Salilla kävijöiden sukupuolitaudit

huolestunut.

tarttuuko ne niistä laitteista, kun hikoillaan jne ?

Moni jyystärikarju kourii pallejaan ja kainaloitaan yms

29

225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii007

      Enemmän olisin huolissani niistä lutkista, jotka mällisine pilluineen istuksivat laitteissa.

      • Fitness-mimmi-

        No ne huorat istuskelevat varmaan kun eivät persettään ylös saa, mutta me kunnon naiset teemme vapaillapainoilla emmekä istuskele :D


      • Jii007
        Fitness-mimmi- kirjoitti:

        No ne huorat istuskelevat varmaan kun eivät persettään ylös saa, mutta me kunnon naiset teemme vapaillapainoilla emmekä istuskele :D

        Tuskin kovin kunnollinen olet. Mee kotiis mun netistä. Huora ja lutka on kaksi ihan eri asiaa.


      • Tää on taas
        Jii007 kirjoitti:

        Tuskin kovin kunnollinen olet. Mee kotiis mun netistä. Huora ja lutka on kaksi ihan eri asiaa.

        niitä palsta määritelmiä


    • peppureikää pussataa

      ne tulevat pukuhuoneista mitähän siellä tehdään on ikuinen salaisuus naiset naisten ja miehet miesten ja hetero touhujakin voi olla miksi muuten aikuinen ihminen siellä on mutta seksin takia ymmärrän samat käy siellä on lesboutta ja hinttiläisiä

    • Teidän salillanneko on kaikkien pakko treenata ilman housuja?

      • Jii007

        Minä ainakin kävin yhdellä salilla ilman vaatteita kun inhotti se vaatteiden kastuminen hiestä. Seuraavan kerran kun olin menossa sinne niin ei minua päästetty sisään. Sanoivat vaan, että "Kuules nyt Tarzan, sulla ei ole mitään asiaa tänne!" En ymmärrä miksi minua ei enää päästetty sisään. Siitä lähtien lempinimeni on ollut Tarzan, uskon nimen tulleen tuuheasta tukastani.

        Kyseisen tapahtuman jälkeen en ole päässyt enää millekään salille, mutta onneksi kotonakin voi reenata.


      • zeeta
        Jii007 kirjoitti:

        Minä ainakin kävin yhdellä salilla ilman vaatteita kun inhotti se vaatteiden kastuminen hiestä. Seuraavan kerran kun olin menossa sinne niin ei minua päästetty sisään. Sanoivat vaan, että "Kuules nyt Tarzan, sulla ei ole mitään asiaa tänne!" En ymmärrä miksi minua ei enää päästetty sisään. Siitä lähtien lempinimeni on ollut Tarzan, uskon nimen tulleen tuuheasta tukastani.

        Kyseisen tapahtuman jälkeen en ole päässyt enää millekään salille, mutta onneksi kotonakin voi reenata.

        vai sanoi miehet salilla oikein tarzaniksi ja otti liaanista kiinni tiedätte säännöt pukuhuoneessa sitä tehdään ei salin puolella isoista ikkunoista ihmiset näkevät irstailua mutta pukuhuoneessa ei kukaan näe muutakuin muut samanlaiset ja se tieto jää vain pukuhuoneeseen kumpi käveli huonommin sanoja vai tarzani eli kumpi sai liaania puohon


    • kimppa kivaa

      toiset treenaa silmän lumeeksi ja etsivät puuhakaveria salin puolella mutta kohokohta on pukuhuone ja toiset viettää siellä koko päivän eikä käy salilla laisinkaan mutta siellä rentoudutaan ja tullaan raukeina ulos kamalaa on kun se suljetaan joutuu olemaan erossa yön yli rakkaimmasta kielletystä rakkaudesta mutta huomenna näkee taas kullan tai uuden kullan

    • Pikkuisen off-topiccia, mutta pakko mainita tämän päivän ehkä suurimmasta vitutuksenaiheesta eli siitä kun salilla tuntuu aina olevan näitä idiootteja jotka käyttää suurimman osan ajastaan laitteissa istumiseen tekemättä mitään. Sitten kun menee niiltä kysymään että voiko tehdä oman sarjansa siinä välissä, niin vastauksena on että ”ootas kun mää teen vielä pari sarjaa”, ja heti ollaan niin tekevinään siinä puoli minuuttia ja sitten alkaa taas se istuminen.

      Siis mikä siinä on ettei millään kykene nostamaan persettänsä siitä ylös jos ei aio esim. viiteen minuuttiin tehdä mitään? Miksi joillakin ihmisillä on niin kova tarve estää muita käyttämästä treeniaikaansa tehokkaasti?

      • Mulla oli kans yks päivä naurussa pitelemistä, kun juoksin juoksumatolla treenin jälkeen ja siinä kun on sen 20 minuuttia juossut, niin hikihän siinä normaalisti tulee. Juoksen siis ihan kunnolla, niin että hiki lentää :D
        Viereisen maton laahustajanainen sanoin mulle, että on hienoa kun kehtaan hikoilla...

        KEHTAAN HIKOILLA salilla?! Mitä v*ttua :D :D


      • ------------

        Mä istun siinä laitteessa minuutin kerrallaan sarjojen välillä. Katson oikein kellosta että minuutti on kulunut. Jos tämä sinua ärsyttää niin haistapa vittu ja pysy kotona.


      • ------------ kirjoitti:

        Mä istun siinä laitteessa minuutin kerrallaan sarjojen välillä. Katson oikein kellosta että minuutti on kulunut. Jos tämä sinua ärsyttää niin haistapa vittu ja pysy kotona.

        Haista itse. Ei juolahda saliapinan neandertalilaiseen mieleen että sen minuutin aikana ehtisi aivan hyvin joku muu tehdä sen oman sarjansa ja näin saada treeninsä suoritettua nopeammin? Lattialla on tilaa istuskella jos ei millään jaksa seistä tai kävellä muutamaa metriä penkille löhöämään.


      • ------------
        stellaria81 kirjoitti:

        Haista itse. Ei juolahda saliapinan neandertalilaiseen mieleen että sen minuutin aikana ehtisi aivan hyvin joku muu tehdä sen oman sarjansa ja näin saada treeninsä suoritettua nopeammin? Lattialla on tilaa istuskella jos ei millään jaksa seistä tai kävellä muutamaa metriä penkille löhöämään.

        Mille penkille? Ei siellä mun salilla ole mitään löhöilypenkkejä löhöilyä varten muualla kuin aulassa. Raskaan sarjan jälkeen mieluummin istun paikallani. Niin tekee muuten kaikki muutkin. Siis ihan joka vitun ikinen ihminen salilla. En tiedä missä vitun salilla sinä käyt jos siellä ihmiset sarjojen välillä menee lattialle istumaan tai kävelee jonnekin aulaan lepäilemään minuutiksi (kävelymatkan mukaan laskettuna ehkä kymmeneksi sekunniksi). Välillä on joku tullut kysymään voiko tehdä oman sarjan välillä ja olen antanut tehdä. Onko muuten stellukalla taas se aika kuukaudesta kun tulee niin kiukkuista juttua? Olet muuten tämän palstan yksi vittumaisimmista ämmistä ja saat ihme kilareita. Ei ihmekään ettei ole miestä. Tämä oli off topic, mutta piti sanoa.


      • --------------
        stellaria81 kirjoitti:

        Haista itse. Ei juolahda saliapinan neandertalilaiseen mieleen että sen minuutin aikana ehtisi aivan hyvin joku muu tehdä sen oman sarjansa ja näin saada treeninsä suoritettua nopeammin? Lattialla on tilaa istuskella jos ei millään jaksa seistä tai kävellä muutamaa metriä penkille löhöämään.

        Oletko muuten sellainen rillipäinen vähän pyöreä ja lyhyt nainen? Kerran tulit kysymään multa että kauanko aiot olla tässä vielä ja vastasin että teen vielä pari sarjaa. Et sanonut siihen mitään ja kävelit pois. Hetken päästä tuli joku toinen kysymään, että voiko tehdä välissä oman sarjan ja annoin sen tehdä. Vuoroteltiin laitetta siinä ja näin kun katselit kiukkuisena salin toiselta perältä. Pitäisikö mun tuntea häpeää siitä, ettet osaa pyytää mitä haluat? Aika idioottimaista touhua muuten olisi mennä jonnekin lattialle istumaan ihan kaiken varalta jos joku joka ei osaa kysyä ei muuten uskalla mennä laitteeseen. Istuisin minuutin lattialla ja sitten takaisin laitteeseen. Huh huh. Jonain kylähulluna pitäisivät. Saisin salilla lempinimeksi joku Istuva Härkä tai vastaavaa.


      • ------------ kirjoitti:

        Mille penkille? Ei siellä mun salilla ole mitään löhöilypenkkejä löhöilyä varten muualla kuin aulassa. Raskaan sarjan jälkeen mieluummin istun paikallani. Niin tekee muuten kaikki muutkin. Siis ihan joka vitun ikinen ihminen salilla. En tiedä missä vitun salilla sinä käyt jos siellä ihmiset sarjojen välillä menee lattialle istumaan tai kävelee jonnekin aulaan lepäilemään minuutiksi (kävelymatkan mukaan laskettuna ehkä kymmeneksi sekunniksi). Välillä on joku tullut kysymään voiko tehdä oman sarjan välillä ja olen antanut tehdä. Onko muuten stellukalla taas se aika kuukaudesta kun tulee niin kiukkuista juttua? Olet muuten tämän palstan yksi vittumaisimmista ämmistä ja saat ihme kilareita. Ei ihmekään ettei ole miestä. Tämä oli off topic, mutta piti sanoa.

        No eräällä salilla on seinällä lappuja joissa lukee että taukojen aikana on annettava toisille vuoro. Tällä salilla homma pelittääkin ihan hyvin, ja usko tai älä, useimmat ihmiset jaksavat ihan jopa seistä sen minuutin tauon ajan ihan mitenkään enempiä pyörtyilemättä.


      • -------------- kirjoitti:

        Oletko muuten sellainen rillipäinen vähän pyöreä ja lyhyt nainen? Kerran tulit kysymään multa että kauanko aiot olla tässä vielä ja vastasin että teen vielä pari sarjaa. Et sanonut siihen mitään ja kävelit pois. Hetken päästä tuli joku toinen kysymään, että voiko tehdä välissä oman sarjan ja annoin sen tehdä. Vuoroteltiin laitetta siinä ja näin kun katselit kiukkuisena salin toiselta perältä. Pitäisikö mun tuntea häpeää siitä, ettet osaa pyytää mitä haluat? Aika idioottimaista touhua muuten olisi mennä jonnekin lattialle istumaan ihan kaiken varalta jos joku joka ei osaa kysyä ei muuten uskalla mennä laitteeseen. Istuisin minuutin lattialla ja sitten takaisin laitteeseen. Huh huh. Jonain kylähulluna pitäisivät. Saisin salilla lempinimeksi joku Istuva Härkä tai vastaavaa.

        En ole rilllipäinen enkä pyöreä, ja kyllä muistaakseni olen joka kerta kysynyt suurinpiirtein noilla sanoilla, että saanko tehdä oman sarjan välissä. Jotkut antaa tehdä ja toiset taas ei. Joku tosi iso apinan näköinen mies vaikutti kerran todella närkästyneeltä kun rohkenin moista kysyä, mutta päästi sitten kuitenkin tekemään :) .

        Sitten on kanssa näitä jotka levittelee tavaroitaan vähän joka laitteisiin, eli vesipullo jätetään yhteen ja pyyhe toiseen paikkaan, että voi sitten jonkun kysyessä että voiko laitteeseen mennä, vastata että voi kun mää olin kyllä juuri nyt aikeissa mennä juuri siihen.

        En jaksa enää kinata tänä iltana, mutta olkoon vain tällaisena yleisenä tiedonantona että minun mielestäni tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ovat salilla sitä ylivoimaisesti vittumaisinta kategoriaa.


      • :-)
        stellaria81 kirjoitti:

        En ole rilllipäinen enkä pyöreä, ja kyllä muistaakseni olen joka kerta kysynyt suurinpiirtein noilla sanoilla, että saanko tehdä oman sarjan välissä. Jotkut antaa tehdä ja toiset taas ei. Joku tosi iso apinan näköinen mies vaikutti kerran todella närkästyneeltä kun rohkenin moista kysyä, mutta päästi sitten kuitenkin tekemään :) .

        Sitten on kanssa näitä jotka levittelee tavaroitaan vähän joka laitteisiin, eli vesipullo jätetään yhteen ja pyyhe toiseen paikkaan, että voi sitten jonkun kysyessä että voiko laitteeseen mennä, vastata että voi kun mää olin kyllä juuri nyt aikeissa mennä juuri siihen.

        En jaksa enää kinata tänä iltana, mutta olkoon vain tällaisena yleisenä tiedonantona että minun mielestäni tuollaiset omaan napaansa tuijottajat ovat salilla sitä ylivoimaisesti vittumaisinta kategoriaa.

        Alan todellakin arvostaa salia, jossa käyn, kun luen tuota ylläolevaa. Olin jo aikeissa siirtyä "paremmalle" yritysketjusalille kaupungin salilta.


      • näkkileipä nenässä
        ------------ kirjoitti:

        Mille penkille? Ei siellä mun salilla ole mitään löhöilypenkkejä löhöilyä varten muualla kuin aulassa. Raskaan sarjan jälkeen mieluummin istun paikallani. Niin tekee muuten kaikki muutkin. Siis ihan joka vitun ikinen ihminen salilla. En tiedä missä vitun salilla sinä käyt jos siellä ihmiset sarjojen välillä menee lattialle istumaan tai kävelee jonnekin aulaan lepäilemään minuutiksi (kävelymatkan mukaan laskettuna ehkä kymmeneksi sekunniksi). Välillä on joku tullut kysymään voiko tehdä oman sarjan välillä ja olen antanut tehdä. Onko muuten stellukalla taas se aika kuukaudesta kun tulee niin kiukkuista juttua? Olet muuten tämän palstan yksi vittumaisimmista ämmistä ja saat ihme kilareita. Ei ihmekään ettei ole miestä. Tämä oli off topic, mutta piti sanoa.

        heh heh, raskaan sarjan jälkeen pitää istua paikallaan. Aivan väärin. Kovalla tahdilla niitä sarjoja pitää tehdä, jos aikoo että siitä on jotain hyötyä. Taidatkin olla sellainen salilla huilailija, joka huokailee aina ähkimisen välissä, "vittu, kun oli kova sarja" ja "ai helvetti, kun on toi olkapää kipeenä eikä pysty tekemään kunnolla". Sellaisia hissuttelijoita ei salille kaivata.


      • -----------
        :-) kirjoitti:

        Alan todellakin arvostaa salia, jossa käyn, kun luen tuota ylläolevaa. Olin jo aikeissa siirtyä "paremmalle" yritysketjusalille kaupungin salilta.

        Aika painajaismaiselta tuo stellarian sali kuulostaakin. Luulin muuten että tuo laitteita pulloilla ja pyyhkeillä useita laitteita varaileva tyyppi oli vain joku iltalehden kesätoimittajan keksimä karikatyyri, mutta jos stellarian salilla sellaisia tyyppejä on, niin kai se on uskottava.


      • ----------- kirjoitti:

        Aika painajaismaiselta tuo stellarian sali kuulostaakin. Luulin muuten että tuo laitteita pulloilla ja pyyhkeillä useita laitteita varaileva tyyppi oli vain joku iltalehden kesätoimittajan keksimä karikatyyri, mutta jos stellarian salilla sellaisia tyyppejä on, niin kai se on uskottava.

        Kyllä tuo toisten huomioon ottamattomuus tuntuu valitettavasti olevan melko yleistä ainakin tämän kaupungin saleilla, joista olen useampia testannut. Jostain vain on alkanut levitä nuo huonot salitavat, ja kun suuri osa ihmisistä jo niitä noudattaa, saattavat ne joidenkin mielestä tuntua jopa normaaleilta.

        Miettikääpäs vaikka vastaavalla tavalla tilannetta jossain palvelupisteessä, jossa on useampi luukku joista jokaisen takana on yksi asiakaspalvelija (esim. vr:n lipunmyynti). Olisiko tällaisessa tilanteessa yleisesti hyväksyttävää varata itselleen useampi asiakaspalvelija jättämällä vaikkapa vesipullonsa yhdelle ja matkalaukkunsa toiselle tiskille? Tai tahallaan pitkittää omaa asioimistaan keskeyttämällä lipunostoon liittyvät toimenpiteet välillä minuutiksi tuijottaakseen tyhjyyttä tai vaikka youtubea puhelimestaan?

        Eli miksi joidenkin ihmisten täytyy ne hyvät käytöstavat jättää sinne narikkaan nimenomaan salille tullessaan, vaikka muualla saattaisivatkin olla suht. asiallisesti käyttäytyviä? Minä maksan myös siitä salilla käymisestä ja haluan käyttää aikani treenaamiseen enkä sen katselemiseen kun joku gorilla istuu siinä laitteessa minuuttitolkulla vain muniaan kaivelemassa.


      • ----------
        stellaria81 kirjoitti:

        Kyllä tuo toisten huomioon ottamattomuus tuntuu valitettavasti olevan melko yleistä ainakin tämän kaupungin saleilla, joista olen useampia testannut. Jostain vain on alkanut levitä nuo huonot salitavat, ja kun suuri osa ihmisistä jo niitä noudattaa, saattavat ne joidenkin mielestä tuntua jopa normaaleilta.

        Miettikääpäs vaikka vastaavalla tavalla tilannetta jossain palvelupisteessä, jossa on useampi luukku joista jokaisen takana on yksi asiakaspalvelija (esim. vr:n lipunmyynti). Olisiko tällaisessa tilanteessa yleisesti hyväksyttävää varata itselleen useampi asiakaspalvelija jättämällä vaikkapa vesipullonsa yhdelle ja matkalaukkunsa toiselle tiskille? Tai tahallaan pitkittää omaa asioimistaan keskeyttämällä lipunostoon liittyvät toimenpiteet välillä minuutiksi tuijottaakseen tyhjyyttä tai vaikka youtubea puhelimestaan?

        Eli miksi joidenkin ihmisten täytyy ne hyvät käytöstavat jättää sinne narikkaan nimenomaan salille tullessaan, vaikka muualla saattaisivatkin olla suht. asiallisesti käyttäytyviä? Minä maksan myös siitä salilla käymisestä ja haluan käyttää aikani treenaamiseen enkä sen katselemiseen kun joku gorilla istuu siinä laitteessa minuuttitolkulla vain muniaan kaivelemassa.

        Kävin tänään muuten salilla ja kun pidin taukoa sarjojen välillä niin mietin että pitäisiköhän minun nyt stellarian mielestä mennä lattialle istumaan vaikka niitä muita laitteita oli siinä vapaina eikä kukaan näyttänyt siltä että olisi jonottomassa tai tulossa siihen missä minä olin. En minä sitä vakavasti pohtinut. Kävi vain mielessä, että onpa sitä ihmeellisiä käsityksiä ihmisillä.


    • Niin se on

      Ebola leviää kuulemma eritteiden kautta.

    • Nöff Nöff

      eisitä tartte salil hikoilla ko tekee ruumiillist työtä..

    • Ikisinkku M
    • rasianvartija

      Tulee sitä ihanaa naisten haluamaa jännyyttä kun voi saada yökerhosta Ebolan, perinteisten sp-tautien ohelle. Ehkä pikapano vessassa ja sitten hidas odotus... oih jos onkin huomenna sairas.

      Älä *me kuumaa miestä. Kova kuume siis. Ei tikkarissa. Hahhaa.

    • 101% hetero

      Salit. Ne on homoille.

    • Isä Timppa

      Tyttäreni on antanut usean salilla käyvän jyystärikarjun vedellä häntä paljaalla. Ei ihme jos poikia on alkanut kutittamaan jalkojen välissä.

    • Tämä nyt ei taas liity tähän, mutta kiinnitin tuossa viikonloppuna salilla ollessa sellaiseen asiaan huomiota kun käsien pesu wc:ssä käynnin jälkeen.
      Olin pukuhuoneessa vaihtamassa treenitamineita niskaan kun pukkarin vessassa joku nainen veti pöntön ja tuli sieltä samantien ulos pesemättä käsiä!
      Väkisinkin tuli sit mieleen se, että kosken niihin samoihin treenivälineisiin sen kanssa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe