein? Et. Koska ET TAHDO ymmärtää.
        Oletko koskaan miettinyt, miksi Jeesus ei jatkuvasti toistanut ahdasta porttia?
        Oletko koskaan miettinyt, mikä oli Jeesuksen sanoman kärki? Eikö se ole sama kuin koko Raamatun sanoman fokus.
        Eikö se, että ihminen kääntyy Jumalan puoleen, katuu syntejään, tekee parannuksen ja saa synnit anteeksi uskomalla Jeesukseen. Jeesus sanoi:"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!" Jos sinä lisäät siihen jotain, sinä pidät Jeesuksen evankeliumia riittämättömänä.
        Voit aivan hyvin alkaa herjaamaan sitä, mitä kirjoitin, koska se on sinulle niin tyypillistä ja sinä et pääse siitä synnistäsi, mutta minulle riittää se, mitä Jeesus on pelastuksesta opettanut.
        Minulle on päivänselvää, että sinun tarkoituksesi palstalla on vain haastaa riitaa. Jatka vaan, kunnes syntimaljasi läikkyy yli. Ellei totisesti ole jo läikkynyt pitkään!
        En anna sinulle enempää aihetta synnin tekemiseen, joten herjaa vaan itse tykönäsi.


      • TMarko

        Armo on evankeliumeissa jatkuvasti läsnä olevana tekijänä. Sairaat ja syntiset lähestyivät jatkuvasti Jeesusta sanoin: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".

        Ja Herra armahti kaikkia jotka häneen turvasivat.

        Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. - Johannes 1:14


        Joh. 1:16

        Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.


        Joh. 1:17

        Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.


        Luuk. 2:52

        Ja Jeesus varttui viisaudessa ja iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä.


        Luuk. 4:22

        Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät


        Luuk. 6:36

        Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.


        Mark. 5:19

        "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut".


      • Antero Onninpoika kirjoitti:

        Ymmärsitkö edes aloitustani oikein? Et. Koska ET TAHDO ymmärtää.
        Oletko koskaan miettinyt, miksi Jeesus ei jatkuvasti toistanut ahdasta porttia?
        Oletko koskaan miettinyt, mikä oli Jeesuksen sanoman kärki? Eikö se ole sama kuin koko Raamatun sanoman fokus.
        Eikö se, että ihminen kääntyy Jumalan puoleen, katuu syntejään, tekee parannuksen ja saa synnit anteeksi uskomalla Jeesukseen. Jeesus sanoi:"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!" Jos sinä lisäät siihen jotain, sinä pidät Jeesuksen evankeliumia riittämättömänä.
        Voit aivan hyvin alkaa herjaamaan sitä, mitä kirjoitin, koska se on sinulle niin tyypillistä ja sinä et pääse siitä synnistäsi, mutta minulle riittää se, mitä Jeesus on pelastuksesta opettanut.
        Minulle on päivänselvää, että sinun tarkoituksesi palstalla on vain haastaa riitaa. Jatka vaan, kunnes syntimaljasi läikkyy yli. Ellei totisesti ole jo läikkynyt pitkään!
        En anna sinulle enempää aihetta synnin tekemiseen, joten herjaa vaan itse tykönäsi.

        Siinä se on, kun Jeesuksen ahdasta porttia verrataan Paavalin Saa-tanalta saamaan armo-oppiin, ei ihme, että siihen olet rakastunut.

        Kun Jeesuksen todellisesta tehtävästäkin on vain tämä yksi maininta:

        "Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani."


      • TMarko kirjoitti:

        Armo on evankeliumeissa jatkuvasti läsnä olevana tekijänä. Sairaat ja syntiset lähestyivät jatkuvasti Jeesusta sanoin: "Herra, Daavidin poika, armahda meitä".

        Ja Herra armahti kaikkia jotka häneen turvasivat.

        Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. - Johannes 1:14


        Joh. 1:16

        Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.


        Joh. 1:17

        Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.


        Luuk. 2:52

        Ja Jeesus varttui viisaudessa ja iässä ja armossa Jumalan ja ihmisten edessä.


        Luuk. 4:22

        Ja kaikki lausuivat hänestä hyvän todistuksen ja ihmettelivät niitä armon sanoja, jotka hänen suustansa lähtivät


        Luuk. 6:36

        Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.


        Mark. 5:19

        "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut".

        Sinä taidat olla tämän Antero Onninpojan aisapari, kun hänelle rakkauttasi osoitat.

        Yhtä harhassa olette kumpikin.


      • Ymmärrys hoi
        Antero Onninpoika kirjoitti:

        Ymmärsitkö edes aloitustani oikein? Et. Koska ET TAHDO ymmärtää.
        Oletko koskaan miettinyt, miksi Jeesus ei jatkuvasti toistanut ahdasta porttia?
        Oletko koskaan miettinyt, mikä oli Jeesuksen sanoman kärki? Eikö se ole sama kuin koko Raamatun sanoman fokus.
        Eikö se, että ihminen kääntyy Jumalan puoleen, katuu syntejään, tekee parannuksen ja saa synnit anteeksi uskomalla Jeesukseen. Jeesus sanoi:"Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!" Jos sinä lisäät siihen jotain, sinä pidät Jeesuksen evankeliumia riittämättömänä.
        Voit aivan hyvin alkaa herjaamaan sitä, mitä kirjoitin, koska se on sinulle niin tyypillistä ja sinä et pääse siitä synnistäsi, mutta minulle riittää se, mitä Jeesus on pelastuksesta opettanut.
        Minulle on päivänselvää, että sinun tarkoituksesi palstalla on vain haastaa riitaa. Jatka vaan, kunnes syntimaljasi läikkyy yli. Ellei totisesti ole jo läikkynyt pitkään!
        En anna sinulle enempää aihetta synnin tekemiseen, joten herjaa vaan itse tykönäsi.

        Ei välttämättä ole kysymys ymmärryksen puutteesta Anteroseni, ymmärtäähän itse s,aatanakin mistä pelastus ihmisille tulee ja koittaa pimittää sen ihmisiltä. Samalla asialla Teuvokin on.


      • Palstalainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä taidat olla tämän Antero Onninpojan aisapari, kun hänelle rakkauttasi osoitat.

        Yhtä harhassa olette kumpikin.

        Taidat olla ansio-opin vankka kannattaja Teuvoseni, kun sinulle ei armo kelpaa, vaikka sitä Jumala kärsivällisesti tarjoaa. Nuo Markon siteeraamat jakeet olivat evankeliumeista. Taitavat nekin sinulle olla valhetta vain.


      • Palstalainen
        Ymmärrys hoi kirjoitti:

        Ei välttämättä ole kysymys ymmärryksen puutteesta Anteroseni, ymmärtäähän itse s,aatanakin mistä pelastus ihmisille tulee ja koittaa pimittää sen ihmisiltä. Samalla asialla Teuvokin on.

        Antero korostikin sanoja "ei tahdo" ymmärtää, joten koita nyt sinäkin lukea oikein.


      • Sanoo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä taidat olla tämän Antero Onninpojan aisapari, kun hänelle rakkauttasi osoitat.

        Yhtä harhassa olette kumpikin.

        umpiharhassa oleva Teuvo.


      • Palstalainen kirjoitti:

        Taidat olla ansio-opin vankka kannattaja Teuvoseni, kun sinulle ei armo kelpaa, vaikka sitä Jumala kärsivällisesti tarjoaa. Nuo Markon siteeraamat jakeet olivat evankeliumeista. Taitavat nekin sinulle olla valhetta vain.

        Kyllä Saa-tana kaikki Raamatun totuudet hyvin tietää, ja osaa ne opettaa omilleen.

        Siksi Jeesus on tämänkin totuuden ilmoittanut:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Saa-tanalle ahdas portti on kauhistus, koska siinä tapahtuu rikoksen tunnustus, jota seuraa todellinen armo:

        "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, hän saa armon."

        Tämän olen saanut todeksi elää. Kun 50 ensimmäistä elämäni vuotta elin Saa-tanan synnin orjana, niin tarkoin tiedän sen, minkälainen on olotila, kun Kristus omansa synnin kahleista vapauttaa ja ottaa omakseen.

        Siksi tämäkin hänen ilmoituksensa omiensa kohtelusta käy tälläkin palstalla toteen joka hetki:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Siksi ahdas portti on kauhistus Antero Onninpojalle, kuin myös TMarkolle, ja kaikille kaltaisillesi, epäuskon pauloissa elävälle tekopyhitetylle. tekopyhille.

        Kyllä sinäkin sen lihassasi tunnet, että totuus on sinulle kauhistus.


      • Sanoo kirjoitti:

        umpiharhassa oleva Teuvo.

        Niin julistavat kaikki kaltaisesi, valheen armo-opilla Saa-tanan synnin vangeiksi jääneet.

        Ja mikäpä teillä on ollessa, kun Saa-tanan vallalla saatte kirota, jopa totuutta tuovat taivaan enkelitkin:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."


      • Se on Totuus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niin julistavat kaikki kaltaisesi, valheen armo-opilla Saa-tanan synnin vangeiksi jääneet.

        Ja mikäpä teillä on ollessa, kun Saa-tanan vallalla saatte kirota, jopa totuutta tuovat taivaan enkelitkin:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."

        Olet murhaaja. Vihaviestisi sen osoittavat.


        15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.


      • Palstalainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä Saa-tana kaikki Raamatun totuudet hyvin tietää, ja osaa ne opettaa omilleen.

        Siksi Jeesus on tämänkin totuuden ilmoittanut:

        "Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytävänne ikuisen elämän -- ja nehän juuri todistavat minusta.

        Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.

        En minä ole ihmisten kiitoksen tarpeessa. Minä tunnen teidät, teissä ei ole rakkautta Jumalaan.

        Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan. Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä olette vastaanottavaisia.

        Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ja ainoalta Jumalalta."

        Saa-tanalle ahdas portti on kauhistus, koska siinä tapahtuu rikoksen tunnustus, jota seuraa todellinen armo:

        "Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty, mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, hän saa armon."

        Tämän olen saanut todeksi elää. Kun 50 ensimmäistä elämäni vuotta elin Saa-tanan synnin orjana, niin tarkoin tiedän sen, minkälainen on olotila, kun Kristus omansa synnin kahleista vapauttaa ja ottaa omakseen.

        Siksi tämäkin hänen ilmoituksensa omiensa kohtelusta käy tälläkin palstalla toteen joka hetki:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Siksi ahdas portti on kauhistus Antero Onninpojalle, kuin myös TMarkolle, ja kaikille kaltaisillesi, epäuskon pauloissa elävälle tekopyhitetylle. tekopyhille.

        Kyllä sinäkin sen lihassasi tunnet, että totuus on sinulle kauhistus.

        Jos et vielä ole tajunnut, niin ahdas portti = parannus ( mielenmuutos ) ja usko Jeesukseen. Siitä on tässä ollut koko ajan kysymys. Raamattu kuvaa samaa asiaa monin eri tavoin.


      • Palstalainen kirjoitti:

        Jos et vielä ole tajunnut, niin ahdas portti = parannus ( mielenmuutos ) ja usko Jeesukseen. Siitä on tässä ollut koko ajan kysymys. Raamattu kuvaa samaa asiaa monin eri tavoin.

        Saa-tana on vastaanottavainen monenlaisille mielenmuutoksille.

        Ennen näihin keskusteluihin tuloa yksi pappi julisti minulle, että ahdas portti on kirkon ovi, kun sen kynnys on monellekin liian korkea."

        Ja sanattomaksi hän jäi kun kysyin:

        Miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä pystyy kuusi miestä kantamaan arkussa olevaa ihmistä sisään ja ulos?

        Toisenlaisen uskonlahkon pappi julisti, että ahdas portti on hautausmaan portti.

        Eikä hänkään enää suutansa avannut, kun kysyin, että miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä pystyy menemään sisälle ruumisautot, haudankaivukoneet ja traktorit.

        Ja palsalle tultuani alkoivat helluntailaiset ja muut uudelleenkastetut julistaa omaa ilosanomaansa ahtaasta portista:

        "Se on upotuskasteallas, joka on niin ahdas, että siinä pitää riisua kaikki omat vaatteetkin."

        Minkälaisen mielenmuutoksen uhri sinäkin mahtanet olla?

        Ja kuinka pitkään tuo mielenmuutoksesi on pitänyt sinut erossa totuudesta?


      • 112
        Se on Totuus kirjoitti:

        Olet murhaaja. Vihaviestisi sen osoittavat.


        15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

        Tee rikosilmoitus, tai joudut itsekin k....n rikoksen salaamisesta


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Saa-tana on vastaanottavainen monenlaisille mielenmuutoksille.

        Ennen näihin keskusteluihin tuloa yksi pappi julisti minulle, että ahdas portti on kirkon ovi, kun sen kynnys on monellekin liian korkea."

        Ja sanattomaksi hän jäi kun kysyin:

        Miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä pystyy kuusi miestä kantamaan arkussa olevaa ihmistä sisään ja ulos?

        Toisenlaisen uskonlahkon pappi julisti, että ahdas portti on hautausmaan portti.

        Eikä hänkään enää suutansa avannut, kun kysyin, että miten se voi olla ahdas yhdelle ihmiselle, kun siitä pystyy menemään sisälle ruumisautot, haudankaivukoneet ja traktorit.

        Ja palsalle tultuani alkoivat helluntailaiset ja muut uudelleenkastetut julistaa omaa ilosanomaansa ahtaasta portista:

        "Se on upotuskasteallas, joka on niin ahdas, että siinä pitää riisua kaikki omat vaatteetkin."

        Minkälaisen mielenmuutoksen uhri sinäkin mahtanet olla?

        Ja kuinka pitkään tuo mielenmuutoksesi on pitänyt sinut erossa totuudesta?

        Taas satuilet Teuvo, kyllä papit ymmärtävät ahtaan portin paremmin kuin sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe